Το χάσιμο του πολέμου.

Σκατά.

Πίννω τσιάρους πάλε, φουγάρο κανονικό.  Έχασα, τζιαι μαζί τη δύναμη μου να αντισκέκουμαι.
Εν τούτα τ' αρτζίθκια που έχω?


Έν κανεί που χάννω μάχες βίρα, επηρεάστηκεν τζι η χημεία του εγκεφάλου μου πάρα πολλά αρνητικά, σε σημείον να με προλάβει η περιβόητη Θλίψη που με βουρά.  Τόση δουλειά γαμώτο να της ξεφεύκω που στιγμή στην άλλη στιγμή, τόσο τρέξιμο που κάμνω κάθε λεπτό της ζωής για να είμαι πάντα λλίο μπροστά που τα δόντια της τζιαι τες παθκιές της που ακούω συνέχειαν να έρκουνται πουπίσω μου, τζι εκατάφερα ο μαλάκας  με τον πόλεμον του τσιάρου να εξουθενωθώ τζιαι να με προλάβει η σκρόφα.

Θλίψη, μισώ σε.

Κάμνεις τη μουσική να ακούεται άχαρη, τα αγάλματα μου παλιόπετρες, τζιαι τους δικούς μου ξένους.  Το φαϊν ανούσιο, τη μιλιάν αχρείαστη, τα όμορφα ασιημίζεις τα, τα μαθήματα ξιχάννεις τα, τη δύναμην καταλιάς την, τζι αφήννεις με όφκερον, κουφόν, αν-αίσθητον.

Θεέ που ακούεις, θα εδίουν το δεξί μου σιέρι θυσίαν αν έπιαννες τη Θλίψην τζι έφευκες την.

Σχόλια

Ο χρήστης Dimitris A. είπε…
Μα εν να μας πελλάνεις τωρά;
Τέτοια υποτροπή;

Πάντως, εντάξει.
Όπως και να 'χει,
εγώ πιστεύω ότι θα τα καταφέρεις μια χαρά.
Θα τα παλέψεις όλα.
Ο χρήστης Aurora είπε…
Ξέρω ότι είναι το τελευταίο που θέλεις να ακούσεις αυτή τη στιγμή, αλλά είναι από τα καλύτερά σου αυτό, λογοτεχνικά/ποιητικά μιλώντας. ΤΗΧ.
Ο χρήστης solaris είπε…
Δεν θα είναι καλύτερα απλά να την αποδεχθείς μέχρις ότου σταματήσεις να τη "χρειάζεσαι";
Ο χρήστης postbabylon είπε…
τζιαι γω τα ίδια ρε, εν τα εκατάφερα. Σιέσε μέσα Πολυχρόνη...
Της Θλίψης δωσ' της θκυο πάτσους να πάει ποτζεί που ήρτεν!

Η λεξική επαλήθευση φκάλλη μου "mirologe"
Ο χρήστης Leni είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ο χρήστης Leni είπε…
Κάμε ένα reset, δώκε του εαυτού σου θκυό πάτσους τζαι βούττα ξανά. Αρνούμαι να πιστέψω ότι ένας Διάσπορος επαρετήθηκε τόσο εύκολα.

(Επίσης, συγκόφκω σε ότι θα σε εβοηθούσε το σεμινάριο του Allen Carr. Έχω φίλους μου που ήταν σε παρόμοια και χειρότερη φάση που'σένα που το εκόψαν αμέσως μετά το σεμινάριο. Postbabylon, ψάξε το τζαι'σύ γιατί το σεμινάριο παραδίδεται σε όλο τον κόσμο τζαι εν πολλά αποτελεσματικό)
Ο χρήστης Leni είπε…
Θα ήθελα να συμπληρώσω ότι ειδικά ο ένας ο φίλος μου που το έκοψε, έχει γυναίκα εξακολουθεί να καπνίζει. Σκεφτείτε το, γίνεται! :)
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Δημήτρη

Η ψυχολογία μου εν σάν το κλίμα του ωκεανού ρε, εγεννήθηκα με πολλά πελλή χημεία. Πιάννω πάτο τζιαι ταβάνι που μιά μέρα στην άλλη. Το καλόν, βοηθά την τέχνη.


Αurora

Εν επειδή το έγραψα τέλλεια αυτόματα το κείμενο.


solaris

Αποδέχουμαι την την ίδια ώρα που την μισώ, μα το θέμαν έναι εν μέρος μου, έν την εκατασκέυασα μόνος μου, ήρτεν μαζί μου που γεννησιμιού. Άρα, χρειάζουμαι την ή όι ενναν δαμέ όποτε θέλει.



postbabylon

Αχ, ούχ, έπιαν σε τζι εσένα να ρουφάς τον καπνό με πεθυμιά σάν να τζιαι εξανάσμιξες με εραστήν που εχώρισες?
"mirologe" αρέσκει μου! Η σύμπτωση εν απίστευτη. Εννα ονομάσω κομμάτιν έτσι..


:Leni
Κάπου τον εξανάκουσα τον Carr. Θα τον ψάξω.
Live to fight another day, λαλούν οι αμερικάνοι.
Ο χρήστης A είπε…
Απλά εν επροσπάθησες αρκετά. την μάχη επαρέδωσες την πριν να αρχίσεις.
Εν που ήσουν αθκιασερός τούτην την εβδομάδαν τζαι ήταν συνέχεια μεσα στο νου σου.
το πρώτο που πρέπει να κάμεις είναι να πετάξεις όλα τα τσιγάρα που έχεις. αν δεν εν τζιαμέ δεν έχεις ένα πειρασμό μπροστά σου. μετά κλείσε ραντεβού σε γιατρό τζαι πε του ότι θέλεις να κόψεις το τσιγάρο. εν να σου κάμει prescribe patches & follow up apts weekly/biweekly.
Ο χρήστης stalamatia είπε…
Eν θα σε καλοπιάσω Διάσπορε!
Ετο εν να πααίνεις κοντά στα μωρά σου τζιαι εν να βρωμάς!!
Ο χρήστης Joy Tears είπε…
Εννά συμπληρώσω στην σταλαματιά...
Επίσης εννά ζήσεις να τα δεις να μιαλινίσκουν τζιαι να σου κάμουν τζιαι εγγόνια. Κόψε το να τα προλάβεις!!
Ο χρήστης Aceras Anthropophorum είπε…
Έσιει μιαν λέξην μες τούτον το κείμενον που αν την εδίας τζι έφεφκεν που πάνω σου, ίσως να μεν εχρειάζετουν να δώκεις το σιαίριν σου στον θεόν. Άτε να δούμεν αν την εύρεις!
Ο χρήστης Diasporos είπε…
A

Guilty as charged, που λαλούν τζι οι αμερικάνοι. Νομίζω εννα πιάσω συνταγή που το γιατρό, τελικά εν η λύση.


σταλαματιά

Αχ κόρη έν πιάννουν πάνω μου οι ενοχές, ο εθισμός εν πιό δυνατός.



joy tears

Ναί τούτη εν η συναισθηματική λογική. Πέ τα του εγκεφάλου που γυρεύκει νικοτίνην, παίζει πελλόν.



Aceras

Τζιείνη η λέξη, απλόν ρήμαν η γέριμη, εν που τα φέρνει ούλλα ρε. Εν τζιείνη που έν φεύκει, τζι η θλίψη βουρά με για να μου πεί να σταματήσω. Ξέρω το. Μα έν ήρτεν η ώρα της κόμα.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Please please try again! Εστειλα την αναρτηση σε όλους μου τους φίλους για να εμπνευστούν κι αυτοί από την μεγάλη σου απόφαση!! Please προσπάθησε κι άλλο!! Είσαι έμπνευση για όλους μας!! (ξέρω, βάζω σου πολύ μεγάλη ευθύνη αλλά τι να κάμουμε!)
Ο χρήστης Neraida είπε…
Εν το συναίσθημα της στέρησης τζιαι δημιουργά σου τα τούτα ούλλα. Έννεν θλίψην που νιώθεις. Η Στέρηση μασκαρεύτηκεν σαν Θλίψη για να σε λυγίσει.

Φκάλε της την μάσκαν. Συνειδητοποίησε το πραγματικόν συναίσθημα που νιώθεις.

Μεν αρχίσεις λάθος αγώναν εναντίον της Θλίψης. Αντιμετώπισε τη στέρηση.

Δώσε της καπνό για λίγο για να ηρεμήσει και μετά άρχισε ξανά από την αρχή. Ελειτούργησες βίαια, νιώθεις ότι κάμνεις πόλεμο, μάχη.

Εν θα δουλέψει ετσι. Θέλει με το μαλακό.
Ο χρήστης rose είπε…
στη ζωή μας επιλέγουμε θανάτους...
Ο χρήστης Diasporos είπε…
rose

Ο Θάνατος της Θλίψης είναι Θέλημα Θεού. Είμαι έτοιμος.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.