Ο μαθητής μου ο Γάαααααααρος.

Μόλις με έπιασεν τηλέφωνον μιά μάμμα μαθητή τον οποίο προετοιμάζω για τα auditions του κονσερβατορίου και για το πορτφόλιο του τραγουδιών/συνθέσεων/θεωρίας κλπ.  Ένας νεαρός 18ρης πολλά ταλαντούχος αλλά άκρως ανυπόθετο άτομο, τεμπέλης, ανοργάνωτος.  Πρίζει μου τα συνέχεια η μάμμα του  -εξανάγραψα για τούτη, εν η μεγαλοproducer που της έβαλα τες φωνές πρίν κανένα μήνα και την 'έβαλα στη θέση της'.  Πληρώννει με μιά φάουσα δολλάρια να σιγουρευτώ οτι ο γιός της θα μπεί στο κονσερβατόριο.   Εμπήκε το λοιπόν, πίννει νερό στ' όνομα μου, respect.   Έπιασεν με το λοιπόν τηλέφωνο για να μου πεί οτι εχτές το απόγευμα οταν πήρε το γιό της στο γιατρό στη μεγαλούπολη εδιαρρήξαν το αυτοκίνητο τους στο οποίο είχε αφήσει ο μαλάκας το macbook pro του ΠΑΣ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ, το iPhone του, και άλλα.  Τον βλάααακα.   Και το κουφό:

Στο κομπιούτερ είχε όοολο του το πορτφόλιο, τα τραγούδια του μιξαρισμένα, τις εργασίες του.  Όλα.  Χωρίς να τα έχει κάνει back-up σε εξωτερικό δίσκο ποτέ του!!!!!!     Έχασε δουλειά ενός χρόνου, δέ θα έχει τίποτα να στείλει στα κολλέγια με το application του  -το deadline είναι την παρασκευή.   Έκατσεν πάνω.   Μαλάκα.  Ρέ μαλάκα μιτσή.

Σχόλια

Ο χρήστης misharos είπε…
Τον καημένο...!
Ο χρήστης Aceras Anthropophorum είπε…
Καλά να της κάμει της μάμας του. Ίσως τζιαι του δασκάλου του έχει μύνημα να του δώσει. Πον να κάμει δικά του τζιαι ναν ικανός να τα αγαπήσει, εν να προσέχει το λάπτοπ σαν τα μμάθκια του.
Ο χρήστης Leni είπε…
(Σχεδόν) ό,τι πάθουμε εν που την τζεφαλή μας.
Ο χρήστης badcommand είπε…
Ένας που τους πιο μεγάλους μου εφιάλτες. Όντως σχεδόν οτι πάθουμε εν που την τζεφαλή μας...
Ο χρήστης Κκουλλάς είπε…
Ο μιτσής φκάλτε με ψεύτην αλλά πιστεύκω εν της ροκ φάσης τζαι εν μπορεί να το εκφράσει γιατί καταπιέζει τον η μάνα του!!
Έτσι εκανόνισε τα με τρόπο στο παρά πέντε που θα έμπαινε οριστικά σε κανάλι που εν θέλει, να παν στο καλό όσα έκαμε ένα χρόνο τζαι που εν τον ετραβούσαν πραγματικά
Ο χρήστης Μόχα είπε…
Tα macbook έχουν ένα αντικλεπτικό σύστημα τζιαι μπόρεις να ενωθείς στον υπολογιστή σου τζιαι να φκάλεις φωτογραφίες, κάτι τέθκιο. Αλλά άμα τούτος εν έκαμεν ένα backup τη δουλειά του εννά ενεργοποίησε το αντικλεπτικό?
Ο χρήστης Diasporos είπε…
μισιαρέ

Έλυσεν τον η μύλλα μου.



ακερα

Κουμπάρε, εμέναν νομίζω είπεν μου "έννεν εσύ που εννα με βάλεις κολλέγιον, εν εγώ, τζιαι σάν να φοούμαι"



λενη

..τζιαι για να το μάθεις πρέπει να το πάθεις.


kritsku

Τζιαι μέναν εν ο χάρος μου, έχω φοβίαν να χάσω τα πράματα μου, συνέχεια κάμνω backup. ρε τον ανόητο.



κκουλλά

φίλε μου έν σε φκάλλω ψεύτη, εν ρόκ ο παρέας, τα τραγούδια του της ρόκ εν που έχασεν. Νομίζω επαναστατά επειδή εν πρίχτρα η μάνα του. Πρέπει να της μιλήσω.



VtheThing

Αποκλείεται να το έβαλεν. Εννα τον ρωτήσω όμως. Ευτυχώς που μου το είπες ομως γιατί μόλις έπιασα το macbook pro το καινούργιον τζιαι γλέπω το σάν τα μάθκια μου, θα το βάλω εγώ.
Ο χρήστης Ivan Charalambous είπε…
έπαθα το τζιε εγώ τζιε έμαθα που τη δεύτερη.
διάσπορε συγχαρητήρια, έσιει 8 μήνες που ήρτα πίσω Κύπρο, τζιε πρέπει να σου πω ότι οι γονείς σου εν που τα πιο όμορφα ζευκάρκα που εγνώρισα ποττέ μου. Να τους σιέρεσαι τζιε να σε σιέρουνται.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.