Σιωπώ.

Θα λείψω όσο χρειαστεί.

Στο επανιδείν.

Σχόλια

Ο χρήστης stalamatia είπε…
Εύχομαι να είναι όλα καλά Διάσπορε μου τζιαι λείψε όσο σου χρειάζετε.Είμαι μια που τζιήνες τες μιτσιές σταλαμαθκιούδες στη κάτω φωτογραφία.
Ο χρήστης Neraida είπε…
Καλή σιωπή!

Νιώθω απίστευτα τυχερή γιατί μου είπες αυτά που ήθελα πριν το ρίξεις στη σιωπή χεχεχε
Ο χρήστης ruth_less είπε…
Η σιωπή σου ζωγραφίστηκε μαύρη και με τρόμαξε. Ελπίζω να σε βρεις όπως έχεις ανάγκη... όσο χρειαστεί εσύ μόνο θα ξέρεις πότε είσαι έτοιμος. Κι εγώ, σαν τη Νεράιδα πιο πάνω, νοιώθω τυχερή που μου μίλησες πριν σωπάσεις προσωρινά (εγωισμός τούτο αλλά δεν είμαι τέλεια ακόμα :)). Στο επανιδείν.
Ο χρήστης Neraida είπε…
ruth_less,
δεν είναι άσχημο το μαύρο....
Απλά κρύβει και δίνει χώρο... στη μεταμόρφωση....

Και ο εγωισμός κάνει καλό κάποιες φορές. Εφαντάστηκες να εσιώπαν και να είμασταν στο περίμενε;;;;;

Εν ήταν να του δώκουμεν παμόν χιχιχιχι
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Να σιωπήσεις; Και που θα γράφει τώρα η ψυσιή σου;
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
:) Maria
Ο χρήστης ΔemΩΝ είπε…
Καλή περισυλλογή φίλε μου...
Ο χρήστης ρίτσα είπε…
sto epaneidein
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Πολύ λυπάμαι που θα χάσω τα σοφά σου λόγια:(( ελπίζω προσωρινά. Θα χαρώ πολύ όμως αν αυτή η σιωπή σε βοηθήσει τώρα.
Ο χρήστης Sike είπε…
pat pat
(μεν ρεχτείς)

στο επαναδιαβάζειν

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.