Οι περιπέτειες συνεχίζονται.... Εβδομάδα εγκλήματος και Ινδίας.

Πάω τριφτός, έπιασεν με γερά η πρώτη εφτομάδα διδασκαλίας..

Άρκεψα μαθήματα σ' εναν μιτσήν που έσιει πολλύν αφτίν, η οικογένεια του πάπου προς πάππον εν διάσημοι τραγουδιστές της κλασσικής ινδικής μουσικής -και τώρα μετανάστες στη ΧΤΕρνία- με πολλές λίρες τζι απαιτήσεις. Μιλούμε για μεγάλο ταλέντο. Αλλά, έσιει φοβερόν ADHD τζιαι εν κάπως αυτιστικός. Δύσκολη περίπτωση, έν κάθεται έναν τόπον, τζι έσιει πρόβλημα κατανόησης απλών οδηγιών. Ήρτα τους συστημένος επειδή έχω 'όνομαν' πως μου περνούν τα δύσκολα. Αλλά νομίζω άκκασα μεγάλο βούκκον δαμέ, εννα δυσκολευτώ πολλά. I love a challenge..



Επήα σε κάτι άλλους να τους αρκέψω προχτές, πάλε ινδούς (ήβραν με οι ινδοί φέτος!) που τη βόρειαν ινδίαν, μουσουλμάνους. Δύο μωρά, καλά μωρά. Καλόκρωστα, ήρεμα. Το ταλέντον τους εν λλίον, αλλά ενναν εντάξει. Έν φκάλλω σκάρτο φέτος, θέλω μαθητές γιατί εζώσαν με τα μαύρα φίθκια χεχεχε. Εχτές εμαείρευκεν η μάμμα τους κάρυ τζι έγινε το σπίτι τουμάνι. Θα περάσουμεν.. Ξαφνικά, σαν τους εδίδασκα τες πρώτες νότες, προσέχω το εξής: Πάς τον τοίχον μπροστά που το πιάνον τους είχεν ένα τεράστιο ρολόι τοίχου ηλεκτρονικό με τετράγωνη γιγαντοοθόνη. Εδιερωτήθηκα τί το κάμνουν... Κατά τες πέντε, αντελωσσιάστηκα!!! Φωνάζει το ρολόιν: "Αλλάααααααααααααχου άκπα αααα ααα ααααα εεεεεεεεεεε χου άκπαρρρρρρρ..... αλλλααααα ααα αααααααα εεεεεε οοοοοοοοο εεε ιιιιιιιι ιιιι ιιιι εεεειιιιιι ιιιιιιεεεεεε ώωωωωωωωωωωωω χου άκπαρρρρρρ" -εσιέστηκα πάνω μου. -Ρολόι τοίχου που τραγουδά την προσευχήν την κατάλληλην ώραν. Τωρά είδα τα ούλλα.

00--------

Το λοιπόν, που την ημέραν που ήρταμεν ούλλον shit happens δαμέ γυρό, τζιαι θ' αρκέψω να ανησυχώ!!


Εψές τη νύχτα σάν εθωρούσαμεν τηλεόρασην ακούουμεν παουρκές έξω που την πόρταν του σπιθκιού, ππουνιές, τσιριλλιές, κάποιον να φακκά εναν άλλον πάς το σπίτιν μας σάν το χταπόϊν. Εβούρησα στο παράθυρο να δώ. Είσιεν τρείς συμμορίτες (εφορούσαν κόκκινα ρούχα, εν της "κόκκινης συμμορίας" δηλαδή) που το δρόμον, τζι εδέρναν πολλά σοβαρά εναν άλλον που εφόρεν μπλέ ρούχα (αντίπαλος). Επιάνναν τον τζι εσύρναν τον πάς τον τοίχον του σπιθκιού μου, μές τες τριανταφυλλιές, εδιούσαν του τη κκελλέν του πάς τα κουγκριά. Έν εξαναείδα έτσι βαρβαρότηταν. Ο δερμένος μετά ετράβησεν μασιαίριν τζι έκαμεν τους να τους ισφάξει. Άρπαξα το ρόπαλον μου των 10 κιλών, τζιαι εκαρτέρουν πίσω που την πόρταν μήπως κάμουν πρός τα μέσα, τζι η Αγάπη έπιασεν τους μπάτσους. Άψα τα φώτα τα εξωτερικά, τζι έβαλα φωνή μεγάλη στα κυπριακά να τους φοητσιάσω "Ασσσσσιχτττττίρ ππεζεβέγκηες μαλακισμένοι όξω που δαμέσα". Έτρεμα που το φόον μου αλλά έχω κοπελλούθκια, τζιαι ήμουν έτοιμος να φκώ έξω τζι όποιον πάρει ο χάρος αν ένιωθα οτι κινδυνεύκουμεν. Ευτυχώς εκοπήκαν του βούρου, τζιαι σ' ενα λεπτό ήταν δαμέ οι μπάτσοι (γλήοροι ο χτερνομπάτσοι!!). Είπα τους πού επήαν οι αληταράες τζιαι εβουρήσαν τους με τα πιστόλια μές τες αυλάες της γειτονιάς. Επιάσαν τους μές τον κήπον της κοτζιάκαρης πέντε σπίθκια πάρακατω. Έπιασεν με τόσο σιόκ που δέν ετζοιμούμουν. Σήμερα το πρωί που επήα να δώ, ήταν ολογέματος ο τοίχος του σπιθκιού, σε σχήμαν κεφαλής.



Έχω μιά θεωρία: Όποτε διαβαίνω σε Πόρταν καινούργιαν στο συνειδητόν μου, σπάζουν πράματα γυρό μου. πχ οταν αποφοίτησα έκρουσεν η μηχανή του αυτοκινήτου μου. Όταν εγεννηθήκαν τα μωρά μου επλύμανεν το υπόγειο μου. Έχω πολλά παραδείγματα. Πρίν 2 βδομάδες εκατάλαβα οτι έφτασα στο "Επόμενο Στάδιο" του πνευματικού μου αγώνα τζι ότι ήρτεν μου Δώρο μεγάλο που Αλλού, ευθύνη μεγάλη. Άρα σπάζουν πράματα γυρόν μου συνέχεια. Επειδή ήταν τεράστιο το δώρο, εν τεράστια τα πράματα που σπάζουν..


Εσπάσαν μου τα δέντρα, τον κήπον, τη φουκούν, το γρασίδι.

Έπιασεν με η τροχαία.

Έχασα πολλούς μαθητές.

Εκλείσαν οι οχετοί τζι εγρίστηκα σκατά.

Είχα ποντικούς στο υπόγειο.

Εττουμπάραν μου το Ττογιότα μου.

Είδα καφκάν τζιαι κλεψιάν.

Είδα μάχην που συμμορίες πόξω του σπιθκιού μου.

..φοούμαι οτι το επόμενον εννα είναι όντως να δώ φόνον!!!!

Μπορεί κάποιος τελοσπάντων που καταλάβει που τα πνευματικά να μου εξηγήσει τί στο καλόν συμβαίνει?! Πρέπει να απόχτησα πολλά μεγάλον Δώρον τελικά για να σπάσουν τούτα ούλλα!!!!! Πέτε μου να χαρείτε!!!


Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Έλα να σου πω; Μήπως φοάσαι να χαρείς τα καλά που σου τυγχαίνουν; Όχι ότι πολλοκαταλάβω που πνευματικά, αλλά ορισμένα άτομα όποτε τους τύχει κάτι καλό φοούνται τόσο πολλά να μεν το χάσουν (ή φοούνται να το πιστέψουν), που κάτι γίνεται με τις ενέργειες, και συμβαίνουν τους ούλλο μουσουπεθκιές... :) ξέρω γω; μπορεί να είναι και σύμπτωση ;-)
Ο χρήστης thalassamov είπε…
Παναγία μου Διάσπορε μου, ευτυχώς που εν επάθετε τίποτε - η γιομάτη κυπριακή σε θούριο,έχει απίστευτη δύναμη τελικά-και ελπίζω να γιάνει το παιδί που τις έφαε. Δεν καταλαβαίνω την βιαιότητα.

Έχεις δυστυχώς μεγάλο δίκαιο:η ισορροπία υπάρχει πάντα...όχι απαραίτητα φόνος, ίσως απλά αποχαιρετισμός...ας ελπίσουμε πως όχι, γιατί καμιά φορά τα Δώρα χρειάζονται από μέρους μας περισσότερη δουλειά και κράτημα από ότι τα Φιλιά (της Φύσης,του Θεού, των Μουσών και των Μοιρών, για τον καθένα πνέει άλλο όνομα η Δύναμη.)

Να σας προσέχεις.
Την αγάπη μου.
Ο χρήστης ρίτσα είπε…
μμμ, είσιες που είσιες μιαν συμπάθειαν προς ινδίαν μεριά, ήρτεν η ώρα να μάθεις παραπάνω για την κουλτούρα τους μέσω των μαθητών σου...

για τα άλλα τι να σου πω.δηλαδή τούτες ούλλες οι ππουνιέςκλωτσιές (πυξ λαξ:) έννεν κάτι συνηθισμένο;
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Ανώνυμε/η

Σοφό τούτο που είπες. Τζιαι φοούμαι να το πιστέψω (εν μεγάλο πολλά τούτο που με ήβρε) τζιαι φοούμαι να μήν το χάσω. Το αντίβαρο του με τες ενέργειες εν δυνατό, λές να μου διά μύνημα να χαλαρώσω τζιαι να απολαύσω? Εν πολλά ενάντια στη φύση μου..


θαλασσαμώβ

Έβαλα μιά φωνή όπως τζιήνες που βάλλει ο βοσκός για να γλυτώσει το κοπάδι που τους αγριόσσιυλλους τζι εφοηθήκαν.! Σάν τες κυπριακές ξητιμασιές έν έσιει, γεμώννει ο αέρας απειλητικά αμαν δέ ξέρεις τί λαλεί ο άλλος χιχιχι. Τελικά εν πολλά βάρβαρη η γλώσσα μας στα φτιά τους αλήτες!

Έπιασεν με τούτον που είπες για την εσωτερική δουλειά. Φαίνεται οτι τα εξωτερικά (η φύση, οι μούσες και τα άλλα) δέν είναι αρκετά για να στεριώσει ενα Δώρο που του δίνεις και σου δίνει πίσω. Πρέπει να βρεί το Δώρο χώρο μέσα σου για να σταθεί. Ακόμα δέν του έκανα τόπο στον Κήπο του Μυαλού. Αυτό είναι.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
ρίτσα

Έρκουνται οι ινδίες βίρα! Είχα ακόμα ένα επεισόδιο σήμερα το πρωί, με πακιστανούς που παίζουν μουσική!! Κάτι μεγάλο τρέχει..


Οι ππουνιοκλωτσιές συμβαίνουν συνέχεια δαμέ, αλλά σπάνια μπροστά μου, ή πάς το σπίτι μου. Εσκούπιζα τα αίματα σήμερα τζι ενεκάτσιασα πολλά.
Ο χρήστης stalamatia είπε…
Μεν ημπεις σε τούτην τη διαδικασία ότι κάτι εν να γινεί επειδή σε βρήκαν διάφορα.
Εμπήκα εγιώ πριν μερικά χρόνια τζιαι ετρόμαξα να φκώ.Εφοούμουν να χαρώ με τις χαρές που μας εβρίσκαν γιατί έτυχε πολλές φορές να μου έρτουν καππάκι οι συμφορές.
Εφκαλα το σιγά σιγά ποπάνω μου (νομίζω ,ίσως όχι όλο) Ότι εν να γινεί εν να γινεί.εν έσιει να κάμει το ένα με το άλλο.
Ευτυχώς που είσαστε καλά,απλά πρέπει να προσέχετε λίγο παραπάνω εκεί στα Αμέρικα.Φιλούθκια.
Ο χρήστης Λεμέσια είπε…
Διάσπορε,
κράτα γερά.
Δεν ξέρω αν είναι εύκολο, αλλά ίσως θα μπορούσες να μετακομίσεις κάπου πιο ήσυχα. Τι να πω...Έχεις και μικρά παιδιά...Πραγματικά ακούγονται ανησυχητικά όσα περιγράφεις...
Ο χρήστης Diasporos είπε…
σταλαματία

έχεις απόλυτο δίκιο καλή μου. Εν δύσκολο αμα αρχίσει ο οργανισμός να βλέπει όσα έρχονται ως συμβολικά, πελλανίσκεις κανονικά. Τυχαίνει μου συνέχεια τούτο. Εν καιρός να σταματήσω (εν εύκολον?!) Εσιοκαρίστικα ομως που τα διάφορα. Προσέχω όσο μπορώ, νιώθω μεγάλη ευθύνη, εν δύσκολη πόλη δαμέ τζιαι έχει προβλήματα συνέχεια. Γίνετε σου τρόπος ζωής τζιαι ξεχνάς οτι έννεν ζωή τούτη,,,


λεμέσια

ΤΟύτη εν η καλύτερη λύση. Θα έθελα να φύουμεν. Το κακον εναι οτι οι τιμές εν τόσο ψηλά που έν γίνεται να γοράσω αλλού σπίτι. Ντα αν σου πώ πόσα ήταν τούτο, έστω τζιαι σε πόλη με έγκλημα, εννα παλαβώσεις.. Θα μπορούσα να γοράσω διαμέρισμα 2 υπν στην μεγαλούπολη πχ που εν καλύτερη η κατάσταση, αλλά μετά εννα είμαστεν πολλά στενάχωρα.. Τζιαι τα ταξίθκια των 8 βδομάδων στες κύπρους εννα πάν περίπατο. Εν μεγάλο δίλημμα τούτο.
Ο χρήστης νηφάλια είπε…
pale kala pou en e3ipnisan ta mora sou na foi8oun ta kaimena!!
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Νηφάλια

Πάλε καλά που έν ήταν τα μωρά στο παράθυρο να δούν τη φάση να τους μείνει τραύμα!
Ο χρήστης Richie είπε…
Ουλλα τζι αν σπασουν κολλουν.Τα νευρα σου να μεν σπασουν γιατι εν εσhει τροπον να τα κολλησεις.....
Ο χρήστης Sike είπε…
συμφωνώ με πρώτο ανώνυμο τζιαι σταλαματιά... μεν μπαίνεις σε διαδικασίες ερμήνευσης τέθκοιων γεγονότων. Πιστεύκω σε μεγάλο βαθμό στα ψυχοσωματικά (όση σχέση τζι αν έshει τούτο), ότι δηλαδή άμα νιώθεις κάτι πολλά τότε βλέπεις το να συμβαίνει τζιαι πρακτικά (dunno if made sense). Να δέχεσαι ό,τι σε βρίσκει με στοϊκότητα τζιαι θετικότητα: να εκτιμάς τα καλά που σου ετύχαν τζιαι να μεν σπεύδεις να ερμηνεύεις ως pure evil ή νέμεση τα τυχόν κακά.
Ο χρήστης Neraida είπε…
Διάσπορε,
ένιωσα φόβον. Πώς ζήτε έτσι; Συνέχεια με τον φόβο;

Όσο για το ερώτημά σου, η Δασκάλα μου λαλεί ότι άμαν το σύμπαν στέλνει μας συνέχειαν κάτι , το ίδιον, είναι γιατί έχει ένα μάθημα να μας δώσει.

Όσο δεν το κατανοούμεν, θα συνεχίσει να μας στέλνει.

Άμα πάρουμε το μάθημα τζιαι πούμε : Ευχαριστώ σύμπαν, εννά προχωρήσει πάρακατω...

Δες τα πράγματα αλλιώς. Άλλαξε οπτική γωνιά... μόνον εσύ ξέρεις....
Ο χρήστης Anti-Christos είπε…
Τι χάζιν σε κάμνω! Καλά, που ούλλην την Αμερική, ήβρατε να ζήσετε στην πιο εγκληματική γειτονιά;

Τα πράματα που σου συμβαίνουν θα τα κάμουμε sitcom μιαν ημέραν!
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Richie

Καλή η συμβουλή σου γιατί εκόντεψα να μου σπάσουν τζιαι τούτα..



σικε

Συνήθως καταφέρνω τα να δέχουμαι όπως έρκουνται οι καταστάσεις. Εν απανωτά κάθε μέρα τα περίεργα τωρά ομως τζιαι άρκεψεν να μου γυρίζει. Εν πολλά ωραίον το τέστ, αλλά ακόμα έν απόχτησα τα όπλα να τα αντιμετωπίσω, σβήννω φωθκιές συνέχεια. Πόσο!


Neraida

Προσπαθώ να ακούσω τί θέλει να μου πεί το σύμπαν, διαφεύγει μου αυτή τη στιγμή. Έν υπάρχει τρόπος να ξέρω τί σημαίνουν τούτα ακόμα. Αλλά συνεχίζω να ακούω προσεχτικά.
Ζούμε συνέχεια με alertness όι με φόβο, εν τρόπος ζωής δακάτω, μαθαίνεις να προσέχεις κάθε στιγμή που ζείς. Άμα φκάλλεις τα σκουπίδια η ώρα 10 τη νύχτα προσέχεις. Άμα ακούεις θορύβους προσέχεις. Συνηθάς τα..
Έννεν καλά ομως..






Antί- χρίστε

Γμτ τζιαι γώ γελώ πολλά, τούτον εν το καλό! Ζούμε σε πόλην που έσιει αρκετά προβλήματα. Κοίτα, μόνο στα "προάστια" (τζιαμέ που εν οι desperate housewives δηλαδή) εν έσιει έγκλημαν. Προτιμώ το έγκλημαν που έτσι γείτονες όμως!! Τουλάχιστο δαμέ έσιει ζωήν, τέχνην, διαφορετικούς αθρώπους, χρώμα. Όποιος πάει στα προάστια γίνεται μικροαστός μπουρζουά, τζιαι δέν το αντέχω να μεγαλώσω μωρά σε έτσι περιβάλλον χωρίς Αλήθειαν. Ακούεται παράλογον ίσως αλλά έβαλα στοίχημα με τον εαυτό μου οτι οι αθρώποι φκάλλουν τον καλύτερον τους εαυτό μές την ηθελημένη δυσκολία. Νομίζω έν έχω λάθος. (αλλά μιάν μέραν θα με ξητιμάσουν τα κοπελλούθκια μου, είμαι σίουρος!)
Ο χρήστης ruth_less είπε…
Διάσπορε (αργοπορημένο σχόλιο),

κι εγώ σχεδόν πάντα έλεγα ότι υπάρχουν λόγοι που συμβαίνουν κάποια πράγματα, για να μάθω κάτι κλπ. Έμαθα όμως ότι τελικά υπάρχουν και πράγματα που συμβαίνουν και άμα δεν μου αρέσουν, ή άμα τελοσπάντων δεν τα αντέχω ΟΦΕΙΛΩ να κάνω κάτι για να τα αλλάξω... Τωρά, δεν εννοώ να ξεσηκωθείς τζιαι να φύεις, μιλώ γενικά. Μέσα που ούλλα μαθαίνουμε ποιές εν οι προτεραιότητες μας, τζιαι για ποιά πράγματα αξίζει πραγματικά να συγχιζούμαστε τζιαι να στενοχωρκούμαστε.

Άτε, ως πάρακάτω...:)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.