Οδοιπορικό


Επήαμε στην πεθθερά μου το σ/κ, στην πολιτείαν του βουνού τζιαι του πρασίνου που μολύνει με την παρουσίαν της. Είμαι τόσον 'αλλού' ψυχολογικά που δέν βρήκα τίποτε, μα τίποτε αστείον κατα τη διάρκεια της επίσκεψης. 'Εν έκαμα περίεργες σοξοερωτήσεις να τη τσιγκλίσω. Έβριξα, ούτε το φαϊν της έφαα, ούτε δκυό κουβέντες έκοψα. Εσκέφτουμουν τα πουμέσα μου, εσκέφτουμουν την όμορφη μούσα της έμπνευσης που μου εφύσησεν έσιει καμιάν εφτομάν τζιαι αννοίξαν οι εσωτερικοί κόσμοι τζι έμπηκεν αέρας μέσα βόρειος, κρυός σιόνιν, ολόφρεσκος. Άφηκα όσα εσκέφτηκα τζι έγραψα να ριζώσουν. Άλλαξα το δέρμα μου σάν την κουφήν.
Ξανα-ανανεώθηκα, τζι εν ωραίον πράμαν. Είμαι σημαίνει ζωντανός, εν μεγάλη κουβέντα να θωρείς τον εαυτό σου να μέν κολλά, να έσιει ροή.


Στο δρόμο (οδήγαν η γυναίκα μου) έφκαλα πολλές φωτογραφίες. (για να μέν βαρκούμαι, ή να της λαλώ συνέχεια ήνταλως να οδηγά.)












































Καλή βδομάδα.



Σχόλια

Ο χρήστης Leni είπε…
Καλή βδομάδα και σ'εσένα Διάσπορε!
Ο χρήστης Sike είπε…
που μολύνει με την παρουσίαν της αχαχαχαχαχ
Ο χρήστης νηφάλια είπε…
καλό φθινόπωρο!
Ο χρήστης ruth_less είπε…
Καλή βδομάδα να έχεις Διάσπορε.

Ναι, να μεν αφήννουμε τίποτε να μας μολύνει (τουλάχιστον ότι περνά που το shέρι μας).

Πολλά ωραία σύννεφα. Kάτι φέρνουν :)
Ο χρήστης ρίτσα είπε…
καλή βδομάδα.
εν όμορφες.
σάννα είσαι λλίον αλλού.
ξομακρύζεις
Ο χρήστης Ασυγχώρητη είπε…
οοουυ... μι λάικ φορθ ουάν!
Ο χρήστης κι αγνάντευε... είπε…
Επίσης καλή βδομάδα. Ωραίες οι αντανακλάσεις - γενικά! :)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.