Πάσχα στη Χτερνία

Εχάθηκα.  Είμαι διακοπές μιά βδομάδα (εκλείσαν τα χτερνιοσχολεία για τες διακοπές τ' απρίλη τες λεγόμενες άρα είμαι άνεργος, πάν ούλλοι οι προαστιόπληχτοι στην καραϊβική για να ξεπεράσουν ταχα το σιειμώναν πετάσσωντας ριάλλια στον ήλιον σε ριζόρτς πολυτελείας τζιαι μεινίσκω χωρίς μαθητές βασικά, ζήτω η καταναγκαστική αργία!!).

Αφού κάθουμαι που κάθουμαι, τζιαι το πάσχα έτυχεν να εν την ίδια βδομάδα εκατάφερεν τζιαι ήρτεν ο αδερφός μου να μας δεί.  Έπιασεν το αεροπλάνον εντελώς αυθόρμητα ο πελλός να μας επισκεφτεί για τρείς μέρες επειδή του είπα επεθύμησα τον.  Έσιει που τα προχτές τρώμεν τα πλευρά μας τζιαι πίννουμεν ρούμια, πύρες, κρασιά, μαειρεύκω συνέχεια φαγιά που ξέρω του αρέσκουν όπως ολόφρεσκα ντόπια μύδια στρείδια γαρίδες αστακούς σε σάλτσα πουττανέσκα με μακαρόνια -το οποίον πιάτον πετυχχαίννω πολλά, τζιαι άμα θέλετε θα γράψω τη συνταγήν ύστερα που δέ θα έχω χάνγκοβερ.

Το πάσκα δε  επήαμεν στον φίλον μου τον ελληνοαμερικάνον πεζινάρην  να φάμεν οβελία (έσιει μανία να κάμνει αρνίν ολόκληρο στη σούβλα, ο παπάς του ήταν που τα βουνά τζιαι εκάμναν τα ούλλα σωστά τζαιι άφησεν του το χρέος να ακολουθεί περίεργα έθιμα (όπως την ευλογίαν του οβελία, τες κροτίδες στην αυλή αντί πιστολιές, τα σιότς τσίπουρον)  (εγόρασεν μάλιστα μιάν τεράστια φουκού να φορεί ολόκληρο βούν να μπορεί να ψήννει το αρνίν με τες αυτόματες σούβλες χωρίς άχχος  ) τζιαι εψήνναμεν το για 8 ώρες σιγά σιγά τυλιμένον μές την πάνναν για να λιώννει τζιαι να το μαλακώσει.   Τριμμένο σκόρδο, λασμαρί, ρίγανη, λεμόνι, λάδι.  Στη φωτό ο παλλήκαρος ο πεζινάρης φίλος μου, που καπνίζει όπως το φουγάρον  2.5 πακέττα μάρπορο κόκκινα τζιαι ξέρει να χορεύκει βαρετούς παραδοσιακούς χορούς αν και εμεγάλωσεν στη χτερνία.   Έκαμεν τζιαι κοκορέτσιν τζιαι σπληνάντερον (γιάξ το σπληνάντερο). Το αρνίν εγίνηκε μουσμούλλιν που λαλούν τζιαι οι παλιοί.  Τσάμικα, κλαρίνα, μετά ηλεκτρονική μουσική της χτερνίας (!!)  κλπ κλπ.  Πολλύν χάζι.  Εβούρουν ασταμάτητα τα κοπελλούθκια να μέ ππέσουν μές τα κάρβουνα (έν εξαναείδαν εξωτερικό χώρον).   Πύρες.  Πύρες.   Τσίπουρον τύρναβου σιότς.   Ρακί σιότς.  Πύρες.  Φαϊ βαρετόν πολλά.  Εμέθυσα.   Επρίστηκα σάν το βόαν.  Εχαχχάνιζα ασυνάρτητα.  Ευτυχώς οδήγησεν η γυναίκα μου στο δρόμον της επιστροφής....

Σχόλια

Ο χρήστης MARINOS είπε…
Χρόνια Πολλά Διάσπορε!

Νομίζω πως επέρασες το πιο ελληνικό πάσχα από πολλούς άλλους που ξέρω πως "εκάμαν πάσχα σπίτι με τους δικούς τους".
Ο χρήστης Marl3n είπε…
Sounds you had so much fun! :P Panta etsi omorfes faseis.
Poli wraia (alla mana m to kaimeno to arnakiii).

Xronia Polla!
Ο χρήστης Diasporos είπε…
marino χρονια πολλά. Χαχα, εν καλά που λαλείς. Κάθε χρόνον κάμνουμεν το πάσχα στον παρέα. Καμιά φοράν ο ελληνισμός της διασποράς νιώθει τα παραπάνω τα έθιμα γιατί εκόλλησεν στο χτές.


μαρλέν
Καλές σου γιορτές και σένα. Ήταν κρίμαν το αρνάκιν αλλά πολλά εύγευστο!!!
Ο χρήστης drSpock είπε…
Χρόνια Πολλά!
Εζήλεψα τωρά. Εγώ στη ξενιτιά επέρασα το μόνη μου το Πάσχα και χωρίς αρνί (δεν θα έλεγα όχι σε λίγο σπληνάντερο!).

Αλλά παρά τη φωτογραφία του καημένου του αρνιού θα προτιμούσα φωτό του αδερφού σου! :)
Ο χρήστης ruth_less είπε…
Όπως είπε κι ο Μαρίνος, πράγματι έκαμες πιο ελληνικό πάσχα που πολλούς δαμέσα! Εχάρηκα πολλά που ήλθε ο αδελφός σου, μάνα μου ρε... είπες του επεθύμησες τον τζιαι ήρτε, πολλά καλή σχέση ακούγεται. 12 points for that.

0 points για την φωτο του αρνιού... Γιαξ ρε Διάσπορε μου :( Θα σε συγχωρήσω λόγω χαγκοβερ... χα χα. Φιλούθκια.
Ο χρήστης ρίτσα είπε…
στην απολάυση του φαγιού λέμε ναι
στην παρέα λέμε ναι
στο χαχάνισμα λέμε ναι
στις διακοπές λέμε ναι
Ο χρήστης Diasporos είπε…
dr
Και σε σένα χρόνια πολλά. Στη ξενιτιά το αρνί γλυκό. Εν η μόνη εποχή του χρόνου που με πιάννουν τα πατριωτικά μου τζιαι γυρεύκω τες παραδόσεις. Έν έσιεις κοντά σου κανέναν πλάσμαν που να κάμνει σούβλες?

ρουθλες
Τον αδελφό μου πεθυμώ τον, πονώ που δέν είναι δαμέ. Είμαστεν σάν τ' αδέλφια (you know what i mean) παίζουμεν τζιαι σετάρ μαζίν. Ενας λεβέντης.
Το αρνίν έβαλα σας το για να τονίσω τη θυσίαν του αμνού που πρέπει να γινεί για να πάμεν εμείς πάρακατω :-)0)

ριτσα
Εσύ πώς πέρασες?
Ο χρήστης ρίτσα είπε…
καλά
εξεκουράστηκα κυρίως
εμπήκα σε είμαι-τουρίστρια-καμνω-πελλάρες mode

εφκήκεν ο ήλιος, έβαλα κοντομάνικα, θωρώ τους τουρίστες με τα μαγιώ τζιαι κάμνω χάζι...

σκέφτομαι που ενναπάω διακοπές

σκέφτομαι πως επήεν αυτός ο χειμώνας,

τι θα κάμνω τον επόμενο...

είμαι ευχαριστημένη..
Ο χρήστης Demis G είπε…
Διάσπορε, αληθώς ο Κύριος!

Πέρασες τέλεια ε?

Εν επεθύμησες που τούτο: http://yfrog.com/8c31667369550485453765985j

??
Ο χρήστης drSpock είπε…
Δεν εδικτυώθηκα ακόμα τόσον πολλά. Ασε που αν εσουβλίζαμεν αρνί στο Χαιντ Παρκ ή που θα μας εσυλλαμβάναν ή που θα μας κράζαν οι φιλοζωικές!
Ο χρήστης Demis G είπε…
μεγάλο το Hide Park.

αν μαζευόσασταν Κυπραίοι στο φίστ, μέχρι να το ανακαλύψουν οι φιλοζωικές οργανώσεις θα ήταν ήδη χίστορι.

μόνο τα κοκκαλάκια θα έμεναν..

πάντως δεν τρώω αρνί ούτε ψάρια. ο λόγος είναι ο ίδιος. δεν μπορώ να με κοιτάνε... (τα μακαρισμένα)
Ο χρήστης Λεμέσια είπε…
Τελικά είσαι μερακλής...

Και καλά κάνεις!
Ο χρήστης Leni είπε…
Χεχε μια χαρά σε βρίσκω Διάσπορε!
Τζαι η φωτό, όλα τα λεφτά :Ρ
Χρόνια σου πολλά τζαι καρτερούμε τη συνταγή για την πουττανέσκα. :)
Ο χρήστης ρίτσα είπε…
δημήτρη τι κάμνεις;

επεθύμησα εγώ πάντως, πού το ήβρες το πιάτο;;

εμένα αρέσκει μου μόνο με ροδόστεμμα

θέλωωωω
Ο χρήστης Demis G είπε…
Ρίτ(σ)α Ριτ(σ)άκι κάμνω καλά! Ελπίζω το ίδιο και για σένα.

Το πιάτο το "δανείστηκα" απο μια φίλη στο φέης-βιβλίο :)
Ο χρήστης Diasporos είπε…
δημητρο
εν επεθύμισα μαχαλλεπί γιατί κάμνω το συχνά!! (Βασικά εν corn starch με νερό, πολλά εύκολο, τζιαι τριαντάφυλλον έχουν οι Ινδοί στο μάρκετ τους!!)
:_)))



lemesia

Εϊβαααααα


ριτσα
Κάμε. Θέλεις συνταγή?? Θα σου πάρει 10λεπτάκια. Θέλεις rice starch ή corn starch. Ροδόστεμμαν έχουν σε αράπικα μάρκετ.
Ο χρήστης ρίτσα είπε…
ναι, άτε, πέμου συνταγή, μα έντα αράπικα λαλείς;;;;

αφού εγώ είμαι στην κύπρο χαλλόου, πετάσσομαι ως τον αγρό τζιαι πιάννω τωρά

:)
Ο χρήστης Diasporos είπε…
ρίτσα
αφου εισαι κύπρο γόρασε νησιαστέ (δηλαδή corn starch)

για ένα/δυο άτομα:
2 κουταλλιές νησιαστε
2 ποτήρια νερό
μισό κουταλάκι ροδόστεμμα
διαλύεις δύο κουταλλιές σούππας νησιαστόν σε ενα ποτήρι κρύο νερό. Έχεις ήδη βράσει το άλλο ποτήρι νερό. Σιγά σιγά ρίχνεις το διάλυμα νησιαστέ-κρυού νερού στο βραστό τζιαι το ροδόστεμμα. αμα βράσει θα πήξει λίγο. Όταν φανεί διάφανο, σβήσε το και βάλε το σε δύο πιάτα. Βάλε στο ψυγείο. Αν βιάζεσαι κάτσε τα μές σε κούππες με παγάκια. (15 λεπτά!)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.