Το πρόσωπον της αμερικανοκρίσης

Μιά στιγμήν που έν ήταν δαμέ η δκιαόλα ο πεθθερά μου, έπιασεν με που την αγκώναν τζιαι λαλεί μου ο εβδομηντάρης πατρυός της γεναίκας μου ο γέροευρωπαίος που συνήθως εν μιλά τίποτε,  με βλέμμα σκοτεινόν, ξίσιειλο θυμόν, στόμαν κυρτωμένον, προχτές πρίν να φύουν με την εξαποδώ πεθθερά:

"Μιά ζωήν εδούλευκα σάν το γαούριν
τζύρην ήδη έν είχα, μιτσής ανυπόλητος που ήμουν όταν
εσκοτώσαν τη μάναν μου στον πόλεμον οι γερμανοί
μετά
εκουτσοπέτουν  σάν το άφτερον πουλλίν  μωρόν παιδίν αμίλητον που
θείο σε θείο μές τες γαλλίες για δέκα χρόνια τζι
έμαθα να σάζω ράδια, τηλεοράσεις
έμαθα γαλλικά
έν τους αγάπησα τους φράγκους
τζιαι πέψαμμε οι θείοι αμερική να δώ χαϊρι
επήα τζι έμαθα ανγκλικά τες νύχτες τζιαι κοππιούτερ γιατί έθελα
να ζήσω
έκαμνα μικροτchίπς για σαράντα χρόνια
ενίωσα κοπελλούθκια
έχτισα σπίτιν
εσπούδασα τους ούλλους
έζησα
πάντα ομως  με το φόον
ποττέ μου έν ησύχασα, εφύλαα
μέν τζιαι γινεί τίποτε
έχασα τη γεναίκαμ μου ο γέριμος που τον καρκίνον
μα έθελα να ζήσω τζι
εξαναπαντρέφτηκα πέρκι έν πεθάνω μόνος μου
την πεθθερά σσου (εκατάλαβες...)
ποττέ μου έν έζησα πελλοζωήν πάντα επρόσεχα
εφύλαα ριάλλια για τα υστερινά
επένδυσα έξυπνα τζιαι είχα για να περνώ καλά
(ήντα καλά?  Κανέναν ταξίδι, λλίο ττένις
κανέναν λούσον της δρακούνας, νάκκον φαϊν καλόν,
θέατρον κάθε σάββατον, αυτά...  να φήκω τζιαι λλία των 
παιθκιών μου, άτε τζιαι λλία εσάς, τζι ας μέν είσαστεν παιθκιά μου)
ώς που να πεθάνω να είμαι ασφαλισμένος επιτέλους

τζιαι ήρτασιν τωρά οι τραπεζίτες 
ήρτεν ξανά ο Παγκόσμιος ο Πόλεμος να μ' έβρει
τζιαι τα μισά μου τα ριάλλια εφάαν τα μονομερού


Τες νύχτες που το κάγριν κλαίω, έν τζοιμούμαι."

Εστέγνωσεν τη κκελάαν του που το δρώμαν τζιαι το κύμμαν του θυμού εσκούλλισεν τον τζιαι μετά έφυεν που πάνω του εσιονώστηκεν μές το δωμάτιον, έμπηκεν ι στες γωνιές του πατώματος τζιαι έβρεξεν τους τοίχους.   

Μετά εσσιώπησεν ξανά.

Σχόλια

Ο χρήστης Marl3n είπε…
Ouf! Ti na pw? Oute pou ton 3erw ton an8rwpo kai niw8w ena terastiotato kompo sto laimo...
Ο χρήστης ρίτσα είπε…
heh.

τι να πω.

"life has a funny way of sneaking up on you"
Ο χρήστης Λεμέσια είπε…
Ας όψονται οι αίτιοι...
Ο χρήστης Diasporos είπε…
marl3n
Έλιωσεν τον η μύλλα μου, πρώτη φοράν τον εκατάλαβα.

ρίτσα
πρέπει να καταλάβουμεν οτι πάντα κάτι άσχημο θα συμβαίνει...


λεμέσια
Οι αίτιοι οι κκεραττάες καλοπερνούν ακόμα, οι χτέρνιοι κοιμούνται κανένας δέν φωνάζει (εχτός που τα 5 mass shootings τον τελευταίο μήνα), έχουν χάσει ούλλοι τους 40-50% των λεφτών που είχαν στο ταμείο προνοίας, στα αμοιβαία κεφάλαια και τις μετοχές που είχαν αγοράσει για τη σύνταξη... (εγώ έν έχασα τίποτε, χεχε, γιατί έν εφύλαξα τίποτε κόμα. thank god for procrastination)
Ο χρήστης Arahni είπε…
Διάσπορε θα είμαι λίον άσχετη που το θέμα σου, αλλά τούτον το αθρωπούην που φαίνεται ότι εβασανήστηκεν τόσον αλλά πουμέσα εν καλόν, με τη δρακούνα την πεθερά σου τι κάμνει;
Ο χρήστης Diasporos είπε…
αράχνη
Η ερώτηση σου δέν έχει λογική απάντηση. Εννα σπάσω τζι εγώ τζιαι η γυναίκα μου τί κάμνει τούτος ο κακομάζαλος μαζίν με την πεθθερά μμου. Δέν έχουν τίποτε κοινό, εν απλός άθρωπος τζιαι καλοκάγαθος, λλίο σβυστός μόνο. Πράγματι εννα σπάσω έν εξαναείδα πιό αταίρκαστο ζευγάρι. Το άλλο που εννα σπάσω είναι πώς έφκηκεν η γυναίκα μου τόσο μάλαμα, μετρημένη στα λόγια τζιαι ίλαρον πλάσμαν με έτσι μάναν......χιχιχι
Ο χρήστης drSpock είπε…
Τα ίδια ελέαν όλοι τωρά που ήμουν Αμερική. Ότι εχάσαν τη μισή τους σύνταξη και ότι τζιαμέ που εσκέφτονταν να αφυπηρετήσουν θα πρέπει να δουλεύκουν για άλλα 5-10 χρόνια. Ας όψονται οι αίτιοι που είπεν και η Λεμέσια και οι οποίοι τωρά κάμνουν σκι στο πολυτελέστατο ρεσόρτ της ΑΙG που ανακαινίστηκε με τα λεφτά του κράτους.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
dr spock
Το κακόν είναι οτι τα λεφτά του κράτους εν τα λεφτά του φορολογούμενου....
τζιαι δακάτω έννεν κύπρος, η σύνταξη που το κράτος εν αστεία, αν δέν φυλάξεις ο ίδιος εννα πεθάνεις άστεγος. Τζιαι να θωρούμεν τους κυριους της AIG κλπ κλπ να μας κλέφκουν, τζιαι ύστερα που τα κάμνουν πίττες να τους γλυτώννουμεν τζιαι πουπάνω. Τζιαι δέ μιλά ΚΑΝΕΝΑΣ!! Έχασα πάσαν ιδέα.
Ο χρήστης ruth_less είπε…
Υπάρχει τελικά λόγος που ο κάθε άνθρωπος εν σιωπητός... πόσα κουβαλά μέσα του ο γέριμος... τζιαι τούτο το τελευταίο αναποδογύρισεν του ότι επροσπάθα να κτίσει μια ζωή τζιαι να το συγκρατίσει με ασφάλεια...

τι βρίσκει στην πεθθερά σου; Μα ότι ακριβώς δεν έχει ο ίδιος. Ίσως έτσι να νόμιζε ότι θα μπορούσε να ξεφύγει από το στενοκοπημένο πλαίσιο της ζωής του... το θέμα ότι εν έshι άλλη ζωή να το αλλάξει πιόν... Ουφ... ελυπήθηκα τον πολλά (τζιαι σαν τούτον εκατομμύρια άνθρωποι επάθαν την με τα οικονομικά και τη ζωή τους ολόκληρη)
Ο χρήστης Diasporos είπε…
ruth_less
Σοφό τούτο που είπες για τους λόγους που εν με την πεθθερά μου. Μάλλον είδεν τη σωτηρίαν του στον έντονον της κόσμον, έθελεν να φκεί που την κλεισούρα. Σάν την ιστορίαν του, πολλές ιστορίες δακάτω. Εψές εμίλουν με ένα φίλο μου 80ρη, ελάλεν μου τα ίδια.
Ο χρήστης stalamatia είπε…
Tον καημένο εν του κανούν ούλλα τα άλλα έσιει τζιαι την Δρακούνα!!
Φιλούκια.
Ο χρήστης Demis G είπε…
Υποψιάζομαι ότι η πεθθερά σου έχει blog: http://drakouna.blogspot.com/
Ο χρήστης Diasporos είπε…
σταλαματιά
εννα τον αποτελειώσει τον άδρωπον


δημήτρη
LOLOLOlLLL

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.