Ο Λύκος του βάλτου



Στο δάσος, για τρίτη μέρα.  Δάσος,  μίλα μου σε παρακαλώ κι άλλο.  Σ' αγαπώ. Κάθε μέρα σε υμνώ ολόκληρος.  

Τροχάδι στη βροχή τη δεύτερη μερα, ανέβηκα τους βράχους σου την πρώτη.  Την τρίτη μέρα, σήμερα, με νίκησε η Λίμνη.  Ήθελα να κάνω μέγα κύκλο στο δάσος με τη λίμνη στη μέση.  Τροχάδι τρίωρο, σα ζώο.  Τα μονοπάτια πολλά.  Χάθηκα.  Με άγρια χαρά χάθηκα.  Επίτηδες χάθηκα.  Νυμφίε μου κίνδυνε!  Ερωτικό το αίσθημα να ξέρεις ότι ίσως δέ θα βρείς το δρόμο, ίσως πάθεις κακό,  αλλά κάτι μέσα σου να σε οδηγεί εκεί που πρέπει.   Ζωντανός.  Το κορμί πάλλεται με τη συχνότητα της φύσης, Ένα έγινα με το πράσινο, Ένα με το μπλέ, κι όλα μιλούν.  Οδηγούν.  Βρήκα το δρόμο πάλι.  Αν το μπορούσα θα πετούσα και τα ρούχα, και το δέρμα, στο βάλτο να βαφτιστώ. Αλλά το ξέρεις πως δέ γίνεται αυτο.  Το μέρος μου που μπορεί, σχίσθηκε, ασπροφόρεσε και εκεί ποταμίστηκε.  Εκεί έμεινε, στο βάλτο θαμμένος ενας Εγώ.   Εδώ τον ξέρω το δρόμο.  Αλλού, ίσως ειναι αργά. 

Συννεφιά, κι ένας αέρας μυρωδάτος, πευκοαγάπητος.  Το πρωί ο ήλιος μένει κρυμμένος, όλα ασημένια, το νερό και το σύμπαν.  Και οι βελόνες, τυχαίο σχήμα αρχαίο.


Όλο μόνος έρχομαι.  Μόνος φεύγω.  Οι ανθρωποι απώντες.  Σταματά ο χρόνος, με μένα αγκαλιά.  Πάντα μόνος εδώ, εγώ και τα δέντρα μου, ο έρωτας μου.  Εγώ και το δάσος.  Εγώ και οι λίμνες.   Στη μοναξιά που έφτιαξα, γεννά το κορμί μιά μορφή ειρήνης.  

Ο  Άγριος Ζώος  τρέχει τετράποδος στα λημέρια του χωρίς δεσμά καθόλου.  
Τρέχει μεχρι να του τελειώσει η αναπνοή.  Μετά κι άλλο.  Στο διάβα ανοίγουν μονοπάτια.
Όλα τα ρουφά, οι αισθήσεις πολλαπλασιάστηκαν.  Μεθυσμένο το βλέμμα.  

Άχ, δές το Άγριε μου επιτέλους!!   Τυφλός είσαι.  Και δέ θα το δείς ποτέ.  Το ξέρω.
Το ξέρει η ψυχή, τόσο καθαρά το βλέπει.  Μα εσύ δέ θα το μπορέσεις.
Άκου καλέ μου.

Στο μή-ανοίκω, αγαπώ απέραντα τον εαυτό.
Στο μή-κρατώ, αγαπώ χωρίς φραγμό το έξω.   Ρέει άφθονο, με μένα διάμεσο.
Στο μή μου ανήκεις, η κρούστα πέφτει και η πραγματική αγάπη τινάζεται έξω ακράτητη.
Στην ελευθερία τα συναισθήματα ανθίζουν κατάλευκα.

Άχ.
Μα όλα θέλουμε να τα κρατήσουμε.  Φύση ανθρώπου.  Και η ζωή έτσι γίνεται μια φυλακή καθημερινή.
Ακόμα και τα ομορφότερα που θέλουμε δικά μας, φυλακή.  
Όσα ποθούμε, φυλακή.  Όσα είναι γύρω μας, φυλακή.  Το κορμί, μια φυλακή. 

Ναι αλλά,
Λύκε εαυτέ έτρεξες σήμερα στο δάσος.  Με κατοίκησες, ένιωσα τη γούνα σου να με περιβάλλει. Έτρεξα μαζί σου.   Μίμηση κι αυτή.  Μέσα μου, να τρέχεις συνέχεια, ακράτητος να τρέχεις καλέ μου.  Μόνος χωρίς αγέλη.   Λύκος του Βάλτου και της στέππας.
Μάθε μου την ελευθερία που μόνο εσύ προσδιορίζεις.  Όχι τη ψεύτικη που μας θέλει φυγόπονους, ή ανεύθυνους, ή αμέτοχους.  Την άλλη ελευθερία μάθε μου, λύκε εαυτέ, την Κρυφή, που ανοίγει σύμπαν μέσα, κι ότι και να γίνεται όλα τ' αγκαλιάζει χωρίς κτητικότητα.
Μάθε μου.






Το μονοπάτι χάνεται ξαφνικάα.  Δάσος ανεξερεύνητο.  Ακολουθώ τα σημάδια.  Ήλιος, άνεμος, μυρωδιά.
Ρίσκο.  Δέ μ' ενδιαφέρει σήμερα.  Έχω εμπιστοσύνη.  Τρέχω.  Τα δέντρα σκύβουν.  Τα φύλλα ανεμοδέρνονται.  Τα πουλιά σιγήσαν.  Κάτι άλλο μιλά.



Σε κάποιο σημείο, βράχοι ανθρωποκομμένοι.  Παλιό ορυχείο γρανίτη, εγκατελειμμένο.
Αρχαίο.  Ξεχασμένο.  Λάβωμα παλιό.  Μήν το ξεχνάς άλλο.  Καύσιμο είναι της ψυχής, εγκατελειμμένο, αγάπα το γιατί αυτό τρέφει την καλοσύνη που έχεις.  Μή το ξεχνάς άλλο το παλιό ορυχείο.  Δές!  Τα φύλλα γύρω τ' αγκαλιάζουν, μιλούν με τα χρώματα τους.  Ένα ένα θα κουβαλήσω τους βράχους έξω απο το δάσος.






Παραμυθένια η λίμνη η νέα.   Επιτέλους, ανοίξαν και τα ουράνια.  Και η προσπάθεια, το λαχάνιασμα, επιβραβεύεται.   Δέν το ζήτησα, μόνο του ήρθε.  Αδειάζει ο νούς.
Μπήκε μέσα νέο υλικό.  Αγάπα.





Και η άλλη πλευρά της λίμνης. Προετοιμασία, μιά θλίψη.







Ξάφνου, μιλά ο ουρανός πάλι.  Χρώματα.  Σχέδια σαν τους ανθρώπους των σπηλαίων.  Ένα γιν γιάνγκ, αυτό που με τρέχει συνέχεια όπου πάω.
Υπέροχη που είναι η φύση όταν τη δέχεσαι με άδειο το μυαλό.
Μύνημα πρώτο, είπε.
"Ευάρεστο μου είναι το Ελεύθερο"





Μύνημα δεύτερο
"Τρία στοιχεία σε αρμονία, το τέταρτο είναι εκλογή"






Μύνημα Τρίτο.
"Τα σχήματα θα Πλησιάζουν ή θα Ξεχωρίζουν μέχρι να βρούν το ισοζύγιο"









Σχόλια

Ο χρήστης rose είπε…
πολλα ειπαν οι εικονες σου Διασπορε

τις ακουω σαν να μουν μιλουν εμενα...

και η πανω-πανω με τον ηλιοφεγγαρο - κατω απο τα ποδια τους εχουν εναν μεταξοσκωληκα, συμβολο αλλαγης προς τη μεταμορφωση...

αλλαζω και εγω

αυτο που κρατα ο μεταξοσκωληκας εντος του κουκουλιου ειναι μονο το νευρικο του συστημα... νευρωνες να νιωθουν την αλλαγη να την θυμουνται αργοτερα που σαν πεταλουδα θα ανοιξει τα φτερα στον αερα να πεταξει...

νιωθω την αλλαγη καθως ολα λυωνουν για να προετοιμασουν το επόμενο σταδιο...

σοφος ο Λυκος σου, παναρχαιος

σε ευχαριστω
Ο χρήστης ruth_less είπε…
Ξύπνησε πάλι το πανάρχαιο Ζώο μέσα σου Διάσπορε... αυτό που ξεγυμνώνεται και καλπάζει με τη φύση και το σύμπαν.

Όλα μόνοι μας καλέ μου, δεν το ξέρεις; Πάντα στη μοναξιά μας τα βρίσκουμε και αγκαλιαζόμαστε τελικά με τους Εαυτούς μας. Η Μεγάλη Συμφιλίωση...

Τίποτα να μην ορίζουμε... μόνο τους εαυτούς μας - ίσως ούτε κι αυτούς, ακόμα δεν ξέρω.

Τόσα πολλά στις φωτογραφιες και στα λόγια σου Διάσπορε... Με παίρνεις μέσω σου στο δικό Μου ταξίδι... Απίστευτο πως τα ζούμε παράλληλα όλα αυτά καλέ μου. Τίποτα δεν είναι τυχαίο. Γι΄αυτό και η Συνάντηση.

Καλή βδομάδα και καλή συνέχεια.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ξερετε, η λίμνη που πήγα να κυριεύσω λέγεται Lake Althea, όλα όλα μιλούν γμτ.

Σας ευχαριστώ και γω.
Ο χρήστης bangungot@gmail.com είπε…
ixa to ipopsiasti pos kapote kamnis parea me ton hesse (pate sto limnodasos gia moura agria? ferni sou o idios pou ton kipo tou?).

To see in every day and year a symbol
of all the days of man and his years,
and convert the outrage of the years
into a music, a sound, and a symbol.

To see in death a dream, in the sunset
a golden sadness--such is poetry,
humble and immortal, poetry,
returning, like dawn and the sunset.

(borges, pou to the art of poetry)
Ο χρήστης Diasporos είπε…
bangungot
με το θείον Ερμάνο καμνω συχνά παρέαν, περιπάτους πολλούς. Καποτε εν τζιήνος ο χρυσόστομος τζιαι γω ο νάρκισσος, κάποτε ανάποδα. Ναί! Μαζεύκουμεν μούρα, τζιαι λαλεί μου για τα φυτά τα άγρια, κλαμουρίζεται τζιαι πεθυμά την πατρίδαν του αμαν παμεν σε λειβάδι με άσπρα φκιορούθκια.

Ευχαριστώ για το ποίημαν, θα το κρατήσω, μιλά μου. Να σαι καλά τζιαι σύ.
Ο χρήστης Aceras Anthropophorum είπε…
Οι συνθέσεις του έχουν κάτι το συγκλονιστικόν. Αδύνατον να σου πώ αν εν τα χρώματα η αν εν οι λέξεις. Συνέχισε. Κάθε πράξη σε πετάσει (τζιαι μάς μαζίν) 10 μίλια τζιείττε μέρου που την προηγούμενην.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Φίλε μου Aceras, διάς μου φτερά.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.