Δύσκολος ο συνδιασμός..

Μάχουμαι να συμβιβάσω την ειρήνην που νώθω πουμέσα μου με την πραχτική ζωή την καθημερινή.

Έχω ένα όνειρο πολλά μεγάλο..

Ιδεαλιστικό.


Πιστεύκω πως εν δυνατό να φέρει ο άθρωπος αρμονία στη ζωήν του.  Ναν ο ίδιος πουμέσα τζιαι πόξω σε κάθε του στιγμή τζιαι να λειτουργεί οδηγημένος που το κέντρον του τζι όι που τη λογικήν τζιαι τα συναισθήματα μόνο.

Πιστεύκω γίνεται να έσιει η ζωή εποχές, σιειμώνες, άνοιξην τζιαι καλοτζιαίρι, κάθε εποχή να έσιει τα φρούτα της τζιαι τη δουλειάν της, τζι άθρωπος ναν ο γεωργός, να σπέρνει να θερίζει ανάλογα.

Εδοκίμασα φέτος την αρμονίαν τούτη.  Το φθινόπωρο ήταν η Εποχή της Πέτρας.  Έσπειρα εικόνες τρισδιάστατες, υλικόν της γής, προσπάθειαν του κορμιού.

Τζι ο σιειμώνας ήταν η εποχή της Άυλης Μουσικής, που εφραίνει τες χορδές της καρδίας.

Τζι η άνοιξη εν η εποχή της καινούργιας σκέψης που εβλάστησεν που τη σποράν της Πέτρας τζιαι της Μουσικής.

Τζιαι τα χωράφκια μου εν τα σιέρκα μου τζιαι ο κόσμος ο πουμέσα.


Φυτεύκω, βλαστούν, θερίζω, πεθανίσκουν, ξαναφυτεύκω, ξαναθερίζω.  Εν αρμονία τούτη.


Το δυσκολόττερον έναι να έρτουν τούτα σε αρμονίαν με το καθημερινό.  Με την γήινη αγάπη για τα μωρά μου, τη γυναίκα μου, τους μαθητές μου.  Το καθημερινό προκαλεί συναισθήματα κάμποσα -όι ούλλα θετικά, τζιαι φέρνει σε ανισορροπία τα όμορφα του Νού, εύκολα τα φέρνει σε ανισορροπία.  Μα χωρεί τα η ύπαρξη ούλλα παρέα, της ψυσιής τζιαι της καθημερινής ζωής.  Φτάννει μόνον ο ταξιδιώτης να καταλαβαίνει πως η αρμονία έν σημαίνει να γινείς ειρηνικό ζόμπι τζιαι να χαμογελάς σάν τον χάχαν ούλλη μέρα.  Η αρμονία έσιει τζιαι νεύρα μέσα, τζιαι αδυναμίες, τζι αγάπην πολλήν.  Η αρμονία εν αποδοχή του Τί Είναι, έννεν ουτοπία νιρβάνας..



Το μυστικόν του αθρώπου εν ένα.  Άκου το κέντρο σου τζιαι θα σου πεί τί είδους αρμονίαν σε θέλει να έβρεις, τζιαι μετά πάλεψε να την ανακαλύψεις τζιαι να την θρέψεις.

Σχόλια

Ο χρήστης Neraida είπε…
Αρέσκει μου άμαν θκιαβάζω το blog σου και ανακαλύπτω ότι περνούμε από ίδιο δρόμο.

Δεν με ενθουσιάζει τόσο ο συντονισμός μεταξύ μας όσο ο συντονισμός με το σύμπαν. Είναι σαν επιβεβαίωση ότι παω καλά.

Το περασμένο Σάββατο, έψαχνα στο κέντρο μου και βρήκα τη λέξη μου. Μια λέξη που αναμασώ από χρόνια.

Τούτην τη λέξη άφηκα την να γίνει ρευστή και να κυλίσει στο είναι μου.

Στην προηγούμενη ανάρτηση έγραψες μου για τη θυλική ενέργεια.

Άφησε την ενέργεια της ροής να κουβαλήσει τη λέξη του κέντρου σου ή τη μουσική του, στην καθημερινότητα σου. Μην προσπαθήσεις να συμβιβάσεις ( όπως έγραψες ). Άσε το να ρέει. Εν νερό. Και θα ποτίσει τη λεμονιά για να γίνουν πιο νόστιμα τα λεμόνια της καθημερινότητας σου.

Δεν είναι τυχαία η σειρά των αναρτήσεων σου.

Και μην αποδεχτείς έτσι απλά την σύγκρουση. Αυτή είναι η αρσενική ενέργεια.

Φυσικά θα υπάρξουν συγκρούσεις και νεύρα αλλά δεν θα είναι το default value σου.
Ο χρήστης Neraida είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Νεράιδα μου εν η φωνή της άνοιξης που συντονίζει τους αθρώπους.. κάμνουμε ταξίδια ακολουθώντας τα χνάρια όσων εταξιδέψαν άνοιξη. Σιερουμαι να ακούω τη φωνή σου.
Τζιαι την επιβεβαίωση πως ο δρόμος της συμφιλίωσης με τη θηλυκή ενέργεια εν τούτος που περπατώ.

Λαλεί μου το η άνοιξη να λειτουργήσω απαλά, στους χώρους που χρειάζεται., τζιαι πολεμιστής αλλού.

Συμβιβασμός σαν τη συμβίωση δίχα το αρνητικό νόημα μέσα.
Ο χρήστης she είπε…
makari na eixame oloi auti tin essoteriki eirini pou exis esi. makari.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
shedemon

Μέν το εύχεσαι :) η εσωτερική ειρήνη που έχω έσιει δίπλα της τζιαι τεράστια φουρτούνα.
Ο χρήστης Aceras Anthropophorum είπε…
δύσκολο περιβάλλον εθκιάλεξες για ακροβασία με αρμονία. καταλάβω την χαράν άμα σου φκαίννει τζιαι τον φόον άμαν η αρμονία χαλά. αλλά για κάθε βήμαν πάρα τζιεί πας το σσιοινίν πρέπει να σπάζεις την αρμονίαν για να ταράξεις το πόδιν σου τζιείττε μέρου
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Aceras

Η τέγνη της ακροβασίας όπως πολλά σωστά την είπες, εν τέγνη επικίνδυνη. Ένα λάθος τζιαι ππέφτεις. Θωρώ μιάν άλλη λύσην ακροβασίας, με σσιοινίν που μόλις κάμεις το λάθος ταράσσει τζιαι τζείνον με αντίθετον τρόπον για να διορθώσει το λάθος. Κάμνεις εσύ κίνηση +1, κάμνει το σσιοινίν κίνηση -1 τζιαι πάτε πάλε στον ορίζονταν του 0 παρέαν. Τζιαι τούτη εν η Ιδέα που θρέφω. Να έχω τόσην καλή σχέση με τη βαρύτητα τζιαι το σσιοινίν που να με γλέπει τζιαι να μέν έναι inflexible, να ταράσσει ανάλογα. Δύσκολη η εργασία που μου έβαλα ρε.
Ο χρήστης Ξενούδης είπε…
5.4.2011. Λόγος ποιητικός, στέρεος.
Εύγε!
Αν σου αρέσει η ποίηση (δεν αμφιβάλλω...), πρόσκληση να επισκεφτείς το ιστολόγιό μου
http://xenoudis.blogspot.com
Ξενούδης

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.