Εβουρούσαν με οι κάουρες ολάν.

Εξύπνησα το πρωί κακόκκεφος.  Είχα εφιάλτες, επίσης ήθελεν η γυναίκα μου να δούμεν τζιήντην τζιαινούρκαν ταινίαν του Γούντι Άλλεν με τες κορούδες στην Ισπανίαν που κάμνουν παρτούζες με τον καλλιτέχνην τζιαι την πηνέλλοπην κρούζ, ούλλοι είδαν την άς τη δούμε τζιαι μείς αλλά είπεν μου προαιρετικά να μέν καρτερώ να έσιει τίποτε ύστερα που την ταινίαν δέν έσιει τσιάνς έν πολλά κουρασμένη ήδη, οπότε επιάσαν με τα αντρικά μου εγω-αγκρίσματα  τζιαι αρνήθηκα να δώ την ταινίαν -δέν έθελα με τίποτε να κουρτιστώ  με δκυό ώρες οφθαλμόλουτρου αισθησιακού τζιαι μετά να μέν μπορώ να εκφραστώ, σάν να τζιαι είμαι 18 χρονώ.  Άρα τελικά  είδαμεν τη σειράν  Deadliest Catch στο Discovery Channel με τους πελλοψαράες που πιάννουν τους βασιλοκαούρους μές τα κλουβκιά με τες εκατοντάδες (king crab, 3 πόθκια κάουρας)   στην θάλασσαν μπέρινγκ της αλάσκας αγριωποί  άλουτοι τζιαι άγρυπνοι μές τες καταιγίδες τζιαι την παγωνιάν, να σούζεται το πλοίον τους σάν το καρυότσουφλον τζιαι τζιήνοι να τσιαρίζουν αμέριμνοι, να τους λούννουν τα κύμματα θαλασσόνερον τζιαι να αλληλοπειράζουνται όπως στο στρατόν δουλεύκωντας ασταμάτητα.  Εντελώς αν-ερωτικοί.  Ύπνον ταραγμένον του καναπέ.  Αυτά έχει η παντρεμένη ζωή.    Εκοιμήθηκα τζιαι εθωρουν όνειρον οτι εβουρούσαν με τίτσιρον μές τα σιόνια στο δάσος οι κάουρες να με ακκάσουν να μου την κόψουν, τζιαι οι ψαράες πίσω τους τροχάδιν με κακούς σκοπούς.     Αντί να δώ όνειρον με την σκάρλετ γιοχάνσον να με βουρά παρακαλεστά, είδα τους κουλλουφοψαράες γμτ.  Καταραμένο υποσυνείδητο.

Εχω σήμερα τα νεύρα μου το λοιπόν.   

Αρχίζω πόψε μιάν αυστηρήν  ειδική δίαιτα για την ανακάλυψη κρυμμένων φαγοαλλεργιών που μου πειράζουν το στομαχιν και εμποδίζουν τη γιατριάν του οισοφάγου.   Ήδη εγέμωσα άγχος.  Έν μπορώ να φάω σχεδόν τίποτε για ένα μήνα.

(είπεν η ανορεξική αντιπαθητική ανέραστη διατροφογιατρός οτι δέν δικαιούμαι  να φάω ψωμίν ή αλεύριν οποιουδήποτε σιτηρού, ούτε μαγιάν, ούτε ζάχαρες, καφέδες, αλκοόλ, μπαχαρικά, φρούτα, λάδι, λεμόνι, ξίδι, κρέας κόκκινο, φασόλια, κοακόλες, κρεμμύδια)   

(μπορώ να τρώω ρύζι βραστό, μπρόκολι, λάχανα βραστά χωρίς λάδι, κράκερ ρυζιού, κούννες, κοτόπουλλον βραστόν, και άλλα απαίσια φαγιά)


Σσιχτίρ.  Πρέπει να γινεί, είπεν ο γιατρός ο άλλος ο κινέζο-ρώσσος που επήα.  Να κάμνωτη δίαιταν για ένα μήνα τζιαι αποτοξίνωσην με έναν απαίσιο σιεηκ πρωτεϊνης, αθασόγαλου (!) ακούεις τζιαι βιταμινών, μουρουνέλαιου, ινδοκαρυδέλαιου, τζιαι άλλων χτιτζιοπραμάτων, σκόνων, κότσιρων του βατράχου κλπ.  Μετά θα αρχίσω εντατικά  Qi Gong, την αντιπολεμική εσωτερική τέχνη του κορμιού με τες αργές αναπνοές κινήσεις που φέρνει την ειρήνη ιμίσχ τζιαι τη γνώσην του λεγόμενου Τσί -το οποίον νιώθω έτσι τζιαι αλλιώς, αλλά το κορμίν μου αγνοά το.  

(ακούεις τον οργανισμό μου τον πεισματάρη που δέ θέλει το καλό μου?  Ακούεις την πάλη?  Έν θέλω να παλανσαριστώ, θέλω να συνεχίσω να κρούζω το τζιερίν μου που δύο πάντες -λαλούν τζιαι οι χτέρνιοι)  (θέλεις έθθελεις διάσπορε, εν εσύ που επήες στο σοφόν γιατρόν, σωστά?)


Επήα στο δάσος για λλίην ώραν αλλά ήταν λάθος η ενέργεια μου, έν εκατάφερα να "είμαι στη στιγμή"  τζιαι έφυα που σεβασμό στο δάσος, πρίν να θυμώσουν μαζί μου οι πεύκοι τζιαι οι νεράϊδες τζιαι αρνηθούν να μου ξαναστείλουν μούσες όταν ερτει η ώρα τους.



Σχόλια

Ο χρήστης papoutsosiko είπε…
stin tenia kiriarxi to stereotipo-elate amerikanoi ksenerotoi , na sas diksoume emis oi evropeoi intalos na apolamvanete tin zoi. kala en nevriazoun pi amerikanoi aman tous metaxirizonte etsi stes tenies? i penelope genika en mou areski alla se tounti tenia en polla seksouliara, enna se apsi tziai enna portoklotsas opos ton apparo opos lalis tziai si.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
papoutsosike
Έθιξες θέμαν σημαντικό δαμε. Το stereotype οτι οι χτέρνιοι εν ξενέρωτοι τζιαι εν ξέρουν που ζωή. Έτσι που εγίναν τα πράματα λογω ταινιών του χόλλιγουτ με παλαβές τζιαι μαννούς ξαθθούς υποτίθεται, εν εντάξει για ούλλους τους λαούς να περιπαίζουν τους αμερικάνους. Ανέχουνται το επειδή νιώθουν λλίοι μπροστά που τους ευρωπ-έ-ους. Θωρώ το συνέχειαν που μου μιλούν ούλλοι σάννα τζιαι 'ξέρω' που κρασιά ποτά φαγιά ζωήν νόημαν κλπ κλπ μόνον τζιαι μόνον που είμαι που την ευρώπη (νομίζουν η κύπρος εν ευρώπη) τζιαι κάμνω χάζι.

για την πενέλοπην. ιιιιχχχχχχνννμμμμμμ.
Ο χρήστης stalamatia είπε…
Ίντα ναίππι ήταν να πάθεις Διάσπορε μου μες τον ύπνο σου.χα χα χα
Άμα κάμεις τη δίαιτα τζιαι πιάσει να μου την πεις τζιαι μένα πέρκι φέρω το στομάσιη μου στα σύγκαλα του.
Ο χρήστης Διάσπορος είπε…
σταλαματία
θα την κάμω τζιαι να σου πώ. αλλά εν δύσκολη πολλά τζιαι θέλεις πρόσθετα όπως βιταμίνες τζιαι το αηδιαστικόν σιέηκ που σου είπα..
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
diaspore mou katalavainw se apolita!! eixa provlima me ton oisofago teleftaia kai mou apagorefsan na faw otidipote nostimo gia ena mina!! kai epidi thelei mines na figei entelws to provlima, opote faw spicy food ponw (thats an irony for me, the spicy food nr 1 fan!)megalo vasano gia mas tous kalofagades...

i penelope sto VCB einai ola ta leftaaaaa
Ο χρήστης Marl3n είπε…
Inta kakon! Apagorepsan sou parapanw apo tis mises apolauseis tis zwis... Kouragio! Mpora einai, 8a perasei (meta apo ena mina;p)

Simfwnw me tin Cake. To VCB einai poli wraio, de mporw na pw kai toooso erwtiko. Alla an iparxei mia gkomena pou gama (pardon my french) -kai den ennow se praktiko epipedo!- einai i Penelope. Mou arese afantasta se auto to ergo. perna ton pragmatiko tsampouka twn Ispanidwn :p
Ο χρήστης ruth_less είπε…
Αρέσκουν μου πολλά οι ταινίες του Γούντι Άλλεν. Τζιαι η Penelope αρέσκει μου γιατί εν γλυτζιά, feminine τζιαι με τσαμπουκά - πολλά καλός συνδιασμός :) Τούτην την ταινία εν την είδα ακόμα (εδώ στην Ευρώπη που μένω... χα χα). Τι δυσκολίες περνάς τζι εσύ βρε καημένε άθρωπε... κάουρες με τζεφαλή της γιόχανσον εφαντάστηκες να σε βουρούν;;

Με τούτη την δίαιτα εννα καθαρίσεις που ούλλα τα τοξικά. Εν να κάμει καλό τζιαι στο πνεύμα - να δεις. Εν νάρτει αρμονία σε πνεύμα τζιαι σώμα που εν η καλύττερη ισορροπία. Ούλλα για να γινούν χρειάζεται θυσία.

1η Ιουλίου έρχεσαι; Arrange... :):)
Ο χρήστης ρίτσα είπε…
η πηνέλοπη εν μου αρέσκει, η σκάρλετ άρεσκεν μου αλλά τωρά εν μου αρέσκει

αλλά βασικά ήρτα να σε ρωτήσω:

διάσπορε τζιήνο πουκάτω με τες διευθύνσεις γιατί το έσειεις;

πρόσφατα το ανακάλυψα τζιαι φαίνεται μου λλίο σαν την κλειδαρότρυπα
Ο χρήστης Λεμέσια είπε…
Ρίξαμε πολύ γέλιο με την ταινία. Ειδικά στη φάση που η Πενέλοπε έλεγε στη Σκάρλετ: "Εσύ ήσουν το υλικό που έλειπε από τη ζωή μας με το Χαβιέ". :))))))))
Επιτέλους ευχαριστήθηκε και ο συμβίος μία καλή κωμωδία, επειδή συνήθως γκρινιάζει, ότι τον παίρνω σε σκοτεινά κουλτουροειδή κινηματογραφικά έργα και δε θέλει να μελαγχολεί...

Για τη διατροφή, είναι δύσκολη η δίαιτα, αλλά όλοι οι μερακλήδες φτάνουν στο σημείο κάποτε, να τραβήξουν λίγο το χειρόφρενο στις διατροφικές καταχρήσεις...(μουά οσσί...)
Ο χρήστης Diasporos είπε…
κκέηκ
'εντα άσχημο πράμα βρε κκέηκ ά? Έχω το χρόνια εγώ. Τάχα εννα μου περάσει είπαν με τη δίαιτα τζαι την άσκηση. Μα εγώ προτιμώ κραιπάλη/σκέψη. Εδοκίμασες να φάεις spicy χωρίς βουτήρους μέσα? Εμεναν πειράζει με το combination butter spicy (πχ ινδικά)

marl3n
κάμνω υπομονήν :-( οι απολαύσεις της ζωής εννα χαθούν για να κάμουν χώρον σε άλλες (ελπίζω)
εν καλά που λαλείς για τες γκόμενες του έργου εντομεταξύ
κάτι σπέσιαλ έχει η Πενέλοπη. Κάτι φρέσκο, unspoiled pure wild. Κάποτε έξερα μιάν πενελοπην στυλ. Ατίθασην. Ούτε πως υπήρχα..

ρουθλες
χαχα. είδες τες του γούντι άλλεν?? Καλάν έν παίζεται ο τύπος. Έσιει τζιαι ωραία βιβλία με χιούμορ, αν δέν τα εδιαβασες έβρε τα εννα γελάσεις που τα καλά.
Εσκέφτουμουν τους κάουρες με τη κκελλέν της σκάρλετ τζιαι εφύρτηκα :-)) Τζιαι τα μακρυά της πόδια χαχαχα.
Πάμε για δίαιτες αποτοξινωτικές ρούθ. Πόσες θυσίες γμτ? Εβαρέθηκα πιόν. Θέλω να δεί το κορμοπνεύμαν μιά μέραν καλήν ολά.
Καφέν τον Ιούλην :-))


|ritsa|
Ε, εν καλά που λαλείς εν κλειδαρότρυπα. Αλλά αρέσκει μου να θωρώ την κίνησην, βοηθά τη μοναξιάν να ξέρω πόθθεν έρκουνται οι φίλοι διά τους μιάν μικρήν ταυτότηταν να μέννεν μόνον αριθμοί στο κκάουντερ. Επίσης έσιει πλάκαν κάποτε που θωρείς κάτι άσχετα χίτς που το κούκολ που εγύρευκεν κάποιος συνήθως συνταγές για σουπιές τζιαι ππέφτει πάνω του μπλόγκ ααχχαχχαχ . ΕΝ το μεταξύ αμαν έ θθελεις να σε δείξει, έσιει feature να αγνοεί το browser σου πουκάτω /


λεμέσια
Εννα τη δώ την ταινία τότε. Εμείς έχουμε το πρόβλημα οτι εγώ θέλω να θωρώ μόνον τα πολλάαα βαρετά του Μπέργκμαν πχ, ενώ η γυναίκα μου τα κανονικά βαρετά, τζιαι δέ συφφωνούμεν χαχα/

Εν κρίμαν οι μερακλήδες (τουά οσσί) να πρέπει να βάλλουν φρένον. Στα βιβλία έ βάλλουν ποττέ τους φραγμούς οι μερακλήδες, πεθανίσκουν με το μεράκκι στο πηρούνι τζιαι στο κορμί, έν τους κόφτει. Εμείς φοούμαστεν λλίον τζιαι θέλουμεν να ζήσουμεν. Άρα, δίαιτες ειδικές, άχ.
Ο χρήστης drSpock είπε…
Η συγκεκριμένη ταινία ήταν η καλύτερη του Γ. Άλλεν που έχω δει και η μοναδική που μου άρεσε η Πενέλοπε αλλά δεν μπορώ να πω ότι ήταν και ιδιαίτερα ερωτική. Σε σημείο που να αγκρίζεσαι με τη συμβία δηλαδή. Αν και ο Μπαρντεμ ήταν το απόλυτο αρσενικό. Τζι ας μεν έτρωεν τις μπριζόλες ωμές όπως το Παπουτσόσικο!
Ο χρήστης MARINOS είπε…
Υπομονή φίλε Διάσπορε !

Είναι άσσιημο πράμα να πεινάς, να θέλεις να φαεις καλό σπιτίσιο φαϊ τζιαι να μεν μπορείς. Που την άλλη όμως εν τζιαι είμαστε μωρά. Εν να κάμεις λίη υπομονή μέχρι να βρεις τα αλλεργικά σου τζιαι μετά εννα χαρείς το φαϊ πιο πολλά!
Ο χρήστης Diasporos είπε…
δρ σποκ
Καλάν ο παπουτσόσυκος μασά τα κρέατα ωμά, φακκά των τραπεζιών, τζιαι ύστερα άφτει τσιάρον μετα ζεϊμπεκκιάς ('555' τσιάρα άραγες?) -αμαν τον θωρούν οι κοπέλλες φύρνουνται. Δουλεύκει, εδοκίμασα το (με ωμόν κεϊμάν όμως)
Το οτι δέν ήταν τόσο ερωτικό με απογοητεύει κάπως, σημαίνει κάπου απέτυχε το δυναμικό των ηθοποιών, ή το σενάριο εν πιο κωμικό παρά σοβαρό.. Ήταν η καλύτερη του Γούντυ Άλλεν λαλείς?
Αρέσκει μου πολλά ο κατάπελλος, είδα ούλλες του τες ταινίες. Έσιει ένα χιούμορ που μου μιλά πολλά τζιαι που χαρακτηρίζει την αμερικήν την καλήν/αστείαν. καλή σου μέρα.


μαρίνο
Εν καλά που λαλείς ρε φίλε, αλλά ξαφνικά να βρεθείς χωρίς καφεϊνην? Γάλαν? Γεύση στα φαγιά? Εν είμαστεν μωρά ομως, θα το υποστούμεν για κανένα μήναν να δούμε. Δακάτω έχουν μανίαν οι γιατροί με τες αλλεργίες των φαγιών. (τζιαι έχουν δίκιο βασικά). Μπορεί να πονείς χρόνια τζιαι τελικά να σε βλάφτει πχ το ψωμίν τζιαι δέν το έξερες, κυπραίος ψουμοφάς που εγεννήθηκες.
Ο χρήστης ρίτσα είπε…
απαναγία μου διάσπορε, οτιδήποτε άλλο εκτός που το ψουμί, ένιμπορω να φάω χωρίς ψουμί, τζιαι ψουμί μόνο κάμνει μου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.