Εξεύρεση νταντάς.

Εμείς στη ΧΤΕρνία δέν έχουμε συγγενείς κοντά μας να μας προσέχουν τα μωρά για να δουλεύκουμε.  Καλά.   Έχουμε συγγενείς.  Όι ομως κοντά.  (350χλμ δέν είναι κοντά).  Αλλά μιλούμε για τη Πεθερά Όφη την Οξαποδώ που παρά να μας τα προσέχει  (προσφέρεται να μετακομήσει στην πόλη μας είπε)  προτιμώ να μου τα μεγαλώννουν οι λύκοι στο δάσος ή να τα αφήνω μόνα τους.  Ε, επειδή δέν έχουμε άλλη επιλογή, έχουμε 2-3 μέρες κοπέλλα που έρχεται στο σπίτι μερικές ώρες για να μπορεί η Αγάπη να δουλεύει ή να πάει στα πεντικιούρ/ψώνια της να νιώσει γυναίκα αντί νοσοκόμα/τροφός/καθαρίστρια/μάστρος/Σολομώντας/Ιώβ και άλλα μυθικά πρόσωπα.

Δυστυχώς όποιαν κοπέλλαν εφέραμεν έν μας έκατσεν ώς τωρά.  Χωρίς να έχουμεν ιδιαίτερες ιδιοτροπίες.  Τα μωρά εν φρόνιμα, χαλαρά μωρά, καθόλου απαιτητικά.  Έχουν πρόγραμμα κανονικό αλλα όχι απόλυτο.  Εν γελαστά, μεγαλωμένα με αγάπη πολλή και σημασία μαζί με όρια.  Είμαι περήφανος, εν το μεγαλύτερο μας επίτευγμα οτι έχουμε σωστά μωρά.  Και ποιός δέ θα ήθελε να είναι μέρος της ομάδας μας ολάν?  

Παραδόξως, ούλλες όσες εφέραμε είχαν κουσούρια περίεργα.  Η πρώτη είχε μεγαλομανία.
Έβαφε νύχια την ώρα της δουλειάς.  Έκαμνε texting ακατάπαυστα.  Είχε γνώμες για το μεγάλωμα των μωρών αντίθετες που τες δικές μας.  (δηλαδή έδειχνε προτίμηση στο γιό μου, έγραφε την κόρη μου στα ρχίδια της.)     Αντέξαμεν την να μας ζαβοθωρεί με υπεροψία για 1 χρόνο.  Μιάν μέραν είπεν δέν θέλει πλέον να μου ξαναπλύνει εσώρουχα ιμίσχ.  (άκου προσβολή!!   Τα καθαρά μου calvins που αλλάσσω τουλάχιστο μιά φορά την ημέρα, δύο αμα λάχει,  τί εννοεί, είμαι άλουτος?? ολοκαίνουργια,  άτατσα, άσπιλα)     Απολύουμεν την.  

Βρίσκουμε δεύτερη.  Είπαμε να βρούμε πιό απλή κοπέλα.  Ήρθε μιά με κότσο, χαμηλοβλεπούσα.  Χάτε, ότι πρέπει.  Ένα μήνα οκ, δεύτερο χμμ.   Τελικά:  Η δεύτερη έχει τρομερό anxiety disorder μαζί με πνιγμένα συναισθήματα  (ανήκει στην εκκλησία των μορμόνων οι οποίοι πιστεύουν οτι ο Ιησούς ήρθε αμερική το 1850 για να ιδρύσει την εκκλησία τους)  οπότε έν μιλά ούτε λαλά.  Σφιιχτότατη, παρθενώπη.  Χάλια.  Αγαπά τα μωρά.  Προσέχει τα πολλά καλά.  But she is fucking boring man!  Ούτε παίζει μαζί τους, ούτε τη χαιρετούν άμα έρκεται.  Δέ ξέρει να πλυννίσκει ρούχα καλά, εμίκρανεν μου τα παντελόνια ούλλα.  Ντάξει, έβαλα 1-2 κιλάκια αλλά είπαμεν.   Μιάν ημέραν ήρτα σπίτιν τζι έκοψα την να προσεύχεται ενώ στο άλλο δωμάτιο ο γιός μου έπαιζεν με το σαπούνι  (έπιννεν το δηλαδή)    Απολύουμεν την.

Πιάννουμε τρίτη.  Μιά χορεύτρια.  Χορεύτρια της φωτιάς.    Ά, λαλούμε, τούτη καλλιτέχνης, εμείς καλλιτέχνες.  Θα τα βρούμε.  Χίππισσα, πατσούλι, κορμοστασιά.  Ωραία κοπέλλα.  Αντέχει ένα μήνα μετά απολύει τον εαυτό της για να πάει στα νησιά Φίτζι με το νέο κρουαζιερόπλοιο για να χορεύει το χορό της φωτιάς.  Εν πιό καλά λεφτά.


Εμείναμεν έτσι..

Κάμνουμεν interviews ακατάπαυστα έχει δύο βδομάδες.  Είναι απίστευτο τί κόσμος κυκλοφορεί ελεύθερος στην κοινωνία και μάλιστα ισχυρίζεται οτι μπορεί να του έχεις εμπιστοσύνη να σου προσέχει το πιό πολύτιμο σου στη ζωή βλαστάρι.


1.   Η  Κρυόκωλη:   Μπαίνει μές το σπίτι.  ΔΕΝ  κοιτάζει καθόλου τα μωρά.  Αρχίζει να μιλά για το degree της στα public relations που προσπαθεί να αποχτήσει.  Μιλά πολλά.  Αλλά δέ χαμογελά τίποτε.  Κερνώ της καφέ.  Δέ θέλει.  Συνεχίζει να μή χαμογελά.  Δέν έχει καθόλου φαντασία.  Ούτε την ενδιαφέρει η δουλειά.


2.  Η  Τσαρίνα:   ΒουλγαροΕλληνίδα.   Βλοσυρή.  Συγκόφκει μας για χαλαρά άτομα και δέν της καθούμαστε καθόλου.  Έχει ήδη διαφωνίες  ("μα αφήννετε τους να βλέπουν τηλεόραση??"   "Μα φκέννουν πάς τα έπιπλα")    Δέν της αρέσουμε.  Φεύγει.



3.  Η  Ψυχοπαθής/Ναρκομανής:    Αργεί 1 ώρα για το interview.  Εν ούλλο δικαιολογίες.  "Έπεσε δέντρο πάνω στο σπίτι μου, πιστεύκεις με!!??"     Πελλοδείχνει.  Έν κάθεται ένα τόπο.  Κνίθεται συνέχεια.  Στο τέταρτο λέει, "excuse me i have to get something from my car".  Χάννεται για 10 λεπτά.  Έρχεται πίσω, βρωμεί καπνό *όχι τσιγάρου*   *όχι ψιλής*  *καπνό άλλο -πιθανόν κράκ-*  και πελλοδείχνει κι άλλο.  ΕΕεεεεε,  no thanks.



Εμείναμεν έτσιιιιιιι.  

Σχόλια

Ο χρήστης postbabylon είπε…
pppeee... kalh tyxh ny'shete. Polla dyskolo na evreis atomon kalo tziai empisto gia ta mwra sou a...
Sth Germania eshei mian yphresia pou onomazetai kati san "Granny on loan" (Leihoma). En giágiades syntaksiouxes pou oi oikogeneies tous ennen konta tous tziai en theloun na adranisoun tziai prosexoun mwra. En eshei tipote tethkion?
Ο χρήστης Anti-Christos είπε…
ΧΑΧΑΧΑ! Σαν να σας θωρώ μπροστά μου!

Πού να έβρεις την Mary Poppins τη σήμερον ημέρα!?
Ο χρήστης Κκουλλάς είπε…
XAXAXAAAAA....
παρομοίως και στο Cyprus, κάπως καλύτερα τα πράματα αλλά όχι καλά.

Εκάμαμεν τζι εμείς διαδικασίες έξοδα ιστορίες να φέρουμε μια κοπέλλα από Σρι Λάνκα, εκάμαν μας τη φοινιτζιά τζαι τελικά προχτές που ήρθε, με να μιλά ήξερε (ούτε τα στοιχειώδη αγγλικά), με δουλειές ήξερεν να κάμνει (έσιδέρωσεν μου φανέλες τάχα μου, τζαι αν ήταν να τες έπιανα όπως τες φκάλλει το στεγνωτήριο ήταν ναν καλλύτερες, τα δε σώβρακα μου ήταν διπλωμένα τρία τρία, ακόμα έν εκατάλαβα τη λογική, μάλοον εκατάλαβε τη σχέση μου με τον αριθμό 3 !! check this -> http://www.kkoulas.blogspot.com/)
Ο χρήστης Itsmylife είπε…
Πολλά δύσκολον να σου πετύχει την σήμερον ημέραν. Τζιαι φαντάζουμαι πολλά πιο δύσκολον στα πέρα...Τζιαι μεις χωρίς βοήθεια - μόνον πεθερά που όμως έσιει τξι άλλες έννοιες τζιαι μινίσκει σ' άλλην πόλην. Κουτσά - στραβά εκαταφέραμεν (ή μάλλον καταφέρνουμεν ακόμα)να μεγαλώσουμεν 4 κοπελλούθκια. Είχαμεν ωε πριν λλίον κάποιαν βοήθειαν που μια καλήν Φιλιππινέζαν, αλλά απελάσαν την...
Υγείαν..!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Τζιαι να σκεφτείς οτι εγώ έσσιει έναν χρόνον που είμαι άνεργη τζιαι ψάχνω έστω μιαν καλή οικεγένεια να φροντίζω τα μωρά τους (γιατί "στο επάγγελμαν μου έσσιει κρίσην"). Τζαι απόφοιτος πανεπιστιμίου είμαι, τζαι όρεξη να ασχολούμε με μωρά έχω (εν το πιο σημαντικόν πιστεύκω), τζαι περνά μου... αλλά εν βρίσκω γιατί είμαι Κυπραία τζαι ζητούν Φιλιππινέζες, Βουλγάρες, Σριλανκέζες..
Υγείαν.....
Ο χρήστης Eólica είπε…
Καλήν τύχην Διάσπορε. Νομίζω εν κάτι τέθκοια που μας κάμνουν να εκτιμούμε πραγματικά μανάδες τζιαι πεθερές τελικά....
@μαθητούδιν: καλωσόρισες, είδα το μπλογκ σου, ωραίον τζείνο που έγραψες αλλά αν θέλεις να σου γράφουμε να ενεργοποιήσεις τα σχόλια! :)
Ο χρήστης stalamatia είπε…
Δοκιμάστε τζιαι τη πεθερά σου γιε μου (όι πως συμφωνώ απόλυτα) ,αλλά προκειμένου με τες βουζουνόπελλες ,τουλάχιστον τούτη αγαπά τζιαι εν να προσέχει τα μωρά.Εντάξει εν να σου σπάσει τα νεύρα.Ακόμη τζιαι να έβρετε κοπέλλα άμαν εν κοντά τζιαι τζειήνη εν να μεν έσιετε πολλύν ένοια.
Ο χρήστης Leni είπε…
Πόσα μου διάς να έρτω με το Μωρό;
Είμαι καλή με τα μωρά, εγγυούμαι σου με. Τζαι μαειρεύκω, τζαι πλυνίσκω, τζαι καχαρίζω, τζαι ποούλλα.
Να έρτω κανένα-θκυό χρόνια, ώστι να έρτει ο διορισμός τζαι να σου τους γλέπω :)
Ο χρήστης Diasporos είπε…
postbabylon\\

Μα έχει έτσι υπηρεσία??!! Όι μάνα μου, στη γερμανία υπάρχει ανθρωπιά ακόμα. Έν έχουμε έτσι πράματα. Τζιαι δακάτω, εμπιστοσύνη δέν υπάρχει..



Αντί-Χρίστε

Ξέρεις που ήταν νεαρούλλα η γυναίκα μου έκαμνεν τη μαίρη πόππινς για μιάν οικογένεια, τζιαι ξέρει τί πάει να πεί, άρα δύσκολο το θέμα. Πού να έβρεις πλάσμαν σωστό, εχάλασεν ο κόσμος..


κκουλλά

φέκκιου. Τζιαι πώς καρτερά να προσέχει κοπελλούθκια αμαν γλώσσα δέ μιλά γμτ? Εν πελλός ο κόσμος. Αρα τζιαι στην κύπρον εδυσκολέψαν τα πράματα? Κκιάολε τζιαι μάχουμαι να πείσω τη γεναίκαν οτι εν παράδεισος για να ζήσει οικογένεια..



Itsmylife

4!! Μάσσιαλλα. Θωρώ εκτιμάς την καλή βοήθεια. Αλλά επιάσαν σας την. Κρίμα. Αντί να βουρούν τους εγκληματίες πιάννουν τες καλοσυνάτες νταντάδες. Τζιαι δακάτω έτσι κάμνουν με τες μεξικάνες.



μαθητούδιν

Άτε, έλα τζιαι σύ δακάτω. Πειράζει σε η κρυάδα των -20 βαθμών? Αν όχι, κατέβα :)))))





εόλικα

Σάν τες καλές μανάδες έν έσιει. Μακάρι να μπορούσε να έρκετουν η μάνα μου, περνά της πολλά, μα εν άρρωστη δυστυχώς. Που τον καιρό που έκαμα μωρά, εκτίμησα την τριπλά.


σταλαματιά

Έν γίνεται καλή μου. Εν δαίμονας. Να σκεφτείς ούτε ενα παννάκι έν τους άλλαξε που τότε που εγεννηθήκαν. Κατάλαβε...



Λένη\

Ά ρε λένη, τζιαι να εγίνετουν.. Να τους μιλάς κυπριακά να μαθθαίννουν, να τ' αγαπάς τα διασπορούθκια. Άτε, κάμε κανένα course δακάτω να σας φιλοξενήσουμεν.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Εχμ υπό κανονικές συνθήκες πειράζει με η κρυάδα. Άμαν υπάρχουν 'Ανθρωποι κοντά σου, όμορφα πράματα να παρατηρείς τζιαι να μαθαίνεις, αγάπη να διας τζαι να παίρνεις, μωρά να χαμογελούν επειδή σσιαίρουνται που είσαι τζιαμέ, εεε τζαι άμαν μένεις σε σπίτιν που έσσει θέρμασσην! (χαχα) νομίζω ότι προσαρμόζεσαι...τζιαι αντέχεις την κρυάδαν :)
Ο χρήστης ΚΥΠΡΟΛΕΩΝ είπε…
Diaspore en Qa eixa empistosynh se ntanta monh ths essw...giati en dokimazeis daycare pou esih llion parapanw elegxo...parapanw ypallhlous na elegxei o enas ton allo? Na paizoun tziai ta mwra me alla. Gia kaQarisma ferne allh mono gia tzieino.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
κυπρολέων

ούτε γώ έχω κουμπάρε αλλά τί να κάμουμε, οι ώρες μας έν βολεύκουν για να τους πάρω daycare, εν για το 9-5 crowd τούτοι οι τόποι (τζι επίσης θα μου κάθεται $2,500 το μήνα χααχχα). Νομίζω βρήκαμε μιά σήμερα, άτε να δούμε. Με τη ψυχή στο στόμα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.