Κακά μαθήματα

Κάποτε πιάννει με τζιαι πελλαρίζω.  Κάμνω το κυρίως για να σιοκκάρω τον εαυτό μου που εν που φυσικού του σοβαρόν παιδίν με πολλές τζι αχρείαστες σκέψεις, τζι επίσης για να δείχνω των κοπελλουθκιών μου πως έχω περίεργο χιούμορ μέν με πάρουν για όγρακο λόγω του σοβαρού μου παρουσιαστικού με τες γενεάδες τζιαι το έντονο βλέμμα που μου εχάρισεν η φύση.  Εν σημαντικό να αππώννεται το πλάσμα.  Κάμνει καλό.

Μιάν ημέραν είχα έμπνευση μετά που έκαμα ντούς να πεταχτώ έξω τίτσιρος τζιαι να αρκέψω να βουρώ σάν τον πελλόν πάνω κάτω στο σαλόνι φωνάζοντας  "naked παπάς!   naked παπάς!!"  με τον ίδιον τρόπον που βουρούν τίτσιροι στο γήπεδο κάτι πελλοί στη μέση του παιχνιδιού για να ενοχλήσουν τον αγώνα.  Εφυρτήκαν που το γέλιο τα κοπελλούθκια  (τζιαι οι γειτόνοι σίουρα αφού τα σπίθκια μας εν κολλητά).

Δυστυχώς, έπιασεν το σύστημαν ο γιόκκας μου αμέσως, τζιαι κάθη μέρα που φκέννει που το μπάνιο πετάσσεται τζιαι τούτος τίτσιρος να αντακώσει βούρος μές το σπίτι φωνάζοντας "naked παπάς!"  σάν τον streaker  (έτσι λαλούμεν τους πελλούς στη μάππα που βουρούν τίτσιροι).   Έσιει μιά βδομάδα που το κάμνει τζιαι δέ σταματά.  

Προψές είχαμεν καλεσμένους τζι έκαμεν το...

Ώχ.

Σχόλια

Ο χρήστης stalamatia είπε…
Πάλε καλά που ήταν ο γιος σου! Για σκέψου να το κάνεις και να έχει έλθει καμιά φίλη της γυναίκας σου ,όσο είσαι στο μπάνιο!!!Χαρά που θα πάρει ε; η φίλη!! χα χα χα
Ο χρήστης Blackbeard είπε…
Αρέσκει μου πολλά που τα μωρά εν έχουν την ιδέα του social convention. Ότι του μάθεις εννά κάμει, καλεσμένοι ξεκαλεσμένοι :-)
Ο χρήστης drSpock είπε…
Ε, μα! Ξανακάμε το ντυμένος και φωνάζοντας "ντυμένος παπάς" να δούμε τι εν να γίνει!
Ο χρήστης postbabylon είπε…
axaxaxaxaxa polla kalo!
Ο χρήστης jf είπε…
χαχαχα! το μάθημα τζιαι το ξεμάθημα εν κοντά-κοντά λαλούν...
Ο χρήστης Diasporos είπε…
σταλαματιά

Εφαντάστηκες κόρη? Χαχα.



Μάριε

Η ειλικρίνεια των μωρών εν πολλά αληθινή. Λαλούν σου τα όπως φκέννουν. No editing.



δρ σπόκκ

Πάει, επέτασεν το πουλλίν. Έκαμα τζιαι το ντυμένον, μα ο γιόκκας προτιμά να βουρά τίτσιρος χαχαχα.



postbabylon

Φυρμός λαλώ σου. Πρέπει να προσέχω.



jamanfou

Το ξεμάθημα εννεν κοντά αμαν είσαι 3 χρονών ;-)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.