H Άλλη όψη της γειτονιάς

Σήμερα θα έκαμνα ανάρτηση όμορφη με τες φωτογραφίες που τον περίπατον μου.  Ήρεμος, λίγον κατεβασμένος μετά που το οργιαστικό σαββατοκυρίακο το εμπνευστικότατο τζιαι τόσον ικανοποιητικό.   Εν εκατέληξεν καλά η μέρα μου όμως, τζιαι κάθουμαι στο σαλόνιν μου τωρά όπως το άγριον το ζώον, εννα σκοτώσω πλάσμαν που τα νεύρα μου, έπιασεν με κατάθλιψη.

Την ώραν που έλειπα στον περίπατον, τζιαι η Αγάπη ήταν σε φίλην της με τα μωρά, ένας ππεζεβέγκης πρεζόνι ποτούτους που ξημαρίζουν την γειτονιάν μας, επέρναν είδεν που έν ειμαστεν σπίτιν, τζιαι έσπασεν την κλειδονιάν τζιαι έμπην μέσα τζιαι έκλεψεν μας.  Νιώθω ότι με εβιάσαν.  Τζιαι ότι είμαι ανήμπορος.  Τζιαι ότι αν τον κόψω κατίσιη του.  Ο γαουρόσπορος έμπην μες το σπίτι μέρα μεσημέρι να κλέψει, ενεκάτωσεν μές τα συρτάρκα να έβρει τα ριάλλια, έν τα ήβρεν (ως  συνθέτης κοψονούρης που είμαι φυλάω τα μές το πιάνον, έν είμαι βλάκας, έπιασεν τον μίτα δηλαδή)  έκλεψεν μου το ipod μου δυστυχώς, τζιαι ένα βάζο γεμάτο σελίνια, τα προφυλακτικά που το συρτάρι (!), ένα γράμμαν προς το δάσκαλον μου ευχαριστήριον που του εγράψαμεν για το πιανούδιν που μας έστειλεν, τζιαι τίποτε άλλο.  Ούτε τα χρυσαφικά της Αγάπης επείραξεν.  Εφοήθην τζιαι έφυεν φαίνεται.   Ευτυχώς, τα κομπιούτερ έν τα έκλεψεν, ούτε το κασεττοφωνούδιν που ηχογράφησα το κομμάτιν μου προχτές που το έγραψα (εφαντάστηκες;;;;).  Την ώραν που έφευκεν είδεν τον ο Tod ο πογιατζής, ο οποίος εδούλευκεν στου γείτονα σημερα.  Υποψιάστηκεν τον, βούρησεν τον να τον πιάσει αλλά είσιεν ποδήλατον ο μιτσής τζιαι έφυεν του.  Τουλάχιστον είδεν τη φάτσαν του ο Tod, ήρταν οι μπάτσοι, έκαμεν τους περιγραφήν του αλήτη.  Να δούμεν αν τον έβρουν.  

Το πρωίν θα μπούν δύο κλειδονιές βαρετές, τζιαι θα πιάσω τηλέφωνον να έρτουν να μας βάλουν house alarm, τζιαι δέν με κόφτει που εν ακριβόν.  

Τζιαι κκεραττά, που μου έκλεψες το ipod μου με την ωραίαν μου μουσικήν πάνω έν πειράζει,μικρόν το κακόν, αλλά επείραξες το σπιτούδιν μου, εξημαρισες το με τα παπούτσια σου τζιαι τη μπόχα σου, εβεβήλωσες μας, τζιαι άν σε δώ μπροστά μου μες τη γειτονιάν αλητόπαιδο θα σε κλάψει η μανα σου, είμαι λεπτός άνθρωπος πουμέσα μου τζιαι ευαίσθητος, αλλά εν πολύπλευρος ο Διάσπορος, τζιαι μιά πλευρά πόξω μου εν ο λεγόμενος Άρκωνας ο Πελλός, τζιαι άμα δείς την φατσαν του την κυπριακήν την μολών λαβέ την τρίγωνην την μουσάτην να έν νευριασμένη με τα μμάθκια να πετάσσουνται έξω τζιαι τα φρύδκια διμμένα, χώστου καημένε γιατί θα σου λύσω τα κόκκαλα σου ούλλα, που ετόλμησες να παραβιάσεις το άδυτον του σπιθκιού μου.  Αν ήταν δαμέ τα κοπελλούθκια μου;;;  Σφάζω σε, χτέρνω σε σαν το κουνέλλιν, φκάλλω τα μμάθκια σου τζιαι διώ σου τα να παίζεις ππιριλλιά μαλακισμένε αν πειράξεις τα μωρά μου τζιαι τη γεναίκαν μου.    

Σχόλια

Ο χρήστης Μαρικκού η Λυερή είπε…
Ότι τζαι αν πεις έσσεις δίκαιο. Μαύριστον στο ξύλο.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Aaax re Diaspore mou prepei nan polla apaisio aisthima, oi mono giati exases proswpika antikeimena alla kiriws giati eparaviasan to katafigio sou. xalia..to thetiko einai oti den itan kaneans mesa. kserw oti eisai eksorgismenos, alla prosexe me touta pou laleis kata poso tha ta kameis prakseis, allo prama sti kipro na mavrizeis p to ksilo ton allo epidi s ekame kati kai allo stin ameriki..en ikanos na sou kanoun mynisi, na se travoun sta dikastiria kai to pio simantiko? na nikisoun..ara prospatha na to deis ligo logika to thema, an ton evroun enna ton paroun filaki, kai esi tha valeis alarm kai kleidwnies. oi na mou goraseis opla mes to spiti tzai pellares..
Ο χρήστης ruth_less είπε…
Μάνα μου καλέ μου Διάσπορε
έσσιης δίκιο που νοιώθεις έτσι. Μεγάλη παραβίαση του χώρου και της ψυχής σου.

Χίλια ευτυχώς που δεν είχε κανένα σπίτι και που δεν έπιασε το κασεττοφωνούδι σου (καλά, αν εγίνετουν τζιαι τούτο... θα ήσουν ακόμα μες τους δρόμους να τον έβρεις μόνος σου!). Απ ότι φαίνεται ο μιτσής ήταν σσιαστισμένος αφού ούτε χρυσαφικά εν έπιασε.

Πάρτε όλα τα μέτρα ασφάλειας. Ηρέμηστην ψυχή σου. Αγκάλιαστην Αγάπην τζιαι τα μωράκια τζιαι νοιώστε ξανά το σπιτάκι σας. Εφοήθην τζιαι τζείνο μαζί σας.

Υ.Γ. Καταλάβω πολλά τι νοιώθεις. Ένοιωθα το ίδιο όταν μια πρώην σχέση μου, αθθυμάτουν κάθε λλίον τζιαι κάτι, τζιαι επειδή εν ίσσιεν access επέτασσεν μου προσωπικά μου πράγματα πάνω στην βεράντα. Έμπαινα αχάπαρη σπίτι τζιαι ξαφνικά έβρισκα πράματα μου πετάμενα... έτσι βάρβαρα. Ένοιωθα ότι έμπαινε μες το σπίτι μου (που ήμουν με άλλο πρόσωπο ήδη)τζιαι επαρα-βίαζε το, τζιαι εμένα μαζί. Τζιαι ήταν τζιαι πρώην.... Εσύ μιλάς για τέλεια ξένον... Ατε πετάξετε τον που πάνω σας τζιαι που μέσα σας γλήορα...
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Σας ευχαριστώ όλους

μαρικκού
αν τον έβρω.

κκεηκ
εν κινά αγωγήν , εν αλήτης -σιουρα ομως έσιει μασιέριν αρα ο θυμός μου στο χαρτίν μόνο *εχω κοπελλούθκια δε σηκώννει πελλάρες η κουβεντα*

ρουθλες
απαναϊα μου τι σου έκαμνεν ο γαρος

τωρα εμαράζωσα, για κάποιο λόγο θυμούμαι πράματα ανεκπλήρωτα ερωτικά, εννα γράψω ποιηματάκιν να μου περάσουν τα νεύρα
Ο χρήστης Unknown είπε…
Καταλάβω σε απόλυτα. Έτυχε μας στο σπίτι μας στην Κύπρο, ενώ μάλιστα ήμαστουν μέσα. Τζιαι επειδή ο παπάς μου τότε εδούλευκε νυχτέρκα τζιαι άφηνε μας μόνες μας 4 γεναίτζες μες στο σπίτι, εβάλαμε συναγερμό τζιαι επνάσαμεν.

Κάμε το ίδιο τζιαι θα τζοιμάσαι ήσυχος τη νύχτα.
Ο χρήστης stalamatia είπε…
Διάσπορε μου σε καταλαβαίνω απόλυτα.Πέρσι ανοίξανε το σπίτι των παιδιών μου που είναι φοιτητές στη Αθήνα και το κάνανε χάλια πήγαμε και το βρήκαμε άνω κάτω όλα τα ρούχα τα είχαν πετάξει χάμω και ψάχνανε .Το μόνο που πήρανε ήταν μια κάμερα.
ΕΥΤΥΧΩΣ τα παιδιά μου έλειπαν είχαν έρθει σε μας .Μόνο αυτό Διάσπορε καλύτερα να μην είναι κανείς στο σπίτι την ώρα της ληστείας.Ευτυχώς που έλειπε και η Αγάπη σου με τα μωρά.
Ο χρήστης ΚΥΠΡΟΛΕΩΝ είπε…
Ela Diaspore. Lypoume pou sou ekaman break in. Bale systhma synagermou. To kostos en polli sthn arkh alla en kamia triantarka dollaria ton mhna gia na to kamnoun monitor. Ennen polla nomizw. Emas eklepsan ena podilato pou htan jekleidwmeno. Eklepsan tziai to ipod tou spaniolou enw ematakomize dipla. Esymfwnisame oulloi sthn geitonia tziai valame gates etsi kanenas eni mporei na paei pisw stis avlaes. Sxedon oulloi exoume synagermous. Qelw na valw tziai cameres parolo pou en' eixame alla provlimata.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
tsarteloudin mou τί ασχημο πράμαν! Είσουν μέσα; Ππεεεε, πρεπει να εφοήθηκες πολλά. Εννα βάλω αλαρμ σήμμερα, αμέσως πιάνω τους τηλέφωνο

σταλαματιά φίλτατη
οι αλητες πειράξαν τα παιδιά σου. Τουλάχιστο δεν έβλαψαν κανένα, έτσι το βλέπω.

κυπρολέων γεια σου τζιαι σεναν φιλε, εν τζιαιρός να μπει το αλαρμ τελικά. Τί πραμαν δακάτω με τα κλεφτρονια α; Το ipod εμαράζωσα το, ήταν φίλος καλός. Εσείς καλά εκάμετε τζιαι έσιετε αλληλεγύη στη γειτονιά, χρειάζεται!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.