Σύντομον, της επιστροφής

Σήκου, είσαι καλά.  Σήμμερα η θρησκεία των συμπατριωτών σου γιορτάζει την αναγέννηση.   Καλά.  Άς ανεβούμε στο άσπρο σγουρό κύμα της αναγέννησης, να μας πάρει εκεί που θέλει.

--------------------
Εσκέφτουμουν την ώρα που οδηγούσα (πολλή ώρα) on the long winding road back,  με τη βαρύτητα να με τραβά κάτω  στον κατήφορο των βουνών πρός την πεδιάδαν όπως επήεννεν ελεύθερον το αυτοκίνητον τζιαι εχαριεντίζετουν μόνον του, τζιαι τα μωράκια,  η αγάπη απολαμβάνναν σιωπηλοί τη θέαν -ξεραϊλλα τζιαι γρανίτες,  σάν την κύπρον πάς τα βουνά της λεμεσού τον άουστον, ακόμα να βλαστήσουν τα πράσινα!   Η κούραση μου ετύλιξεν  με λατρευτά σάν το πέπλο το νυφφικόν του ιερού γάμου που ετέλεσα με τον εαυτόν μου δαμαί τζιαι ένα μήνα.  Ένιωσα ξαφνικά περήφανος για το στάδιον που έφτασα πάς τη γήν.   Είμαι επιτέλους άθρωπος.   Γράφω τζιαι εννοώ τα, ζώ τα τούτα που γράφω.  They have an asteroidal impact on me.   Ξέρεις διαβάτη πόσον εκαρτέρουν τούντην μέραν να έρτει, να γράφω μουσικήν τζιαι να ξέρω πόθθεν προέρχεται ακριβώς στο υποσυνείδητο τζιαι τί συμβολίζει στο άδυτον εσσωτερικόν του νού, να ξέρω οτι μπορώ να ζητήσω του εαυτού μου "άτε εαυτέ μου, τωρά πλάθω μουσικήν για το ξαπολώ, τζιαι για την πάλην την εσωτερικήν"  τζιαι να φκέννει ακριβώς έτσι?    Να γράφω μαζίν παραδοσιακά, αβαγκάρτ,  τζιαι νάκκον ποίησην?  Έσιει 17 χρόνια που το καρτερώ τζιαι παλεύκω το.  Τελικά εν το Μή-Πάλεμαν που έφερεν το ενωτικόν αποτέλεσμα κκιάορκαν μου τζιαι επήρεν μου τόσα χρόνια να το καταφέρω.


Είπα του εαυτού μου:

Για να γράψεις τζιαι να το εννοείς, για να δημιουργήσεις έργα ναν για σένα διαχρονικά τζιαι σημαδιακά τζιαι αποδεχτά (ο δημιουργός συχνά μισά το έργο του αμα τελειώσει, νεκατσιά το)  για να γράφεις τζιαι να σου φέρνει τα πάνω κάτω αλλαγήν μεγάλην μετά που κάθε κομμάτιν, πρέπει να γεννιούνται οι ιδέες δια πυρός και σιδήρου, να αντινάσσουνται που τα σπειροειδή έγκατα της ψυσιής να σε αρπάσσουν τζιαι να σε πέρνουν ώς τα όρια σου, μετά να έρκεσαι κούτσα κούτσα πετητός με τα φτερά σου του φοίνικα τσουρουφλισμένα πίσω στο εγκόσμιο αλλαγμένος  -αν ξέρεις πώς.   (θέλει τζιαι τούτον τη γνώσην τζιαι το training του τζιαι το χρόνον του)   Πρέπει η εμπειρία της δημιουργίας να εν όπως έναν παραμύθι του Μάρκεζ, πρέπει να ξέρεις να ζήσεις 10 ζωές μέσα στο παραμύθι, πολέμους, γεννήσεις, καταστροφές, ευτυχίαν, γηραθκειά.    Θκιάολε εν ωραία να το εννοείς...

Εν το εννοούσα πάντα.    Κάποτε ήμουν αμίλητος τζιαι ανέκφραστος σάν το βράχο.  Σκέττο κτηνό.   Ηφαίστιο.   Πράμα (a thing...)   μαύρο πικρό.   Οι μέρες τζιήνες εφύαν τζιαι δέν ξανάρκουνται ομως καλέ μου.   Gone my darling, long gone.

Σχόλια

Ο χρήστης ρίτσα είπε…
ωραία, να σε πίννουμεν εμείς τζιαι να μεθούμε αν και ένεσιει κανέναν που εννα με πείσει ότι πρέπει να περάσουν θκιακόσια χρόνια για ναφτάσω τζιαιμέ που θέλω.

έννεν λλίο,...ένιξερω
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
Καλωσόρισες!(Έλα σόρυ μια μικρή προσθήκη αναγκαία..)
Τούτη η ξεραϊλα σαν πουρόπετρα, ή σαν γρανίτες που θωρείς στην Κύπρο, παραπλεύρως του αυτοκινητόδρομου προς Λεμεσό, ονομάζονται ππίλλοου λάβας ( λάβα σε σχήμα μαξιλαρκού) και είναι άγονα. Αλλά καμμιά όταν βάλεις προσκέφαλό σου το άγονο, θωρείς τα πιο ωραία όνειρα.
Καλή συνέχεια!
Ο χρήστης Arahni είπε…
εν το Μή-Πάλεμαν οξά εν το ότι 'εψηθήκαν' τζαι ωριμάσαν μέσα σου τόσα χρόνια Διάσπορε;

Άρεσεν μου πολλά το ήμουν ένα πράμα...ειδικά το 'ήμουν'.

happy ea(s)ter
Ο χρήστης Diasporos είπε…
|ριτσα|
EΪβα καλή κυριακή να έσιεις. Εννα περάσουν θκιακόσια χρόνια να πάεις τζιαμέ που θέλεις, ναι, -άλλα εννα περάσουν σε μιάν νύχταν, άλλα εννα έρτουν να σε κάμουν να νομίσεις οτι έφτασες αλλα μετα εννα φύουν. Θα φτάννεις ξανά τζιαι ξανά τζιαι πρίν να το καταλάβεις εννα περάσουν.


δοκισισοφη
καλησπέρα, pillow lava? αρέσκει μου. Εν άγονα αλλά έχουν τη δική τους ζωή. Ξέρεις πόσα χρόνια επέρασα 'pillow lava'-like?

αράχνη
Το ψησιμον μέσα σου happens whether you try or not, εν το υπολογίζω καθόλου γιατί απλά συνέβηκε, το μόνο που είχα να κάμω ήταν να μελετώ, να κάμνω τα σωστά κοννέκτια μεταξύ των ιδεών, να σκέφτουμαι. Πράματα κανονικά, που στέκουν για όλα τα ανθρώπινα disciplines. Για το Μή-Πάλεμαν είμαι πολλά περήφανος όμως γιατί τζιήνον έμαθα το με προσπάθειαν μή-προσπάθειαν υπεράνθρωπη. Τζιήνον έπρεπεν να το κερδίσω για να έρθει... Ήρθεν. Γι αυτόν ότι Ήμουν επέρασεν στο παρελθόν..

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.