Τα γενέθλια στον ουρανοξύστη

Εψές, απρόοπτα, τελευταία στιγμήν, εσύναξεν μας άρον άρον που το Φατσοβιβλίον  μιά φίλη μου βιολίστρια που την Αρμενίαν, να ανεβούμεν παρέα στον τελευταίον όροφον του Ουρανοξύστη κάτω στη Μεγαλούπολην με τα μέλη της ορχήστρας της, για να φάμεν να πιούμεν τζιαι να γιορτάσουμεν τα γενέθλια του καλού φίλου Πεϋμάν, του οποίου εκάμαμεν έκπληξην.    Μα εχάρηκεν πολλά με την έκπληξην εγέλασεν καλά ο φίλτατος μαέστρος που μας είδεν ούλλους μαζεμένους καλοντυμένους για χάρην του.  

 
Στον τελευταίον όροφον?   Ναι.  Ψηλά στον ουρανόν,  αλλά μέσα στον ουρανοξύστην, όι έξω στην ταρράτσαν να μας παίρνει ο αέρας των 12 μποφόρ τζιαι η κρυάδα η αρκετά υπό του μηδέν τζιαι τα σκοτεινά.  Μέσα, στα βραστά μας, με τη μουσική τζάζ στη γωνιά (κάτι γέροι αρχιδάτοι, ντυμένοι '50ς.  Ακόμα θυμούμαι την έκφρασην του κκέλη με την τρομπέττα, έμοιαζεν του Μάϊλς Ντέηβις λλίον, τζιαι έκαμνεν το όργανο να έχει απανωτούς οργασμούς -με το συμπάθειο, δέν υπάρχει άλλη περιγραφή).  

Στο  'καλόν'  εστιατόριον που φιλοξενεί ο τελευταίος όροφος (τίποτε ιδιαίτερο.  Η κουζίνα του δέν μυρίζει αυθεντικότητα ή περιπετεια, εν ποτούτα που με νευριάζουν αλλά άτε τί να κάμω, έκρυψα), με τον καφέ μοντέρνο διάκοσμο, εκάτσαμεν στα {κάποτε ήταν ωραία, γρανιτένια, το '98}   {ξενοδοχειακού τύπου }τραπεζάκια κοντά τα τεράστια αλεξίσφαιρα παράθυρα, στα οποίο συνήθως κάθεσαι για να θωρείς το κενόν τζιαι τα φώτα της πόλης πουκάτω που τα γόνατα σου τζιαι να σε κρατεί φόος μαζί με γελιούιν σάν να κάθεσαι πάς σε ρόλλερκκόουστερ.  (τζιαι μιά σκέψη αεροπλάνου που έρκεται κατα πάνω σου είναι ότι πρέπει)

Ρομαντικότατον χαμηλόφω(τ)(ν)ον εστιατόριον που κάμνει για να πάεις με το first date σου για να την εντυπωσιάσεις ότι είσαι τύπος με deep thoughts and fathomless complexity, ακούεις τζάς, έν φοάσαι να πλερώσεις τες τσουχτερές τους τιμές ($68 τo t-bone στέκκι, τρομάρα τους κκερατάες),  αρέσκει σου λλίον ο κίνδυνος (βλ.  τρομοκρατίες, φωτιές κλπ παρανοϊκά), η απόσταση που το έδαφος σε διεγείρει, είσαι suave, don juan, a man of the world etc.  etc. Διά ο ουρανοξύστης  'δωρεάν μύνημα' στο date σου για την μοναδικότηταν  του ατόμου σου γιατί για να καλέσεις κάποιαν σε ουρανοξυστοεστιατόριον να φάτε σημαίνει έν είσαι σάν τους άλλους.  Ο ουρανοξύστης γίνεται καύσιμον του μυστηρίου της ανταλλαγής πληροφοριών χωρίς λόγια (έν χρειάζεται να μιλήσεις πολλά για τα αισθήματα σου ή τα πιστεύω σου -πράμαν άβολο για τους παραπάνω άντρες-  μιλά για σέναν το περιβάλλον τζιαι η ατμόσφαιρα του.)  

Για μάς τους εφήμερους θαμώνες που επήαμεν μόνο για να γιορτάσουμεν τον φίλτατον Πεϋμάν που έκλειεν τα 39 του, όχι για να ρίξουμεν γκόμενες ή να προκαλέσουμεν μυστήριο για τον εαυτόν μας, εσήμαινεν οτι εκάτσαμεν ανάμεσα σε πρωτο-ζευγαράκια τα οποία
 (άχ, είδα τα με το αντικοινωνικό μου μάτι) (άχ συγχώρεσε με)  
                                                               αναδύαν ψεύτικη και ενοχλητική σεξουαλικότηταν, εχουφτωννούνταν συχνά πυκνά και ντροπαλά (stop trying so hard!!!)  με φούχτες ιδρωμένες βουτηρωμένες γεμάτες ποφάγια, τζιαι clearly ήταν τζιαμέ για να "γνωριστούν" , αλληλοταϊζούνταν γλυκά, επίνναν μαρτίνι με περίεργα πρόσθετα  για να εντυπωσιάσουν, ετρώαν προσεχτικά να μέν αλληλονομίσουν  οτι εν γαούρκα μάνα μου εθέλαν τα καημένα να ζήσουν στιγμές μοναδικές χωρίς φασαρίαν, εθέλαν ένα μικρό παραμύθι δηλαδή, εζητούσαν πολλά;;;   -στην ευγενικήν τους επιθυμίαν επροσθέσαμεν την πικάντικην μας συμπεριφοράν τζιαι ελαφριά χτηνοσύνη (δηλαδή φωνές, γέλια, ανέκδοτα αρμένικα, κυπριακά, περσικά, ιταλικά, τσέχικα, τζιαι επίσης τη μέθη μας, τα σχόλια για τα κρασιά που μας εφέραν -ψευδοπεριγραφές του μπουκέττου του κρασιού με πορνοinfluences οσφρητικά.)  

Δέν μας εκτιμήσαν τα ζευγαράκια καθόλου μα καθόλου.   Σόρυ παιθκιά.   Να πάτε αλλού να ζήσετε την απλή σας φαντασίωσην.   \\



Εγώ στο μεταξύ είχα πάει δύο ώρες νωρίς, μόνος μου, έθελα να απολαύσω μοναξιάν, έκατσα αυτοερωτικά στο μπάρ να διαβάσω μιάν ποιήτριαν τσιάκκισσαν με την οποίαν είμαι μόνιμα ερωτευμένος    
                 (με την έμπνευσην της την φωτεινήν, έρως μεγάλος)   
                                                                        (λαλούν την Sharon Olds
                                                                                    (εφαντάστηκα ότι ήμουν σε date μαζίν της πόψε-όι γήινον date πεζόν με εφήμερην προσοχήν τζιαι βλέμματα ξημαρισμένον ούλλον σάλια τζιαι αμηχανίαν ή ενοχές ή αυτοκριτικές ψευδοηθικής, άλλου είδους date, εμηχανίστηκα στο μυαλόν μου θεϊκόν date, ανεξέλεχτου λεξικού πάθους, ακράτητου ρυθμού, χωρίς κοσμικές ή αθρώπινες αδυναμίες να εμποδίζουν, date ά-κορμον, ολόσωμον που εφαντάστηκα  με τον εσωτερικόν της κόσμον)     
                                         (απαίσιο το όνομα σου Sharon, σάν τον Χάρον, ή τη σαρκάν της στετές που σαρίζει, ή σαν τον Ααρών που τη Βίβλο που εθυσιάστηκεν παρολλίον που τον Μωυσήν, ή σάν να βιάζεσαι άρον άρον να πάεις κάπου τζιαι δέν στέκεσαι να μου δώκεις σημασία)  
(Φαντάζουμαι  να σου κρατώ τα πεννοφόρα χέρια την ώραν που γράφεις τα Φωτισμένα σου, χωρίς να δημιουργούμεν μεταξύ μας ηλεχτρισμόν σεξουαλικόν, ούτε παρενθέσεις ή καλοτροπισμούς αγνώστων σε στύλ φλερταρίσματος, άχ, κατ' ευθείαν στο ζουμί είδους date, plugged into the source, στην πηγή της Αγάπης μέσα, στο οποίον date τα κόμματα τζιαι οι τελείες έν υπάρχουν, τζιαι ο διάλογος εν καταιγιστικός  juxtaposed σάν μελωδία διπλή που  κομμάτιν αβαντκάρτ, date α-σεξουαλικόν αλλά λογοερωτικόν)  
                                                          ...τζιαι έκατσα στην άβολη καρέκλα του μπάρ στον κόσμο μου  τζιαι εδοκίμασα πέντε πύρες διαφορετικές...
                    (..here's to you, Sharon, my precious sharp Sharon, ναι ναι, θα σε φιλούσα συμβολικά στην εντέκατη συλλαβή σου αλλά δυστυχώς είμαι παντρεμένος βλέπεις, ππέφτεις μου τζιαι λλίον μεγάλη χεχεχεχε, είσαι γέννημαν του '42 τζι εγώ του '72, έν βολεύκει ξέρεις, and you would have found me young, naive and mediocre, τί να σε κάμω έτσι έμπειρον όν που είσαι),   ......ερούφησα το λοιπόν πυρούδες τάχα 'μερικής παραγωγής' ντόπιες 
(αρκετά ιδιότροπες πυρούδες, πικρές τζιαι αρωματικές πολλά).       Ώχχχχχ,  τί ωραίο συναίσθημα να καλύφκει το μουστάκι σου ο αφρός της πύρας, να τον μαζεύεις ευγενικά με την άκριαν της γλώσσας τζιαι να διαβάζεις μουρμουριστά πελλοποίηση ενώ φαντασιώννεσαι ερωτολογικά λογοερωτικά πράματα.  Εζαλίστηκα.   
Ένιωσα τους μύς μου να ξαπολούν τα 
δόντια τους που το κορμίν μου,  τζιαι ησύχασεν η αναπνοή μου.  
Ετυλίχτηκεν ο ρυθμός της γλώσσας γυρόν μου.  

Επιτέλους, το μαύρο λιοντάριν που με τρώει (γράφω σιγά σιγά τη μουσική,  τζιαι η ζωική φουρτούνα μέσα μου -θηρίον ανήμερο-  έσιει 2-3 μέρες ακκάννει με παντού,  -όι ερωτικά τζιαι ευχάριστα, ενοχλητικά τζιαι εκδικητικά, ούλλον διάθεσην του στύλ "θα σε μασήσω να σε καταστρέψω λεσιασμένε, δέ θα καταφέρεις να φκείς πουπάνω ή να προχωρήσεις, τούτον ήταν..." ).   
Επρόλαβα τζιαι εδκιάβασα ούλλα τα ποιήματα της που είχα μαζί μου, έκαμεν την καρκιάν μου περιβόλι εύφορο, έπιασεν με το παράπονο που ο υγρός, καθαρός κόσμος της ο γεμάτος μυτερές εικόνες δέν υπάρχει στην πραγματικότητα γιατί πολλά θα έθελα να ζιώ μέσα του κάποτε κάποτε, όποτε με θέλει εκείνη, πολλά θα έθελα να τρυπώσω μές στες παραγράφους τζιαι το μέτρον, τες συλλαβές της.  Άχ τί κόσμον εκατάφερεν να πλάσει!!  Θέλω να γίνω λέξη, πρόταση σε ποίημαν της, να ζήσω για μέρες μές το σύνολον των αρμονικών γραμμάτων, να πλάσω τζιαι γώ τη γωνιούδαν μου μές τες εικόνες τζιαι τις περιγραφές...  Θα γίνω δακτυλικόν εξάμετρον του Ομήρου, τζιαι πολυσύλλαβον ενοχλητικόν, να σε τσιμπώ τες νύχτες με τους τόνους μου τους απότομους....   Μετά θα φύω.  Date is over.  (.....δέ σου ανοίκω, μή με κρατάς.....)      
Εσκέφτουμουν με παράπονο:   "Που κολλώ εγώ;;  "   "Εμέναν πού έν το λεγόμενο Σπίτιν μου?"   

Ευτυχώς, πρίν να το πολλοσκεφτώ το θέμαν (to be continued), ήρταν οι φίλοι  τζιαι αναγκάστηκεν τζιαι έκλεισεν ο κρουνός του νού, εκόπασεν η λάβα που ετοιμάζετουν να κάμει πυροκλαστικήν έφοδο πάνω μου, οπότε έβαλα πίσω το χαμόγελον μου στη φάτσα μου, 'εχωσα τη Sharon σπαρκωμένην μές την πούγκαν μου, εξαναντύθηκα Φυσιολογικός με το κοστούμιν 'Διάσπορος ο Συνθέτης ο Καραπουσιουκλής Που εν Ευγενικός, Χιουμορίστας, Οικογενειάρχης Προκομμένος, Μάσσιαλλα του Για Μουσικός Τί Καλόν Κοπελλούδιν που Είναι', άρκεψα να μιλώ με το ήρεμον ύφος που με ξέρει ο Έξω Κόσμος, έγινα κοινωνικά αποδεχτός πάλε, τζιαι επέρασα καλά.



Σχόλια

Ο χρήστης ρίτσα είπε…
διάσπορε είσαι τέλεια φαντασιόπληκτος αλλά αρέσκεις μας πολλά :)

φιλούθκια
Ο χρήστης Anonymous είπε…
Διάσπορε ΕΙΣΑΙ ΚΡΟΙΣΟΣ!

Γιατί; Επειδή: τα μουσικολογικά και τα λογοτεχικά τα'χεις, για τα καλά. Αυτή είναι μια καλή περιουσία. Αλλά πέραν αυτής της περιουσίας έσιεις τζαι πολλύ χάζι, φακκούν σου τζαι οι χλεχλέδες, πίννεις τζαι διάφορες μπύρες, ΤΖΙΑΙ έσιεις ΜΟΥΣΤΑΤΖΙ!

Άφηκα τζιαι εγώ το μούστακο μου έσιει λλίες μέρες, τζιαι μοιάζω με αμερικάνο ρεντνεκ trackdriver (επειδή εν νάκκο ξανθό το μουστάτζι μου. Αλλά εν πολά πασιύ αδρωπινό --> μόλις μπω του δωματίου αλλάσσουν αυτόματα οι κοινωνικές ισορροπίες μόνο τζαι μόνο που το μουστάτζιη μου).

Λοιπόν, σε διάβασα πρωί, πριν γιολλάρω για να αρχίσω τη μέρα μου. Η μέρα έξω είναι τέλεια, η θάλασσα γαλάζια, η ψυχή μου χαρούμενη αφού ένας ωραίος σπόρος ήρτε που ένα Διάσπορο τζαι εμπήχτη μέσα της. Μόλις εθκιέβασα το κείμενό σου, εγελάσαν τα μουστάτζια μου (εγελούσαν καθόλη τη διάρκεια της ανάγνωσης) εσηκώθηκα απότομα ίσια πάνω, εσήκωσα τα σιέρκα μου ψηλά σαν τον Ρόκκυ τζαι εφώναξα "ΓΙΕΣ"!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Διάσπορε,
έχω την εντύπωση, ότι θα σ' εκφράζει και ο Φίλιπ Λάρκιν...

http://www.poemhunter.com/philip-larkin/

Την καλημέρα μου.
Ο χρήστης stalamatia είπε…
Διασπορούδιν την Αγαπούλα σου εν θα τη μάθεις να θκιαβάζει ελληνικά?οξά ξέρει?.Ατε από αύριο νηστεία τζιαι σου τζιαι τα μουστάτζια σου.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
ρίτσα
Φιλούθκια τζιαι σε σένα ριτσα μου. Είμαι πολλά φαντασιόπληκτος τζιαι αρέσκει μου να κάθουμαι πάς τον τοίχον μεταξύ της πραγματικότητας τζιαι της 'Αλλης Πραγματικότητας. Makes being alive extra super extended.


Χρίστε Β.
Φίλτατε μυστακοφόρε, έσιεις ποτζιήνο τους φορτηγάες; Ξέρω τί εννοείς 'όταν μπώ στο δωμάτιο αλλάσσουν..οι κοινωνικές ισορροπίες" προσθέτει σοβαρότηταν το μουστάτζιν.
Έφτιαξες μου τη μέραν μου με το καλό σου σχόλιον, έν να πάρω τζιαι πάνω μου. Αμα ξέρω οτι έκαμα πλάσμαν νούσιμο να γελάσει, αννοίει η καρκιά μου. Σιερετώ σε που 5,000 μίλλια μακρυά.... "Γιέςςςς" τζιαι σε σένα.

Ώχχω, η θάλασσα ήταν γαλάζια (εμάς έσιει τεράστιαν χιονοθυελλαν τζιαι τσαμπουκκέφκω που τη δουλειάν)


Λεμέσια
Μα πού τον ξέρω πού τον ξέρω το Λάρκιν... Θα τον ανακαλύψω, ευχαριστώ πολύ. Καλησπέρα.


Σταλαματιά
Ξέρει να διαβάζει η Αγαπούλα μου (τζιαι το μπλόγκ διαβάζει το αλλά κάποτε με τα κυπριακά δυσκολεύκεται τζαιι ρωτά με). Απο αύριο νηστεία έ;; Είδα που έβαλες ωραία συνταγή με φασόλια γίγαντες, θα τα φτιάξω...
Ο χρήστης Λάζαρος είπε…
Διάσπορε, ούλλα καλά τζιαι άγια, αν με ρωτάς: τζιαι το μουστακούι, τζιαι η μπιρούα, τζιαι η Sharon, τζιαι οι απανωτοί οργασμοί της τρομπέτας, τζιαι τα βουτυρωμένα şερούθκια των lovebirds, τζιαι το eavesdropping σου. Ἀφίενταί σοῦ αἱ ἀμαρτίαι, τέκνον! Αλλά σαν να τζι έμπλεξες λλίον [λλίιιον· τσας] την ιστορία του Αβραάμ τζιαι του γιου του του Ισαάκ με την ιστορία του Μωυσή τζιαι του Ααρών του αρφού του;

Ένα ψιλοπεριστατικό με το Μωυσή τζιαι τον Ααρών αναφέρεται κάπου στην Έξοδο [κεφ. 4 εδάφια 11-16], αλλά εν νομίζω να αναφέρεσαι σε τζείνο: Ο Μωυσής είχε κάποιο πρόβλημα στην ομιλία (ο ίδιος είπε ήταν βραδύστομος και βραδύγλωσσος – go figure) τζι επαρακάλεσεν το Θεό να στείλει άλλον στη θέση του να μιλήσει του Φαραώ[νου]. Φυσικά εδώ πρέπει να αναφέρουμε πως εν τζι ήταν τζιαι λλίον πράμα να σταθείς ομπρός κοσκότζιαμου Φαραώ τζιαι να του πεις «Let my people go or else!». Ήταν τζιαι νάκκον ευέξαπτος ο Φαραώ, νάκκον θεοποιημένος, πού να σταθείς ομπρός του τζιαι ν’ αρκέψεις «L-l-l-let m-m-my p-p-p-p...»;

Οπότε ο Θεός είπεν του Μωυσή να μεν αγχώνεται, διότι ήταν να τον έστελλεν μαζί με τον Ααρών τον αρφόν του που είχε το λέγειν. Εξάλλου the best was yet to come, απλώς εν το ήξερεν ο Μωυσής...
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Λάζαρε
Ού αμώτο, εν καλά που λαλείς. Έγραφα τόσο γλήορα τζιαι αυθόρμητα που έππεσεν που το υποσυνείδητον ο λάθος συνειρμός τζιαι πρόσωπα βιβλικά. (...έσιει τζιαι 17 χρόνια να πάω εκλησιάν τζιόλας...)
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Ά, έφυρες με με την ιστορίαν του Φαραώνου, ππ ππ ππ ππι ππιπλ γκ γκ γκο. (το οποίον αστείον δέν περνά δαμέ στη Χ.Τ.Ε.ρνίαν γιατί εννεν politically appropriate)
Ο χρήστης Λάζαρος είπε…
Α τζι ενόμιζες ότι στην εκκλησιάν ασχολούνται με τον Αβραάμ, τον Ισαάκ, το Μωυσή τζιαι τον Ααρών;

Εγώ που εν είμαι τζιαι της επικαιρότητας τζιαι ξέρω πως εν παραπάνω με πολεοδομικά σχέδια που ασχολούνται τωρά τελευταία - βοήθειά μας.

Mwaha!

-----------
Update: Ε, εν είμαι εγώ που είπα ότι ήταν βραδύγλωσσος, εν τζείνος που το είπε! Άμα εν το λογοκρίναν στη Γραφή έννα μου το λογοκρίνει το 28th Amendment;
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Έβαλλεν τζιαι τζιήνος πετρούδες πουκάτω της γλώσσας του? Θυμούμαι εδοκίμαζα το που ήμουν ρόκωλος στο Ζύγιν οποτε επηένναμεν για ψάριν τες κυριακές, έθελα να γινώ ρήτορας ιμίσχιμου.

Oy, xaxax, you know the 28th amend...?
Ο χρήστης Λάζαρος είπε…
Διάσπορε, I hate to break it to you, αλλά ένε$ει ακόμα 28th. Ως τα 27 εφτάσασιν!

Πάντως μεν υποτιμάς τες πετρούες του Ζυγιού. Απ' ό,τι φαίνεται, επιάν τόπο!

Mwahahahaha!
Ο χρήστης Demis G είπε…
"..τζιαι επέρασα καλά."

nuff said :)
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Lazare
Χαα χαχ, μα έπλασες την 28τh amendment πιλέ? Πρόσεχε να μέ σε συλλάβει το Homeland Security για συνταγμάτρομον.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
δημήτρη

To 'επέρασα καλά' ήταν σχετικό....
Ο χρήστης Demis G είπε…
όου..

my bad then.. :/
Ο χρήστης Anti-Christos είπε…
Σε ζηλεύκω και σε θαυμάζω για τον τρόπο που ζεις!

Αλλά... Κυριακή κοντή γιορτή!!!
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Dimitris

¨-Π
"


Anti_christos

Την παροιμίαν που έγραψες επρεπεν να μου την εξηγήσεις τζιαι δέν την ηξέρω αλλα ακούεται καλή ,....
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
τι ωραία αυθόρμητη γραφή. Όταν περιγράφεις τέτοιες σκηνές, σε φαντάζομαι σαν ένα ακόλουθο του θεού Διόνυσου, ένα βάκχο ή σάτυρο (δεν τους ξεχωρίζω και πολύ), με τα γένια σου, γυμνόστηθο ξαπλωμένος μέσα στις αγκαλιές διάφορων αιθέριων απολαυστικών στρουμπουλών νύμφων, να τρώτε σταφύλια και να πίνετε κρασί απο κέρατα ζώων ;-)
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Cake

Μέν μου κάμνεις έτσι κακά, ο βάκχος με τις νύμφες θα ήθελα να είμαι, θέλω τζιαι εναν λυράρην να μου παίζει αρχαίες μελωδίες. Επίσης θα έθελα να ήμουν ο Gustav Klimt που είχεν παρόμοιες εμπειρίες στο στούτιο του χιχιχι.
Ο χρήστης Λάζαρος είπε…
Λυράρης! Εγώ!!!
Άτε κύριε! Άτε κύριεεε! Πληζ κύριε!!!

I heard there was a secret chord, that David played and it pleased the Lord... It goes like this: the fourth, the fifth, the MAJOR fall and the MINOR lift.

[Well, my faith was weak; I needed proof - See where it got me?]
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Really? Sounds intriguing, αλλά εν πολλά bland συγχορδία, ο Lord μάλλον music of the spheres ακούει. Ά, έσιει έναν κοπέλλιν επιστήμονα στην ελβετία (έμαθεν μου το η τηλεόραση τουτο) που πιάννει τα frequencies του σύμπαντος τζιαι μεταφράζει τα σε μουσικήν αβαντκαρτ. Εμέναν αρέσκει μου πολλά, άκουσα έναν του κομμάτιν άν και δέ θυμούμαι το όνομα δυστυχώς. Άλλους προκαλεί ημικρανίαν (πώς όμως? Εν τόσον πολύχρωμη τζαιι ομορφουδα σαν τα κύμματα του ωκεανού...)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.