Πτού που την αρκήν..

Έγραψα πρί λλίον τζιαιρόν ένα πόστ που ελάλεν περίπου "κάθε φορά που πλάθω κάτι σημαντικό, κάτι σπάζει αμέσως κατα τύχην για να μου χαλάσει τη χαράν μου"  τζι ότι έν γίνεται κουμπάρε να εν σύμπτωση.  Πόσες φορές να με μουνουχίσει το ίδιον μου το κορμίν τέλλεια πάς τη χαράν μου.

Επαναλαμβάνω το πόστ πόψε.  Εξαναγίνηκεν το κακόν.

Εμάχουμουν το μεσημέρι να ετοιμαστώ να πάω να γράψω το τελευταίον κομμάτιν της σειράς, τον Οργασμόν της Ψυσιής δηλαδή, τζι είπα 'ας πάω να μαειρέψω κάτι να φάν τα μωρά, να μέν είμαι τέλλεια άχρηστος πατέρας σήμερα'.  Σάν έκαμνα τηάνισην να μαειρέψω σπανακόρυζον, έπιασα να ανοίξω την κονσέρβα της τομάτας τζιαι δέν την άννοιεν το ανοιχτήριν καλά, τζι εγώ ο βλάξ που πετώ σε άλλους ουρανούς τζι ο νούς μου εν λλίος, άρπαξα έναν πηρούνιν με νεύρα να το μπαρρώσω μές τα σιείλη της κονσέρβας να την ανοίξω με τη βία πρίν κρούσουν τα κρομμύθκια μου.  Κάμνει μιάν απότομην κίνησην η κονσέρβα, τζιαι σε κλάσματα του δευτερολέπτου έκοψα το καλόν μου το δαχτύλιν βαθκειά ώς το κόκκαλον τζι εγίνην η κουζίνα μου σκηνή εγκλήματος με γαίματα παντού.

Εγλύτωσα την που τες ραφές μόνον τζιαι μονον που πείσμαν, έν θέλω να μου ντζίζουν τα πολύτιμα μου δάχτυλα οι βελόνες του κάθε τζιαμπά νοσοκόμου στο χτιτζιονοσοκομείον μας.   Μα το καλόν μου το δαχτυλάκιν, τζιείνον που κρατά την πένναν για να παίζω μουσικήν, έφκηκεν εχτός μάχης.  6 εκατοστά πλάτος μασιερκάν, 1 εκατοστό βάθος.

Μόλις το ετύλιξα προσεχτικά τωρά, τζιαι γαμώ το σιήστο μου θα πάω πάνω να γράψω, τζι ας πιτίσει γαίμαν πάς το σεττάρ μου το δαχτύλιν, εγώ τη χαράν μου έν την πουλώ έτσι εύκολα.

Σχόλια

Ο χρήστης Neraida είπε…
Πρόσεχε τα δάχτυλά σου Διάσπορε!
Εν η Αρκοντιά σου!

Αλλά συνέχισε να γράφεις το κομμάτι σου! Έβρε τις ισορροπίες. Να δημιουργείς χωρίς να τα βάλλεις κάτω τζιαι να προσέχεις τζιαι τον εαυτό σου.

Περαστικά!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ρε διασπορε κανεί πελλάρες
πίεννε στο νοσοκομείο τζαι πε τους ότι είσαι μουσικός/πιανίστας τζαι εννα σου το σάσει ο πλαστικός. trust me on this one. είδα πολλές τέτοιες περιπτώσεις ως τωρά στη μεγαλούπολη
Ο χρήστης Aceras Anthropophorum είπε…
Αμάν, πόσην βία. Ένωσα το κομμένον ττενεκκούιν της κονσέρβας να σιείζει έξι εκατοστά τα στομάσια μου τζιαι έπιασεν με ένας φόος για το τί μπορεί να φκάλει έξω μια ψυσιή σε αυτήν σου την κατάστασην. Έλα ρε φίλε. Καλάν έρκεται που μόνον του τζιαι ακόμα τζιαι οι κονσέρβες συνομωτούν εναντίον των δακτυλιών σου, εσύ γιατί το καλλιεργείς; Μπορεί να μεν εν με σερντάρ που θέλει η ψυσιή σου να γράψεις τον οργασμόν της τζιαι εν ήβρεν άλλον τρόπον να σου το πεί. Τζιαι εσύ αντίς να ακούσεις το σώμαν σου βιάζεις το για να κάμεις το δικόν σου.

Το τελευταίον εν το εκατάλαβα. Το να σεβαστείς το ακριβόν σου δακτυλάκιν σημαίνει ότι πουλείς την χαράν σου; Κάμνεις τέλλια σαν τον άντραν τον ταυροτζιέφαλον που σσίζει μπροστά τζιαι ότι πάρει ο θκιάολος.

Τέλος πάντων. Εσύ ξέρεις. Για να κουρτίζεσαι για οργασμόν της ψυχής μες τα γιαίματα τζιαι τον πόνο σημαίνει ότι έσιεις τον ανάγκην. Εγώ θα προσεύχομαι να μεν πάθει τίποτε το μικρόν σου δακτυλάκιν.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Νεράϊδα

Ευχαριστώ.
Να δείς πόσον τα προσέχω, μα έρκεται ώρα παρασύρουμαι τζιαι που δέν ισκέφτουμαι τζι αμέσως η ζημιά γίνεται. Συνεχίζω το κομμάτιν, έπιασα άλλον όργανο που δέ χρειάζεται δαχτύλιν της πέννας.


Ανώνυμε
Έβαλα του liquid bandaid τζι έκλεισεν η αιμορραγία. Ευτυχώς. Αλλιώς στον πλαστικό θα επήαιννα πόψε.


Aceras
Παναϊα μου η φωθκιά αέρφιν πώς με έκαψεν. Επήεν ο έρωτας τζι έκρουσεν με νάκκον. Τζιαι ναί, μπορεί να μέν έναι με το σεττάρ που θέλει η ψυσιή να γράψω, εννα της ακούσω. Έπαιξα λλίον, έτσι για να αποδείξω ως ταυροτζιέφαλος που γίνουμαι ώρες ώρες πως ιμπόρω τζιαι σφαμένος να γράψω, τζι έν είχα τίποτε να πώ με τα όργανα. Εν αλλού ο οργασμός που γεννιέται. Τζι αφού μαθαίνουμεν που μαθαίνουμεν, έκατσα να ακούσω πόψε του κορμιού τζι είπεν μου με τα δικά του λόγια "αντί με τη μουσικήν, ζείσε το απόγειον του έρωτα μόνος σου με προσωπικόν τρόπον τζιαι μέν τον μοιραστείς με τα Έξω".

Γαίματα δέ θα μπούν μές τα κομμάθκια μου. Εν τούτη η ανάγκη που βλάφτει. Όπως έγραψα στο πόστ μου για τον Έρωταν, η κούζα της Αγάπης έν έρκεται στα σιείλη σου άμαν την ποθήσεις. Ακολουθώ τα λόγια μου.

Άρα, δέν θα έσιει ήχον τζιαι μουσικές το Απόγειον μου. Τζι ίσως σημαίνει πως η σειρά των κομμαθκιών έν πρέπει να έσιει μέσα μουσικήν που να μιλά για την Απόλυτην Ικανοποίησην του πλασμάτου, τζιαι να αφήννει τον ακροατήν μετά που εννα την ακούσει να πά να βρει το δικόν του οργασμόν. Είδες? Πρώτα έν ακούω ο πρωτόγονος, τζι ύστερα, ο πρωτοσοφός, Ακούω.
Ο χρήστης Aceras Anthropophorum είπε…
όπως ξέρεις. όπως νοιώθεις. Τωρά που ακούεις εν έχω έννοιαν.
Ο χρήστης Κκουλλάς είπε…
Λυπηρό νέο, εύχομαι να επουλωθεί σύντομα. Ευτυχώς που δεν σου άρπαξε κανένα νεύρο
Ο χρήστης drSpock είπε…
Ανατρίσιασα τζιαι μόνο που το δκιάβαζα! Αλλά σοβαρά τωρά καλού κακού πήεναι σε κανέναν γιατρό. Και να κλείσει μόνο του σίγουρα θα σου αφήσει σημάδι και είπαμε είναι και το καλό σου!

Άτε, περαστικα.
Ο χρήστης Praktor είπε…
Perastika!ontws phaine na to dei kanenas giatros men pa8eis kamia molunsh, eisai kai pianistas...den uparxoun peri8wria gia tedkoies molunseis:)
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Κκουλλά
Ευχαριστώ για την αναρρωτικήν ευχήν ρε. Εγλύτωσεν την το νεύρο -ευτυχώς.


δρσπόκκ
Επήα γιατρόν να το δεί, τζι είπεν να το κρατώ καθαρόν. Φαίνεται εγλύτωσα την που ζημιάν μεγάλην. Έν ξανααννοίω κονσέρβες πάντως, οι μουσικοί έν πρέπει να παίρνουν ρίσκα με τα σιέρκα τους.


πράχτωρ
Επήα, καλού κακού. Εν τη μόλυνση που εφοήθηκα τζι εγώ. Ας εν καλά το neosporin που καθαρίζει καλά τζι απολυμαίνει την πληγήν.
Ο χρήστης Aceras Anthropophorum είπε…
ναι μεν ξανανοίξεις κονσέρβα τζιαι μάχου με τα κάγκα!!

Όταν εθκιάβαζα την ανάρτησην παρόλον που ανατρίσιαζα (ξέρεις φύρνουμαι με τα γαίματα τζιαι τους τραυματισμούς) εσκέφτουμουν ότι τούτος έβαλεν ομπρός να παραιτήσει την μουσικήν τζιαι να γινεί γλύπτης έτσι με το δαχτύλιν το κουτσόν... Ευτυχώς απότυχες :))

Ατε ρέ. Γιάνισκε τζιαι άφηκες τον κόσμον κρεμμάμενον πας το παλκόνιν να καρτερά τον οργασμόν :)))
Ο χρήστης postbabylon είπε…
ναίαμου ρε χαράς την κακαουσκιά σου, εμμαθκιάστεις μόνος σου!
ατε μεν έσιεις εννοια, εννα περάσει γλήορα!
Ο χρήστης Joy Tears είπε…
Εν πιστεύκω ότι εκόπηκες επειδή έτσι "έπρεπε",για να χαλάσει η χαρά σου. Εκόπηκες επειδή εν είσιες τον νου σου.
Ας ένι,περαστικά σου!
Πάντως, αν το σκεφτείς,ούλλο καλοτζαίρι στην Κύπρο και μετά σπίτι σου εμάσιεσουν με πολλά πιο επικύνδυνα εργαλεία τζιαι εν ετραυματίστηκες...τζιαι εκατάφερες να κοπείς τόσο άσιημα με μιαν κονσέρβα??
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Aceras

Ε νομίζω εν μέρες των αγαλμάτων, να πνάσει η μουσική λλίον. Έτσι τζι αλλιώς ήρτεν η μάνα μου επίσκεψην τζιαι έν βολεύκει να γράφω ούλλη νύχτα, το έξτρα δωμάτιον εν τζιαι το στούτιο μου. Αναμένετε :) <α, έκαμεν μου σήμμερα ένα χαλουβάν της μαείρισσας σπουδαίον, της μεσαρκάς κανίσshιν.


postbabylon
Τέλλεια κακαουστιά. Ετο εν για να κάμω διάλειμμα.


Joy

Ούτε εγώ το πιστεύκω που τα καλά, μα έσιει χάζι να το δείς έτσι. Λαλείς τζι εσύ τόσα επικίνδυνα εργαλεία που κρατώ, δισκοπρίονα, κάγκο, τζιαι δέν έπαθα τίποτε (εχτός που φουσκάλλες). Εν έχω το νού μου άμα γράφω. Στο οδήγημα να δείς κόμα..
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Περαστικά τζιαι πρόσεχε!

Αρεσεν μου τούτον:
«Κάμνει μιάν απότομην κίνησην η κονσέρβα…»

Όπως την πρώτην φοράν που εττούμπαρα εγώ, πριν πιάσω άδειαν. Ηρτεν τζιαι έδωσεν πάνω μου έναν σταματημένον αυτοκίνητον…

Τζιαι γλήορα μάχιμος!
Ο χρήστης Aceras Anthropophorum είπε…
Λλία λλία μας τα λαλείς. Εν ηξέρω αν έχει σχέσην, αλλά πριν 2 εφτομάδες ήταν οι γονιοί μου τζιαι μέναν δακάτω. Εκράτουν την πότσαν με το ελαιόλαδον τζιαι εμάχουμουν να γύρω μες την σαλάταν. Ε, αποφάσισεν τζιαι μέναν η πότσα να γλυάσει που το σιέριν μου σαν το σσιέλιν τζιαι να ππέσει πας τον πάγκον τον γρανιτένον τζιαι να γινεί λουβούθκια. Εκατάκοψα τζιαι γώ τα σιαίρκα μου (εγώ δεν είμαι μουσικός όμως τζιαι δεν επήεν τόσον βαθκειά) Εμάχουμουν θκυό ώρες να συνάξω τα λάθκια που χαμαί τζιαι να σαπουνίζω το πάτωμαν. Λαλείς να έχουν επίδρασην οι μανάδες που γερνούσιν; Ιδίως εσέναν που έθελες να έρτεις τζιαι σε οργασμόν... Τι λαλεί ο Φρόυντ; Εντάξει εσύ εν τον Γιούγκ πον να ρωτήσεις, αλλά τζιαι τζιείνος κάτι θα λαλεί :)))
Ο χρήστης ιων σκεπτικός είπε…
Διάσπορε σύναξε τον νού σου γιέ μου.:-))) Τίποτε μα τίποτε δεν ανοίγει με την βίαν. Ξέρεις το καλά τούτον. Πόσον μάλλον ένα τενεκεδάκι ντομάτες ... με .πηρούνι... Τι σημαίνει να μεν κρούσουν τα κρομμύθκια; Χαμηλώνεις τη φωθκιά ώσπου να ετοιμάσεις τα υπόλοιπα. ΄Ατε ελπίζω να την εγλίτωσες τζια να ξέρεις καρτερούμεν ......
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Στροβολιώτη

Χαχαχα είσαι ο μόνος που το έπιασεν αλόπως το 'κάμνει μιάν απότομην κίνηση'.
Έν έφταια εγιώ κύριε αστυνομικέ, έτο έωκεν μου την το σταματημένον τ' αυτοκίνητον!



Acera
Έ, κάτι θα έσιει σχέση με τούτο. Άμαν έρτει έσσω ο πρώτος ο έρωτας συχχίζουνται τα σύμβολα της γονιμότητας τζιαι της γέννας, αλλάσσει η πολικότητα του σπιθκιού. Λαλείς να αντρέπουμαι τωρά αλόπως να κάμνω το ουράνιο μμου σέχς αφού ήρτεν η πηγή της γνώσης της αμαρτίας?


Ιων

Μάχουμαι να τον συνάξω, έκαμα παύση στο γράψιμο. Έν μου έμεινε νούς τζι εμαείρευκα χωρίς να σκέφτουμαι.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.