Η Γουρούνα

Πασχαλινό τραπέζι στους κουμπάρους, με φλαούνες, σούβλες, σιεφταλιές, να τρώμεν τζιαι να σπάζουμεν με κυπριακόν σθένος για να θυμούμαστεν τα έθιμα μας.  Αγαπώ τον πολλά τον κουμπάρον μου τον ελληνοαμερικάνον εν πλάμαν αθώον τζι απλόν, εμεγάλωσεν δακάτω τζι έσιει μέσα του μιά λεβεντιάν που του εμετέφερεν η μάνα του η πελ(λ)οπονήτισσα, τζι εν απλόσιερος, κατάπελλος, γελαστός τζιαι πειραχτήριν.  Τζι αρέσκει του να αππώννεται, να γοράζει παιχνίθκια για μεγάλους, εν αυθόρμητος πολλά.

Έν επρολάβαμεν καλά καλά να κατεβούμεν που το αυτοκίνητον τζιαι να ευχηθούμεν χριστός ανέστη, τζι ετράβησεν με που το σιέρι προς στο καράζς  του να δώ το νέον του απόχτημαν.  Εγόρασεν ο πελλός δύο γουρούνες, μοτόρες τετράτροχες αμερικάνικες πολλών κυβικών τζι εν πολλά περήφανος.  Λαλεί εν για να βουρά μές το δάσος με τον γιόκκαν του.  Τζιαι φυσικά θέλει να δοκιμάσω τζι εγώ.   Ε, έν θέλω.
Μαζεύκουνται γυρόν μας οι άλλοι άντρες καλεσμένοι τζιαι συζητούν τες μηχανές, δοκιμάζουν, ξεκινούν τες να πάν στο δάσος, κάμνουν τους καβλάντηες τζιαι τους ραλλίστες.  Εγώ ο καημένος που έν έχω ταλέντον με μοτόρες καθόλου μα καθόλου τζιαι προσπαθώ να έβρω τρόπον να ξεφύγω, καθόλου δέν απολαμβάννω την αντροπαρέαν που εμαζεύτηκεν σάν τους πιθήκους τζιαι γρυλλίζουν με την τεστοστερόνη τους αφθονη γυρόν των μοτόρων.  Καμίαν όρεξην δέν έχω να κάμνω πεταξίματα μές το δάσος με τη γουρούνα ή να κάμνω τον καβλάντη.   Μα η πίεση που τους άλλους 'άντρες' εν τεράστια.   Εν πολλά ενδιαφέρον το δυναμικό που δημιουργεί ο συνδιασμός Πολλοί-Άντρες-Μηχανές-Μπύρες.    Θωρούν ο ένας τον άλλον σάν να μετρούν τες βίλλες τους, αππώννουνται, φτύννουν χαμέ με μαγκιά, στυλλώννουν τες μοτόρες να τους δούν οι γεναίτζιες τους, τζιαι περιπαίζουν όποιον κάμνει λάθος.  "Κωλώννεις?"  "Σιηστέφκεις?"   Εν ρήματα που μειώννουν τζιαι αππώννουν μαζίν.

Έφκηκα τζι εγώ πάς τη γουρούναν, μα αποφάσισα αντί να δοθώ στην αντροπίεσην τζιαι τα γιουχαϊσματα τζιαι να αρκέψω τα σιόου, να γινώ αυτορεζίλης για να δώ ΤΙ  θα πούν.  Ετσιβίκωσα πάς τη σέλλα τζι επάλαρα όσο για να πάει 3 μίλλια την ώρα κραυγάζοντας "φοούμαιιιιιι", επήα δέκα μέτρα τζιεί, τζι έσβησα την.  Είδαν με ούλλοι σάν να τζι έχω 2 πόντους βιλλούαν, με απογοήτευσην μεγάλην τζι ευχαρίστησην που η δική τους βίλλα εν 18άρα.  Θκιάολε εν πολλά πρωτόγονον πλάσμαν ο άντρας..  

Σχόλια

Ο χρήστης koyota είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ο χρήστης rose είπε…
η γουρούνα τι είπε το ευχαριστήθηκε

χαχαχαχαχ
Ο χρήστης Diasporos είπε…
η γουρούνα ετσιρίλλησεν με ευχαρίστηση μόνο όταν έφκηκα εγώ πάνω της που ήμουν απαλός τζιαι προσεχτικός ;)
Ο χρήστης Aceras Anthropophorum είπε…
Χα χα χα!! Έχει άλλην ευρωπαΐκή γλώσσα που να υπάρχει η λέξη ποβίλλιν;
Ο χρήστης Aceras Anthropophorum είπε…
Ερώτηση: εσένα στο χωρκό σου εν αλαλούσαν να πορηφάνει; Εκαρτέρουν σε να έρτεις ποτζιεί να δώ αν είναι μόνον δική μας λέξη αλλά έν ενέφανες. δύο εψηφίσαν σωστά από τους οποίους έναν είμαι εγώ τζιαι ίσως ο άλλος ο αρφός μου. Έχει τζιαι μιαν ιστοριούαν ανάλογην με την δική σου (σχετικά με τα ποβίλλια) που έχει χάζιν τζιαι που δεν είναι η σωστή απάντηση στο Κκουίζιν που έβαλα.
Ο χρήστης rose είπε…
;-)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Πολλά καλόν!!! χαχαχαχα!!
(ομοίως φακκά μου τούτος ο ορμονικός/μοριακός ανταγωνισμός!!)
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Aceras

Ή το επίθετον ποβίλλης. ΜΟΝΟΝ εμείς φίλε μου εσκεφτήκαμεν έτσι προσβολήν.

Το πορηφάνει έν το ελαλούσαν οι προγόνοι μου ρέ. Είδα το, έν έξερα τη σωστήν απάντησην τζι έκρυψα.



κορίννα

Έν έσιει σιειρόττερον πράμαν που τες πιθηκίσιες ορμόνες των αντρών. Έπρεπεν να τους έβαλλα να τσιαττίσουμεν σκέψεις να δούν τί πάει να πεί μόριο. (ώππ, έχω τζι εγώ αντρικές ορμόνες, γι άλλα πράματα χαχαχα)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
χαχαχαχαχα πολλά δυνατός!
Προφανώς εν εγύρισεν η γουρούνα να σου πει πως είσαι ποβίλλης...έκρυψεν σαν την λότταν που ελάλεν τζι ο παππούς μου ο μακαρίτης :)
Ο χρήστης she είπε…
axaxa...εισαι φοβερός Διασπορε μου!! Εν μας εσυνήθισες σε έτσι ποστς. καλα τους έκαμες. τζαι οι γυναίκες έτσι ένει. τι νομίζεις; συνάουνται τζαι συγκρίνουν τα μαλλιά, τις ζάμπες και τα κιλά τους...τουλάχιστον στους άντρες εν πιο ίσια και σταράτη η αντιζηλία...
Ο χρήστης Diasporos είπε…
invictus

Η γουρούνα ένιωσεν τον πάς τη σέλλαν της τζι έκρυψεν ;0




she demon

Χαχα, σωστά. Εξίασα πως έτσι έναι τζι οι γυναίκες. Εκατάλαβα έναν πράμαν όμως, απεχθάνουμαι την αντιζηλίαν τζι έτσι εξηγώ την αποχή μου που 'σύνολα' αθρώπων.
Ο χρήστης κι αγνάντευε... είπε…
Καλά τους έκαμες, χεχε! :)
Ο χρήστης κι αγνάντευε... είπε…
p.s. παρακολουθώ σε, αλλά έγινα μάμμα κι έχω μειώσει τα διαδικτυακά, προς το παρόν! ;p

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.