Το Κάλεσμαν

Ήρτα σπίτιν εψές νάκκον κουρασμένος, εν 12ωρη η πέμπτη μου τζιαι τσιλλά με.
Έκατσα τζι εσκέφτουμουν τους μαθητές μου -τους οποίους άρκεψα να προετοιμάζω για τη συναυλία του Ιούνη τζι εν ιδιαίτερα έντονη η διαδικασία αφού πρέπει να τους εμπνεύσω τζιαι να τους αχχώσω λλίο ταυτόχρονα.

Εσκέφτουμουν τη χρονιάν τη φετινήν τζιαι πώς εξελίχτηκεν..


Άρκεψα το σεπτέβρη με πιό λλίο φόρτο εργασίας, κρίση βλέπεις, τζι επέτρεψεν μου να σκαλίζω πέτραν κάθε μέρα, τζι η πέτρα έφερεν μου ελευθερίαν του μυαλού.  Ώς τα χριστούγεννα εχαλάρωννα βασικά, μόνο 30 μαθητές είχα.  Εσφίξαν τα ζωνάρκα τζι επιέστηκα οικονομικά, τζι αναγκάστηκα να ξαναγεμώσω το πρόγραμμαν.  Τουλάχιστο δουλεύκω μόνο 4 μέρες της εφτομάδας, τζι όι 6 όπως άλλες χρονιές.  Οι τέσσερις μου μέρες εν ούλλες 12ωρα τζιαι βάλε, μιλούμεν χρειάζουμαι τεράστιαν αυτοσυγκέντρωσην τζιαι φκέννουν που το στόμαν μου χιλιάδες λέξεις εξηγηματικές κάθη μέρα για να γίνεται η δουλειά σωστά.

Εσκέφτηκα τους μαθητές έναν έναν.


Εκουράσαν με τζιείνοι που δέν έχουν ενδιαφέρον για τη μουσική, τζι όσοι έχουν γονιούς πρίχτες που προσπαθούν να κάμουν micromanage την διαδικασία.  Εκουράσαν με ψυχικά τζιαι δέν τους αντέχω πλέον.  Πιέζω τόσον πολλά το κορμίν μου να δουλεύκει, να βουρά τες τέχνες, την οικογένειαν μου, τζι ούλλα όσα Πρέπει να κάμνω τζι όσα Θέλω να κάμνω.  Ήβρα την Μεγάλη Ισορροπία, τη Χρυσή Τομή της ζωής μου, μα πάλε κάτι έν μου κάθεται.


Εσκέφτηκα τους μαθητές έναν έναν εψές.


Γεμώννουν με χαράν όσοι εν γεμάτοι ζωήν.  Τζι όσοι έχουν ειδικές ανάγκες..

Φέτος διδάσκω τρείς ψυσιές που έχουν προβλήματα.  Αυτισμό, ψυχολογικά.
Τζιαι για τούτες τες ψυχούλλες, διώ τα πάντα.

Το να διδάσκω κόσμον έρκεται μου εύκολα.  Έχω ταλέντο, τζιαι έν χρειάζεται να προσπαθήσω ιδιαίτερα.

Άμα διδάσκω μωρά με ειδικές ανάγκες όμως, χρειάζεται να προσπαθήσω πάρα πολλά, να σφιχτώ, να ενώσω ούλλα τα ταλέντα που έχω, τα πνευματικά, τα ψυχολογικά, της μουσικής, της τέχνης, ούλλα, ούλλα.  Κλείει ένας κύκλος ύπαρξης άμα διδάσκω "δύσκολες περιπτώσεις".  Τζιαι ανακάλυψα πως έχω τρόπον να καταλαβαίνω τα μυαλά τούτα, να 'θκιεβάζω' τον κόσμον τους τζιαι να τους χτίζω γέφυρες για να καταλάβουν τον κόσμον 'μας'.  Θωρώ το καθαρά.


Ο ένας μου μαθητής έν μπορεί να θκιεβάσει, λείπει του ο Λόγος.  Μα έμαθα του να θκιεβάζει μουσικήν, έν το πιστεύκουν οι νευρολόγοι του.

Η άλλη μου η μαθήτρια έν έσιει μνήμη, αν της πείς τρείς λέξεις ξιάννει τες θκυό.
Μα ήβρα τρόπον τζιαι θυμάται τες συνθέσεις που γράφει.

Έχω ταλέντον να καταλαβαίνω τες ψυχούλλες.  Εν το Ταξίδιν μου που μου έφερεν τούντο δώρον.

Εκάθουμουν εψές τζι εσκέφτουμουν.


Τζι όπως εκάθουμουν, ανοιχτός στον πνευματικόν κόσμον, ήρτεν ο Θεός της καλοσύνης με τους αγγέλους τους τζι εκάτσαν δίπλα μου.  Η παρουσία τους εγέννησεν μιάν μεγάλην Ιδέα στο μυαλό μου τζιαι εφύτεψεν μου τον σπόρον της.


Εκάλεσεν με ο θεός τούτος να συνεχίσω σ' ένα μονοπάτι νέο.  Να βοηθήσω μέσα που τη μουσικήν τούτα τα κοπελλούθκια να μάθουν τον εαυτόν τους τζιαι τον έξω κόσμον.


Ο  δρόμος μου ως δασκάλου έναι να μελετήσω τες ψυχούλλες με ειδικές ανάγκες καλλύττερα, τζιαι να διδάσκω μόνον κοπελλούθκια που έχουν δυσκολίες μάθησης.

Είδα το καθαρά, έδωκεν μου πάτσον η Ιδέα τούτη, έσουσεν με.

Τζι άμαν η φύση σου φωνάζει  "Ρέ, ξύπνα, έτον δρόμο σσου"  έν έσιεις παρά να ακούσεις.



Φίλοι μου παιδοψυχίατροι, ψυχολόγοι, πνευματικοί μου φίλοι, χρειάζουμαι εχτός που τη Διαίσθησην μου, Γνώσην.  Θέλω, αν έσιετε, εισηγήσεις για βιβλία να θκιεβάσω για να μάθω που την άποψην τους ειδικούς για τούτες τες ψυσιές.

Σχόλια

Ο χρήστης stalamatia είπε…
Διάσπορε μου,τούτην την ανάρτηση σου μου επιτρέπεις να τη βάλω στο φέςμπουκ μου;

Αν δεν θέλεις εν πειράζει!:)
Ο χρήστης postbabylon είπε…
Μάνα μου διάσπορε μου, ίντα ωραία! είδες πόττε εννεν αργά για να έβρει το πλάσμαν το κάλεσμαν του. τζιαι γω γυρευκω το, ατζάπης σου να αρκέψω να πιλατευκω πέτρες πέρκει μου έρτει;

για πληροφορείες να ρωτήσεις την she demon εσπούδεσεν ποτούτα!
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Σταλαματια

Να το βάλεις καλό.
Όποτε θέλεις.


Μεταβαβυλώνα

Εδίδασκα δέκα χρόνια ώς που ναρτει η έμπνευση τούτη για την μεγάλη ερώτηση. Ούλλοι οι άλλοι δρόμοι ήρταν μου εύκολα, έξερα τους που μιτσής. Η σύνθεση της κλασικής, η αγάπη για την περσική μουσική ήρταν μου χωρίς αμφισβήτηση ή προσπάθεια. Είχα πάντα σιγουριά για το δρόμο μου μες την τέχνη. Η διδασκαλία ήρτεν μου σαν τρόπος επιβίωσης. Μα τελικά., με την πνευματική εργασία εσχεδιαστηκε μονοπάτι τζιαι δαμέ.

Έσιει τρόπο να οδηγησεις τη συνειδητότητα για να γεννήσει το Κάλεσμα. Τεχνικές. Όσα γράφω δαμέ εν Χάρτες τούτης της διαδικασίας τζι ας εν λλίο περίεργα κάποτε.
Ο χρήστης ιων σκεπτικός είπε…
Την ευτζιήν μου νά΄σιες τζιαι δύναμην να κάμεις ότι πεθυμά η ψυσιή σου. Με τζείνον τον άλλον τον μιτσήν τι έγινεν; Εν πιο καλά τωρα;
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Ίων

Ευχαριστώ., εννα χρειαστώ πολλές ευτζιές για να γίνει όπως το φαντάζουμαι. Ο μιτσής που΄είχα περιγράψει πριν κανένα μήνα πάει καλά. Θωρώ τον κάθε τρείς εφτομάδες. Σιγά σιγά. Η απόφαση να τον διδάξω ήταν σωστή.
Ο χρήστης Xenoudis - Ξενούδης είπε…
Πολύ δημιουργική η εξελικτική σου πορεία. Αλλά τέτοιο δάσκαλο δεν το χρειάζονται μόνο όσοι έχουν ειδικές ανάγκες. Τον καλό το δάσκαλο, όλοι το θέλουν.
Ξενούδης
http://xenoudis.blogspot.com

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.