Μουσική ζεστή του Φούρνου


Χάτε.  Ετέλειωσα το 14ον draft.  Αλλο έναν τζιαι κανεί....      Εδούλεψα πάνω του που η ώρα 7 το πρωί ώς τες εννιά πόψε, εσσιέξιξι   χωρίς διάλειμμαν (εχτός του βλόγκινγκ κάθε κάμποσην ώρα).    Εφκαλα μαλαζαβράγκαν του νού.  Εμείναν κάτι λεπτομερειούδες.  Ορίστε η πρώτη σελίδα για όσους καταλάβουν.  Βραστή, κρουστή  μουσική, με μάγουλα κατακόκκινα, στόμαν που ακόμα αγκομαχά.  Μούσα αλαφκιαζμένη που τον πύρινον έρωταν μας τον πολύμερον.  Επόφκαλα την/με.

Δυστυχώς..
Άμα έρτω σε τούντο στάδιο του κομμαθκιού κατι ταράσσει τζαι σπάζει μέσα μου τζιαι κοντεύκει ο ψυχισμός μου όσον γίνεται πιό κολλητά με την λεγόμενη "Πελλάρα" γιατί σταματώ να διαχωρίζω το 'εξω' που το 'μέσα'  -αν σας έτυχεν, ξέρετε....    

Ούλλα του κομμαθκιού τζιαι της ποίησης (θυμήθου διαβάτη το Ι, II, III, IV, V
που έγραψα, τα ηφαίστια, οι σάρκες, οι εικόνες της αναγέννησης τζιαι του θανάτου, ο ήχος που έπλασα ο αρρωστημένος του κομμαθκιού, ούλλα βουρούν με πόψε να με τσιλλήσουν/ακκάσουν, τζιαι κρατεί με σφιχτά έναν τρομερόν anxiety.  

Αλλά επειδή έτσι έναι το process, έ φοούμαι τίποτε.  Ξέρει το Αδρωπούιν Του Μυαλού τί κάμνει.  

Σχόλια

Ο χρήστης Terra Incognita είπε…
Μπράβο φίλε μου!
Αρέσκει μου που μας ενημερώνεις τζαι βλέπουμεν το να παίρνει σάρκα τζαι οστά. Κανόνισε να το ακούσουμε τζι ολας.
ΥΓ:Εν στο Sibelius που γράφεις;
Ο χρήστης Λεμέσια είπε…
Διάσπορε μου,
εύγε! Όμορφη η στιγμή της ολοκλήρωσης...

Πρέπει να το γιορτάσουμε στην καλύβα...Εσύ θα μας κεράσεις κι εμείς θα φέρουμε τα δώρα... :)
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
μα τζιαι γιω λαλώ κάτι γίνεται, ανοιχτά τα φώτα, κανένας μέσα...
Εστάθηκα καραούλιν εψες μήπως μπει κανένας και σου κλέψει την έμπνευση:))))
Ο χρήστης Mafalda είπε…
mporoume na to akousoume ki olas? :)
Ο χρήστης Λάζαρος είπε…
(α) Ανατρίχιασα.

(β) Έλυσεν τον η μίλλα μου τον πιανίστα που 'ννα πιάει την παρτιτούρα. Ρε αθεόβοβε..! Μα κάθε μέτρον άλλασσες ρυθμό; Που τα 6/2 στα 4, που τα 4/2 στο 1/4, που τα poco accelerando στα poco ritenuto, που τα mezzo-forte στα pianissimo, ποδά acciacatura, ποτζεί apoggiatura, πάρατζει marcato, δαμαί octava basso, τωρά pedal, τωρά ξιpedal! Πιο θκιασπορίσιμα dynamics εν εί$εν..!

(γ) Το something lost forever ως χρωματισμός, αποτέλειωσεν με.

(δ) Πότε τ' ακούμεν;
Ο χρήστης Κουνούπι είπε…
Ουάου!

Έννα 'ν για πιάνο τελικά ή τούτον εν σπαρτίτο;

Τί εννοείς στην παύση με ff; :)
Ο χρήστης διασπορος είπε…
Terra Incognita
Ευχαριστώ. Μπορώ να σας βάλω να ακούσετε το playback του computer, εν να αρκήσουμεν να το ακούσουμε ζωντανό το κομμάτι.
Ναι, εν στο Sibelius που γράφω -πρώτα γράφω στο σιέριν, μετά βάλλω το στο sibelius, τζιαι κάμνω ουλλα τα edits στο κομπιούτερ.




θα επανέλθω πάω στα μωρα :-))
Ο χρήστης ruth_less είπε…
Πως να μεν σε κρατά anxiety Διάσπορε μου, έτσι που τους/τα ξεσήκωσες ούλλους/α μέσα-έξω σου... Μακάρι να μπορούσα να διαβάσω τις παρτιτούρες αλλά... καμμία σχέση με αυτά δεν έχω - μόνο να ακούω και να νοιώθω.

Διάλειμμα τζιαι βουρ για το 15ον draft. :)
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Lemesia
Καλημέρα σου. Όμορφη η στιγμή ναι, αλλά είναι και στιγμή αποχωρισμού μαζί, δύσκολη. Πάμε στην καλύβα τώρα για σούβλες αιώνιες, λικέρ κερασιού αν σου αρέσει και τάρτες απο αγριοβατόμουρα.

δοκισισοφη
Καλά έκαμες γιατί έμεινεν ξέφραγον αμπέλι, θα μας κατακλέψουν έτσι Αννοιχτοί που εμείναμεν ,,..


mafalda
Μπορούμε να ακούσουμε το computer realization -το οποίο είναι equivalent του voice recognition software, άρα καταλαβαίνεις είναι λίγο άψυχο. Θα το βάλω όμως, το σαββατοκυρίακο.

λάζαρε
Ντα ακόμα έβαλα το εύκολο μέρος του κομμαθκιού, μετά που λλίον έχω τρίηχα μπημένα μές σε άλλα τρίηχα, εννα τον ταράξω τον πιανίσταν. Ευτυχώς ξέρω τα σιέρκα του καλά. Αν θυμάσαι τα ποιήματα μου, είχαν παρόμοιες απότομες αλλαγές ρυθμού/ροής. Καθρεφτίζω τα μές τη μουσικήν. Για τις ονομασίες χρωματισμών έφκαλα νάμιν, πάντα γράφω πράματα που τους κάμνουν να σκέφτουνται (άλλοι νευριάζουν γιατί έννεν μουσικοί οι όροι μου πάντα).


κουνούπιν
Ε ναι, εν για πιάνο η παρτιτούρα. Μα επρόσεξες την παύσην με το fortissimo? Σημαίνει να πάρεις φόραν για να κάμεις ότι εννα παίξεις νότες πολλά δυνατά αλλά τελευταία στιγμήν να πιάσεις στόπερ τζιαι να μέν παίξεις... Αρέσκει σου?

ρούθλες
άχ ρούθλες ηρταν ούλλα πάνω κάτω πάλε, εξισπίτωσα τα ούλλα... πόψε έφαα τον αγλέουρα πέρκι μου περάσει, τίποτε έν έγινε. Δέ με βλέπω να κοιμούμαι πόψε κρατεί με ο πέλλαρος. Πάμε, μπρός δουλειά.
Ο χρήστης Terra Incognita είπε…
Πας το "something lost forever" που γράφεις αρέσκει μου γιατί αθύμισες μου τη δασκάλα του πιάνου μου που μου λάλεν ότι χρείαζεσαι τζαι υποκριτικές ικανότητες για να παίξεις ένα κομμάτι..
Περιμένω το άψυχο playback που Sibelius
Ο χρήστης ρίτσα είπε…
Μπράβο, να κάμνεις βλογγινγκ για να επανακτάς επαφή με την πραγματικότητα

10 φορές την ημέρα μισή ώρα κάθε φορά.

ριτσα δε μπλογκ ντόχτορ
Ο χρήστης Diasporos είπε…
terra incognita
καλά σου έμαθεν η δασκάλα σου!
Ανάμενε το κομμάτιν μου..

ρίτσα
Καμιά φορά το βλογκινγκ εν η μόνη μου επαφή με την πραγματικότητα. Κάθε μισή ώρα εν καλά που λαλείς.
Ο χρήστης Λάζαρος είπε…
Eκκωφαντική σιωπή:
Παύση fff, staccata ||

...για τα υπόλοιπα, ήμουν σίουρος.
Ο χρήστης Κουνούπι είπε…
Γουστάρωωω!!!

Επειδή φακκά μου η απόδοση των κομμαθκιών με ΜΙDI προτιμώ να περιμένω να το ακούσω όταν θα το βάλεις με κανονική ηχογράφηση :)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.