Φκάλε την κουκκούλλαν πάτρωνε κλεφταρά



Η ποιητική πόρτα του περιπτέρου της γειτονιάς μου.  

"Please remove any kind of mask or hoodie"

Πρίν να μπείς μεσα στο περίπτερον δηλαδή πρέπει να φκάλλεις το καππέλλο σου, τη σιάρπα σου, τζιαι τον καούκκον (άβολον πράμα τωρά το χειμώνα που εν παγωνιά)  Ιδεμή φωνάζει σου σάν τον πελλόν σε γλώσσαν με πολλά αγχωτικούς ήχους τζιαι φκάλλει το πέησπολ πάτ που κάτω που τον πάγκον -τζιήντο το ματσουτζιην το μακρύν, αναμώννει το να σου το γυρίσει, σιέζεις πάνω σου, "Απολογούμαι!!!" λαλείς, τζιαι φκάλλεις τες μάσκες.   Εν πελλός?  Γιατί δέ θέλει να καλύφκουμεν τη φάτσα μας???    Έ, γιατί άραγε?   Εκλέφκαν τον οι ρέπελοι οι μασκοφόροι κάθε 3-4 μέρες τον καημένον τον ινδό  που εγόρασεν το περίπτερο πέρκι δεί άσπρη μέραν η οικογένεια του.  Εμπαίννναν μέσα ντυμένοι νίντζια, ακόμα τζιαι με τη μάσκαν του Μπίλ Κλίντον ήρτεν ένας τζιαι επέμενεν 'δώσε μου τα ριάλλια ή σφάγγω σε πεζεβέγκη'  (gimme the money or I'll cut you, mofo").   Άλλοι έρκουνται  ντυμένοι που φυσικού τους γκάκστερς με τα μπλίγκ-μπλίνγκ (ψεύτικα χρυσαφικά  μεγάλου μεγέθους και αμφίβολου γούστου)   να κοσμούν το λετσιασμένον τους λαιμό τζιαι με τη φάτσαν τους μισοχωσμένην μές την ξημαροκουκκούλλαν της φανέλλας τους, τα πλατιά παντελόνια τα βρωμισμένα τους κρέμμουνται ώς τα γόνατα τους με τα σώβρακα έξω, τζιαι ζητούν ριάλλια.    Έσιει την εντύπωσην ο Ινδός οτι οι γκάκστερς εννα φκάλουν τες μάσκες για να τους δεί, επειδή τους είπεν please!    Νευριάζω όποτε πάω να γοράσω παγωτόν ή πίσσες.   Ππεζεβέγκη φατσάρω σου για ληστής?    Σκέφτουμαι να τιτσιρωθώ τζιαι να μείνω με έναν τάγκα άπρεπον ένα νούμερον μιτσόττερον του τροφαντού πισινού μου, τζιαι να ρέξω της πόρτας με την κυπριακή μου κορμάρα που κάμνει μόνον για θάλασσαν, σέξ τζιαι κουνοσσhυλλιόν,  να κάφκει τες καρκιές των ναρκωμανών κοτσιάκαρων όπως ρέσσω με μπράτσα ποτανισμένα στον αέραν σάν το σταυρωμένον, να κάμνω χορευτικές κινήσεις στριππερ τζιαι να του πώ οταν καταφέρει να ξεπεράσει το σιόκκκ του:   "έναν κρέβενέη τζιαι μιάν Απογευματινήν κύριε σε παρακαλώ", να δώ τί θα μου πεί τζιαι τί θα κάμει.  Άχ, γιατί να είμαι πατέρας τζιαι να μέ θέλω να με συλλάβουν οι μπάτσοι?? 

Σχόλια

Ο χρήστης Demis G είπε…
πω πω.. η αμερικάνική πραγματικότητα στο μεγαλείο της.

καλά μιλάμε ήσουν τόσο περιγραφικός στην φάση που σκέφτεσαι να τιτσιρωθείς που ήταν λές και έρεξες που δίπλα μου και εμύρησεν η J.P.Gaultier κολόνια (www.jeanpaulgaultier.com) στο διάβα σου και εγύρησα να κοιτάξω αν όντως είσαι δαμέ...!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
lolol
Ελαφροπαχουλλούδης συνθέτης τίτσιρος σε περίπτερο να μυρίζει Gaultier χχχαχ. Εν καλή επικεφαλίδα.
Ο χρήστης Nadsat Orange είπε…
skeftikes katholou to endexomeno na tin vrei mazi sou o kaimenos o indos? ke meta na prepei na vouras mes tous dromous, ke mazi me ton indo na se vouroun ke oi narkomaneis kotziakares kai ligo pio kato na kamoun join kai 2 trannies!!!enna exei fasi! lol
Ο χρήστης Λάζαρος είπε…
Eφόρτωσεν ο Θκιάσποροοοοοοος!
Χάτες χούλοι μαζί: Θκια-Θκια-Θκια-σπο-ρος!

ΕΦΥΡΕΖΜΕ ΤΖΙ ΕΞΥΠΝΗΣΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΤΑ ΧΑΧΧΑΝΑ, ΑΣΥΧΧΩΜΠΑΤΕ!
Ο χρήστης Λάζαρος είπε…
ΠΕΛΛΟΠΛΑΖΜΑ!
ΤΟΞΟΠΛΑΖΜΑ!
ΜΥΚΟΠΛΑΣΜΑ!
ΕΚΤΟΠΛΑΖΜΑ!
ΙΔΙΟΠΛΑΖΜΑ!
ΥΠΕΡΠΛΑΖΜΑ!
ΕΞΩΠΛΑΣΜΑ!
ΠΥΡΗΝΟΠΛΑΖΜΑ!

...ΠΛΑΖΜΑ ΤΙΒΙ ΠΟΥ ΜΟΝΕ ΣΟΥ!
Ο χρήστης ruth_less είπε…
Εντάξει, η κατάσταση του ινδού εν λλίον "μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι" αλλά έχει το δικαιολογητικό του!

Τζιαι συ βρε Διάσπορε μου εφύρτεις να τιτσιρωθείς... να τον κάμεις τέλεια με το λάωμα τον άθρωπο!

Υ.Γ. Μα που θυμήθηκες τα κρέβενεη...! Ήμουν σε ένα σπίτι την Κυριακή τζιαι αναφέραμεν το τζιαι μεις.
Ο χρήστης Κουνούπι είπε…
Χάχαχ! Καλό!
Την επόμενη φορά να κρατάς κι εσύ μιαν ταπελλούδαν πάνω σου που να γράφει "μπορεί να φορώ σιάρπαν αλλά έν είμαι ληστής!" :Ρ
Ο χρήστης Sike είπε…
heheh

"Ππεζεβέγκη φατσάρω σου για ληστής?" - πολλοί ληστές και λοιποί εν εφατσάραν για ληστές και λοιποί ώσπου και εληστέψαν και λοιπά... εν τον αδικώ τον φτωχόν, κάμνει ό,τι περνά που το shέρι του ο γέρημος
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Nadsat Orange
Αυτή θα ήταν μεγάλη και ευχάριστη έκπληξη γιατί αρέσκει μου το 'εχτός πραγματικότητας' element... Σαν τον Benny Hill θεός μακαρίσει τον χαχαχα


Λαζαρε
Δέ σου είπα να μέ με διαβάζεις που το πρωί ρε? Ή θα αχχωθείς ή θα φυρτείς. Για να καταλάβεις, η γεναίκα μου δέ μου μιλά αν δέν περάσουν οι 9Πμ..
Χαχ άρεσεν μου ο αυτοσχεδιασμος σου -ΠΛΑΣΜΑ, χααχ ειδικά το ΤΟΧΟΠΛΑΣΜΩσηΠλασμα τζιαι το ΠΥΡΗΝΟΠΛΑΣΜΑ

ρουθλες
Αγρόν εγόρασεν τζιαι χωράφι χέρσον ο ινδός νομίζω. Θα έθελα πολλά να τον σιοκκάρω, για να καταλάβει οτι έν δουλεύκει ο τρόπος του.
ΥΓ τα κρέβενεη εν κλασσικά τσιάρα θυμούμαι τα που τα παιδικά χρόνια, έπιννεν τα κάποιος θείος μου. Ακόμα υπάρχουν?

Κουνούπιν
Ή "Δέν είμαι τρομοκράτης, είμαι μεσογειακός τύπος λλίγον μουττάς τζιαι σγουρομάλλης" -να δειχνω τους μπάτσους.

σικέ
Οι ληστές μας έχουν μιάν ιδιαίτερην φατσολογίαν τζιαι τρόπον ντυσίματος. Εγώ ο καημένος, δάσκαλος του πιάνου ντυμένος με παττελόνια κασμίριν τζιαι τρικά γαλάζια τί γυρεύκω για κλέφτης χχεχεχε.
Ο χρήστης Λάζαρος είπε…
Ρε Θκιάσπορε, ο μόνος μου αυτοσχεδιασμός εν η χρήση του Ζ αντί του Σ τζια το ΠΛΑΖΜΑ ΤΙΒΙ ΠΟΥ ΜΟΝΕ ΣΟΥ. Όλες οι υπόλοιπες λέξεις είναι υπαρκτές, είναι καλά και στέλνουν τα χαιρετίΖματά τους!

Μουάχαχαχαχαχαχαχα!

Άπαιχτεεεεεε!
Κροίσε, που λέει τζι ο φίλος ο Χρήστος!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.