Το Νέο μου Δάσος


Χτές ακύρωσε το μάθημα τελευταία στιγμή μια οικογένεια με 3 παιδιά, και είχα 3  45λεπτα άδεια, και πληρωμένα.  Ευκαιρία να πάω στο δάσος, αφού όλοι μου οι μαθητές της Τρίτης ζούν σε υπέροχη πόλη, μές τη φύση.  Θα ήθελα να ζήσω σ' αυτή την πόλη, αλλά τα σπίτια είναι πολύ ακριβά, δέν πειράζει, καλύτερα επισκέπτης!

Ανακάλυψα ένα νέο δάσος κατα τύχη.  Με φώναξε να πάω να το δώ.  Γίναμε καλοί φίλοι ήδη.  Εβγαλα πολλές φωτό, να λίγες, αύριο άλλες.




Γέφυρα στο πουθενά, πάει όπου θέλεις



Στη μέση του δάσους,  ξέφωτο 




Το μονοπάτι, παρέα με το δράκο της έμπνευσης



Ξάφνου, δίπλα στο λειβάδι, δρόμοι παράλληλοι οδηγούν στο άπειρο



Πύρινη Αγάπη στην ουρά σου



Το Δέντρο της Αιωνιότητας




Μοναχικό το μονοπάτι



Εχουν κάτι να πούν


λιμνούλα παράξενη και πράσινη

Σχόλια

Ο χρήστης stalamatia είπε…
Πολλά όμορφο το δάσος σου Διάσπορε μου.Μου άρεσε πολύ το ξέφωτο και οι ράγες.
Ο χρήστης rose είπε…
τα συννεφα τι λενε Διασπορε;;
Ο χρήστης ruth_less είπε…
Όλα όμορφα Διάσπορε. Τι ευλογία τα δάση... σαν τα δάση που εν διάσπαρτα στη Λευκωσία ένα πράμα!!! Χα χα
Ο χρήστης rose είπε…
αντε κορη Ρουθ δεν εχεις παει στο Μετοχι του Κυκκου εμεις αν δεν γλυψουμε το πατωμα δεν εχουμε ουτε δασος ουτε παρκο να χαρούμε...

δεν ειναι του επιπεδου μας!
Ο χρήστης ruth_less είπε…
Μάνι μάνι να κατηγορήσεις βρε Τριανταφυλλένια... έχω πάει και στην Αθαλάσσα (όχι στο φρενοκομείο - ακόμα)!

Ενώ το πάτωμα, εντελώς το επιπέδου μας... :)
Ο χρήστης Diasporos είπε…
σταλαματια μου, μα τί ωραίον! εχάρηκα που το βρήκα τουντο δάσος, θα ξαναπάω πρίν να πλακώσουν τα κρύα.

ρουθ φιλτατη μου πραγματι τα δάση δακατω εχουν ιδιαιτερην ομορφια. Εχω τους μεγάλον έρωταν, ειδικά τωρα που εππέσαν τα παραπάνω φύλλα τζιαι θωρείς τα κλαριά τους.

ροουζ μου καλή
τα σύννεφα δημιουργούν γραμμες επικοινωνίας μεταξύ των δέντρων, επίσης φαίνεται λίγο το σύμβολο για το ασήμι, νομίζω, και το παράλληλοι δρόμοι.
Ο χρήστης rose είπε…
@Ruth μου
ε, το "καταγγέλειν" το εχουμε εμπεδώσει..

χους και ουσου να περάσουμε
Ο χρήστης rose είπε…
@διασπορε

:-)
Ο χρήστης Diasporos είπε…
ροουζ
nai, ¨-))
Ο χρήστης Aceras Anthropophorum είπε…
Εν ούλλον έρωταν οι φωτογραφίες σου ρε!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
aceras φιλτατε, εμίλησεν μου το δάσος με ερωτικον τροπον (ήταν το πρώτον μας ραντεβού)
Ο χρήστης papoutsosiko είπε…
orea ta monopathkia tziai as en monaxika
Ο χρήστης Roadartist είπε…
Συγνώμη αυτό το θαύμα που βλέπω της φύσης είναι αληθινό???
Νόμιζα αρχικά οτι τα είχατε πάρει από το ίντερνετ..
Απίστευτα μαγικά τοπία....
Ο χρήστης Diasporos είπε…
παπουτσοσυκο
τα μοναχικα εν τα υπεροχα!


roadartist
φωτογραφιες μου ειναι, η φυση εδω εινα μαγική, μοναδική.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.