Πάει το πρώτον το κομμάτιν μ' εκατό σεττάρ σεκλέττιν.

Ετέλειωσεν το πρώτον κομμάτιν πόψε.  Όι ρέ, εγέννησα το με την όρεξη μμου.
Μιάν εφτομάδαν στη σπηλιάν, έφκηκεν που την άλλην.

Εν προσευχούλλα στον θεόν ήλιον τζιαι το φεγγάριν τη θεά,  που μας διούν ζωήν τζιαι κρατούν μας ισοζυγισμένους.

Πρώτα υμνούν τους τα σιερούθκια μου με τα περσικά σεττάρ, τα σάζ (μιτσήν cura, μεσαίον baglama, μεάλον divan)  τζι ύστερα υμνώ με την φωνάρα μμου την κυπριακήν τζιαι χορωδιακήν.

"Αφέντη μου Γρουσόμαλλε
Φέξε  να Δώ.
Νύφφη μου Μάνα τ' Ασημιού
Φέξε να Δώ."



Μετά που τούτον το κομμάτιν  (άμαν εσυναχτήκαν οι πιστοί δηλαδή τζι επροσευχηθήκαν) θα έρτει το επόμενον, ο χορός της έκστασης τον οποίον θα γράψω την άλλην εβδομάδαν.














Σχόλια

Ο χρήστης rose είπε…
σαν πίνακας του Τσαρούχη αλλα με πινελιές Θεοτοκόπουλου...
ένας Πέρσης Θεός καβάλα σ ένα άλογο
με μια φλεγόμενη χαίτη
Ο χρήστης ιων σκεπτικός είπε…
Εκλεισα τα μάθκια μου τζιαι άκουσά το. Αρεσεν μου.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Rose

Έσιεις έναν τρόπον να περιγράφεις τη ρίζα των πραγμάτων που εν φανταστικός, φεγγαρογέννητη.
Στο ένα σιέρι σπαθί πύρινο, στο άλλο απαλό φτερό.
Άτι ανυπόμονο, κάτασπρο.


ίων
Ευχαριστώ ίων. Τζι αν τύχει να 'σει ήσυχη μές τη σιωπήν της νύχτας, βάλε το με χέτφοουνς δυνατά να σε τυλίξει τζιαι ξαναπέ μου.
Ο χρήστης Ξενοφίλιος είπε…
ομολογώ ότι περίμενα κάτι διαφορετικό από τις προηγούμενες περιγραφές όμως με κατέπληξε. θα μου άρεσε να το χρησιμοποιήσω την ώρα του meditation έσιει τζίνο το πράμα να σε ταξιδεύκει σε τζίντες εποχές των θεών τζιε των ηρώων...μπράβο Διάσπορε
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Ξενοφίλιε

Ευχαριστώ ρε.
Εν το Κάλεσμαν τούτο, κόμα εν ήρεμοι οι μαστόροι.

Σε επόμενον που έρκεται, ποννά χορέψει ο Βασιλιάς μές τη φωθκιάν, θα έρτουν τα πολύπλοκα στο φτίν, πρώτα η Ετοιμασία.

Άμαν τελλειώσει ούλλος ο κύκλος των κομμαθκιών, να τα ακούσεις στη σειράν την ώραν που θα κάμνεις meditation τζι εννα σε ταξιδέψει στη Χώραν μου.
Ο χρήστης Joy Tears είπε…
Εμένα έφερε μου στον νου μιαν εικόνα, μπορεί ναν και άσχετη. Χριστιανοί σε μιαν εκκλησία στην Κωνσταντινούπολη να ψάλλουν και που έξω να έρκουνται οι Τούρτζιοι να τους σκοτώσουν. Τζιαι να ακούουνται τζιαι χριστιανικές ψαλμωδίες τζιαι ανατολίτικοι ήχοι ταυτόχρονα. Εν λλίο θλιμμένο.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Joy Tears

Πολλά σχετική η εικόνα σου, αν τη δείς με αφηρημένο τρόπο..

Χριστιανοί-πιστοί κλεισμένοι σ' εκκλησία= Οι Ένστεγοι που ελαλούσαμεν προχτές.

Βάρβαροι έξω που τες πύλες= Άστεγοι.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Χμμ, ήχος ανατολικός, άνκαι κάποιες νότες θυμίζουν δυτική αρχιτεχτονική.

Προς το παρόν δεν νοιώθω την ψυσιήν της ανατολής.

Αναμένω συνέχειαν.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Στροβολιώτη

Ανάμενε φίλε, έρκουνται τζιαι τα βαρετά της ψυσιής. Τούτον εν μανιχά το Κάλεσμα. Τα προκαταρκτικά. Πάμε στο ψητό σιγά σιγά.
Βάλλω στοιχεία μεσαιωνικής δυτικής επίσης ρε, εν κοντά τα ακούσματα.
Ο χρήστης Aceras Anthropophorum είπε…
Φίλε μου κάθομαι τζιαι ακούω σε, αφήνω τον εαυτό μου ελεύθερο να αισθανθεί. Δεν θα σου γράψω τίποτε πριν να ακούσω το Ολον. Σημειώννω τα συναισθήματα τζιαι τες συγκινήσεις που αναυλύουν να σου τα πω ούλλα μαζίν. Καρτερώ σε σιαστισμένος.

(εάν θέλεις να μας το σώσεις σε σαλάμι δεχτόν. Αν θέλεις να το δώσεις όλον μαζίν στο τέλος πάλε δεχτόν. Δική σου η επιλογή. Στην δεύτερην περίπτωσην θα καρτερώ με την ίδιαν χαράν. Θα μείνω με αυτά που μας διάς κουβεγκιαστά ή ακόμα τζιαι με την σσιωπήν - όπως έκαμες πριν λλίον τζιαιρόν - που εμέναν προσωπικά σαν οπαδόν σου με κανούν. Σκέφτου τι έχεις ανάγκην εσύ για να γεννήσεις το καλύτερον).

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.