Πατέρα: Σε Αγαπώ πολλά, τζιαι πόψε είπα σου το με τη μουσική.

Αύριο θα γράψω σε κάποια φάση πολλά μεγάλο πόστ για τη σημερινή μέρα.

Εκάμαμεν τα εγκαίνια του πάρκου του παπά μου, τζιαι ήταν μαγικά.


Έπαιξα το 20λεπτον  μου κομμάτιν το περσικο-κυπριακο-βυζαντινόν τζιαι επέτησεν που πάνω μας της ορχήστρας έναν πνεύμαν τζιαι ευλόγησεν το χώρον ούλλον, έφκηκεν ψυσιη πολλή.


Έκλαιεν ο παπάς μου.  Εμίλησεν μετά τζιαι είπεν όμορφα πράματα.  


Εγώ είπα του αγαπώ τον, με μουσικόν τρόπον, τζιαι εκατάλαβεν το.  

Έν θέλω τίποτε άλλον που τη σχέση μας.  Ολοκληρωθήκαμεν τωρά..



Σάν πόψε, ένιωσα μόνο στο γάμο μου, τζιαι στη γέννηση των παιδιών μου.   Κατάνυξη, αγάπη διάχυτη παντού.


Είμαι έτοιμος για τα πάντα που σήμερα, μου επαραδόθηκεν η σκυτάλη.




Σ' ευχαριστώ πατέρα, όμορφε, παράξενε, δυνατέ μου πατέρα που τες πέτρες καταλλιείς.




Σ' ευχαριστώ μουσική που μου έδωσες μέσα πλούσια να εκφράζω τα ανέκφραστα τζιαι τες Ουσίες.


Σ' ευχαριστώ εαυτέ που αφέθηκες τζιαι έπαιξες όσον ποτέ άλλοτε.



Σας ευχαριστώ όσους ήρθατε.  Εχάρηκα το μα πάρα πάρα πολλά.





Σχόλια

Ο χρήστης Aceras Anthropophorum είπε…
Είντα έθελα να είμαι τζιαιμαί να σε θωρώ!
Ο χρήστης MARINOS είπε…
Φιλε Διασπορε, μακαρι και εγω να ήμουν Κύπρο και να ξέρεις πως θα ήθελα να ημουν τζιαμαι να σε ακουσω, να σου σφιξω το χερι, και να πω του παπα σου να σε χαιρεται και να σε καμαρωνει μια ζωη.
Ο χρήστης Λάζαρος είπε…
δὲ μπαίνω μέσα. Ἀπέξω κάθομαι καὶ κλαίω...
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Aceras

Τζιαι γώ θα το ήθελα πολλά φίλε. Ποννα το ανεβάσω στο γιούττουπ θα σου στείλω λίνκ.



Marino

Αμαν έρτεις κύπρο θα πιούμεν καφέν παρέα.
Μακάρι να έρκεσουν πόψε.



Λάζαρε


Άχ ρε λάζαρε λάζαρε.
Ο χρήστης Anonymous είπε…
Ρε παιθκιά. Αν είσασταν τζιαμέ ήταν να ήσασταν πολλά περήφανοι. Εγώ εκάθουμουν καρτζιείν του τζιαι εθαύμασα τον τον Διάσπορον σαν έπαιζεν, τζιαι έκλαψα τζιόλας, τζιαι μετά ήμουν συγχυσμένος μιάν ώραν. Τζιαι ο πατέρας-Διάσπορος...το κάτι άλλο. Ήταν μια σπουδαία μέρα για τζείνον. Ήταν η μέρα της ζωής του, τζιαι είναι τιμή όσων ήταν τζιαμέ. Τζιαι για την αδερφή τζιαι τη μητέρα. Σήμερα εν ήταν μια μέρα: ήταν χρόνια μαζεμένα, πλούσια, απίστευτα, με πάρα πολλήν αγάπη, μόχθο, τζιαι όση πιο πολλή πραγματικότητα, συναμένη μες την πέτρα. Μετά που ούλλα, επήα τζιαι έκατσα πας τη βάση του Πετραίου, του τεράστιου αγάλματος, που ήταν τζιαι το πρώτον που εφτιάχτηκε, τζιαι ήπια θκυό μπύρες ΚΕΟ, τζιερασμένες που την οικογένεια του Διάσπορου. Ήταν που τες πιο σημαντικές μπύρες της ζωής μου.
Ο χρήστης Λάζαρος είπε…
"Έναν 'αχ' τι θα σου κάμει", ρε Θκιάσπορε Λεβέντη, τες μπίρες του Βελισσάρη μου μέσα..;
Ο χρήστης stalamatia είπε…
Ξέρεις το ότι έθελα να ήμου τζιαμέ να σε καμαρώσω.Τζιαι ξέρεις το ότι εκλαμμούρησες μας. Να σε σιαίρουνται Διάσπορε ΟΥΛΛΟΙ μας.
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
Διάσπορε, εγώ έβγαζα σκοπιά στο μπλογκ σου, μια που λείπατε όλοι.
Δεν τα εκατάφερα να έρθω, εν ήμουν σε καλή φάση , αλλά είμαι σίγουρη ότι ήταν ξεχωριστά. Πάντως έλαβα και κάτι μεηλ που με ρωτούn αν ήμουν κάποια που τζείνους που επήαν....λαλείς να επήα τζιαι να μεν το ξέρω;
Περσικο-βυζαντινο-κυπριακόν??? Α μάνα μου...φαντάζουμαι κλάμαν που θα έφκαλε..
( Μα ίντα κοπέλλιν ο Βελισσάρης! Επήεν τζιαι έκατσεν μπροστά-μπροστά! Φαντάζουμε τζιαμαί ετρέμαν την σκιά τους ούλλοι-εν ήβραν το θάρρος να "με" ρωτήσουν αν ήμουν "εγώ" τζιαι εστείλαν μετά μέηλ-τζιαι ο Βελισσάρης εθρονιάστηκεν μπροστά-μπροστά σαν τον κόττε ρεπανάκη τζιαι μετά έκατσε στο πετραίο , εμπεκρόπινε τζιαι έκοφκε κίνηση:PPPP-κοντά στο πετραίον εκάθετουν τζιαι μια άλλη ψυχή τζιαι εν επήρεν χαπάριν κανένας σας).

Συγχαρητήρια, συγχαρητήρια, συγχαρητήρια, συγχαρητήρια!
Ο χρήστης ρίτσα είπε…
διάσπορε εχάρηκα πολλά

τζιαι για τη μουσική, τζιαι για το περιβάλλον τζιαι για τη γνωριμία
Ο χρήστης Anonymous είπε…
Ρίτσα ήταν τέλεια έννεν; Η μουσική ήταν...ΤΟ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ! Ο Διάσπορος με το που άρκεψεν το ακκορντεόν, με τες πρώτες-πρώτες ακκορντεϊκές αναπνοές, έκοψε μας τες δικές μας τζιαι έθεσεν τη δική του ατμοσφαιρική ποιότητα τζιαι ρυθμό. Οι δε άλλοι μουσικοί έδωσεν ρέστα! (Τζείνον το σόλο του φκιολάρη- μάνα μου, μάνα μου)! Μετά ο Αμανές που τα τεράστια πνευμόνια του δερβισο-κουμπάρου!

Εγώ εν έθελα να φύω, ένιωθα πολλά άνετα, η ενέργεια του χώρου ήταν απίστευτη. Ελαλούσαν μου τα προϊστορικά ζώα τζιαι οι φιλόσοφοι, η οικογένεια τζιαι οι τύψεις: Που έννα πάεις; Έσιει καλλύττερα που δαμέ; Κάτσε πας τη βάση του Πετραίου τζιαι πιέ μπύραν τσακρίν, τζιαι δέχτου το φανταστικό Σπόρον του πατρός-Διασπόρου!

Δόκη: ΣΙΟΥΡΑ έκατσα μπροστά! Ήντα έννα χάσω έτσι συγκυρία;! Ο άλλος ήρτεν που την Αμερικήν, εγώ που την (ππππουστο)Αγγλία (γιαξ), τζιαι έννα μεν πάω να κάτσω πρώτο τραπέζι πίστα, τζιαι να πιώ τζιαι θκυό μπύρες να χαλαρώσω τζιαι να απολαύσω τα απίθανα γλυπτά τζιαι τες μουσικές; Μου δόθηκε το προνόμιο και το καλοδέχτηκα! (Τζιαι σαν καλός ππεκρής, άμαν έσιει μπύρα, εν λαλώ ποττέ όι)!
Ο χρήστης thalassamov είπε…
...
εν βρίσκω λόγια βασικά γιατί εκλαμούρισες με πρωί πρωί...
Ήρτε μου όμως το στιχάκι της Μυρτιώτισσας μαζί με ένα χαμόγελο με δάκρυ (σνιφ) από το κέντρο της Γιουρόπας μέχρι τον κήπο των Γλυπτών
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))

"Σ’ αγαπώ. δεν μπορώ
τίποτ’ άλλο να πω
πιο βαθύ, πιο απλό,
πιο μεγάλο"
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
εχαπαρισες α;
Ο χρήστης Neraida είπε…
Εγώ νιώθω τυχερή που ήμουν εκεί.
Ήβρα τζιαι θέση στο αμφιθέατρο.
Εκάθουμουν σε πέτρα, πρώτο τραπέζι πίστα. ( λαλεί τζιαι ο Βελισσάρης, εννα χάσουμεν;;; )

Εσυγκλόνισεν με η συνολική δημιουργικότητα της οικογένειας. Τζιαι η αγάπη, όχι μόνον μες την οικογένεια του διάσπορου αλλά τζιαι των φίλων της οικογένειας.

Έτυχε να δω γνωστούς μου που μου είπαν με περηφάνεια: Είμαστε χρόοονια φίλοι με τον Πατέρα-Διάσπορο.

Κάτι άλλαξεν μέσα μου από χτες.
Φταίει τζιαι η μουσική του Διάσπορου που μας εμάγεψεν. Ανοίξαν τα φτερά μου τζιαι πετώ πιο ψηλά.

Έχω ήδη βάλει ψηλότερους στόχους στη δική μου πορεία. Γιατί άμα δεις τζιαι νιώσεις τζιαι θαυμάσεις το ανθρώπινο μεγαλείο.... τρων σε οι τύψεις μετά.....
Ο χρήστης νηφάλια είπε…
ακούετε να ήταν μια πολλά ωραία συνάντηση,χαίρομαι που το ακούω.

διάσπορε,εννεν μόνο με μουσική που εκφράζεσε ,με όσα γράφεις κάμνεις κόσμο που εν σε ξέρει να νιώθει όμορφα..
Ο χρήστης rose είπε…
"if u build it, it will come"

χαίρομαι που σας είδα όλους εκει σε έτσισπουδαία στιγμή Διάσπορε...

το κομμάτι σου είναι σπουδαιο

και αληθινό
Ο χρήστης Mafalda είπε…
na akouseis to tragoudi tou foibou Delhvoria "Fwths" :))

Kalhmera
Ο χρήστης κι αγνάντευε... είπε…
Διάσπορε, όταν ανεβάσεις το κομμάτι, στείλτο να το δούμε έμείς που δεν ήμαστε εκεί. Αν κρίνω από τα σχόλια και διαβάζοντάς σε τόσο καιρό, πρέπει να ήταν μια βραδιά ΣΠΟΥΔΑΙΑ.
Ο χρήστης ΚΥΠΡΟΛΕΩΝ είπε…
en ekatalaba eimai llion sygxismenos.... epejes mousiki kapou? Egiw en to akousa....emarazwsa twra...enna eQela na se akousw. An Qa paijeis jana dwsmas llihn prohdopoihsh re Diaspore!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ap' oulla ekatalava ena prama

i Dokisisofi epie alla me maskaremeni
se polono tourista

xa xa xa xa xa xa xa
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
:PPPP
pantws kapoia tzeimesa epellodeigne, touton en to siouro,
giati erotousan me email meta an epia
Ο χρήστης stalamatia είπε…
Δόκη μα κόρη έκαμες τους τζιαι αντζιελοσιάζουντε άμαν ακούουν το όνομα σου?
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
ρέ κοπέλλια εννα με κλαμουρίσετε με τα όμορφα που εγράψετε πόψε. Εχάρηκα μα πολλά που εγνωριστήκαμεν τζιαι εμοιράστηκα μαζί σσας το χώρον του παπά μου τζιαι τη μουσικήν μου. Όπως επαρπάτουν μές τον κόσμον επετασσούνταν κοπέλλια τζιαι κοπέλλες ξαφνικά τζιαι ελαλούσαν μου "είμαι ο/η τάδε" με πλατύ χαμόγελο. Ήταν κάτι μαγικό τζιαι ανθρώπινο να κάμουμε ττόκκα τζιαι να αγκαλιαστούμεν. Έτσι που είσιεν αννοίξει η ψυσιή μου που τη μουσικήν ένιωσα να αγαπώ τον κόσμον ούλλον γιατί είδα πως ακόμα υπάρχει καρκιά τζιαι νόημαν μές τους αθρώπους τζιαι οτι άμα τους δείξεις τον αληθινό σου εαυτό σιέρουνται τζιαι κάμνεις τους να χαλαρώσουν τζιαι να φκάλουν τζιαι τζιήνοι τον καλλύττερον που έχουν μέσα τους.


Άτε καληνύχτα σας τζιαι όσοι έν τα εκαταφέραν να πάν τζιαι θέλουν να δούν κανένα βίτεο ας μου γράψουν ήμεηλ, μάχουμαι να τα ανεβάσω. Στο μπλόγκ έθθα τα βάλω τέλλεια δημόσια αλλά όσοι φίλοι θέλουν να μπούν στον κόπο να μου στείλουν προσωπικό μύνημα εννα τους το δείξω.


Εν το μεταξύ, όσοι μου επέψετε ήμεηλ μετά τη συναυλία εσυγκινήσετε με πάρα πολλά, εκαταλάβετε με, "Είδετε" με με τα μμάθκια της ψυσιής. Τζιαι ΑνΟΙκω πόψε. Ά ρε φίλε λάζαρε ένταλως βάλλεις τζιήντον ωραίον τόνον.? Έν άντεξες Λάζαρε ήταν μεγάλον το κύμμαν, καταλάβω σε. Μιάν μπύραν έν ετσουγκρίσαμεν...



αν ξαναπαίξω εννα σας πώ, όσοι δέν ήρτετε τούντη φορά.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.