Εμάζεψα.

Εμάζεψα σήμμερα τα εργαλεία του συνθέτη τζιαι κυκλοφορώ μαζίν τους όπου πάω. Ετοιμάζεται το κορμίν να γράψει.   Νευρικό ττακκούριμα του ποδιού.  Αγριεμένο βλέμμα. Τρίζουν οι κλειδώσεις, εννα ξιποραφτώ που τη δύναμην που πασκίζει να πεταχτεί έξω τζιαι δέν την αφήννω.  (Όσον παραπάνω κάμνεις πομονή, σύρνεις πίσω, καρτεράς, φορτίζεσαι, χτίζεις ένταση,  τόσον πιό πυραχτωμένη η έκρηξη της δημιουργίας)  

Πρώτες μικροσεισμικές δονήσεις.

Ήδη άρχισε αμυδρά να εμφανίζεται στες άκριες του  συνειδητού ο βαθυπόταμος ήχος του τσιέλλου, ούλλον μαράζιν τζιαι σοφίαν αρχαίαν,  για το οποίο θα γράψω τα In Memoriam κομμάθκια του Δαυίδ που άταφος ακόμα κείτεται.   Έρκεται κλεφτά το τσιέλλο  τζιαι γεννά μου φράσεις μουσικές φευγάτες, που γαργαλλιούν  το νούν μου σε απρόοπτες στιγμές, σαν να μου γλυκοψιθυρίζουν μυστικά ερωτικά.  Έρκουνται τρείς.  Τέσσερις.  Κυκλώννουν με.  Χαμογελώ τζιαι σηκώννεται η τρίχα μου.  Εν περίεργο συναίσθημα, άβολον.  Αμαρτωλό, σχεδόν.

Σαν είμαι στο σούππερμαρκετ τζιαι θωρώ τα κόρνφλεηξ τζιαι τα απορρυπαντικά τζιαι τζυλώ το καρρότσι,  ξαφνικά έρκεται τζιαι τυλίει  με αγκαλλιαστά, χαδιάρικα μια φράση μουσική ζεστή που λικνίζεται  γυμνή, ολοκόκκινη, πετάσσεται πάνω στες φλορέσσες του τταβανιού, σιωνώννεται  πίσω στο πάτωμα, κλώννεται φιδίσια χαμέ, ξανατυλίεται πας τα πόδκια μου, σκαρφαλλώννει μες το ποδινάρην μου  αργά, φτάννει ώς πάνω, μπαίννει μες το ένα φτίν τζιαι κουλλουρώννεται μες το μυαλό μμου σφιχτά. "Αγάπη μου" -ψιθυρίζουν μες τον νούν τα κόκκινα χείλη. Ξαπολά.  Φκέννει που το άλλον φτίν τζιαι κατεβαίννει κάτω.  Αρπάσσει με που τη μέση να με καταχτήσει.  Μετά φεύκει τζιαι αφήννει με άποτον.  Μεινίσκω παλαβωμένος τζιαι κρατώ το κουτί των κόρνφλεηξ όπως το χάχα.   Αναπνοές βαθκειές.  

Ή,  σαν οδηγώ, έρκεται που το ροστέλλον τ' ουρανού άλλη φράση, σύφφουνας άγριος  -χιλιάδες νότες θυμωμένες-  μπαίννει απαιτητικά που το εξώστ του αυτοκινήτου, σβήννει μου τη μηχανή, πετάσσει με στην πισινήν πολυθρόναν, πειράζει με τσαχπίνικα τζιαι ξαναφεύκει.  Εν οι φράσεις οι πειραχτούρικες, που απλά έρκουνται τζιαι φεύκουν, έν ταιρκάζουν με το κομμάτι, έρκουνται μόνο για να με φορτίσουν τζιάλλον.

Γιατί με βασανίζει έτσι η μουσική;  Ήντα μ' αρέσκει!  Πόσο καλά γράφω άμαν συμβαίννει τούντο παιχνίδισμα!   Τούτη εν η απόλαυση μου σαν  συνθέτης, όι τα χειροκροτήματα ύστερα! Εν το μυστικό που ξέρω, ζιώ τη χάρη του σκιρτήματος του έρωτα όποτε γράφω.  

Καρτερώ.  Εκτιμώ την Πορείαν.  Αφήννω τον Εαυτόν μου να τη  χαρεί καθημερινά.

Σε λλίγες μέρες -νιώθω το, εκάλεσα το-  το τσιέλλο του μυαλού θα μου στείλει επιτέλους μια φράση ταιρκαστή, τη σωστή τη μαγεμμένη, το μυστικόν κλειδίν που χτίζει τα παλάθκια.  Ήρεμη θα σταθεί μπροστά μου τζιαι με αρπάξει παθιασμένα κοιτάζοντας με ίσια στα μμάθκια.  Παγώννει ο χρόνος.  Θα μας σκουλλίσει μέγαν πάθος όπως τη λάβαν που τζυλά στες σήραγγες του ηφαιστείου,  τζιαι ο σεισμός μας εννα σούσει τους τοίχους. Θα σμίξουμεν, τζιαι ύστερα ήσυχα θα  κάτσουμεν γυμνοί ο ένας απέναντι στον άλλον στα στροντζυλά αλώνια, θα μου μιλά δοξαρωτά σε αργήν κίνησην, τζιαι θα μεταφράζω τα αόρατα  της κελαηδήματα  σε γλώσσαν αθρώπινην, μουσικήν.  Αμαν τελειώσει ο Γάμος, θα φύει.   Στο επανειδήν, αγαπημένη.

Δουλειά ενός μήνα, τέσσερις ώρες τη μέρα.  Θα κολυμπώ στον κόσμον τούτον να ζαλίζουμαι, σαν τον μήναν του μέλιτος.    (Ταυτόχρονα πρέπει να έχω το "αλλον" μου το νούν ακέραιον,  να είμαι καλός σύζυγος, πατέρας, σύντροφος, δάσκαλος, φίλος  ---no problem,  έχω τρείς εαυτούς, αρμονικά ισοζυγισμένους.  Θα  γράφει τη μουσικήν τζιαι θα φαντασιώννεται  ο Άγριος Ζώος με τη Γαλανή, αλλά ο Κανένας που εν ίσιος τζιαι λογικός,  θα καθοδηγά τα πραχτικά, να μεν μας γυρίσει πέλλαρος!  Κανένας να μέν καταλάβει το μυστικό μμου κόσμο -εχτός που τη γυναίκα μμου που ξέρει τί συμβαίννει τζιαι ανέχεται με η Αγία.  )


Τα πεζά εργαλεία του επαγγέλματος:

Χαρτίν μουσικής.  Πέννες.  Ρίγες.  Μετρονόμος.  Λίστες απέραντες με  μουσικά συστήματα, αρχιτεκτονικές τζιαι αρμονίες.   Παρτιτούρες αγαπημένων κομμαθκιών, για να ρουφήσω έμπνευσην που τους Αθανάτους.  Διαστημόπλοιο.



Αχχ.  Επεθύμησα να πιώ έναν πακκέττο τσιάρα κάθε νύχτα τζιαι ένα την ημέρα.  Τέσσερα χρόνια που τον έκοψα τον δκιαολορούφητον,  τζιαι ακόμα στρινιάζει με  άμα γράφω.  



(Ελάλησεν ο Αόρατος Συνθέτης του μυαλού)

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
efantastika tin empnefsi sou me polla zwntanes eikones , san skandaliarika fantasmatakia pou to "Ghostbusters" :-P
Ο χρήστης Diasporos είπε…
κκεηκ

ναι, πολλά ξημαρισμένα φαντασματάκια ;-)
Ο χρήστης drSpock είπε…
Τωρά εκατάφερα να ακούσω τη μουσική σου τζι' άρεσε μου πάρα πολλά! Περισότερο από όλα το 7. Εν έχεις πιο μεγάλα κομμάτια? Ήταν απογοήτευση να τελειώνει σε 1 λεπτό.
Αν είναι και τα μελλοντικά έτσι, καλώς να ρθουν.
Ο χρήστης ruth_less είπε…
Εθθύμισεν μου έντονα ερωτικό παιχνίδι η περιγραφή σου Διάσπορε... "ψήνεις" τον άλλο, αφήνεις τον, κρούζει μέσα του, έρκεσαι πίσω, δίνεσαι του, φεύκεις πάλαι, πελλανίσκεις τον τέλεια...

Κάποια στιγμή αφήνεστε και οι δύο και τότε γίνεται η ΕΚΡΗΞΗ, η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ.

Κοντεύκει η ώρα...
Ο χρήστης Aceras Anthropophorum είπε…
Ρε φίλε μου ούλλου του κόσμου αρέσκει του ο Απρίλλης τζιαι ο μάης να θαμμάζουν τα φκιόρα τζιαι να σιαίρουνται την ομορκιάν που φκάλλει η γή. Εμέναν ο μήνας που μ΄αρέσκει εν ο φεβράρης. Άμαν παρατηρήσεις πουκάτο που την σιονισμένην νοθκιάν του πρωινού, νώθεις την φύσην πουκάτω που δουλέφκει. Συνάει, συνάει ότι έχει, ότι μπόρει, ότι της επιτρέπει η φύση της. Νώθεις την ζωήν που μάσιεται τζιαι καρτερά την ώραν. Μόλις φκεί το πρώτον νηλιούιν του μάρτη το μπιγκ μπάγκ. Με το ποστάτζιην σου κάμνεις με να ζήσω τον Φεβράρην Σεττέβρην τζιαιρόν που ο τόπος ετοιμάζεται για το μεγάλον πένθος. Με έτσι γόνιμον φεβράρην μπορώ ήδη να ζήσω στην φαντασίαν μου τι θα φκάλει ο μάρτης τζιαι κάμνεις με να σιαίρουμαι μαζί σου.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
drspock
Ευχαριστώ.. Τα κομμάτια που έβαλα στο μπλογκ παν μαζί, πρέπει να τα ακούσεις το ένα πίσω που το άλλο στη σειρά. Θα βάλω τζιαι έναν πιό μεγάλο, συντομα. Έχω ένα για ορχήστρα που θα σου αρέσει ελπίζω.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Ruth_less
Η καλή επικοινωνία είναι παιχνίδι ερωτικό. Για να τραβήσω τον αναγνώστη πρέπει να χορέψουμε παρέα πρώτα.


Aceras
Ήντα όμορφον τζιήνον που μου έγραψες! Φεβράρης νιώθω, σωστά. (Δαμε μάλλον εννοώ τέλη του Μάρτη στην αμερική γιατί το Φεβράρη ακόμα εν
-18c, σιονίζει) Για κάποιο λόγο κάθε Σεπτέβρη ξυπνά μέσα μου ο δημιουργός, τζιαι δέ νιώθω το Μεγα Πενθος της εποχής, βουρά ο νούς μπροστά τζιαι φέρνει το ξύπνημα. Το καλοτζαίρι δεν το αγαπώ.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Διάσπορέ μου, πολύ ζωντανό κείμενο! Πε μου, την ώρα που έρχεται η έμπνευση κι εσύ κρατάς τα κορν-φλέικς μες το διάδρομο ξησικός και πετρωμένος που την έκσταση, τι κάνει ο ανίδεος αμερικάνος που σε βλέπει; ;-)
Κι αγνάντευε...
Ο χρήστης Diasporos είπε…
κι αγναντευε
Δακατω εχει τοσους πελλους, που κανένας δεν τολμά να σε δει ή να σκεφτεί τιποτε, καμνει σε το μυαλον τους classify ως ναρκομανή ή προβληματικό/
Ο χρήστης stalamatia είπε…
Διάσπορε μου ψέματα δεν λέω ,από κλασσική μουσική δεν ξέρω ,έχω ακούσει μερικές φορές μου αρέσει μερικές φορές όχι.Από τα κομμάτια που έχεις δίπλα μου άρεσε το εφτά είναι πιο απαλό από τα άλλα.Άτε βάλε και άλλα κομμάτια μπας και ξεστραβωθώ και λίγο.Μπορεί να φταίει και ο τρόπος που περιέγραψες την έμπνευση σου,δίνει άλλη διάσταση στη (σοβαρή) μουσική.
Και ΚΑΤΩ τα χέρια από τα τσιγάρα.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
σταλαματια
σ'ευχαριστώ που με άκουσες. Το εφτά εν ο πολογιαστός. Θα βάλω το ορχηστρικό μου που μόλις μου επαίξαν για να το ακούσετε -εν βασισμένο πας σε ελληνικούς χορούς (που μετά τους παραλλάσσω με τον δικό μου, κάπως περίεργο τρόπο)
. Άμαν ακούεις τη μουσική μου, πάντα να σκέφτεσαι τη φιδίσιαν έμπνευσην που με κλωθογυρίζει απότομα -γιαυτό ακούεται έτσι η μουσική, η γλώσσα της εν λλίο κλωστρογυριστή τζιαι ατίθασση.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ελάτε στες μουσικές

Κυπραίοι. Δειλοί.

Τρώγοντας το Ντούριαν