Ο βάλτος με τους Βράχους





Πρώτα 

Πρίν το βασίλεμα
ουράνια μελωδία
αόρατη
στο Δάσος.

Ακούς τις Λύρες, βαλανιδιά πεντάμορφη;
Αρχαία όργανα, σουραύλια και βόμβυκες
με πόθο απλώσανε χορδές, κολώνες αέρινες
κύματα
τα χέρια τους τρυπήσαν τη  σιωπή
χόρεψε μαζί τους!

Στον ουρανό

τρείς ερωδιοί σε τρίγωνο σχηματισμό
ανοίξαν ασημένια τα φτερά τους
στο ακίνητο μπλέ με χάρη πετούν!
κορδέλα στον ορίζοντα απλώθηκε
Τρείς,
κι ο λαιμός τυλίγεται για μιά στιγμή
οχτώ φορές σχηματίζει την αιωνιότητα!
-γι αυτούς που Βλέπουν-
χάραξε  το στερέωμα η γαλήνια μουσική

Άκου το Κάλεσμα της.

Στο βάθος
εκεί που σμίγει το αιθέρινο με το χώμα
η  χρυσοπότιστη γή ξαναγεννιέται
Άχ πόσο έχει ποθήσει να μεθύσει
Τινάζει το κορμί της
και στο χορό της μουσικής πάλλεται
Ξυπνούν τα Δέντρα
καμπυλωτή κίνηση αργή
ξυπνά κι ο πόθος
απλώνει μοσχοβολιστή την συννεφοουρά του
μουγκανίζει ψιθυριστά
τυλίγει τους κορμούς
μπαίνει στο χώμα 
Να οι ρίζες!
κι αυτές ξυπνήσαν
αναστενάζουνε 
τινάζουν παθιασμένα τη λήθη απ' τα φύλλα τους
και στο ρυθμό τ' ουρανού
γυμνώνουν τα κορμιά
κοίταξε τα κλαριά πώς τεντωθήκανε!
-Πυθίες σε έκσταση!
δοθήκαν στ' ακροδάχτυλα τ' ανέμου
(τα χαϊδεύει τόσο ερωτικά)
αναστενάζουν χείλη χρυσοπράσινα
και οι σχισμές, στους πρόποδες
στα μεσάσκελα 
εκεί που ο κορμός βρίσκει το χώμα,
αφήνονται κι αυτές στη μέθη του έρωτα
-η γή όλη χώρεσε μέσα
Ναι!
Τύμπανα και σάλπιγγες στην κορύφωση
και η πύρινη ενδυμασία των δέντρων
(χιλιάδες τα φύλλα,  ουρανοχρωμάτιστα της Δύσης αγαπημένα)
πέφτουν  στο χώμα στροβιλιστά

Ταράζει το σύμπαν η εκπνοή, τεντώνουν οι χορδές.

Αχ, τώρα σ' αγάπησα καλέ μου.
Τα Χέρια σου!
Σε Είδα ακριβέ μου.
Συγγνώμη!
Επιτέλους σε Βλέπω.
Άχ έρωτα μου.
Ήρθες!

Και
Στην όχθη του βάλτου 
ασπροντυμένος άρχοντας
αλυσοδεμένος,
σιγοπερπατεί.
Στην όχθη του Βάλτου
Εγώ ο Άρχοντας
περπατώ σε πομπή 
με γιασεμιά στα μαλλιά
Εγώ, κατοίκησα τη μουσική
τους ερωδιούς
Τα Δέντρα.
Εγώ.
Πίσω μου Κοίτα τί κουβαλώ! 
χιλιάδες -σαν χάντρες, σμαραγδένιο κολιέ-
τραβώ 
-με πείσμα ξεκάθαρο
βράχους γκρίζοπράσινους
ανεμοδαρμένους
σιδηροδεμένους
ματωμένους
αγριεμένους
κολασμένους
της θύμισης τ' απολίθωμα
-άχ Ήφαιστε τί μου έχεις κάνει!
Άχ Δία πόσα μου έστειλες!
χιλιάδες σέρνονται οι βράχοι μου
γκριζόμαυροι
γκρισοπράσινοι
κόκκινοι
ίσαμε σπίτια 
ίσως σαν γαλαζιες φάλαινες
-παγωμένο το  υψίφωνο τραγούδι τους-
ίσως σαν κορμιά γνώριμα
πολτοποιημένα, 
που χαράζουν στο χώμα μονοπάτια απέραντα
-άχ, πέτρες μικρούλες στρογγυλές ήτανε στη πρωτογέννηση τους,
γιατί, γιατί
θυμάσαι;  θυμάσαι κάν γιατί τα 'χεις μαζέψει
Πώς τους κουβάλησες ώς εδώ καλέ μου τοσους βράχους;
Εσείς πώς τους κουβαλήσατε;;;
Εφτά μου, εσείς πώς τους κουβαλήσατε;;;;


Το δάσος στάθηκε, κλαμένο,  σε Κύκλο.
Στο χορό δίνονται οι μύστες.
Κι ένα ένα
τους βράχους, με έρωτα
φυτεύω στο ξέφωτο του
εκεί που άνοιξε η Μήτρα
στη μέση του δάσους 
πρίν το σούρουπο αγκαλιάσει 
τη γή
σε κύκλο μυστικό εκεί που τα φύτεψα
με πυθαγόρεια ακρίβεια
και 
σύνορο τους οι αλυσίδες.

Κολώνα ολόφωτη στη μέση του δάσους
σχίζει τον τρίτο ορίζοντα.

Απο μακρυά, κρύος τα μελετώ, φτεροπετώντας.
Κοίτα άρχοντα μου!
Κύκλος σε Κύκλο.

Ανοίγω το ράμφος
Ρωτώ σας βράχοι  "Τί να Κάνω;"

Και περιμένω.


Άχ, ουρανέ!

Άχ ήλιε δικέ μου Ήλιε.
Ακίνητος στάθηκες για μένα.
Άχ τί μου είπες!

-Εκεί, στο βάθος τ' ουρανού

Στο δρόμο που χαράξανε οι ερωδιοί
άνοιξε Κύκλος απαλόχρωμος στο στερέωμα
κι ο ήλιος, κουκκίδα, στάθηκε στη μέση του απλωμενος.
Άχ μέγα δακτυλίδι
Σύμβολο αρχαίο, δικό μου είσαι;
Για μένα φάνηκες εκεί σήμερα;

Ξαναρωτώ σε τώρα, παντοτινέ μου:

"Πές μου τί να Κάνω
Πές μου τί να Κάνω
Πές μου τί να Κάνω"


Και λές χωρίς λόγια

"Ρώτα Εσένα Πρώτα"


Σχόλια

Ο χρήστης stalamatia είπε…
Μα ίνταλόις ετράβηξες την φωτογραφία με τον ήλιο?εν λλίο περίεργη αρέσκει μου. Καληνύκτα Διασπορούδι.
Ο χρήστης Sike είπε…
i like the 2nd :)
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Stalamatia μου, είχε ουράνιο τόξο στρογγυλό γύρω που τον ήλιο, ρύθμισα τη φωτογραφική να δέχεται μόνο λίγο φώς για να φανεί. Είναι ένα σπάνιο ατμοσφαιρικό φαινόμενο, μπορεί να μήν το ξαναδώ μιά ζωή, γι αυτό το χάρηκα έτσι.


sike
Κάθουμαι συχνά πάνω σε τζιήνον το βράχον.
Ο χρήστης ruth_less είπε…
Κάτι "γεννιέται" πάλι Δια σπορε. Φυτεύτηκε ο καρπός στη γη και τώρα ποτίζεται...

"Γι αυτούς που βλέπουν"... κι εσύ έχεις σε εγρήγορση όλες τις αισθήσεις σου. Βλέπουμε κι εμείς μαζί σου και μ' αρέσει αυτό :)

Οι βράχοι σταθεροί, πάντα εκεί, κουβαλώντας όλες τους τις θύμησες... άλλοτε καθρεφτίζονται στο νερό και άλλοτε κοιτάζουν ψηλά τον ουρανό και περιμένουν...

Αυτό που περιμένεις θα έρθει Διά σπορε.

Υπέροχες οι φωτογραφίες - εννοείται!
Ο χρήστης Diasporos είπε…
ρουθ μου, πάντα θέλω να γεννιεται κάτι, αυτη είναι η ελπίδα, μονο ετσι θα νιωσω ζωντανος επιτελους. Αυτο που γεννιεται τωρα θα ειναι καλο, ερχεται σταθερο. Μπήκαν οι μηχανισμοί στη θεση τους.
Επιτέλους οι βράχοι δεν μου είναι βάρος -όχι τοσο τουλαχιστο.
Ο χρήστης Arahni είπε…
diaspore eferes ta pano kato me tin triti fotografia. eisai tyheros pantos pu mporeis na perneis energeia apo ti fysi...kai na mas dineis kai emas.
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
in diasporos we trust
Ο χρήστης Dr.Skia είπε…
Να χάνεται κανείς μέσα στους στίχους και τις εικόνες σου...'
Όμορφα τα-ξίδια!
Στην υγειά σου!
Ο χρήστης Diasporos είπε…
dokisisofi
ώωωωπ, welcome! Ναι, έτσι όπως το λαλείς.


δρ σκια
στην υγειά σου και σένα!

αράχνη
η φύση είναι το καύσιμο της ψυχής, σωστά;
Ο χρήστης rose είπε…
ποιος εχει αναγκη τα "ξιδια" οταν ο εγκεφαλος παραγει τοσο ωραιες ουσιες απο μόνος του;;;;
Ο χρήστης Diasporos είπε…
ροουζ μου μα εν απο μόνος του που τες παραγει;
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
kalo, poli kalo diaspore!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.