Βουτιά στο άγνωστο.

Αρχίζει μουσικό ταξίδι καινούργιο.

Εδανείστηκα μερικές χιλιάδες δολλαριάκια, κάμνω home studio ηλεκτρονικής μουσικής.


Ήρταν τα πρώτα software εχτές, περιμένω σιγά σιγά τα μηχανήματα να φτάσουν, το στρινιάρικο μικρόφωνο που κοστίζει όσο μιά τηλεόραση HD χαχαχα, οι απέραντες βιβλιοθήκες ήχων, τα virtual sound modeling synthesizers που θα χρησιμοποιήσω για να κάνω γλυπτική ήχου.

Θα ενώσω την 'ακουστική'  μουσική που γράφω, με την ηλεκτρονική.   Θα μπορώ να με ηχογραφώ να παίζω πιάνο πχ, μετά να βλέπω το soundwave στο κομπιούτερ, να το κόβω/ράβω να το αλλάζω όπως θέλω σάν να τζι είναι πηλός.   Εν πολύπλοκα τα προγράμματα, σάν να είσαι γραφίστας που κάμνεις 3D animation, θέλουν αποθέματα μνήμης κλπ.  Μόνο οι βιβλιοθήκες θα είναι 1.5  terabytes μάσσιαλλα.


And it's really overwhelming.


Έν ξέρω ΤΙ  κάμνω.   Αλλά ακολουθώ το ένστιχτο μου, που μου λαλεί οτι για να ενώσω ούλλα όσα μου περνούν, την κλασσική, τη γλυπτική, την παραδοσιακή, την ποίηση,  πρέπει να έβρω ένα μέσο να τα φορεί ούλλα μαζί.  

Έχω στόχο να κάμνω multimedia concerts με ήχους πελλούς, ορχήστραν, εικόνες, φωνές, κλπ.


Τζιαι να μέν βασίζουμαι πάς τον κάθε κουρούπεττον να μου παίζει τα κομμάθκια μου.

Χωρίς να αλλοτριωθεί το 'αληθινό'.


Έτοιμος.


Πάμε.

Σχόλια

Ο χρήστης Neraida είπε…
Συγχαρητήρια!
Εχάρηκα!!!


Καλές δουλειές!!!!
Ο χρήστης ρίτσα είπε…
exciting!
Ο χρήστης ruth_less είπε…
Εν πολλά σημαντικό που έκαμες στούντιο σπίτι σου. Αννοίουν νέοι ορίζοντες δημιουργίας... Well done:)
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Ευχαριστώ φιλενάδες. Βουρά ένας ποταμός μέσα μου γεμάτος ευεξία πόψε. Ήβρα την απάντηση!!\
Ο χρήστης badcommand είπε…
Κάμνεις τζαι ηχομονώςσεις, live rooms κτλ, ή επενδύεις μόνο software/hardware;
Ο χρήστης ΔemΩΝ είπε…
Περιμένουμε με αγωνία τα πρώτα προσχέδια...
Ο χρήστης Diasporos είπε…
kritsku

Όχι ακόμα ηχομονώσεις. Σε λλίους μήνες, να ξαναμαζέψω ρευστό ;)). Βασικά τωρά εννα με ηχογραφώ στο πιάνο να παίζω πράματα που μπορώ να χρησιμοποιήσω μετά στο editing, τζιαι εννα αλλάζω τον ήχο του πιάνου τόσον πολλά που έν θα παίζει ρόλο το noise που εννα πιάννει το μικρόφωνο τόσο. Επίσης εννα πιάννω live συναυλίες τα κομμάθκια που γράφω για άλλους τζιαι μετά να τα "ξαναγράφω" με ηλεκτρονικούς ήχους πουπάνω. Έχω μεγάλα σχέδια μακροχρόνια για multimedia, η κλασσική μου θα γίνεται κομμάθκια να την κόφκω στο κομπιούτερ τζιαι να την αναπλάθω σάν την πέτρα, γλύπτης. Έν ξέρω αν θα έσιει beat ή όι, μάλλον μερικά μόνο έτσι για το χάζι. Εννα εν σχήματα, soundscapes - το οποίον έρκεται μου πολλά εύκολα, η κλασσική τεχνική βοηθά τη φαντασία μου πολλά..





ΔemΩΝ

Σύντομα θα πλαστούν τα πρώτα πειράματα, όπως έρχονται τα μηχανήματα τζιαι οι ήχοι τζιαι εννα μαθαίννω τα προγράμματα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.