Μούσα, ήρθες πάλι..

Ήρτεν η μούσα το πρωί....


Έν ήταν high maintenance γκόμενα οπως εφαντάστηκα.  Ήταν μελαγχολική στάρ του γαλλικού κινηματογράφου σάν την Juliette Binoche που είμαι ερωτευμένος μαζίν της χρόνια.   Κατίshι μου.  Έν θα πάμεν καλά τούντην εφτομάν, νιώθω ήδη τη θλίψην που μου έφερεν η μούσα να με τυλίει σάν τον βραστόν άνεμον τζιαι τες χωματσιές του αούστου στον ακάμαν (δέ ξέρω γιατί μου έφκεικεν έτσι η εικόνα τούτη)
---------------------------
Είπεν μου να γράψω για τους χορευτές εφτά κομμάτια, εφτά installations/tableaux που να δείχνουν έναν έναν τους τρόπους που κουβαλά ο άθρωπος 'βάρη' , τους 'ρότσους' μας  (πχ  μοιράζεται τα με άλλον, ή προσπαθεί να τα σηκωσει με κόπο, ή τραβά τα πίσω του τζιαι αγνοεί τα, ή πασάρει τα άλλου, ή καταβάλλουν τον, ή πετάσσει τα κλπ κλπ)   
Να το πείς "Seven ways to carry burden", είπεν μου η μούσα τζιαι εγέλασεν γαργαριστά, τσαχπίνικα, θανατερά.

Πάμε.

Σχόλια

Ο χρήστης Κουνούπι είπε…
Καλό γράψιμο!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καλώς τη δέχτηκες, Διάσπορε μου. Να τη φροντίζεις καλά τη Μούσα σου, να μη σου ξαναφύγει...

Υπέροχη η Juliette Binoche τόσο στις παλιές, όσο και στις νεότερες της ταινίες.
Pont-neuf, Fatale, Chocolat...

Καλό βράδι
Ο χρήστης Demis G είπε…
Υπέροχη η Juliette ειδικά στις τελευταίες 2 της ταινίες (Paris, Je t'aime & Paris).

Αν η μούσα σου είναι σαν την Binoche τότε να σου στείλω το τηλ μου να της το δώσεις :)

Όσο αφορά το project που σου ανέθεσε, μου ακούγεται πολύ ωραίο και προσωπικά θα ήθελα να ακούσω τα πρώτα αποτελέσματα της δουλειάς on progress :)

keep up the good work!

- Demetris
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
Τώρα τελευταία σε βρίσκω ακάμα(το), είσαι στα πάνω σου, στα φαλλαριστέ σου, τα γλωσσοδιαρροιέ σου (δικές μου εκφράσεις, έχω το κόπιράητ), μια χαρά σε βρίσκω..Άτε δουλεύκε τζιαι μεν τα γουρσουζεύκεις..

Τζιαι κάτι τελευταίο: Το πρωϊ να μην ανοίγεις σε κανένα. Δεν είναι για καλό.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Κουνούπι

Thanks a lot..


λεμέσια
Αχ, ποτέ δε ξερεις τί θέλει η μούσα σου για να σε τρέφει εμπνευση, θα προσπαθήσω. Σίγουρα θέλει αγάπη. Επεθύμισα να δώ ταινία με την Binoche πολλά, ήταν στο unbearable lightness of being σωστά;

καλο πρωι να χεις


δημήτρη
Μα τί κλασσική ομορφιά είναι ά;; Έχω την δική μου :-)))
Θα γράφω για το κομμάτι μου συχνά, βουρώ να τελειώσω το πρωτο της σειράς πόψε, ακούεται σάν να σε γονατίζει το βάρος, ούλλον τζιαι ππέφτουν οι νότες κάτω.

rose
:-)))
τί σου είναι η έμπνευση έ καλή μου;

δοκισισοφη
διαβάζεις με καλά, είμαι φαλλαριστιαμένος (copyright reserved) με 4 ώρες ύπνον κάθε νύχτα,,, άου τη κκελλέν μου.
Το πρωί να μέν αννοίεις πόρτες.... Άρεσεν μου τούτο, τζιαι εν καλά που λαλείς....
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
Με απογοητεύεις! Δεν ξέρεις την λέξη "φαλλαρισμένος"?! Μα καλαν δεν εκάμετε στο σχολείο την ρούλλα την καρπασιτοπούλλα, τις ππάλες τζιαι τον φαλλαρισμένο? Μόνον το ιτσι πιτσι σπάητερ? Οοοο....θα εγείρω θέμα! ίντα σκολείον είπαμεν ότι έφκαλες; Μα είναι πολύ σοβαρόν το ζήτημα!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Σωστά...

Πως μπορεί κανείς να ξεχάσει την "αβάσταχτη ελαφρότητα του είναι"...

Bonne journée à toi aussi. :)
Ο χρήστης ρίτσα είπε…
sounds interesting
good for you
i would come to see it too
Ο χρήστης ruth_less είπε…
Έshι μέρες που λείπεις από το blog σου που σημαίνει είσαι μαζί με την Μούσα σου τζιαι χάνεστε μες τις νότες τζιαι τους 7 ανέμους.

Δεν θα μπορούσες να βρεις πιο υπέροχη μούσα από την Juliette Binoche. Μελαγχολική, τρυφερή... Νομίζω την πρωτοείδα στα τρία χρώματα, Bleu, Rouge, White. Έπαθα κι εγώ "κόλλημα" μαζί της κι όπου ακούσω ταινία της τρέχω - σίγουρη για το αποτέλεσμα.

Το 7 εν πολλά σημαντικός αριθμός όπως φυσικά θα ξέρεις ήδη. Συμβολιζει μεταξύ άλλων και την πνευματική πληρότητα. Για κάποιο λόγο θέλω να σου θυμίσω και τα 7 βασικά χρώματα στο ουράνιο τόξο.

Αγκαλιές.
Ο χρήστης Λάζαρος είπε…
Πάλε καλά που ήρτεν η Μούσα, γιατί ήταν να σε εσύναεν το Ηθών για προσβολή της δημοσίας αιδούς, αν έφκαιννες έτσι κελίκκιν έξω, ε Θκιάσπορε..!
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Lemesia
Ωραίο το καλημέρα σου : )


ρίτσα
Να κοπιάσεις στο ρεσιτάλ


ρουθλες
Γεια σου καλή μου. Λείπω "σε μουσικό πλανήτη" τούντες μέρες, προσπαθώ να ανοίξω μιά πόρτα που δέν ανοίγει ακόμα...
7 7 7, μα πού εν η ρόουζ που τα ξέρει καλά τούτα....
Ο χρήστης Diasporos είπε…
doki
Εμαθαμεν αλλοναν


Lemesia
Ωραίο το καλημέρα σου : )


ρίτσα
Να κοπιάσεις στο ρεσιτάλ


ρουθλες
Γεια σου καλή μου. Λείπω "σε μουσικό πλανήτη" τούντες μέρες, προσπαθώ να ανοίξω μιά πόρτα που δέν ανοίγει ακόμα...
7 7 7, μα πού εν η ρόουζ που τα ξέρει καλά τούτα....

Lazare
χεχεχε, στη ΧΤΕρνίαν το crossdressing δέ σε βάλλει φυλακήν.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.