Αγοράζοντας πιάνο με ουρά για την πελλο Μ.

Μπαίνω στο μουσικό κατάστημα.  Τα θηλυκότατα πιάνα στέκονται στη γραμμή με ανοιχτές αγκάλες, σιωπηλά, κοιμούνται κάτω απο φώτα άσπρα και σκληρά στο ψηλοτάβανο χώλ.  Μιλώ χαμηλόφωνα στον πωλητή, ένα γέρο πονηρό, ούτε πωλητής μεταχειρισμένων αυτοκινήτων να ήταν,  περουκοφόρος με μουστακούδι, λίγο γλοιώδεις τύπος αταίριαστος με τον ιερό αυτό χώρο, παρείσακτος μες το ναό της μουσικής.
Δεξιά τα steinway, τα yamaha.  Αριστερά τα δεύτερης ποιότητας κινέζικα.   Περιμένω την M.,  άργησε η καριόλα.   Έτσι τύπος πελλός έναι.  Όταν κάνουμε μάθημα πιάνου βρίζει συνέχεια, αππώννεται, τινάζει τα μαλλιά με πείσμα.  Πολλά έντονη γυναίκα, ενοχλητική.  Έχει λίγο ταλέντο και της κάνω μάθημα 4 χρόνια, κάαατι άρπαξε.   Αλλά με αγώνα.  Εν το πνεύμα της αντιλογίας, δέ δέχεται να της πείς κάτι που δέ ξέρει ήδη, οπότε πάντα έχουμε διαφωνίες  ("μα γιατί να παίξω φόρτε δαμέεεε? έν μου αρέσκει.."   Εγώ: "-έεεε, αφού έτσι λαλεί ρε Μ., τί να κάμουμε, έτσι θέλει ο μότσαρτ, τί να σου κάμω".   Αυτή: "Μα έθθελωωωω".  )   Δύσκολο να διδάξεις κάποιον που νομίζει οτι τα ξέρει όλα.   Γι αυτό επιμένω, θέλω να μάθω ΠΩΣ .   Βρίσκω τον τρόπο.

Έσιει 16χρονους μαθητές που εν ποιό ώριμοι δηλαδή.   Αλλά ανέχουμαι την επειδή έχει πείσμα, θέλει να παίζει καλά λαλεί το η ψυσιή της.   Επίσης προτιμώ να διδάσκω άτομα που είναι challenging χαρακτήρες.  It brings out my best self.   Σιγά σιγά έφερα την στο σημείο να μου ακούει.  Ήβρα τους κωδικούς της.   Κάμνει την κουφή την ώρα που διδάσκω -συνέχεια σαρκαστικά,  αρνητικά σχόλια ή φέρνει αντίσταση στην διεργασία.   Ύστερα, μόνη της, ακούει.  Γελώ μέσα μου.

Προχτές στο μάθημα σάν έπαιζε, σταμάτησε στη μέση της φράσης και μου είπε "Ξέρεις Διάσπορε, την τετάρτη κλείνω τα σαράντα".

"Μπράβο σου!  Ούτε τριάντα δέ φαίνεσαι μάσσιαλλα."

"Άστα, είμαι χάλια.   Αλλά ξέρεις τί δώρο θα μου κάνει τελικά ο άντρας μου?   Πιανο με ουρά."

"Ά, τελικά έν θα βάλεις σιλικονένια όπως έλεγες, χαχαχαχαχα".

"Έε, τελικά όχι.  Είπε ο άντρας μου προτιμά τα αλλά διάλεξα το  πιάνο αντί τα στητά."

"Περίεργο, τόσο το αγαπάς τελικά?  Παραπάνω που την εμφάνιση?  Τελικά δέν είσαι επιφανειακό άτομο?"

Χαμογελά, σχεδόν φλερτάρει.

"Ηρεμά με το πιάνο.   Μπορείς να έρθεις να με βοηθήσεις να το αγοράσω σε παρακαλώ?"



Έτσι κατέληξα στο μουσικό κατάστημα, και αυτή αργεί.   15 λεπτά.   Μπαίνει μέσα  σάν το σίφουνα, έτοιμη να αγοράσει το πρώτο πιάνο που είδε, και να πληρώσει όσα της ζήτησε ο γέρος.  Μα σαν πολυμήχανος Διάσπορος μεσογειακός που είμαι, της λέω, πρίν κάμει αυθόρμητη βλακεία, "Κάτσε, σκάσε, άσε με να τα κανονίσω".   Πρίζω τα του γέρου για μιά ώρα, παζαρεύω σκληρά, περιπαίζω τον.  Προσπάθησε να την κατακλέψει, να της πουλήσει πιάνα σκάρτα μα όμορφα στην εμφάνιση.  Οπότε γίνουμαι κακός.  Στο τέλος έριξα τον που τις $19,000 που ζητούσε, στες $14,500.  Για ένα yamaha  πολλά σπουδαίο..   Χαχαχα.  Είμαι μεγάλη πουτάνα αμα πρέπει.   Επαιξα αφάνταστα ψυχολογικά παιχνίδια μαζί του.    "Ξέρω πως με έτσι χάλια οικονομία εννα μου το πουλήσεις φτηνά, έχεις μας ανάγκη χεχε".  


Και η Μ.,  πάει σπίτι με ενα πιάνο με ουρά υπέροχο, γλυκύτατο.  Απέραντη η ευγνωμοσύνη της.

"Να έρχεσαι να παίζεις όποτε θέλεις!   Σ ευχαριστώ τόοοοοσο πολλά."




εεε, έν άντεξα, είπα το...


"Δηλαδή αν τελικά έβαζες σιλικονάτα και παζάρευα τον χειρούργο θα με άφηννες να τα τσιλλώ όποτε θέλω?   χααχαχαχαχαχαχαχαχα."

"χαααααααααα  χα    χα   χαχαχαχαχαχα".


Ευτυχώς που εν λλίο πελλή τζι ι έχω το θάρρος της.

Σχόλια

Ο χρήστης Blackbeard είπε…
καμιά φοράν τελικά εν ωραίον να μπορείς να λαλείς ότι πελλάραν θέλεις χωρίς να μπερτέψεις.
Ο χρήστης κι αγνάντευε... είπε…
Α ρε Διάσπορε τζιαι δε σε είχα που κοντά να μου παζαρέψεις κανέναν πωλητήν, τότε που έχτιζα σπίτι...
Μεν ακούεις, σαν τα αληθινά εν έσιει (έτσι μου είπαν, δηλαδή!) :)
Εν πωλητής ο άντρας του πίνακα, πάνω; :) Πάλι καλά που στην κυρία έμειναν και λίγα ρούχα ! :)
Ο χρήστης ρίτσα είπε…
nice.είμαι χαλια στο παζάρεμα. αντρέπουμαι, νιώθω ότι υποχρεώννουμαι
Ο χρήστης stalamatia είπε…
Που ξέρεις Διάσπορε μπορεί να ξανασυνάξει ριάλια τζιαι να παζαρέψεις τζιαι τα σιλικονάτα. χα χα χα
Ο χρήστης thalassamov είπε…
χαχαχαχαχαααα
αθυμούμαι την τούτην! Πιάνο η σιλικόνη, ναι ναι!
Μπράβο σου Διάσπορε!
Που ρισκάρεις για να καλυτερεύσεις νουν τζαιψυχή τζαι που παζαρεύκεις για την πούγκα!
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))

Ξέρει τα ούλλα όμως έχει χιούμορ! Άι λάικ! :))))))))))))))))))))))))))))
Ο χρήστης Αιθερας είπε…
Εγελάσαμε που το πρωϊ πάλε : )
Μπράβω σου πάντος. Για έτσι πουτανοδουλιές μόνο οι μεσογειακοί κάμνουν.

Έσιε έννοια όμως, να παζαρέψεις καμιά καλή σιλικόνη, όϊ ποτζείνη για τα πλακάκια του μπάνιου.
Ο χρήστης ιων είπε…
Μπράβο διάσπορε. Πότε έρκεσαι στην Κύπρον είπαμεν;

Τωρά που παζαρευκουν τον τόπον μας οι έμποροι των εθνών να μας μείνει τζιαι τίποτε άλλον εκτός που το τροφαντόν της Χλώρακας.
Ο χρήστης Neraida είπε…
Αναδικνύεις ούλλα σου τα ταλέντα, θωρώ, α;
:-)
Ο χρήστης Leni είπε…
Χαχχαχαχαχαχαχα
και όπως θα έλεγαν σε μια κυπριακή σειρά, shlaaaaang :P
Άμμα ρε!
Ο χρήστης Diasporos είπε…
blackbeard

χαχα, ναι. Έσιει άτομα που μπορείς να τα αστειέψεις ελεύθερα. Τζιαι επειδή εν έτσι, μπορείς να τους μιλήσεις με τον εαυτό σου μπροστά πραγματικά, σωστά?


κι αγνάντευε

ά τζιαι περνά μου πολλά να παίζω με πωλητές, έχει πλάκα. Έν αχχώννουμαι καθόλου. Αλλη φορά να μου φωνάξεις, παίζω τους σάν το πιάνο χαχχα.

ρίτσα\\

όι μανα μου, να λαλείς πάντα μέσα σου "είσαι ψεύτης ρε κερατά, θα σε λύσω" τζιαι θα σταματήσεις να τους αντρέπεσαι.

σταλαματιά

εσκέφτηκες να πάω στο γιατρόν να αρκέψω παζάρι τί φάση θα είναι? χαχα, είμαι πελλός τζι εννα το κάμω.



θαλασσαμωβ

θυμάσαι την? χιχιχι, έσιει πολλύ χάζι, αν είχα ώρα θα είχα γράψει περισσότερες φάσεις, άκου το τούτο: Την ώρα που της είπε την τιμή ο πωλητής λαλεί μου κρυφά "εννα πρέπει να κάμω πολλές μέρες στοματικό του άντρα μου για να τον πείσω να δώσει παραπάνω λεφτά χααχαχαχα". Άναυδος ο διάσπορος.



αιθέρα

Εν μές το αίμα μας το πολυμήχανον το παζάρι. Οι αμερικάνοι ντρέπονται. Θα ψαχουλέψω τη σιλικόνη τζιαι να προσβάλω το γιατρό οτι τάχα εν κινέζικη χαμηλής ποιότητας για να κάμει καλήν τιμή, χεχεχεχε.




ίων

Πέ το αστεία. Να έρτω να παζαρέψω τους εμπόρους των λαών? Να βάλω σε ούλλες τες κυπραίες καλή σιλικόνη δηλαδή?



νεράϊδα

Ύψους, βάθους, κι επιφάνειας :))))




λένη


εεμ, έν άντεξα, είπα το σσσσσλάκκ , ήταν κατάλληλη η στιγμή.
Ο χρήστης Itsmylife είπε…
Ωραίος Διάσπορε. Πολλά ωραίος!
Όϊ εν να παζαρέψουν οι πελλοαμερικάνοι τους Κυπραίους.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.