Επιάσαν μας οι σιοίροι

Προβλέπεται δύσκολη εβδομάδα, με τα αντισηπτικά χαρτομάντηλα να μου ξερανίσκουν τα σιέρκα κάθε ώρα, τζιαι να αχχώννουμαι συνέχεια αν θα κολλήσω ή όι.  Την παρασκευή ακύρωσα 7 μαθήματα διότι στην ιδιωτική σχολή που διδάσκω εχτύπησεν ο ιός τον χοίρων τζι αρρωστήσαν καμμιά 50ρια άτομα.  Τζιαι σήμερα μαθαίννω οτι έχω δυό μαθητές (που θα εθώρουν το απόγευμα στα σπίτια τους)  βαριά άρρωστους στο νοσοκομείο.  Το κακόν έναι οτι αμα αρκέψει ο ιός να μπαίννει στα σχολεία πανικοβάλλουνται ούλλοι (τζιαι λλίο με το δίκιο τους α?)  κλείουν, τζιαι θα χάσουμε πολλά ιδιαίτερα μαθήματα τον επόμενο μήνα.  Εμένα στ' αρχίδια μου αν κολλήσω, έχω πολλά δυνατό οργανισμό που πολεμά τα διάφορα μικρόβια που μου φτύννουν/αψιουρίζουνται/βέχχουν καθημερινά οι μαθητές -έχω ανοσία, έν παθαίννω κρυολόγημα ποττέ μου.  Αλλά έν θέλω να αρρωστήσουν τα μωρά μου, εν επικίνδυνο.  Άρα με την παραμικρή υποψία αρρώστιας στα σπίθκια που πάω εννα ακυρώννω, τζιαι σικκιμέ.

Νευριάζω που έχουν ούλλοι τα πιάνα τους ξημαρισμένα.  Εν τατσωμένα που τες βρωμιές πάς τα δάχτυλα των μαθητών, μα έν καταλάβουν οι γονείς οτι το πιάνο εν σάν την τουαλέττα γεμάτο μικρόβια τζιαι δέν τα καθαρίζουν ολά?  Εννα αρκέψω να πιτώ dettol νομίζω τζι ας τους προσβάλω.  Επίσης, γιατί έν μαθαίννουν τα κοπελλούθκια τους αμα αψιουρίζουνται ή να βήχουν να ΜΕΝ  γυρίζουν προς τα πάνω μου, να το κάμνουν μές την αγκώνα τους ΟΧΙ  μές τη φούχτα τους  (τζιήζουν μετά πας το πιάνο που πρέπει να παίξω τζι εγώ!!)   Γιατί να πρέπει να τους μάθω εγώ τα στοιχειώδη??    Ίιιιου.  Πιάννει με το OCD  μου  μετά τζιαι πλυννίσκω τα χέρια μου με μανία.

Ελπίζω να μέν κολλήσω...

Σχόλια

Ο χρήστης Anti-Christos είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ο χρήστης Anti-Christos είπε…
Το τι είναι σιχαμερό και τι όχι διαφέρει άρδην από χώρα σε χώρα! Εμένα,όταν ήμουν στην Αγγλία, ήταν ο χάρος μου να ακούω Κινέζους να ρέουνται (στην χώρα τους είναι φυσιολογικό και όχι αγενές), ενώ το αποκορύφωμα:

Μια άλλη φορά, μια Νιγηριανή έπιασε το πηρούνι μου και έφαγε από το πιάτο μου, χωρίς να με ρωτήσει. Ύστερα εγώ έπρεπε να φάω κανονικά με το ίδιο πηρούνι για να μην την προσβάλω και να με πει ρατσιστή (ξέρεις τους μαύρους που με το παραμικρό πιάννουνται).

Ήθελα να πεθάνω!
Ο χρήστης ruth_less είπε…
Διερωτούμαι πως στην Αμερική που ο Ομπάμα την κήρυξε χώρα σε έκτακτο κίνδυνο λόγω της εξάπλωσης της γρίππης των χοίρων, ο κόσμος συνεχίζει αχάπαρος τζιαι τόσο άνευ υγιεινής!! Να πητάς dettol τζι ας σε παρεξηγήσουν...! Να έχεις τζιαι wetties μαζί σου (υγρά μαντιλάκια) τζιαι να κόψεις τις χειραψίες. Τωρά που χειμώνιασε τζιαι στην Κύπρο θα δούμε πως θα εξελιχθεί τζιαι δαμέσα. Στις άλλες χώρες εξαπλώνεται ραγδαία αλλά εμείς μόνο με τα πολιτικά ασχολούμαστε προς το παρόν... Τα κακά μας εν πίσω ακόμα. Take care Diaporos :)
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Antixriste

Δακάτω τα σιχαμερά εν τα πιάνα, αλλού προσέχουν το personal space τους μέχρι μαλακίας. Ούτε αγκαλιάν λαλώ σου ,ποσο μάλλον να φάν που το πιάτο σου. Αλλά τα πιάνα εν δημόσια ουρητήρια, ένα πραμα..



ρουθλες

Αχάπαροι έν είναι, ούλλη μέρα πιτούν υγρά σαπούνια έχουν μικροβιοφοβίες πολλές. Αλλά έν μαθαίνουν στα μωρά τους να αψιουρίζουνται με τρόπο, τζιαι ούτε καθαρίζουν τα πιάνα. Τούτα εν εχτός σχεδίου για κάποιο λόγο. Έκοψα τες χειραψίες τζιαι τα αεροφιλήματα τζιαι τα γαλλικά τζιαι τα ούλλα. Ελπίζω να την γλιππάρωωωω.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.