Αγρυπνία στο νέο στούτιο.

Εψές επαντρέφτηκα το στούτιο μου.   Τελευταίο στάδιο.  Έναρξη επίσημη.  Έκοψα την κορδέλλα.   Ανοίξαμε.  Το εργοστάσιο λειτουργεί.

Τα μάτια μου εν ολόμαυρα σήμερα.  Δέν έκλεισα μάτι καθόλου εψές.

Ώς το πρωί εβίδωννα γραφεία, μηχανήματα, εφόρτωννα libraries ήχων σε σκληρούς δίσκους, ένωννα οθόνες, εττέσταρα  software.  Εκατοντάδες gigabytes πληροφοριών.    Και όλα δουλεύουν, δέν έκαμα λάθος.

Εν πολλά άβολο μου τούτο που κάμνω, εν κλασσικός συνθέτης που είμαι.

Μα η βουτιά στο άβολο, όσο μεγαλύτερη είναι, τόσο πιό βαθειά μας παίρνει κοντά στο βυθό του Είναι, εκεί που όλα είναι καθαρά, απέραντα και χωρίς όρια.  

Εψές ήταν η επίσημη πρώτη νύχτα του Ιερού Γάμου με το στούτιο και τα ηλεκτρονικά.   Εφόρτωσα τα πάντα, μετά έγραψα 2-3 λεπτά μουσικής ηλεκτρονικής, δέν κοιμήθηκα τίποτε.

Για να νιώσω δικό μου το εργοστάσιο.   Γιατί αν δέν πονήσεις, δέ γίνεται ποτέ ενα αντικείμενο ή μιά ιδέα πραγματικά ένα με σένα.    Δίνοντας την αγρυπνία μου δώρο, πήρα πίσω την καρδιά του στούτιο.  Και τώρα μου Ανήκει.


Εβάφτισα το εψές.  Μα σήμερα εξαναβάφτισα το.  Το όνομαν του έχει πολλά νοήματα.  Κωμικά, σοβαρά, μουσικά, κυπριακά.


Που το γάμον μου εψές γεννήθηκε ενας νέος εαυτός, αππωμένος, ηλεκτρονικός, της trance τζιαι της άγριας αβαντ γκάρτ με πελλόηχους.  Πάμεν.  Πιντώννω πάς την κλασσικήν το Νέο.  Πάμε.  Και ο νέος εαυτός  μεγαλώννει.


Ανοίγει σήμερα το διασπορικό στούντιο "ThreeKeys Productions"    -"τρία κλειδιά  (μουσικής),  "τρία κλειδιά"  (της συνειδητότητας),   "ThreeKeys  -στα κυπριακά  "Ο  Τρικκής"  χεχεχε.....




Σχόλια

Ο χρήστης Terra Incognita είπε…
me geia file mu! noeitai omws studio me mian mono othoni?:) thelei apla to audio editing! theloume specs na zilepsoumen!
Ο χρήστης Anti-Christos είπε…
Μου θύμισες τον εαυτό μου, όταν πρωτοβάλαμε ίντερνετ στο σπίτι το 1997! Έπεσα να κοιμηθώ στις 3:00 το πρωί και ξύπνησα στις 7:00 για να ξαναμπώ από τη χαρά μου!

Καλορίζικο το δώρο του Αγ. Βασίλη!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Mε 'γειαν !
Εύχομαι οι δημιουργίες σου να μεν έχουν σχέση με τον ήχο που μου έρκεται στο νουν ακούοντας τη λέξην "Τρικκής" (phase cancelation @ 2Κ, resonance-feedback @ 250, boosted 10K) χαχαχα.
Ωραίον το όνομαν πάντως ;)
Ο χρήστης Neraida είπε…
Εθκιάβαζα τις λέξεις σου τζιαι "επαρακολούθουν" τον μαζοχισμό σου... Που αν δεν πονήσεις εν νιώθεις κάτι δικό σου.... Εσκέφτουμουν αν έπρεπε να αρκέψω να σε πειράζω για την εμμονή ή για την μανία.... ως που έππεσα πάνω στη λέξη Τρίκκης.

Εδιπλώθηκα που το γέλιο... θεόπελλε χεχεχεχε
Ο χρήστης rocknsane είπε…
Έλα να παίρνουν φώκον τα turntables!:p προτείνω καλλιτεχνικό όνομα Dj Immigrande!;)
Ο χρήστης Pasxalina είπε…
"Εν πολλά άβολο μου τούτο που κάμνω, εν κλασσικός συνθέτης που είμαι."
come on man.... Posi diafora exei diladi..? Skeftou mathimatika!
Ο χρήστης Itsmylife είπε…
Σου εύχομαι ΄να πετύχεις σε ότι έβαλες σκοπό στην ζωή σου, φιλε μου. Καλορίζικον!!!
Ο χρήστης Ivan Charalambous είπε…
nice monitors! τωρά που συνθέτης εννα γίνεις σύνθεσαϊζερ!
Ο χρήστης MLips είπε…
Καλοριζικο να το χαιρεσε..
Εφυρες με με το ονομα. Ομως μου αρεσε ο συνειρμος που σου το φερε..
Μπραβο!!! Πολλη χαρα!!!!!
Να σαι καλα να μας συνθετεις Να μαστε καλα να σε απολαμβανουμε!!!!

Φιλια
Μαρια Χ.
Ο χρήστης Κουνούπι είπε…
Με γειά!
Ο χρήστης ΔemΩΝ είπε…
καλοδούλευτο και καλές εμπνεύσεις...
Ο χρήστης Κκουλλάς είπε…
Καλές δουλειές, καλή διασκέδαση στο νέο σου στούντιο φίλε, εύχομαι να φκουν που μέσα του δυνατές δουλειές, τζαι ας τες παίζει τζαι ο Τρίκκης !!!
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Terra ingognita

Ευχαριστώ πολλά. 17inch Macbook Pro 2.8 Ghz, 4GB RAM, solid state hard drive, external Focusrite DSP soundcard, second 24 inch monitor, running Logic Pro, Native Instruments Komplete, 700GB sound library, KRK studio monitors, mackie console, AKG compressor mic. I'm so happy.....




antixristos

Κουμπάρε έθεσες το πολλά όμορφα, εν ακριβώς όπως να είσαι μωρόν με δώρο ιντερνετ. Ούλλη νύχτα πάνω του τζι εγώ χιχιχι.


μαθητούδιν
χαχαχα, ο τρικκής που 'κάμνει γάμους' χαχαααα.
Αρεσκουν μου οι αντιθέσεις. Όι φίλε μου, εγώ θα γράφω πελλομουσικές.



νεράιδα

Ωχ, έν το σκέφτηκα ως μαζοχισμό ενόμισα οτι απλά 'έτσι πρέπει', μα τωρά που το λαλείς... άμπα τζι απλά χαρώ κάτι, έν γίνεται, πρέπει πάντα να με πονεί. χμμμμμ. τί λαλεί τούτον άραγες σου??




rocknsane

Χαχαχα, εννα το χρησιμοποιήσω.



pasxalina

Εν μαθηματικά ούλλα, έσιεις δίκιο. Εν τζιαι γλώσσα όμως. Εν σάν να ξέρω γερμανικά τζιαι να πρέπει να μάθω ιταλικά. Τα γράμματα τα ίδια, αλλά η γλώσσα λειτουργεί διαφορετικά. Εν τζιαι θέμα γούστου, εκπαίδευσης αισθητικής.



itsmylife
Να σαι καλά!



IVANIVORY

ΧΑΧΑΧΑ, ή να γίνω συνθεσάϊζος





κουνούπι

ευχαριστώ φίλε μου.




Μαρία


Να σαι πάντα καλά. Τώρα να γράψω κάτι να σας το βάλω να χορέψετε χιχιχιχι.




ΔemΩΝ
Οι ευχές σου να πιάσουν τόπο.. Καλή παρασκευή.



κκουλλά

χεχε ο τρικκής ο δυνατός θα μιλήσει κουμπάρε.
Ο χρήστης ΚΥΠΡΟΛΕΩΝ είπε…
Kales epityxies Diaspore. Tis kales douleies bohQountes ta kala ergalia.
Ο χρήστης rose είπε…
καλη αρχη Δασπορε μου
Ο χρήστης Leni είπε…
Ωωωωωω μα'ντα ωραίο στούτιοοοο. Ευάερο, ευήλιο τζαι καλοτάξιδο :))
χεχε
Ο χρήστης rosetta clone είπε…
Irhte noritera o ai vasilis se sas e? Kaloriziko to neo studio!!!
Elpizo mono na min arhiseis na grafeis mia stis toses sto blog :))
Ο χρήστης Diasporos είπε…
kyproleon

..είπες το. Χωρίς τα εργαλεία έν μπορούμε να κάμουμε τη δουλειά μας. Ευχαριστώ.



Leni
Εν χαρούμενο στούτιο, αππωμένο. Καλοτάξιδο να είναι!



rosetta clone

O άης βασίλης-τράπεζα έμπηκε στην καμινάδα νωρίς φέτος ;-))
Να αραιώσω το γράψιμο δέ γίνεται. Αμαν τα δίδυμα μου έν εκαταφέραν να με κάμουν να γράφω πιό αραιά, ένα στουτιούδι τί να μου κάμει?

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.