Εθνική Μέρα Φτιών του Λαού.




Σήμερα θα πάω στη δουλειά φορώντας φτιά του λαού πάς την τζιεφαλή μου.  Θα τα φορώ στο αυτοκίνητο, στα μαθήματα  (σήμερα διδάσκω 11 πλάσματα, μεγάλους τζιαι μιτσιούς), στο σούπερμαρκετ τη νύχτα, στο στάρπακς.  Έν θα τα φκάλω ώς τη νύχτα που θα ππέσω να κοιμηθώ.


Έν θα λαλώ τί-πο-τε.  Ούτε θα σχολιάσω τα φτιά, ούτε θα φανερώσω πως γνωρίζω την παρουσία τους.

Θέλω να δώ ΠΟΙΟΣ θα μου πεί πρώτος κάτι (που τους μεγάλους), τζιαι ποιός θα γελάσει, τζιαι ποιός θα παίξει πελλόν, τζιαι ποιός θα με ΠΑΡΕΙ για πελλόν.

(επίσης θέλω να δώ ΤΙ θα σκέφτουμαι εγώ τζιαι πώς θα έναι η διάθεση μου ώς τη νύχτα..)


Ά, είμαι καλοντυμένος, εντύθηκα businessman σήμερα με το μάλλινο μου παλτό, το τζιέλλι στα μαλλιά, με χτενισμένη σγουρή γενιάδα.

Γιά να δούμε ΤΙ  θα μάθουμε σήμερα για την αθρώπινη φύση....

Σχόλια

Ο χρήστης Αχάπαρη είπε…
εθύμησες μου τούτο δαμέ
http://doukaton.wordpress.com/2011/01/19/%ce%b7-%ce%b4%cf%8d%ce%bd%ce%b1%ce%bc%ce%b7-%cf%84%cf%89%ce%bd-%ce%ac%ce%bb%ce%bb%cf%89%ce%bd/
Ο χρήστης Dimitris A. είπε…
Δεν είσαι πελλός, είσαι έφηβος!
Και νομίζω ότι στην επόμενη ανάρτησή σου,
θα μας πεις πόσο πραγματικά χρήσιμο ήταν όλο αυτό.
Ο χρήστης Neraida είπε…
χιχιχιχιχιχιιχιχιχι
Ο χρήστης stalamatia είπε…
Εν νάκκουρι μιτσικουρούθκια πάνω στη κκελλέ σου,λαλείς να τους κάμει μόνον τούτον εντύπωση; χα χα χα .
Ο χρήστης Joy Tears είπε…
!!!! (τίποτε άλλο εν έχω να πω) Ανυπομονώ για το feedback!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Εννά μείνω άυπνος, αναμένοντας την αναφοράν σου!

Είσαι ωραίος πελλός!
Ο χρήστης misharos είπε…
Αρέσκεις μου :)
Ο χρήστης ruth_less είπε…
Τζιαι μετά, έλα τζιαι στην Κύπρο να κάμεις το ίδιο (I dare you!).. τζιαι σύγκρινε μας τις αντιδράσεις!

Χα χα.. έφυρες με!
Ο χρήστης ιων είπε…
Χου χου χου. επρόλβεν με η Ρουθλες. Μετά κάμε το στην Κύπρον. Βίτεο ξέρω εγιώ να τραβώ.: -)))

Εν πράμαν σιέρουμαι για σένα.

Aγωνιώ για τα νέα.
Ο χρήστης Aceras Anthropophorum είπε…
Εγώ καρτερώ σε αλλο λλίες ημέρες πον να φκείς πας το μπλόγκ τίτσιρος τζιαι θα βουράς πας την οθόνην τζιαι θα φωνάζεις "naked μπλόγκερ" :))

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.