Τέλος.







Άτε.  Πάει τζιαι το 15μπτον draft....   Ενεουλιάστηκα το.  Έν έχω τίποτε άλλον μέσα μου.  Άδειασα εντελώς.   Ετέλειωσεν αλλο έναν κομμάτιν.  Χέστηκε το σύμπαν αν έγραψα αλλο έναν κομμάτιν.

Ο καθρέφτης λαλεί οτι το αριστερόν μάτι  μμου εμπλέτισεν με φώς αγέρωχον αλλά ίλαρον όπως τους νομάδες της στέππας που τους σκάφκει τα μματόφυλλα τους ο άνεμος, το μέτωπον μου ε σάν τη θάλασσαν την αφηνιαζμένην.   Καλή η φαντασίωση, έστω τζι αν είμαι ένας διασπορούλλης δάσκαλος και πατέρας με σπιτούδιν, αυτοκινητούδιν και άλλα βολέματα.   

Αλλά:
Πονώ τη ράσιη μου, τη σιαγόναν μου, το στομάχιν μου, τα μμάθκια μου, βουϊζουν τα φτιά μου, νυστάζω, θέλω καρκάλισμα, θέλω ακράτητο σέχσ  να ξεδώσω, θέλω ποτά, φαγιά, χορούς, θέλω να με βουρήσουν μές σε κάμπους ξεραμμένους για να με δέρουν, θέλω να χαχανίσω με φίλους, θέλω να πάω στο δάσος για 10 ώρες, θέλω να κολυμπήσω στον ακάμα, θέλω να μιλήσουμε....... .  

(Θέλε).



Έκαμα το απόγευμα τσιάττ  στο σκάϊπ  με τη χορογράφον, θα της στείλω το κομμάτιν τζιαι τα ποιήματα αύριο (είχα deadline την πρωταπριλλιά), θα το ακούσει και όταν τελειώσει τη δουλειάν που έσιει (χορογραφεί Shostakovitch + Bartok για τη διάσημη συμφωνικήν της μεγαλούπολης yes!! εφκήκαν οι μετοχές της πάνω, τζιαι ελπίζω να επηρεάσει τζι εμέναν)  θα αρκέψει να το χορογραφεί το δικόμ μου.   Μένει να έβρουμεν ριάλλια για να στήσουμεν τη συναυλίαν μας να πιερώσουμεν τους χορευτές, το ενοίκιον της αίθουσας τζιαι το promotion.  Λαλεί εννα πρέπει να έβρουμεν περίπου $8-10  χιλιάδες.      Θα γράψουμεν κανέναν grant ριαλλιών στο μουσείον μοτέρνας τέγνης, λαλεί.  Για να δούμεν...

Στο μεταξύ, δέ θα καρτερώ το άγιο φώς.   Το κομμάτιν πρέπει να ζωντανέψει στα σιέρκα  άλλους όσον πιό σύντομα γίνεται.   Τριβιτζιάζουμαι.  Κομμάτιν άπαιχτον =  έρως ανεκπλήρωτος =έγκλημαν.

Το σάββατον θα πάω το λοιπόν να  δώ έναν παλιό μου καθηγητή πιανίστα που του αρέσκει η μουσική μου.  Ετηλεφώνησα του τζιαι είπεν να πάω να τον έβρω να του το δείξω, να πιούμεν τα πράσινα τσάγια μας (εν της φυσικής ζωής, του γιόγκα)  τζιαι να κουβεντιάσουμεν.


Αύριο νύχταν εκανόνισα να φκώ έξω με μιάν καλή μου φίλη που παίζει **Το τζί που το πάsh Πιάνο**  -ευτυχώς που μπορεί να με δεί έτσι αυθόρμητα εν πολλά πολυάσχολη με την καριέραν της συνήθως.  Παίζει μόνον μοντέρνα μουσική, ένα πλασματούδι πέντε πόθκια ύψος τζιαι φακκά του πιάνου να το σπάσει, κουμαντάρει το με μαεστρία.  Μόλις ήρτεν πίσω που την μέκκαν της μοντέρνας -το Darmstadt της γερμανίας το ξακουστόν, επαρουσίασεν κάτι πελλοκομμάθκια τζιαι ήρτεν πίσω.   Αν της αρέσει το κομμάτιν μου θα το παίξει (χωρίς χορογραφίαν -φυσικά σάν εξυπνόσπορος που είμαι έγραψα κομμάτιν που να μπορεί να παιχτεί ανεξάρτητα του χορού) .  




Σχόλια

Ο χρήστης Λεμέσια είπε…
Διάσπορε,
πιστεύω ότι το ακόλουθο ποίημα ταιριάζει με την ανάρτηση σου. Ως αποχαιρετιστήριο...

Την καλημέρα μου

***

Γιάννης Ρίτσος - Σχῆμα τῆς ἀπουσίας Ι
(ἀπὸ τὰ Ποιήματα 1930-1960, B´, Κέδρος 1961)

Ὅ,τι ἔφυγε, ριζώνει ἐδῶ, στὴν ἴδια θέση, λυπημένο, ἀμίλητο
ὅπως ἕνα μεγάλο βάζο τοῦ σπιτιοῦ, ποὺ πουλήθηκε κάποτε
σὲ δύσκολες ὧρες,
καὶ στὴ γωνιὰ τῆς κάμαρας, ἐκεῖ ποὺ στέκονταν τὸ βάζο,
ἀπομένει τὸ κενὸ πυκνωμένο στὸ ἴδιο σχῆμα τοῦ βάζου, ἀμετάθετο,
ν' ἀστράφτει διάφανο στὴν ἀντηλιά, ὅταν ἀνοίγουν πότε-πότε
τὰ παράθυρα,
καὶ μέσα στὸ ἴδιο βάζο, πούχει ἀλλάξει τὴν οὐσία του
μὲ ἴδια κ' ἰσόποσην οὐσία ἀπ' τὸ κρύσταλλο τοῦ ἄδειου,
μένει καὶ πάλι τὸ ἴδιο ἐκεῖνο κούφωμα, λίγο πιὸ ὀδυνηρὰ ἠχητικὸ
μονάχα.
Πίσω ἀπ' τὸ βάζο διακρίνεται τὸ χρῶμα τοῦ τοίχου
πιὸ σκοτεινό, πιὸ βαθύ, πιὸ ὀνειροπόλο,
σὰ νἄμεινε ἡ σκιὰ τοῦ βάζου σχεδιασμένη σὲ μία σαρκοφάγο -
Καί, κάποτε, τὴ νύχτα, σὲ μίαν ὥρα σιωπηλή,
ἢ καὶ τὴ μέρα, ἀνάμεσα στὶς ὁμιλίες,
ἀκοῦς βαθιά σου κάποιον ἦχο ὀξύ, πικρὸ καὶ πολυκύμαντο
σάμπως ἕνα ἀόρατο δάχτυλο νὰ ἔκρουσε
κεῖνο τὸ ἀπόν, εὐαίσθητο, κρυστάλλινο δοχεῖο.
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
Αυτά όλα τα θέλω που σου άφησε πίσω η φάση που ήσουν, είναι το μεγαλύτερο κέρδος. Όσο για το "ενεουλιάστηκα το"εθύμησες μου εναν φίλο μου στο πανεπιστήμιο που ελάλεν ότι "όταν αηδιάσεις την εργασία που γράφεις τζιαι πεις εν έσιει υπόθεση, πάει να πεί ότι εν τέλεια τζιαι πρέπει να την παραδώσεις".
Είμαι σίγουρη λοιπόν ότι έσιησες!
Ο χρήστης Psychia είπε…
Παρόλο που όπως λαλείς "Άδειασες εντελώς", εντούτοις έσιεις χίλια πράματα να προσμένεις βάση του νεουλιάσματος σου!

How exciting :)
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Λεμέσια

Το δώρο σου σήμερα είναι πολύ πλούσιο καλή μου. Το κακό είναι θέλω το βιβλίο τωρά, άντε να το έβρω στη χτερνία...

δοκισισοφη
Έτσι είναι. Το αποτέλεσμα, δηλαδή να μου παίξουν το κομμάτι κλπ, είναι εφήμερο pleasure. Τα Άλλα που άφησε το κομμάτι, αιώνια.

ψυχία
Προσμένω τα πράματα. Ευχαριστώ γιατί ξέρω οτι η ευχή σου έσιει το βάρος μιάς ψυχής που ξέρει να δουλεύκει σκληρά.....
Ο χρήστης ruth_less είπε…
Καλό να αδειάζεις μέχρι νεουλιάσματος... πάει να πει ότι έδωκες ότι ειshες. END.

Το μάρκετιγκ είμαι σίγουρη ότι θα είναι επίσης επιτυχημένο "κομμάτι" της όλης υπόθεσης. It comes naturally με σένα, με έναν ανεπήδευτο τρόπο πιστεύκω... Δαμαί εκέρδισες μας ούυυλλους εμάς χωρίς να σε δούμε.. φαντάσου να σε θωρούσαμε τζιόλας... χα χα.

Με τον καθηγητή σου με τα πράσινα τσάγια τουλάχιστον είμαστε σίουροι ότι θα πάεις sober σπίτι :)
Ο χρήστης Diasporos είπε…
ρουθλες μου
Έδωσα οτι είχα, άδειασα. Τωρα θα μπεί μέσα το καινούργιο.
Ξέρεις, αρέσκει μου η φάση του μάρκετινγκ του κομμαθκιού γιατί δέ ν με κάμνει να νιώθω άβολα το process καθόλου. Πάντα πιστεύω οτι αμα κάμνεις κάτι τζιαι εν αληθινό, μπορείς να το πλασάρεις με φυσικό τρόπο χωρίς να αφαιρεί απο το ποιός είσαι. Θέλει σκέψη ομως ο τρόπος τούτος.

Θα πάω στον καθηγητή μου να με βάλει να κάμνω γιόγκα τζιαι να λαλούμεν μάντρας, ποτόν γιόκκ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.