Διονυσιακός Χορός

Ετέλειωσεν το κομμάτιν μου.
Γιορτάζω πόψε
τζιαι προσφέρω το.

Το άλας μου εν άλας σας
τζιαι το ψουμίν μου εν ψουμίν σας.


Μάστορα μου, δάσκαλε μου σοφοδέχτη
τζιαι ίλαρε μυσταγωγέ της έκστασης

μακάρι ρόδα να βλαστήσουν ι στον τάφο σου.

Εμύνησες μου δάσκαλε τζι εφέραν με οι ανέμοι

Δάσκαλε
έπλασα ποίημαν μουσικόν
για την Αγάπην 



Μιλώ με τη φωνήν τους Ούλλους πόψε δάσκαλε,
ήρτα να φέρω ποίημαν
ήρτα να φέρω μύνημαν
που τους Αδρώπους
ποίημαν μουσικόν  για τους Αδρώπους
τζιαι τη λεβεντιά
τζιαι για το πείσμαν πό' χουν να πασκίζουν
ξέρουν τον πόνον
ξέρουν τον πόλεμον
ξέρουν το κκέφιν
μιλώ για τζιείνους
για τον  πόθον, για το θάνατον
ούλλα που ζιούν πουμέσα τους σσιωπηλά οι αδρώποι

τζιαι τούτον εν  το δώρο μμου το  μουσικόν που έφερα.


ήρτα στο παραθύρι σσου με δίχα το τρωτόν κορμίν
με δίχα εμέναν
τζι είμαι η πέννα τζιαι το σάζι μου 
πο' ν ξίσιηλον αγάπην μάστρε μου
τζι είμαι τα
κύμματα 
η θάλασσα
ο άμμος
τζι ο άνεμος 
είμαι βουνόν
μιλώ με τη φωνήν τους Ούλλους πόψε δάσκαλε
τζι ήρτα να σου το δώσω το μουσικόν,

Ερμή της παραδείσου μου
πάρ' της τη μουσική μμου
τζιαι πέ της αγαπώ την.










ΧΟρός Ποδητός, του θκιάσπορου ο Κήπος.
Γραμμένον μεταξύ 6 Μαρτίου τζιαι 13 Μαρτίου, που ήταν η μέρα που εγεννήθηκεν
η ψυχούλλα μου ξανά.

Σχόλια

Ο χρήστης Ξενοφίλιος είπε…
Διάσπορε....μπράβο φίλε μου. Έκαμε με να νιώσω σσίηλια πράματα μαζίν. Ένιωσα μιτσής, μια τελιούα, ένιωσα αγαπησιάρης, εγέμωσεν ο νους μου που εικόνες με λιβάθκια τζιαι κάμπους ξερούς, τζιαι άντρες ήρωες που φεύκουν μακριά τζιαι ποσιαιρετούν μας..πάει σίουρα μες το playlist του meditation
Ο χρήστης ρίτσα είπε…
πολύ ωραίο
έχω στο νου μου εικόνα με άντρες με βαριές τελετουργικές στολές να το χορεύουν πιασμένοι με τα χέρια διπλψμένα σε κύκλο
Ο χρήστης Joy Tears είπε…
Στην αρκή έκαμνε με να νιώθω όπως περιγράφει η Ρίτσα. Μετά εγέννησε μου μιαν έντονη ερωτική επιθυμία σαν να και ήμουν μεθυσμένη.
Να σαι καλά, η μουσική σου έκαμε το απόγευμα μου...πολλά ενδιαφέρον!!
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Ξενοφίλιε

Για τούντους άντρες μιλώ, που φεύκουν να πάν ταξίδι στο άγνωστο χωρίς να ρωτούν πώς, γιατί, χωρίς αμφιβολία αν θα τα καταφέρουν. Με πίστη στες δυνάμεις τους, ήρεμοι, πράοι, δυνατοί, μαλαχτόκαρδοι. Τζιαι για 'μένα, τούτο σημαίνει να είσαι Άντρας. Ξυπνώ κάθε πρωί τζιαι θέλω να γινώ τέθκοιος, έτσι λαλεί το τραούδι μμου.
Ευχαριστώ για το σχόλιο Ξενοφίλιε, τζι αφού το έβαλες στη λίστα του meditation κάτσε μιά νύχτα ποννά έσιεις ηλεκτρισμό πολλύ μέσα σου τζιαι άφησε το να σε πάρει στο ταξίδιν του. Τζιαι πέ μου.




ρίτσα

Πολλά όμορφη η εικόνα που είδες, οι Άντρες πιασμένοι κύκλον εν σύμβολο ενότητας τζιαι αλληλεγγύης. Παρακαλώ να υπήρχεν στον αντρισμό τον μοντέρνο τούτη η αλληλεγγύη που εχάθηκεν όταν ο άντρας έπαψε να συνάεται με άλλους για να πιαστούν σιερκές κάτω που την αγάπη του πλάστη.


Joy Tears

Α εσύ επήες τζι ένα βήμα πάρακατω, λαλείς ακούω πως ο αντρισμός που περιγράφω ο ιδανικός περιέχει τζι έναν μυστήριο ερωτισμό ζωικό με το ρυθμό του αντρικού κορμιού τζιαι τη μυρωθκιάν.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Μάλιστα! Η δημιουργία πλήρης!
Ο χρήστης Diasporos είπε…
στροβολιώτη

Καλημέρα που τα πέρα. Επόσπασεν με τζι επόσπασα το. Επέτησα που τη μικρασίαν ώς το αφγανιστάν τζι ήρτα πίσω.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.