Ιδανικός κυπραίος άντρας. 2

Θα κάμνω μιά λίστα μικρή κάθε μέρα για λλίγες μέρες  με χαρακτηριστικά που θα έθελα να έχουμεν εμείς οι άντρες οι κυπραίοι, my self included.  Some of them are controversial  (disclaimer:  the views expressed in these thoughts don't necessarily reflect opinions of the author or the affiliated blog -που λαλούν τζιαι οι δικηγόροι)   Απλά ψάχνω κάποια όρια, μερικά λλίον ασυνήθιστα που ίσως ξενίσουν.  Μερικά έχω τα, άλλα είδα πάς σε φίλους μου ωραίους, άλλα εκρυφάκουσα τα που  αγνώστους σε δημόσιους χώρους οταν πάω μόνος μου να κάμω 'ανθρωπολογία' για να κατανοήσω τη φύση του άντρα, άλλα είπαν μου τα φίλες μου που γυρεύκουν 'εναν καλόν άντρα' τζιαι συνεχώς απογοητεύκουνται'.   Άλλα φαντάζουμαι τα.  Κάμνω ενα κράμα, να δώ τις σκέψεις του αναγνώστη..    Ίσως εν ουτοπικά όσα σκέφτουμαι, τζιαι λλίον μονόπλευρα, αλλά έν είμαι φιλόσοφος, είμαι απλά ενας άνθρωπος αισθήματα γεμάτος τζιαι πλευρές που έρκουνται μεταξύ τους σε σύγκρουση επειδή άλλην μου εδείξαν άλλην μου εμπήξαν τζι ώσπου να έβρω το δικό μου δρόμο (που έν είχα -ευτυχώς- άλλην επιλογήν σε ένα σταυροδρόμι θαυμαστό τζιαι οδυνηρό της  ζωής ποτζιήνα που διούν ευκαιρίες ή να προχωρήσουμε συναισθηματικά ή να βυθιστούμε στη λίθη ή να γινούμεν τέλλεια αρνιά).    


Αρχίζω με δύο σημαντικά..



Ο ιδανικός κυπραίος άντρας:

Αγαπά την οικογένεια του με απολαυστικό τρόπο.  Αππώννεται με τα κοπελλούθκια του, δείχνει τους τη χαρά, τη λύπη, κλαίει μπροστά τους, γελά μπροστά τους, λύει προβλήματα χωρίς νεύρα μπροστά τους, λαλεί  "είμαι αγχωμένος τωρά, γι αυτό είμαι συννεφιασμένος, αλλά εν εντάξει εννα μου περάσει -πάμε καμιά βόλτα κοπέλλια?"  Παίζει μαζί με τα μωρά αυτοκινητούθκια τζιαι μάππα, χωστό, βιώννει τα όι μόνο σαν προστάτης/πατέρας αλλά τζιαι σαν σύντροφος, μοιράζεται την ζωή τους με τους όρους τους δικούς τους.  Έτσι, δημιουργά δεσμό που έσιει επαφή συνέχεια με τον τρόπο σκέψης τους ότι ηλικία τζιαι να έχουν.  Κάμνει μιά γραμμή συνεχόμενη καθημερινή.  Έννεν βάρος τα κοπελλούθκια!!  Εν η κλίκκα σου.  Παίζε κάθε μέρα μαζί τους, έλα στο επίπεδο τους, εννα μάθεις πράματα!!!





Αγαπά τη σύντροφο σου χωρίς να την κρατάς δέσμια συναισθηματικά.  Τί σημαίνει τούτο??
Έν σου χρωστά τί-πο-τε.  Θκιαλέει να εν μαζί σου επειδή προσθέτεις στη ζωή της κάτι που τζιαι να μέν είχε θα μπορούσε να προχωρήσει μόνη της, τζιαι που το ζητά απλά επειδή εν όμορφο, χωρίς αλυσίδες.   Να έσιεις εσύ τη ζωή σου, να την ζείς!   Τζιαι τζιήνη τη δική της.  Ατομικά, ξεχωριστά.  Τζιαι μαζί μόνο που επιλογή, την ώρα που πρέπει, την ώρα που ταιριάζει το μαζί  (ψυχή και σώμα, κυρίως ψυχή).  Όι συνέχεια.  Πρέπει να πεθυμάς τον άλλο, να σου λείπει.  Να φεύκει τζιαι να ξανάρκεται οταν σε πεθυμά.  Δέν μας ανήκει κανένας.  Ούτε το κορμίν του άλλου μας ανήκει.  Το μόνο που έχουμε μεταξύ μας να ανήκει μόνο σε μάς εν το Κοινό "ΕΜΕΙΣ", η Συμφωνία με τα όρια της που εξηγούμαστε  along the way (αν γίνεται)  ποιά είναι.  Η απαίτηση να είμαστε συνέχεια μαζί, κουράζει τον έρωτα.  Φθίρει τον νωρίς.     Ο ιδανικός άντρας έν ζηλεύκει  (η ζήλεια εν πλοκάμια).   Ο ιδανικός άντρας έν έσιει απαίτηση να ζήσει μιά γυναίκα δίπλα του χωρίς να δεί άλλον για 50 χρόνια, χωρίς να ξαναερωτευτεί, χωρίς να κάμει κάτι εχτός της σχέσης.  Όταν δύο ανθρώποι έχουν το ΕΜΕΙΣ αλλά μαζί τον Ιδιωτικό τους Χώρο, είναι δυνατό οι ζωές τους να εν πολύπλοκες χωρίς να επηρεάζουν το ΕΜΕΙΣ. -τούτον έννεν απόλυτο, η ανθρώπινη φύση έσιει λάθη τζιαι αδυναμίες, είναι ομως εφικτό, τζιαι ιδανικό.  Ο ιδανικός άντρας μαθαίνει να δίνεται μές το ΕΜΕΙΣ -εν τούτο που τον κάμνει δυνατό!  Τζιαι στον υπόλοιπο του εαυτό που λειτουργά ελεύθερα, αφήνει τη Γνώση να έρτει μέσα που άλλες δυνατές σχέσεις με φίλους που μοιράζουνται τα πάντα, με άλλες γυναίκες (άνετα, χωρίς κατ' ανάγκη να γυρίζει 'ερωτικά' το πράμα, αλλά χωρίς να είναι excluded τούτο),  επιτρέπει στον εαυτό του αισθήματα που έν έχουν να κάμουν με τη σχέση του χωρίς να τον απειλά τούτο.




Thoughts???    

Σχόλια

Ο χρήστης drSpock είπε…
Ευχαριστώ σε ρε Διάσπορε. Ξέρεις πόσο καιρό διερωτούμαι αν έχω δίκαιο που σκέφτομαι τα ίδια για τον προσωπικό χώρο του καθενός ή αν φταίει κάτι που δε ζηλεύω! Ευτυχώς που είσαι κι εσύ και λες τζιείνα που σκέφτομαι :)
Ο χρήστης Neraida είπε…
Διάσπορε,
όταν έβρεις κάποιον που εν έτσι, τζιαι εν ελεύθερος, να χαρείς μεν χάσεις καιρό.

email, τηλέφωνο, ποστ οτιδήποτε, έβρε με τζιαι γνώρισε μου τον !!

χαχααχα!

My thought: It takes two to tango.

Πιο πάνω περιγράφεις τον ιδανικόν άντραν αλλά περιγράφεις τον, όχι μόνον του αλλά μέσα σε μιαν σχέση.
Αυτό σημαίνει ότι ο συγκεκριμένος κύριος Α με την συγκεκριμένη κυρία Α μπορούν να ζουν έτσι όπως το περιγράφεις.

Αν αυτός ο κύριος εζούσεν μαζί με μιαν κυρία Β... έννεν σίγουρον ότι θα λειτουργούσεν το ίδιον.

Επειδή αρέσκει μου τζιαι εμέναν η "ανθρωπολογία" έψαχνα πολλά να έβρω ζευγάρια που ταιριάζουν. Και τα τελευταία δύο χρόνια που το σύμπαν μου έστειλε πολλά ευτυχισμένα ζευγάρια ( που τα έχωνεν ολάν τόσον τζιαιρόν ) σε συνθήκες που μπορούσα να τα παρατηρήσω τζιαι να ρωτήσω κιόλας για τον τρόπο ζωής τους έμαθα αυτό που ανάφερα πριν. Γνωρίζω ευτυχισμένα ζευγάρια που αν ήμουν στη θέση της γυναίκας με τον συγκεκριμένον άντρα θα άντεχα το πολυν μιαν μέρα. Αν ήμουν άντρας με τη συγκεκριμένη γυναίκα θα έκοβα φλέβες.

Άρα καταλήγω στο ότι όλα είναι σχετικά.

Στο σενάριο του άρθρου, αυτό που μου αρέσει υπερβολικά ( επειδή μου ταιριάζει ) είναι μια σχέση που έχει σαν βάση τον σεβασμό και όχι την κατάκτηση.

μεν ξιάσεις α; έβρε με όταν τον συναντήσεις. Εζήτησα το πρώτη χεχεχε.
Ο χρήστης papoutsosiko είπε…
o idanikos antras prepi na kseri na afteni ta karvouna tziai na allasi to lasi touaftkinitou,oulla ta alla en pellares
Ο χρήστης Diasporos είπε…
dr spock

Αγαπητή έν τα σκέφτεσαι μόνη σου, τούτον εν σίουρο. Μερικα θέματα τα θεωρούμεν μή κοινής συζήτησης μήπως ακουστεί περίεργα ή μας κρίνουν, γι αυτό σιωπούμε τζιαι κρατούμεν τα για τον εαυτό μας, μές την αμφιβολία αν έχουμε δίκιο ή όι. Αλλά το κακό εν οτι σπάνια βρίσκεις άτομα να ταιρκάζουν οι σκέψεις τζιαι οι τρόποι λειτουργίας -ο μόνος τρόπος όμως εν να μοιράζεσαι τον κόσμο σου αμέσως με τον άλλο. Κοσκινίζει τους.

Εσύ που δέ ζηλεύκεις εν επειδή είσαι πράγματι ανεξάρτητο άτομο, λλίες/λλίοι εν σαν εσένα..Έσιει τζι άλλους στον κόσμο ομως, μαθαίνεις να τους μυρίζεσαι που μακριά, έχουν έναν αέραν άλλωσπος.


Νεράϊδα

Αλήθκεια. It takes two. Γι αυτό έγραψα για τον ιδανικό άντρα που το perspective μιας σχέσης, εν τζιαμέ που φαίνουνται τα καλύτερα χαρακτηριστικά του. Τζιαμέ αναγκάζεται να χρησιμοποιήσει ούλλα τα όπλα τζι εργαλεία. Η χημεία τζιαι τα negotiations μεταξύ ζευγαριών εν το μυστικό. Ή εννα σου αφήσει ο άλλος το χώρο σου να κινηθείς τζιαι να 'μεγαλώσεις' ανεξάρτητα, ή εννα σε πνίξει, ή εννα σε κοιμήσει.

Έσιει ποτούντα πλάσματα. ΑΛλά μέν γυρεύκεις να εν έτσι που την αρκή. Τζιήνο που να γυρεύκεις ναν το tendency, το ταλέντο, η κλίση για να υπάρξει αλληλοσυμφωνία πάς σε τούτα τα θέματα. Προσωπικά εμέναν η σχέση μου επήρεν μας δέκα χρόνια κουβέντας/arguments/manipulation/peace/discussion/insights/empathy/αλληλοεξάρτηση που άλλαξε σε ανεξαρτησία τζι αλλα πολλά πρίν να κερδίσουμε ένα αποδεκτό βαθμό που κοντεύκει τούτου που γυρεύκουμεν νάκκον. Τζι έσιει ακόμα δρόμο. Άρα ξέρω το σίουρα οτι έν διά πάνω σου κανένας -έτσι τζι αλλιώς αλλάσσεις μαζί τζιαι χώρκα του άντρα σου, τζιαι το flow της αλλαγής πρέπει ναν αμοιβαίο. Μονον ο κοινός παρονομαστής μένει ο ίδιος, αυτό το ΕμΕΙΣ που είπα..

παπουτσόσυκε

βιάζεσαι ρέ κουμπάρε, τα κάρβουνα τζιαι τα λάθκια ήταν να τα πώ αύριον!!!!
Ο χρήστης stalamatia είπε…
Διασπορούδι μου Διασπορούδι μου μα αν ένας άνδρας εν έτσι ιδανικός ένα είναι το σίουρο η γυναίκα που ναν δίπλα του εν θα γυρίσει να δει κανέναν άλλον.
Τζιαι πάλε εν σημαίνει ότι αν δεν είναι ιδανικός εν να γυρίσει να δει άλλον.Μια χαρά τα λες ,αλλά αν οι κυπραίοι άνδρες που σκέφτουνται σαν εσένα ξενηυεύκουνται ίντα όφελος γιε μου εν να έχουν οι κυπραίες γυναίκες; λαλείς μου;
Ατε καρτερούμε να αλλάξεις τζιαι τα λάθκια.χα χα χα .(πειράζωσε σαν μιαλλύτερη)
Ο χρήστης Neraida είπε…
stalamatia εφυρες με χαχααχχαχα
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ου στραβάρα μου. Περιγράφεις τους δικούς μου. Που ναι μεν επεράσαν που χίλια μύρια κύματα, αλλά η βάση τους πάντα τούτη ήταν. Εχτός που το μέρος το (σωματικά) ερωτικό με άλλους. Εν ο μόνος όρος που είχαν βάλει στη σχέση τους πριν παντρευτούν. Αλλά τζαι να τον αθετήσει ο "ιδανικός άντρας", γιατί πολλά αλλάσσουν στην πορεία, έννεν που την μάνα μου που εννά την φάει, εν που μένα. Yes, I'll find out.. Οπότε προσέχει για να έχει. Μουαχαχαχαχα...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ου στραβάρα μου. Περιγράφεις τους δικούς μου. Που ναι μεν επεράσαν που χίλια μύρια κύματα, αλλά η βάση τους πάντα τούτη ήταν. Εχτός που το μέρος το (σωματικά) ερωτικό με άλλους. Εν ο μόνος όρος που είχαν βάλει στη σχέση τους πριν παντρευτούν. Αλλά τζαι να τον αθετήσει ο "ιδανικός άντρας", γιατί πολλά αλλάσσουν στην πορεία, έννεν που την μάνα μου που εννά την φάει, εν που μένα. Yes, I'll find out.. Οπότε προσέχει για να έχει. Μουαχαχαχαχα...
Ο χρήστης ΔemΩΝ είπε…
Η τελευταία σου παράγραφος διάσπορε περιγράφει μια φιλική και όχι ερωτική σχέση. Η ερωτικές σχέσεις είναι σχέσεις πολέμου/κατάκτησης είτε το θέλουμε, είτε όχι. (Σχέσεις κατάκτησης με όρους περισσότερο φυσιοδίφη, όπου κατακτάς ένα άγνωστο, μυστηριώδες και ελκυστικό μέρος). Οπότε και η ζήλεια είναι μέρος και σταθερός της παράγοντας. Φυσικά η "κουλτούρα του χόλυγουντ" όπως την αποκαλώ εγώ, εκθειάζει την φιλία σε μια σχέση και υποβαθμίζει τον έρωτα. Ίσως επειδή η φιλία (μπορεί να) διαρκεί αιώνια ενώ ο έρωτας λίγο. Ίσως επίσης γιατί η φιλία είναι πιο εύκολη από τον έρωτα. Αλλά σε τελευταία ανάλυση - και αυτή είναι η θέση μου σε ότι αφορά το ποστ σου - ο ιδανικός άντρας, όπως και η ιδανική γυναίκα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Γιατί ο άνθρωπος δεν είναι μοντέλο που παρασκευάζεται μαζικά προς κατανάλωση. Είναι ατομικότητες που η κάθε μια έχει την απόλυτη ιδιαιτερότητά της. Γι αυτό και είναι τόσο δύσκολο να βρει κανείς αυτό που από αρχαίους χρόνους ονόμασαν, αδελφή ψυχή...
Ο χρήστης Blackbeard είπε…
Φίλε μα σάμπου εν τον ιδανικόν άντρα που περιγράφεις, όι μόνον τον Κυπραίον...Άρεσε μου πολλά τούτον που έγραψες, ειδικά τζιαμαί που λαλείς ότι "Αγαπά τη σύντροφο σου χωρίς να την κρατάς δέσμια συναισθηματικά. Έν σου χρωστά τί-πο-τε. Θκιαλέει να εν μαζί σου επειδή προσθέτεις στη ζωή της κάτι που τζιαι να μέν είχε θα μπορούσε να προχωρήσει μόνη της, τζιαι που το ζητά απλά επειδή εν όμορφο, χωρίς αλυσίδες." Νομίζω καμιά φορά ξιάννουμεν το τούτον, εγώ σίουρα κάμνω το, ευχαριστώ που με ξύπνησες
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Φίλε Διάσπορε,

Εθκιαβασα τις σκέψεις με πολλή προσοχή τζαι εκατάλαβα ότι εν είμαι μόνος μου. Ξέρεις είμαι 15 χρόνια παντρεμένος με δκυο μωρά. Θυμούμε πριν κάτι χρόνια εξέσπασεν μια κρίση με στην οικογένεια. Καλά τζιαι να χωρίσουμε. Εγώ είχα πολλά παράπονα τζίνη το ίδιο. Εν έμπαινα έσσο. Είχα πολλές δουλειές τζιαι εμείνησκα ώρες πολλές εκτός του σπιθκιου. Ώς που φίλε μου ήβρα το άλας της ζωής. Ερωτεύτικα μια μιτσιά. Πίστεψε με αναστήθηκα. Ενέωσα. Ηρέμησα, εχαλάρωσα. Τα προβλήματα εξαφανθστήκαν (εκτός που τζίνο που αν με κόψει η γυναίκα). Τι να σου πω, αγάπησα την γυναίκα μου που την αρκή και εν θέλω να χάσω στιγμή που νέωμα των κοπελλουθκιών μου. Εν ηξέρω, εν όπως το ναρκωτικό. Όσπου έχω την μιτσιά ούλα παν ρολόι.

Πάντως ρε φίλε, να ‘σαι καλά, καταλάβωσε πλήρως, τζαι ευχαριστώ σε.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
stalamatia

Χεχε, θα πώ τζιαι για τα λάδια σήμερα.

Τζιαι να κοιτάξει αλλού, άμαν έχουν έτσι σχέση σηκώννει το νομίζω. αλλά έτσι σχέσεις που σηκώννουν τα πάντα εν σπάνιες.


ψυχία

αμάν, έκατσεν πάνω ο παπάς σου δηλαδή αν αθετήσει εννα τον φάν δκυό γεναίτζιες, άρα κάθεται στ αυκά του χεχεχε.



ΔemΩΝ

Τούτον που περιγράφω φίλε εν ο Έρωτας. Εσύ μιλάς για το infatuation, το οποίο έσιει ούλλα τα στοιχεία τα όμορφα που λαλείς. Έννεν για φιλίαν που μιλώ, εν για τον Έρωταν που χτίζεται μέσα που την ολοκλήρωση του αθρώπου (τζιαι ειδικά του άντρα) όι για μαζική κατανάλωση ενός άπιαστου ονείρου που κατασκευάζει πχ το χόλιγουντ. Διάβασε με ποιό βαθκειά, έφκα που τον τρόπο που βιώννεις τον έρωτα (ειδικά αν είσαι κάτω που 25, έν ξέρω) τζιαι δέ πώς γίνεται να εξελίσσεται ίσως η σκέψη τζιαι ο τρόπος λειτουργίας του έρωτα στο μυαλό με τα χρόνια. Ο ιδανικός άντρας που λαλώ, έννεν τέλειος. Εν ξύπνιος, εν δαμέ αμαν εν δαμέ. Τούτον έννεν 'τέλειο', εν ομως ιδανικό, τζι εφικτό. Έν παρεξηγώ τούτα που λαλείς, τζιαι χωρεί τα η σκέψη μου τα arguments σου, αλλα καρτέρα να γράψω ούλλην τη σειρά τζιαι ύστερα φκάλε συμπεράσματα :))




blackbeard

Ρε φίλε μου ούλλοι ξιχάννουμεν το. Αλλά αμαν το θυμούμαστε προχωρούμε ξέρεις το? Ευχαριστώ. (φράφω τα για να τα ακούω ά..?)



ανώνυμε

Well, εν λλίο διαφορετικό τούτο που εμοιράστηκες. Η διέξοδος που ήβρες έλυσεν κάποια προβλήματα, ήταν όμως escape τζιαι ξέρεις το έννε? Εβοήθησεν τον έρωτα σου.
Παίρνω το όμως ένα σκαλί πάρακατω δαμέ: αν το μάθαινεν η γεναίκα σου τζιαι πάλε ήταν εντάξει. αν ερωτεύκετουν τζιαι τζιήνη ενα μιτσή, εν εντάξει. Θωρείς τα τούτα? Εν για τούτο που μιλώ, όι για escape -το οποίον εν καλό σε μερικές καταστάσεις αλλά όι ιδανικό. Δηλαδή αν υπάρξει κάτι τέτοιο να μέν είναι επειδή υπάρχουν προβλήματα τα οποία έλυσεν η 'αλλη' σχέση. Να ΜΕΝ υπάρχουν προβλήματα τζι απλώς να γίνεται να υπάρχουν άλλες σχέσεις ανοιχτά, επειδή έχετε ανεξαρτησία. Γίνεται?
(κάμε τζιαι κανα ψευδώνυμο να μεν είσαι τέλεια απρόσωπος ρε κουμπάρε μου)
Ο χρήστης ΔemΩΝ είπε…
Χαίρομαι που με κάνεις κάτω από 25!!! :Ρ

Ο Έρωτας με την ελληνική έννοια της λέξης είναι ένας. Όχι το διφορούμενο αγγλοσαξωνικό Love. Αλλά καρτερώ να ολοκληρώσεις και τα ξαναλέμε :))

(Έχω μια αλεργία στα "ιδανικά" στερεότυπα αλλά έχω ανοιχτά αυτιά και ψυχή για να σε ακούσω...)
Ο χρήστης ρίτσα είπε…
εν καλά τούτα που λαλείς.

αλλά γιατί τα λαλείς μόνο για τον άντρα;

θεωρείς ότι οι γυναίκες έχουν τα;

τζιαι παίζει τζιαι τζιήνον που λέει η νεράιδα. ότι εν η συνισταμένη που φκαίννει τζιαι όι μόνον η δική σου γραμμή
Ο χρήστης stalamatia είπε…
Για συμμαζευτείτε που μου θέλετε τζιαι άλλες γεναίτζιες άτε ο κάθε κατεργάρης στη γεναικούα/άρα .Είπαμε !!!!Ανώνυμε άηστη μιτσιά τζιαι πήαινε έβρε τη ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΟΥ τζιαι κάτσετε το κώλο σας χαμέ να λύσετε τα όποια προβλήματα γιε μου .Ακου τζιαι κανένα μιαλλύτερο.
Ο χρήστης Neraida είπε…
ρίτσα,
ναι μεν το θέμα της έκφρασης τζιαι της επικοινωνίας εν μεγάλο θέμα αλλά φαντάσου, εμείς που είμαστεν γεναίτζιες τζιαι ότι μας κατεβεί κάμνουμεν ( πχ. δες από ρούχα, βαμμένα μαλλιά , ότι πελλάρα κόψει ο νους μας κάμνουμεν τζιαι δικαιούμαστεν χαλαρά τζιαι με τον νόμον ) φαντάσου οι άντρες που έχουν την πίεση του :πως συμπεριφέρεται τζιαι εκφράζεται ένας άντρας. Πέρα από τον τρόπο κατασκευής του εγκεφάλου τους που δεν τους βοηθά τζιαι πολλά. ( ουπς τούτον έφυεν μου )
Ο χρήστης Neraida είπε…
ρίτσα,
ναι μεν το θέμα της έκφρασης τζιαι της επικοινωνίας εν μεγάλο θέμα αλλά φαντάσου, εμείς που είμαστεν γεναίτζιες τζιαι ότι μας κατεβεί κάμνουμεν ( πχ. δες από ρούχα, βαμμένα μαλλιά , ότι πελλάρα κόψει ο νους μας κάμνουμεν τζιαι δικαιούμαστεν χαλαρά τζιαι με τον νόμον ) φαντάσου οι άντρες που έχουν την πίεση του :πως συμπεριφέρεται τζιαι εκφράζεται ένας άντρας. Πέρα από τον τρόπο κατασκευής του εγκεφάλου τους που δεν τους βοηθά τζιαι πολλά. ( ουπς τούτον έφυεν μου )

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.