Καρπός.

Έχω τεράστιο hangover.  Το μεσημέρι είδα τον φίλο-δάσκαλο μου (ο οποίος γράφει μουσικήν ούλλη μέρα ασταμάτητα, έσιει ιδέες ποταμόν, έγραψεν στη ζωή του 700 κλασσικά κομμάθκια, εν σάν τον μότσαρτ, αλλά εν σεμνός τζιαι απλός, ωραίος άντρας ψηλός με γαλανά μμάθκια τζιαι πρόσωπο τετράγωνο, κεφάλι ξυρισμένο, κορμίν του πιλάτες τζιαι του γιόγκα)  εκάτσαμεν τζιαι εκάμαμεν meditation χαμέ παρέα στο μικρόν του διαμέρισμα, τζιαι ετράτταρεν μου η γυναίκα του ρεβύθκια κκάρι, εφάαμεν τα (ήταν πολλά καφτερά, αρέσαν μου)  είπαμεν τα τζιαι μετά εθκιάβασεν το κομμάτιν μου μες το νούν του χωρίς πιάνο  (genius inner ear)  (εκαρτέρουν τον μές τη νευρική σσιωπήν δέκα λεπτά όπως το άκουεν για πρώτη φορά  σάν να τζιαι δκιέβαζε βιβλίο, έσουζεν τα σιέρκα του, τη κκελλέν του, έσφιγγεν τα χείλη του, το μέτωπον του) Στο τέλος έκλεισεν την παρτιτούραν μου (ττάπππ!)  ανάπνευσεν βαθειά τζιαι εν εμίλησεν για ένα λεπτό.  Μετά εγέλασεν τζιαι στο πρόσωπον του εγεννήθην ο ήλιος.  "Κκιά ορκάσ σου ρέ διάσπορε"  λαλεί  "έγραψες!".   Ναί δάσκαλε.   Ξέρω το.  Ευχαριστώ σου.  Το ηθικόν μου εν ακμαιότατον σήμμερα, το Εγώ μου επήρεν πάνω του έν αντρέπουμαι να το πώ.  Επαραδέχτηκες με δάσκαλε, είμαι ίσος σου, χωρίς το γαλανό σου βλέμμα να σκοτεινιάσει που φθόνον καθόλου.   Αγαπώ σε.   Άρεσεν του πολλά, αρρώστησεν η ψυσιή του ("..this piece is really fucked up...")   λαλεί εννα το παίξει σίουρα, μετά που τον μάην όταν τελειώσει τες υποχρεώσεις στο πανεπιστήμιο που διδάσκει.   Έπνασεν η ψυχή μου στην παρουσίαν του γιατί εν πολλά φωτεινός άθρωπος.
"Ήβρες τη φωνή σσου Διάσπορε"  είπεν μου την ώραν που έφευκα. Αγαπώ τον.  

Εψές επήαμεν σε πάρτυ που έκαμεν ενας φίλος μας (καλλιτέχνης, κάμνει stained glass art, τζιαι έσιει τεράστια συλλογή αντικειμένων art nouveau εποχής 1880-1900 στο σπίτιν του, το οποίο εν σάν το μουσείον τέχνης με πίνακες, έπιπλα εποχής κλπ, υπέροχη ατμόσφαιρα με κεριά)  εβρεθήκαμεν με 50 άλλους φίλους καλλιτέχνες τζιαι ο καθένας έφερεν που ένα φαϊ τζιαι δύο μπουκκάλλες κρασίν.  Εγύραμεν τα.  Είχαμεν πιανίστες, βιολιστίνες, τσελλίστες, 5 συνθέτες, ζωγράφους, γλύπτριες, ένα σκηνοθέτην ντοκιμαντέρ, δύο χορογράφους (μιά απο τις οποίες εν η δική μου) μιά πατινέρ του πάγου, ποιητές, φωτογράφοι -εξίχασα κανέναν άραγε?  Α, τζιαι 2-3 αρχιτέχτονες.   Παράδεισος.   

Σε κάποια φάση επήρα τη χορογράφο τζιαι έπαιξα της το κομμάτιν μου, ήβρεν το υπέροχο!!   Εδάκρυσεν γιατί εκατάλαβεν το νόημαν του, 'εμίλησεν' της.  Αγκάλιασεν με τζιαι ευχαρίστησεν με που έδωκα τόση σημασία στο κομμάτι.  (..."This means a lot to me, I will do my best...") Εχαμογέλασα της.   Θα προσπαθήσουμεν να το ανεβάσουμεν στο καινούργιο Ινστιτούτο Μοντέρνας Τέχνης τον οκτώβρη είπε, έσιει κάτι grants για χορό που μπορούμε να ζητήσουμε.     Τωρά θα την καρτερώ να τελλειώσει τες χορογραφίες της  για την συμφωνική της μεγαλούπολης, τζιαι μετά θα πιάσει το δικό μου.  Πάμεν καλά.  Ανάπνευσα τωρά.!!   Τζιαι μάλλον μετά θα το ανεβάσουμε στη Νέα Υόρκη, αν πετύχει η πρώτη συναυλία.   Έσιει τόσα τζιαι τόσα "ΑΝ", οπότε ενθουσιάστηκα αλλά είμαι cautious ταυτόχρονα.




Σχόλια

Ο χρήστης papoutsosiko είπε…
ate me to kalo new york.makari na mporousame oi bloggers na rtoume stin parastasi tziai na aftenname karvouna ekso pou to theatro pa sto pezodromio
Ο χρήστης Κουνούπι είπε…
Ααα! Και βίντεο που την παράσταση με τες χορογραφίες και τη μουσική σου να δούμε αν μπορείς! Άτε με το καλό! Φτού να με σε μμαθκιάσω!!!
Ο χρήστης Demis G είπε…
the end of the road.. and the beginning of another :)
Ο χρήστης Λεμέσια είπε…
Διάσπορε,

φεγγοβολάς...

(από χαρά)

:)
Ο χρήστης MARINOS είπε…
Μπράβο ρε Διάσπορε φίλε!

Ζήσαμε την αγωνία σου, το φόβο σου, τις ανασφάλειές σου, την επικοινωνία με τη Μούσα σου. Και τώρα χαίρομαι και εγω με τη δική σου χαρά που το κομμάτι του άρεσε , συγκίνησε.

Όταν και εαν έρθει η στιγμή, ανυπομονώ να το ακούσω.

Ξανά μπράβο σου - Ζεις τη δημιουργία σου και έτσι αγγίζεις την αθανασία!
Ο χρήστης ruth_less είπε…
Φαντάζουμαι τα λεπτά που ο δάσκαλος εθκιέβαζεν το κομμάτι σου (τι καταπληκτκός ο genius inner ear τρόπος που περίγραψες!), εφαίνουνταν χρόνος ώσπου να "φκει η απόφαση"... Σίγουρα εσύ έξερες τι έγραψες, αλλά πάντα η επιδοκιμασία ανθρώπων που μετρούν σωστά και έχουν άμεση σχέση με το αντικείμενο, εν πολλά σημαντική τζιαι διά φτερά.

εν καλό το δέντρο τζιαι καλός ο καρπός... γι΄αυτό :)

Αν γινούμε επίσημο fun club σου να βρεις σπόνσορες να μας φέρεις τζιαι εμάς στην Νέα Υόρκη να το ακούσουμε! Γίνεται; Βάλτο σαν όρο στην χορογράφο σου :):):)
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Παπουτσόσυκε
ΕΥχαριστώ. Μακάρι να εμπορούσαν οι φίλοι βλόκερς να έρτουν. Αν αρκέψω να κάμνω διασυνδέσεις στην κύπρον με μουσικους εννα μου το παίξουν τζιαμαί να έρτεις...

κουνούπιν
Βίτεο σίουρα. Φχαριστώ σε πολλά.

Δημήτρη
Ακριβώς έτσι. Αρχίζει ο νέος ο δρόμος. Τζιαι μπαίννει στο αυλάκι το Καινούργιο.

λεμέσια
Το χαμόγελο που μου έστειλες κρατώ το..

Μαρίνο
Το γράψιμο έχει διάφορα ορόσειμα, ορίζοντες. Ξέρεις πόση χαρά κάμνω να ζώ ούλλα του τα στάδια που το conception στη γέννηση, τες αμφιβολίες, τη δημιουργία, την αυτογνωσία που έρχεται, την μοιρασιά με τους 'ομοίους' μου, και στο τέλος τη συναυλία? Απολαμβάννω το πολλά. Εν σάν να ζείς ζωές πολλές μαζί που γέννημα ώς το θάνατο. Αγαπώ το.


ρουθλες
Ναι. Άν και ήξερα οτι θα του άρεσκε πολλά (πουμέσα μου) , τζιαι δέν είχα την ανάγκη να με "δεί" τοσο, πάλε εχάρηκα το γιατί ήταν πολλά ανοιχτός, ειλικρινής οταν είπεν οτι του αρέσκει πολλά. Έχουμεν τόση μοναξιά σάν συνθέτες, διψούμεν να μας 'δεί' κάποιος που καταλάβει..
Αμαναμου εφαντάστηκες να έρτετε ουλλοι νέαν υόρκη? Θα κάμω λόπυ τους σπόνσορες να σας φέρουν ούλλους :-)))
Ο χρήστης stalamatia είπε…
Μπράβο Διασπορούιν μου .Όι που εν θα τους κατέπληττες.Σιαίρουμε για σένα .
Ο χρήστης ΚΥΠΡΟΛΕΩΝ είπε…
Sygxarhtiria gia tis epityxies sou.
Ο χρήστης Nadsat Orange είπε…
wEll done dude!

ne ne ena videaki tha itan oti prepei!

congrats!
Ο χρήστης Leni είπε…
Clap clap clap clap clap clap clap clap clap
(Anamenoume enagwniwdws sto youtube ;) )
Ο χρήστης Diasporos είπε…
σταλαματιά μου σ' ευχαριστώ


για σου κυπρολέων, εννα έρτεις northeast να με ακούσεις? :-)

nadsat
γειάαα ευχαριστώ, έ, εννα βάλουμεν κανένα βίτεο βεβαια..


λενη
έρχεταιιιι. Άσε να το ανεβάσουμεν πρώτα. Ποτέ δε ξέρεις με τουντες οικονομικές κρίσες.
Ο χρήστης ΚΥΠΡΟΛΕΩΝ είπε…
Diaposre ena tajidi xreiazoumeto. Keep me posted... syndiazwto me kanena p-town :)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.