Τα Πρωτοδούλεια.

Εψές έμεινα βουνάρι που τες 10, πράμα ασυνήθιστο για μένα που είμαι νυχτοπάππαρος, άγρυπνος, τζιαι δημιουργός σκοτο-ηδονιστής. Ήταν η τελευταία νύχτα πρίν να αρχίσει η δουλειά τζι έπιασεν με μιά περίεργη κούραση πάς τον καναπέ, εκούρρωσα μές τα μαξιλάρια τζι ετυλίχτηκα την κουβέρταν μου την κεντητήν της γιαγιάς ώς τες πέντε το πρωί. Τζιήνον ήταν, έν είχα άλλον ύπνον.

Αννοίω τα μάτια μου πρίν να φανεί ο ήλιος πίσω που το σπίτιν του γείτονα. Πρώτη μου σκέψη: Καφές στη βεράντα με το σετάρ για να αποχαιρετήσω τες διακοπές μου που τελειώννουν. Δώδεκα βδομάδες διακοπές έν φεύκουν εύκολα που το σύστημα σου. Εκάτσαν δίπλα μου τζι ετραβούσαν με που την άκριαν της φανέλλας, εφιλούσαν με στο λαιμό, υπόσχουνταν μου πράματα. Τίποτε εγώ. Βράχος. "Να φύετε τζιαι κανεί, ήρτεν η ώρα να διδάξω κόσμον, να βουρώ πάλε όπως τον πελλόν που πόλη σε πόλη μές τα σπίθκια του κόσμου, τζιαι να αρκέψω πάλε να γράφω μουσικές". Μετά που πολλά παρακάλλια έκλεισα τες διακοπές στο τέλος μές το σκάφος του σετάρ, να κάτσουν τζιημέσα διπλωμένες να παράγουν μουσικές καλοκαιρινές όποτε τους το ζητήσω. Θα κάμνουν παρέα με τες άλλες εμπειρίες που έχω φυλάξει μές το στρογγυλόν παχουλλόν ξύλον του ιερού οργάνου. Σάν τον μέρμηγκαν που εμάζεψεν υλικόν ούλλον το καλοκαίρι τζιαι φυλάει το μές την φωλιάν του κάτω που τη γή. (που μιτσής πάντα στο παραμύθιν εφοούμουν οτι εννα καταλήξω καταχάλης ζήτουλας αππωμένος όπως τον τζίντζικα, αλλά στο τέλος εκατάφερα να γινώ ο μέρμηγκας ο φρόνιμος που μαζεύκει για να έσιει ύστερα, ευχαριστώ σε εαυτέ μου).


Σε κάποια φάση εσηκώστηκα τζι επήα στην πεζίνα/περίπτερο να πιάσω τσιγάρα. (Έγινα φουγάρο τελευταία. Εν μέρες του). Εξανάγραψα για την πεζίναν της γειτονιάς που γίνουνται φόνοι, ππέφτει ξύλο κλπ πολλά συχνά. Το λοιπόν, τζιαμέ που επλέρωννα τα τσιγάρα, θωρώ τον ταμείαν τον λιβανέζον τον παρέαν να αλληθωρίζει ξαφνικά συνοφρυωμένος τζιαι να καρφώννει με το βλέμμαν του κάποιον πίσω μου. Στο επόμενο δευτερόλεπτον επετάχτηκεν που πάνω που τον πάγκον, άρπαξεν έναν μιτσήν αληταράν πάς τα 18 του που εστέκετουν πουπίσω μου, τζι αντάκωσεν του πάτσους τζιαι ξύλον πολλύν, χωρίς να του πεί οτιδήποτε. Επαλάβωσα, ήμουν τζιαι μισοτζοιμησμένος έμεινα κολώνα. Έωκεν του, έωκεν του. Έκαμεν τον σιμιθκιά. Ο μιτσής έππεσεν χαμέ τζιαι ελαχτάραν τζι εμιξόκλαιεν. Σσιύφκει ο ταμίας τζιαι τραβά το σακκάκιν του μιτσή. Ππέφτουν έξω που τες τσέπες του δεκάδες πράματα κλεψιμιά, σιοκολάτες, red bull, χάπια, πίππα του κράκ κλπ κλπ. "Mothafucka", λαλεί ο ταμίας, "έσιει ένα μήνα κάμνεις μου ζημιάν $50 την ημέραν τζιαι κόφκει μου τα ο μάστρος που το μισθόν μου". "Take this!" ("να σου 'ώκω, να σου 'ώκω!") κλωτσά τον μές τα πλαϊτζια. Στο λεπτόν έρκουνται οι μπάτσοι. Τσιλλούν τον μιτσήν με τη βούκκαν του χαμέ, δίννουν τον πιστάγγωνα τζιαι βάλλουν τον μές το περιπολικό. Αρπάσσουν τζιαι το λιβανεζούδιν που εφώναζεν οτι έν φταίει, τζιαι βάλλουν τον τζιαι τζιήνον μές το άλλον περιπολικόν. Εγώ ακόμα εθώρουν χαντακωμένος, επεράσαν περίπου 4 λεπτά που την αρχήν του επεισοδίου. Ακόμα μιά μέρα στη γειτονιάν..



Αλλά η υπόλοιπη μέρα επήεν καλά, είδα τους πρώτους μαθητές, εξήγησα τους, ευχαριστήθηκα το, έσιει μήνες να εξηγήσω κανενού "Πώς Λειτουργεί Η Μουσική".





Σχόλια

Ο χρήστης Arahni είπε…
Καλή αρχή! Όντως εν δύσκολο να φύουν οι διακοπές που πάνω σου. Μελαγχολία....
Ο χρήστης Sike είπε…
pale kala pou en epiasan tzai to kypraioui pou esteketoun tziame xantakwmeno...
Ο χρήστης Richie είπε…
ρε Διασπορε τελικα τα τσιαρα επκιερωσες τα?????
χαχαχαχαχα
Ο χρήστης νηφάλια είπε…
και γω την ίδια απορία με τον richie!

καλές μουσικές!
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Αράχνη

Ο σεπτέβρης εν ο πιό δύσκολος. Μετά ξαναέρκουνται τα πράματα στη θέση τους, γίνεσαι πάλε ρομπότ παραγωγικότητας.



σικε

Αν ελάλουν τσούρρου μούρρου ήταν να βρεθώ τζι εγώ χαμέ, να σαι σίουρη!


richie, nifalia

Μόλις τα είχα πιερώσει τα τσιάρα εγίνηκεν το κακό..
Ο χρήστης Neraida είπε…
Διάσπορε, καλή δουλειά να έχουμε!

Ολόκληρη σκηνή εγίνηκεν τζιαι εσύ επροτίμησες να παραμείνεις νυσταμένος στον κόσμον σου!

Καλό σημάδι ;-)
Ο χρήστης ruth_less είπε…
Πως και δεν σε εμάζεψαν κι εσένα οι αστυνομικοί για αυτόπτη μάρτυρα;; Εθέλαν τζιαι την Αγάπη σου τζιαμαί να τους κανονίσει ούλλους, όι εσένα που έμεινες χάσκωντας!! χα χα... I cannot imagine the scene!

Άτε, προβλέπεται ένας περιπετειώδης χρόνος απ΄ότι αντιλαμβάνομαι, που την αρχή που έκαμες :)
Ο χρήστης ΔemΩΝ είπε…
Ζώντας έξι χρόνια στην Αμερική έχω δει: 3 δολοφονίες, πάνω από 10 τραυματισμούς με μαχαίρι και 4 ληστείες mini market. Όλα μπροστά στα μάτια μου! Για σφαλιάρες δεν το συζητάμε...

( Οι μπάτσοι πάντως είναι ότι πιο κοντά μπορεί να φανταστεί κανείς στους ναζί... μπρρρρ! )
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Νεράϊδα

Ευχαριστώ. Εν καλύτερα να μέν κάμεις πολλές κινήσεις δακάτω αμα δείς 'φάσην'.


ρούθλες.

"Έν είδα τίποτε, έν ξέρω τίποτε", είπα τους. Έν τζι είμαι πελλός. Δακάτω έν μπλέκουμεν σε ιστορίες. Εψές είχαμεν τζι άλλες!


δemΩν

Θωρώ ξέρεις τα καλά που πρώτο σιέρι. Δολοφονίες έν είδα κόμα αλλά έγλημα συνέχεια..

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.