Πείραμα με τον 'αντρισμό'. ...για να μήν είναι θεωρίες μόνο.

Μέρα φθινοπωρινή, μέρα λαμπερή, κατακόκκινη με τα νεκρά φύλλα να στολίζουν την άσφαλτο και τον κήπο στη μικρή αυλή.  Οι γειτόνοι μαζεύουν με πλατύδοντες χτενιές τα πεθαμένα και πεσμένα φύλλα που έχουν κιόλας καφετίσει βρεγμένα όπως κοιμούνται αιώνια στο γρασίδι και τα πετούν σε ανακυκλώσιμες τεράστιες όρθιες χαρτοσακούλες αγορασμένες απο πέρσυ, μουλιασμένες και ζαρωμένες σε κάθε αυλή.   "Καλημέρα κύριε Γκήνσμπερκ.  Πασκίζεις πρωί ξημέρωμα?"   "Τί να κάμω?  Κάθε χρόνο τα ίδια, να δούμε αν θα είναι το τελευταίον μου μάζεμα φέτος, χαχαχαχα".   Μακάβριο χιούμορ γέρου.  Ιδρώννει και κρέμμεται η κοιλιά του έξω πλαδαρή, μα όχι της καλοπέρασης, της κλεισούρας των γειρατιών.


Ξύπνησα στις πέντε με ρίγος.   Τρέχει ο νούς.  Ψές έκαμα καυγά τρικούβερτο με μιά πελάτισσα πρίχτισσα.   Προετοιμάζω το γιό της να πάει στο κονσερβατόριο.  Ταλέντο ο μιτσής.   Κάααθε βδομάδα θέλει να της λαλώ ακριβώς τί μαθαίνουμε, πού βαδίζουμε, πότε είναι το γραπτό,  αν εχω ξαναπροετοιμάσει άλλον ("σίγουρα ξέρεις τί κάνεις?  ΔΙάβαζα τα reviews για τα βιβλία που διδάσκεις και δέν είναι τα καλύτερα, το ξέρεις αυτό?")  -και άλλα πολλά που με νευριάζουν.  Η μάνα αυτή είναι μεγαλοproducer ταινιών, όλη μέρα διατάσσει αθρώπους,,  έτσι έμαθε.   Ο άντρας της ένα κλωτσοσκούφι, άβουλος.  Το είδα κι αυτό. Έκανα υπομονή, κι άλλο.  Άντεξα 2 βδομάδες μέχρι να την καταλάβω.  Εψές κάτι μου είπε που με πείραξε.  Της είχα ζητήσει να αγοράσει απο ένα βιβλίο για μένα και το γιό της.  Δέν ήθελε να το πληρώσει.   Μάζεψα μέσα μου ένα είδος αντρισμού που της χρειαζόταν, ήταν περίεργο.   "Κοίτα"  της λέω "Σας έχω κάνει κόπυ 100 cds για να μήν τα αγοράζετε, δέ βλέπεις καθόλου πές μου!!!   Προσπαθώ 500% να βοηθήσω, και εσύ με πληγώννεις, θέλεις να ασκήσεις έλεγχο.  Απο δώ, ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ.  Ιδέα δέν έχεις για τη μουσική, έχω εγώ.  ΔΙκός μου ο έλεγχος.  Αν δέ σου αρέσει βρές άλλο δάσκαλο, να τα χέσω τα λεφτά σου ξέρεις προετοιμασία που κάνω για το μάθημα του γιού σου?  3 έξτρα ώρες!!   Δέν νομίζεις προτιμώ να διδάσκω πιάνο που δέ θέλει προετοιμασία?  Σκάσε επιτέλους!!!  Άσε με να κάνω τη δουλειά μου.  Ξέρω τί κάνω.  Εξηγηθήκαμε?"

Δέν είπε τίποτε.  Έκλαψε.  Μου είπε  "It's not personal, I'm under a lot of stress.  I'm sorry, I'll stay out of your way."

Της πρόσφερα τη δύναμη και τη σιγουριά του αντρισμού μου.  Χαχα.  Και ήρθε στον τόπο της η ψυχή της.

Πρώτη φορά "άκκασα"  πελάτη (ή άτομο γενικά)  τόσο.  Και δούλεψε.  Αμμα ρέ.  
Παλιά δέ θα έλεγα τίποτε, θα το άφηνα να περάσει, θα έβρισκα ήπιο τρόπο να την κουμαντάρω, μα τρόπο που θα μου άφηνε εμένα κατάλοιπα μέσα μου.  Άγχος.  Μα τώρα είμαι ελεύθερος..  και ξέρω πότε να λάμπω, και πότε να ΚΡΟΥΖΩ.

Πρώτη φορά της μιλήσαν έτσι, είπε.  Με ευχαρίστησε.  

Ξύπνησα στις πέντε σήμερα, έκαμα καφέ, έκατσα σάν το λεβέντη στη βεράντα με δάκτυλα παγωμένα να διαβάσω τα μέηλ.  -1 σήμερα το πρωί η θερμοκρασία.  Μα φορώ την πανοπλία μου του χειμώνα.  Τα γυμνά δέντρα που στεφανώννουν την αυλή με φόντο το καταγάλανο του φθινοπώρου στον ουρανό μου χαμογέλασαν.  Ξέρουν αυτά τί γίνεται εδώ.  Και δέν το μολογούν.

Σχόλια

Ο χρήστης ΚΥΠΡΟΛΕΩΝ είπε…
Kapote to arrwma xreiazete.
Ο χρήστης Neraida είπε…
Α μάνα μου μάνα μου.... τζιαι αθθυμήθηκα τον ωροσκόπο σου.

Να σου πω κάτι για να το θυμάσαι του χρόνου:

Όταν μετά από κάμποσο καιρό με κλειστό στόμα αποφασίζουμε να πούμε τα πράγματα με το όνομα τους, βγαίνει έντονο.
Θα δεις ότι θα αρέσει στους άλλους. Και θα σε σέβονται περισσότερο. Επειδή, λείπει τους ο δικός τους αντρισμός τζιαι αρπάσσουνται που τον δικό σου.

Ελπίζω στη μέρα που θα τον εκδηλώνεις πιο ήπια... θα είσαι περισσοτερο ελεύθερος τότε....
Ο χρήστης postbabylon είπε…
ma efkalen se eksw pou ta rouxa sou a!
Exreiazetoun ths omws.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
eides ti gineka
Ο χρήστης papoutsosiko είπε…
etsi eni re xriazete na fkallis foni tzia na fakkas to shetri sou pa sto trapezi. tziai istera na aftis tzia ena craven A tziai na vallis tziai tin penna pa sto fti . tziai na vallis tzia old spice i azzaro meta pou enna ksiourizese
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Ε, ναί ρε παιθκιά ήταν νάκκον έντονον..

αλλά έσιει δύο μέρες στέλλει μου κάτι ήμεηλ εκθειαστικά..!.. εγίνηκεν μαρτούιν. Τζιήνον που της έδωκα ήταν το σωστό. Άβυσσος η φύση του ανθρώπου!!!!!!
Ο χρήστης ruth_less είπε…
Η συνέχεια ξέρεις πια θα είναι, έννεν; Θα σε ερωτευτεί γιατί είσαι ο πρώτος που την έβαλε σε τάξη!

Wait for it!
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Χαχα, τούτον μου έλειπεν. Εφαντάστηκες να πάω σπίτιν τους για πιάνον τζιαι να μέν έσιει κανέναν να εν μόνη της τζιαι να εμφανιστεί με τα νυχτικά.. "Τί έγινε αγόρι μου.." να μου πεί, λάγνα. Χαχαχα, ..μα δέ βλέπεται καθόλου, τζι έχει τη θηλυκότητα χτίστη χαχαχα.
Ο χρήστης ρίτσα είπε…
xa xa xa
ρουθ πολλά καλό:)

σε όλα τα καλά άρλεκιν έτσι γίνεται

διάσπορε να μας ενημερώνεις
Ο χρήστης Eólica είπε…
Σωστός έβαλες την στην θέση της!
Διακρίνω την επιρροή της κοτζιάκαρης δαμαί; Έκφραση των συναισθημάτων;
Μπράβο σου πάντως! :)
Ο χρήστης stalamatia είπε…
Είδες είδες; εχρειάζετουν ένας κυπραίος για να καταλάβει η γυναίκα τι πα να πει αντρική ...πυγμή.
Εφαντάστηκες την με νεγκιζέ και ζαρτιέρες ; χα χα χα εσκέφτηκα ένα στιχάκι που θα σου ελάλεν,αλλά εν αντροπή εν το λαλώ,έσιει σχέση με το πιάνο.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
ρίτσα

εν σενάριο για πορνό του '80 χααχα.


εόλικα

Ναί! Η επιρροή της κοτζιάκαρης που μου έδωσεν την άδεια. Είχα προαίσθηση οτι έτσι έπρεπε να κάμω.


σταλαματιά

λαλεί τζιαι το παπουτσόσυκο φακκάς το σιέρι στο τραπέζι τζι άφτεις τζιαι κρέβεν έη. Έσιει την ώρα του. Επείσαν μας οτι πρέπει να είμαστεν ευαίσθητοι πάντα, μα έννεν έτσι η φύση του Αδρώπου συνέχεια. Θέλει να επιβληθεί κάποτε ο Κυνηγός, ο Λύκος.

Πέ μας το στιχάκι τζι αντροπή δαμέ έν έσιει :-P

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.