Ο Διάσπορος παίζει το Ιερά Εξέταση.

Εννα γράψω κάμποσα πεδικλωμένα σήμμερα.  Συγχώρα με ώ διαβάτη με πρόβλημαν προσοχής και συγκέντρωσης.



Την τετάρτη, πρίν να πάμεν στης πεθθεράς  επήα σε μιάν πολλά πελλή gig (δουλειά)  στο Σύνδεσμο Πιανοδιδασκάλων της Κοιλάδας, οι οποίοι με επλερώσαν δελεαστικά αδρά για να τους κάμω τον Εξεταστήν σε διαγωνισμόν/εξετάσεις πιάνου για  τους καλλύττερους μαθητές τους με τρόπον επίσημο, τζιαι να τους δώσω γραπτά τζιαι προφορικά feedback για να δούν "πού στέκουν σά μουσικοί".   Πάνω χαρά μου.  Κάτι έτσι πράματα αρέσκουν μου πολλά, αρέσκει μου να τονώννω τα ηθικά ψυχών που ακόμα έν τα ετσαλαπάτησεν η ζωή.  Αρέσκει μου να εμπνέω.  Περνά μου.  (Ήνταλως έπιασα τη δουλειάν:  Η πρόεδρος του συνδέσμου εν πολλά στενή  μου φίλη τζιαι επειδή ξέρει οτι εχτός που σοβαρός τύπος τζιαι αρκετά καλός μουσικός, είμαι τζιαι κόζιν  τζιαι δέ θα με φοηθούν υπερβολικά οι μαθητές έβαλεν μέσον στην επιτροπήν τζιαι επέμενεν να μου δώσουν τη δουλειάν -έπιασεν με μετά τζιαι είπεν μου το, έν της το εζήτησα εγώ, όι να νομίζετε ότι είμαι τζιαι γλύφτης    :-ς   ε>)ο     )      Που την άλλην μισώ να πρεπει να παίζω τον πάsh μουσικόν για να πείσω αγνώστους ότι τα ριάλλια που επλερώσαν για τες εξετάσεις αξίζαν τον κόπο, come again next year please..  (οι εξετάσεις εν εθελοντικές στη χτερνία, αν δέν 'φανώ' τζιαι αν δέν κάμω τη δουλειά μμου σωστά, δέ θα ξαναγραφτούν οι μαθητές του χρόνου, το ωδείο θα χάσει ριάλλια, θα γενώ ρεζίλι, θα φκάλω νάμιν ότι είμαι άσχετος, έν θα με ξανακαλέσουν,  άρα έπρεπεν να Είμαι τζιαι Να Φαίνουμαι ο Πάsh  Εξεταστής Ευρωπαίος Με τους Λεπτούς Αλλά Σοβαρούς Τρόπους.)   Δυστυχώς έτσι έναι στη μουσική σκηνή των σχολών της χτερνίας -υπαρχουν πολλές στιγμες που πρεπει να τους 'δείξης' πρώτα, τζιαι μετά φυσικά να πρέπει να αποδείξης οτι την εικόναν ακολουθά την η πράξη.  Να τους δώκεις τζιήνον που θέλουν, για να ανοίξουν τα φτιά να ακούσουν τζιήνον που θέλεις εσύ.  Μισώ το αλλά ξέρω να το χρησιμοποιώ καλά το άτιμον το ταλέντον με τη ψυχολογία του πλήθους.
 

Έφτασα το λοιπόν κοστουμαρισμένος με τα καφέ μου πανταλόνια τζιαι το ρόζ πουκάμισον, με τα τζέλλια μου, τες πέννες μου τες μαύρες, τη γραβατούδαν μου με τες μώβ ρίγες, έτσι πολύχρωμος χαλαρός να μέν αγχωθούν οι ξένοι οι μαθητές.  Επεριποιήθηκα τζιαι το μούσιν με τη μηχανούδα  να μέν μοιάζω του πειρατή πολλά.  Όπως επήεννα εγόρασα τζιαι έναν καφέν που το Τάνκιν Ντόνατς   3/4 του λίτρου με 4 σιότς εσπρέσο (του λεγόμενου "Τττούρπο")   (ντόνατς έν εγόρασα, έδειξα κράτη για να πάω στο διαγωνισμό ξέροντας οτι είμαι δυνατός)  έπιασα το λοιπόν τον Τττούρπον για να μου διά δύναμην τζιαι αδρεναλίνην να μου επιτρέψει να πώ πολλά λόγια την ώραν που θέλω, τζι εφφανίστηκα στην πόρταν του ωδείου/πιανοστούτιου με βήμαν ούλλον αυτοπεποίθηση τζιαι ύφος γελαστόν αλλά συνάμα λίγο επιτακτικό (One has to look the part).    

Εκαρτερούσαν με καμπόσα ζευκαρκα φοητσιασμένα  μμάθκια με τους γονιούς τους τους αδιάφορους πίσω τους.  Οι καημένοι μαθητές ήταν ηλικίας 8-18  χρονών τζιαι αγχωμένοι ούλλοι με τα βιβλία τους αγκαλιάν.  Εκαρτερούσαν με μασουλώντας γλυκά τζιαι σαντουϊτσούθκια ντυμένοι ρούχα άβολα κυριακάτικα.  Μερικοί εψουψουρίζαν  με τες δασκάλες τους χαμηλόφωνα καθώς ετοιμάζετουν ένας μίζερος γεροπιανίστας στη σκηνή να τους κάμει master class την ώραν που έμπαιννα μές το θεατράκιν.  Το πιανοΦεστιβάλ άρχισεν.  Τάξεις, master classes, εξετάσεις, μπαλόνια, κλόουν, αλμυρά, κότσοι τζιαι κοστουμούθκια -the usual. Εστάθηκα όταν ήρτεν η σειρά μου πάς τα σκαλιά, εχαμογέλασα, εσιερέτησα με χαλαρόν τρόπον το λαόν τζιαι έβαλα τα σιέρκα στες τσέπες ακτινοβολώντας την πρέπουσαν καλοσύνην τζιαι αυτοπεποίθησην αλά Μπαρράκ Οπάμμας.   Εσύστησεν με η διευθύντρια ("ο κ. Διάσπορος ο καινούργιος μας Εξεταστής")  τζιαι οι καημένοι οι μαθητές εσσιωπήσαν αμέσως, εψευτοχειροκροτήσαν αλλά ένιωσα που τους έλουσεν κρύος ιδρώτας.  Χαζίριν να φυρτώ του γέλλιου.  Εχαμογέλασα πιό πλαθκιά τζιαι εβάδισα προς την πόρταν του εξεταστηρίου  με βήμαν Φάντη Παστούνιν/κοπελλιού που χαλαρό νησίν/ολυμπιονίκη/άντρα με φατσοαυτοπεποίθηση/πάsh μουσικού/stand-up comedian, τζιαι  έμπηκα στο σαλόνιν εξέτασης χωρίς να κουτσουφλήσω.  Είχαν μου έτοιμο μακρύν  τραπέζιν αλα American Idol, καλυμμένον με μπλού τραπεζομάντηλον με πιέττες, καρέκλαν ανατομική τζιαι  έναν δίσκο πλαστικόν μαύρον γεμάτο σάντουϊτς κοτόπουλλου τζιαι αυκού, γλυκά, σταφύλια άγευστα αμερικάνικα, μήλα,  κλπ, νερά, φρουτοποτά κλπ κλπ.  

Έκατσα.  Οι δασκάλες εβουϊζαν μελισσωτά γυρώ μμου γιατί εθέλαν να με εντυπωσιάσουν, φυσικά  έβαλα τες αμέσως ττερπιέ :  να καθαρίσουν το πιάνον που τες δακτυλλιές αμέσως  τζιαι να το γυρίσουν για να θωρώ τα δάχτυλα των μαθητών.
(πολλά ωραίον steinway D, $60Κ  πιάνον μάσσιαλλα τους) 

Μπροστά μου το χαρτολόι με τις φόρμες που έπρεπε να γεμώσω για κάθε μαθητή (για την τεχνική τους, την εκτέλεση, κλίμακες, τα  αρπέτζιο, τα ονόματα τους, βαθμούς, παρατηρήσεις για τα δύο τους κομμάτια, παρατηρήσεις για το παίξιμο τους γενικά, recommendations για το τί πρέπει να ακούν, πώς να σκέφτουνται κλπ κλπ βλακείες..  Είπαν μου εννα έρκουνται ένας ένας να παίζουν , θα τους μιλώ, θα τους λαλώ καμιά λαφαζανιά-συμβουλή, είκοσι λεπτά το άτομον τζιαι έξω. Με το ρολόι, αμερικάνικα πράματα -έβαλα στο νούν μου τί πρέπει να είμαι για να κάμουμεν τη δουλειάν εύκολα τζιαι όμορφα  (fully proficient, efficient, proactive, empathetic, prophetic, animated, majestic magnanimous)    Πολλά ωραία, easy money, λαλώ πουμέσα μου.   Κλείουν την πόρταν οι δασκαλούες.   Ησυχία.

Μπαίννει η διευθύντρια μέσα.  "K. Διάσπορε, είκοσι λεπτά τον καθέναν, γράψε τους feedback καλά, πέ τους τζιαι καλά λόγια encouraging and full of insight".  Έ, έχουμεν περίπου 25 άτομα σήμμερα.  Κανόνισε να μέν αρκήσεις γιατί δέν μπορούμεν να μέν είμαστεν ακριβείς οκ?  Έν έχουμε δυστυχώς ώρα για διάλειμμα (!!!!!)  σήμμερα γιατί τελικά εκάμαν sign-up πολλοί.....

(δηλαδή για πάνω που οχτώ ώρες άκουα πιάνον υπερβολικά προσεχτικά τζιαι υπεύθυνα εμίλουν τους, ακούαν με, έγραφα σημειώσεις τζιαι βαθμούς, επαίξαν κομμάθκια τζιαι κομμάθκια, άλλοι εκλαψουρίσαν, άλλοι εκαμαν τα πίλλιες, άλλοι ήταν άσσοι, άλλοι εκοιτάζαν με όπως κοιτάζεις το άγαλμαν του Απόλλωνα την ώραν που κάμνεις θυσίες τες τσούρες σου πέρκι βρέξει τζιαι είσαι αρχαίος θνητός....)

Ετάραξα, εζαλίστηκα, εβουίσαν τα φτιά μου.   Εματσούκωσεν ο νούς μου μετά που τέσσερις ώρες τζιαι ο καφές έν έκαμνεν τίποτε.  Επετάχτηκα στο αποχωρητήριο, ενίφτηκα.  Πάμεν πίσω.

Είπα τους πολλά, πολλά τζιαι χρήσιμα τζιαι καλά μοναδικά  πράματα τους μαθητές.  Έδωκα τους κομμάθκια της ψυσιής μου.   Έσουσα τα σιέρκα μου στον αέραν με σημμασία.  Εμιλήσαμεν για την προσωπική ζωή του μπεττόβεν, του μπράμς που εμαράζωννεν, τη μοντέρναν μουσική, το συναίσθημαν, την τεχνικήν.  "Να παίζετε με Νόημαν ακούτε??" "Ποττέ μόνον τεχνικά!!"   "Μέν κλαίεις μάνα μου, φκάλε το άχτι σσου πάς το κομμάτιν με συναίσθημαν"   Έφκαλεν η γλώσσα μου μαλλιά.  Έδωκα, έδωκα τους, ετόνωσα τους τα ηθικά τους τα εύθραυστα, είπα πολλά λόγια, είδα μμάθκια πολλά ούλλα φοητσιασμένα στην αρκήν τζιαι στο τέλος γεμάτα ζεστασιάν.   Έν μου έμεινεν τίποτε για μέναν στο τέλος.  Εστέγνωσα.

(they got their money's worth,  ενθουσιαστήκαν οι δασκάλες, ενθουσιαστήκαν τζιαι οι μαθητές.  Εννα με ξανακαλέσουν.  Εδώκαν μου το τσιέκκιν μου με χαράν.  Εδώκαν μου τζιαι γλυκίσματα να πάρω μαζί μμου.  Εκουβεντιάσαμμε οι διάφοροι κάμνωντας πηγαδάκια γυρώμμου. )

(Ναί.  Εβλαψεν μου το εγώ μου η υπόθεση ομως, γιατί έπερνεν ο νούς μου αέραν για 8 ώρες μονοθεϊκες τζιαι δέν νεν καλά αμαν φυσά τόσος αέρας μές το νού)  (άχ τα κατάλοιπα παιδικών χρόνων του στύλ "δέν πρέπει ποττέ να αφήννουμεν την προσωπικότηταν μας να 'φανεί'  "   -έτσι μας είπαν.)


(Οι μαθητές ενομίσαν ότι Ξέρω, οτι έχω Δύναμην τζιαι ακούαν όσα τους είπα προσεχτικά)

(Ώς τζιαι οι δασκάλες ανταποκριθήκαν στη Δύναμην, τζιαι οι μανάδες  -εφλερτάραν μαζίν μου επειδή είμαι "Ο ΕΞΕΤΑΣΤΗΣ"  με το κοστούμιν τζιαι τη προσωπικότητα.   Χεχεχεχεχε.  Τρομάρα μου.)

(Οι τζυρούδες εν μου εδιούσαν σημασίαν γιατί ενιώθαν απειλημένοι που τη Δύναμη)

Δηλαδή
άμαν είσαι "Ο ΕΞΕΤΑΣΤΗΣ" όσον καλόν κοπελλούδιν τζιαι να είσαι, at the end of the day, it's about power, people respond to power and charisma.    I liked this a bit too much.  Does this make me Less Than Me?  


Όταν επήα πίσω στο αυτοκίνητον μου, ήρτεν η κούραση της ημέρας τζιαι έδωσεν μου κατακούτελλα, αντράπηκα κάπως, εμαράζωσα, ένιωσα λερωμένος λλίον.   Εμαράζωσα που δέν είμαι πλάσμα σεμνόν τζιαι λιγομίλητον, πλάσμαν που δέν το ακούει ο τόπος, τζιαι που δέ δείχνεται ποττέ του.  Διερωτούμαι αν σημαίνει οτι δέν είμαι αληθινός.   Διερωτούμαι  αν χάννω που την αξίαν μου επειδή εν αντρέπουμαι καθόλου να δείξω ποιός είμαι ή να αφήσω τη δυνατή πλευρά της προσωπικότητας μου να επιβληθεί σε ένα κοινωνικό σύνολο.    Ήρτεν μου να κλάψω.    



Σχόλια

Ο χρήστης dokisisofi είπε…
Διάσπορε είσαι όντως χαρισματικός: πρώτη φορά με παρασύρει κάτι που διαβάζω τόσο πολύ. Στην αρχή η φάση εθύμισε μου τις εξετάσεις στο "η δασκάλα του πιάνου" αλλά μετά το πράμαν άλλαξε. ( εν τζιαι πιστευκω την ώρα που επήες να νιφτείς να έβαλες τίποτε γιαλιά στις πούτζιες κανενού, ούτε να σε ακολούθησε κανένας στο αποχωρητήριο...:PPPPPP)
Αν ήταν έτσι οι ιερές εξετάσεις...ήταν να χρησιμοποιώ σκουπόξυλο στις μετακινήσεις μου ( προς το παρόν έχω καλάμι).
Ο χρήστης ρίτσα είπε…
ναι , ήταν πολλά ωραίο, αλλά εγώ το μόνο που εσυγκράτησα ήταν ότι εφορούσες κάτι καφε-ροζ-μωφ πράματα. μα εν είσαι πολλά κουλτουριάρης-μελαγχολικός-βαθύς-νόημα-της-ζωής μουσικός? άκου τζι καφε-ροσ-μωφ.

την κούραση καταλαβαίννω την ντα εγώ αλλόλλίο να σε φκάλω τζιαι σούπερμαν, αλλά ένενκατάλαβα γιατί εδιερωτάσουν στο τέλος αφού ξέρεις τις απαντήσεις εδοκίμασες τζιαι χρησιμοποιάς τες.

ένεξεκουράστηκες να σου περάσει;
Ο χρήστης Arahni είπε…
Τούτο το καφε-ροζ με ρίγες έκαμεν μου τζαι εμένα εντύπωση. Γιατί να νιώθεις άσχημα για τον εαυτό σου; Αφού ήξερες γιατί το έκαμνες τούτο το πράμα. Αμανα μου τζαι αλόπως τούτη η επίσκεψη στην δρακούνα έριψεν σου τις άμυνες
Ο χρήστης jf είπε…
Ο εξεταστής, εκτός του ότι πρέπει να κατέχει το αντικείμενο, πρέπει και να μπορεί να συμβουλεύει πρακτικά και όχι του τύπου ‘παιδί μου να διαβάζεις’, αλλά και να ‘κερδίζει’ τον εξεταζόμενο ώστε μετά την εξέταση να φεύγει ικανοποιημένος όχι μόνο για τις θετικές μα κυρίως για τις αρνητικές παρατηρήσεις που άκουσε...
Απ’ αυτά που διάβασα, εκτέλεσες την αποστολή σου με τον καλύτερο τρόπο. Θα πρέπει να είσαι όντως χαρισματικός. :))
Καλό Πάσχα σου εύχομαι!
Ο χρήστης Λεμέσια είπε…
Το σεμνό και το λιγομίλητο πλάσμα είναι συνήθως, χαριτωμένο και φυσικά, εκπέμπει μία αυθεντικότητα. Αν όμως, ένας άνθρωπος δεν παθιάζεται ποτέ και με τίποτα είναι απλά άχρωμος και ανούσιος. Καταλαβαίνω τι εννοείς, αλλά πίστεψε με, δε χωράνε πουθενά οι τύψεις, όταν μερικές φορές γινόμαστε εκδηλωτικοί και ενθουσιώδεις, σε σχέση με τα θέματα που μας ενδιαφέρουν.
Νομίζω πολλοί θα ήθελαν να έχουν ένα ιεροεξεταστή όπως το Διάσπορο...
Ο χρήστης Diasporos είπε…
δοκισισοφη
ευχαριστώ
Χεχεχε, ένιωσα το κείμενον να γράφεται την ώραν που το εζούσα -πολλά περίεργο συναίσθημα να κυκλοφορείς μές την καθημερινή σου ζωή τζιαι ξαφνικά να ακούεις τα λόγια που θα γράψεις στο βλογ σου για να περιγράψεις τη σκηνήν που ζείς :-)
Ά, είχεν έναν πατέραν που ήταν στο αποχ,. που με εζαοείδεν καλά χαχαχ.


ριτσα
Κοίτα, έχω διάφορες "στολές" που φορώ γιατί οι μουσικοί δακάτω της κλασσικής ντύννουνται με ιδιαίτερον τρόπον (πχ αμα είσαι συνθέτης, θέλεις μαύρο ππόλο τρικό, σακκάκι ππακλαβωτόν του '80 με ππάτσιες στους αγκώνες). Το ρόζ-καφέ-μώβ εν πολλά friendly, λλίον ασυνδύαστον, εκπέμπει φιλικότητα τζιαι ειναι non-threatening. (επίσης, πάει μου για κάποιο περίεργο λόγο)

αράχνη
Ωχ, έσιεις δίκιο για τες άμυνες...
Ένιωθα άσχημα γιατί παρόλον που μου περνά πολλά να είμαι σε ρόλους leadership ήμουν μωρό ντροπαλόν τζιαι έμεινεν μου σε μιά γωνιάν μου το αίσθημαν. Πάντα έχω τούντο conflict, σιέρουμαι το γιατί σταματά με που το να γινώ γάρος & εγωιστής τζιαι να αππωθώ πολλά.

JamanFou
Συνάδελφε, ακριβώς όπως το είπες είναι με τον εξεταστή. (δέν είχες τραυματικές μουσικές εμπειρίες με γάρους εξεταστές που σε εκάμαν να θέλεις εσύ να είσαι διαφορετικός?) Είναι σοβαρό καθήκον να πλάθεις μουσικές ψυχές, θέλει υπεύθυνο τρόπο επικοινωνίας. Αμα φύγει μαθητής που κοντά σου χαμογελαστός σημαίνει εκέρδισες (τζιαι τζιήνος!)

Λεμέσια
Ξέρω οτι καταλαβαίνεις. Παλεύκω το συνέχεια το σεμνός/εκδηλωτικός, έν βρίσκω άκρη. Εν μπορώ να είμαι σεμνός χωρίς καταπίεση γιατί βλέπω το 'άχρωμος' να μου ντζιήζει αμέσως. Αν αγαπάς το θέμα σου, τη ζωή, τη στιγμή τζιαι φουσκώννει η υπαρξη σου οπως τη θάλασσα, τί πρέπει να κάμεις? Έσιει που το παρεξηγούν τούτο.
Ο χρήστης Demis G είπε…
για μιαν Δύναμην διεβάζω.. εν τούτην που λαλούν τζιε στα σταρ γουόρς?
Ο χρήστης διασπορος είπε…
Δημήτρη
Πέ το αστεία, πέ το αστεία αλλά εν παρόμοια με τζιήνην του στάγ-γουος η δυναμη που λαλώ χαχαχ
Ο χρήστης stalamatia είπε…
Eν δύναμη Διάσπορε μου ,Αξίζει σου να την έσιεις γιατί φαίνεσαι καλό πλάσμα.Την δύναμη πρέπει μόνο καλοί να την έχουν.
Ο χρήστης Demis G είπε…
May the force be with you, young diaspor-walker !

ta ta ta taaaa ta taaaaa
Ο χρήστης ruth_less είπε…
Ήντα πράμα - τζείνο το μωρό που πάντα ελαλούσαν του να "προσέχει", να μεν αππώνεται, ναν φρόνιμο... τζιαι σιγά σιγά εχάθηκεν μες την φρονιμάδα τζιαι την αντροπή... Να παλεύκει μετά που τόσα χρόνια... γμτ ρε Διάσπορε μου - εν ξέρω αν εν για σένα ή για μένα που λαλώ, αλλά αφορά μας ούλλους νομίζω. Είμαστε Ούλλα. Ένα κράμα που παλεύκει να ξεκαθαρίσει το Αληθινόν του. Ναι ρε παιδί μου. Δικαιούσαι να νοιώθεις έτσι. Γιατί όχι δηλαδή; Εν σου στερεί την αλήθκεια σου, γιατί εν μέρος της αλήθκειας σου, η Γνώση και η αναγνώριση που τους άλλους. Διας τζιαι παίρνεις... Θωρείς το τζιαι νοιώθεις το, τζιαι ξέρεις το. Άρα συμβαίνει, άρα υπάρχει, άρα Είναι.

Τα ψάρια εν σαν τους φύλακες μες τα ήρεμα νερά... προσέχουν, περιμένουν... εν άγρυπνα. Έshι κάτι το πολλά δυνατό που μιλά, αλλά εν μπορώ να το εξηγήσω λογιαστά.

Το ροζ-καφέ-μωβ εν πολλά ζεστοί συνδιασμοί χρωμάτων... θυμίζουν μου χώρο παλιάς βιβλιοθήκης με έντονη την μυρωθκιά του χαρτιού... δερμάτινες πολυθρόνες τζιαι σκαλιστό mahogany τραπέζι.

Καληνύχτα.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Ρουθφουλ
Έκατσα τζιαι σούζω τη κκελλέ μμου τζιαι χαμογελώ σου δαμαί μές τα μεσάνυχτα, αδελφή μου ψυχή.. "Εχάθηκεν μες τη φρονιμάδαν" -κυνηγά με η φράση τούτη πόψε. Φκέννει το κοπελλούιν έξω τούντες μέρες, έσιει παράπονον, προσπαθά να ρωτήσει τες κατάλληλες ερωτήσεις πέρκι φανεί το Αληθινόν. Ρωτά "Τζιαι αν δέν είμαι έτσι, τότε τί είμαι"? Δέ ξέρω να του απαντήσω. Πού εν το πρωτόγονο κράμα, χωρίς κρίση? Πού κατοικά? Τζιαι αννεν η μοίρα να Φαίνεσαι τζιαι να Είσαι μαζίν, γιατί να μέν γίνεται? Ρωτά.
Εν ερώτηση που αφορά ούλλους.

Πόψε έπιασεν με τηλέφωνον ένας πιανίστας σπουδαίος που εννα παίξει το κομμάτιν μου στο μουσείον της μοντέρνας τέχνης στη μεγαλούπολη. Έπρεπεν να αππωθώ, να κάμω χαρές. Αλλά είπαν μου να μέν αππώννουμαι τζιαι έτα τωρά, έν καταφέρνω να χαρώ τέλλεια αννοιχτά για τα επιτεύγματα μου. Εν το βρίσκεις τζαιι σύ τούτον μές την ύπαρξη σσου?

ΥΓ
Είδες το ρόζκαφεμωβ με πολλά ταιρκαστόν τρόπο. Ξέρω τη βιβλιοθήκην που λαλείς, έχουμεν πολλές ποτούτες στη χτερνία. Θέλω.
Ο χρήστης Μετανάστης είπε…
Θυμάσε τι είπε ο μή-σοφός πάνσοφος, έτσι ?

"Όταν προσπαθείς να παρουσίαζεσαι ως κάποιος άλλος από το ποιός πραγματικά είσαι, τότε ο νούς σου αύτοαναλώνεται.
... είπεν ο Krishnamurti"
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Φιλτατε μετανάστη
Τα λόγια του μή-σοφου πάνσοφου εν δίκοπο μαχαίρι. Δέ μμας λαλεί "να είσαστε σεμνοί, τούτος εν ο σωστός τρόπος να ζείς". Λαλεί "Να είσαι ο εαυτός σου, όποιος τζιαι να εναι τούτος". -πολλά δύσκολον πράμα, εν στόχος σοβαρός στη ζωή του αθρώπου να έβρει τζιήνον που έναι αληθινά χωρίς τους σουβάδες που μας επιλογρίσαν στο 'πόξω μας'

Καλό σσου βράδυν προ-ανοιξιάτικο.
Ο χρήστης Μετανάστης είπε…
Φίλε Διάσπορε,

μένν ξηχάννεις τον άλλον που είπεν "γνώθεις εαυτόν".

Οταν τα λόγια τους τούτους ούλλους, όχι μόνο αθυμούμαστιν τα τζαί λαλούμεν τα, αλλά κάμνουμεν τα κομμάτιν του χαρακτήρα μας, κάμνουμεν τα το βίωμα μας, κάμνουμεν τα το είναι μας ... τότε λύουμεν το πρόβλημα μας.

I know its tough, but I also know its possible.
Ο χρήστης ΚΥΠΡΟΛΕΩΝ είπε…
Diaspore en tziai hrtes 7000 milia makrya pou thn martyrikh magalonhso gia na eisai parakaQkianos. Eisai kalos se tzeino pou kamneis tziai gia na se kalesoun anagnwrizounto tzeinoi pou se kalesan. NoiwQe xaroumenos gia tis epityxies sou tziai prospaQa gia akoma kallitteres. En tziai lalou sou na eisai appwmenos alla gia na eisai sto shmeio pou eisai shmainei oti to axizeis. Sthn Amerikh oute ton Qeio sou esihs na sou balei meson oute ton tata sou. Oullh h epityxia en dikh sou giafto xarou thn.
Ο χρήστης διασπορος είπε…
ρε κυπρολεων έσιεις δίκιο.
Άρεσεν μου τούτον που είπες για το "μεσον' όπως ξέρεις τζιαι σύ, είμαστε μόνοι μας δακάτω τζιαι εκερδίσαμεν τα με το σπαθίν μας ούλλα. Καλή σσου νύχτα..

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.