Απόβλητος Φωτο-γρίφος


Κούνιες άμοιρες, άψυχες, κούνιες χωρίς σκοπό,  άπνοες, αρχέτυπα ακαμψίας απολιθωμένα στη βάση του Είναι, πόσα χρόνια ακόμα θα με βασανίζετε??  

Η μιά, η αριστερή, μοιρολογά, επαραδόθηκε, τεντώνει αδύναμα τα σιδερένια χέρια να σφίξει στην αγκάλη της τη γή:   "I Give In..."  "Ι Give Up",
λένε τα μάτια,  σκουριασμένα, διψασμένα.  Τα μάτια  κοιτούν  τον ουρανό και περιμένουν 'κάτι',  χωρίς ελπίδα ή βούληση δική τους.    


Η άλλη, η δεξιά,  η ατίθαση  αυτή  θέλει να ζήσει, άχ αυτή η πεισματάρα, στραβώνει το σώμα, πασκίζει να ξεφύγει -άδικα, χωρίς ελπίδα, σιδεροδεμένη.  
"Ι don't belong here..."  "Δέ μου αν-οίκει τίποτε, κανένας"
To  'Π'   τις κρατά αλυσοδεμένες, βλοσυρό σάν τη λογική του πυθαγόρα που αντιπροσωπεύει.

Αργοπεθαίνουν επιτέλους, τις βλέπεις?
Με θέα το μπλέ.  Το άπιαστο μπλέ.   
Κούνιες, στο μπλέ δέ θα μπορέσετε να κολυμπήσετε ποτέ σας.


Κούνιες σήμερα σας εγκατέλειψα για λίγο, κρέμασα  τ' άσπρα μου ρούχα του νεόφαντου στα κλαριά σας  κι ολόγυμνος κολύμπησα στο μπλέ το ελεύθερο, εκεί που οι τρείς ορίζοντες χωρίζουν τα ποτάμια της συνείδησης.


Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
να κολυμπάς ΔΙΑ-σπορε μου
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Βουτιά στο μπλε το απέραντο Διάσπορε μου... εκεί που ξεχνιούνται οι καθημερινές αδυναμίες και οι απέλπιδες προσπάθειες της επιβίωσης... Στο μπλε νερό της κάθαρσης.
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
αυτή η φωτογραφία φωνάζει Κύπρος
Ο χρήστης Λάζαρος είπε…
Γιατί η γραφή σου (άμα πεις να σκεφτείς) παραπέμπει με σχεδόν πάντα στον Πότμο [μου];

: (

...ε έστω:

: /
Ο χρήστης ρίτσα είπε…
εγώ θέλω να μας πεις την ιστορία της φωτογραφίας αν εν εσύ που την έφκαλες
Ο χρήστης Diasporos είπε…
ρόουζ καλή μου ρόουζ
Για λίγο βγήκα πρός τα έξω χτές με τους κλωθογυριστές και κολυμπώ. Σήμερα έγραψα μουσική τους χορευτές για πράγματα αρχαία του εαυτού....
Εβυθίστηκα σε χώρο πρωτόγνωρο..


ρουθλες πάνσοφη
Για να Πλάσεις πρέπει να κολυμπήσεις για λίγο, τον εαυτό να τον ξεχάσεις στη λίθη του. Βάφτισμα στο μπλέ να πλυθούν οι αδυναμίες -δέν φταίν αυτές ομως... κομμάτια του εαυτού είναι, οπως τα χέρια..

δοκισισοφη
'Αγιος Θεοδωρος.


Λαζαρε
Που εν ο Πότμος?? Όπου και να ναι, παραπέμπω σε εκεί επειδή έχουμε συγχορδίες κοινές οι δυό μας.


ρίτσα
Έβγαλα την πέρσυ το καλοκαίρι κοντα στο ζυγι στον άγιο θεοδωρο μιά μέρα που ηταν φωτεινή αλλα θλιβερή για κάποιο λόγο,,
Είδεν με η σούσα, εζάωσα γιατί εκατάλαβα τί ήθελε να μου πεί.. αλλά δέν ήμουν έτοιμος το καλοκαίρι. Εχτές ήμουν έτοιμος. Τζιαι εξαναήρτεν η φωτογραφία.
Ο χρήστης ρίτσα είπε…
έχω τες συνδεδεμένες με άσχημα πράματα αυτές τις περιοχές..
κάτι σούσες που αντί να σε πετάσουν εσύραν σε κάτω
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
Αννεν τζείνες που εκατάλαβα, νομίζω εσούστηκα σε μιαν που τες θκιο τζιαι ρίτσα σε διαβεβαιώ, πετάσσουν σε μια χαρά, φτάνει να πάρεις φόρα και να τες ξαπολύσεις την κατάλληλη στιγμή όταν είναι στα χαϊ τους.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
ρίτσα

ξέρεις το εγκατελειμμένο εστιατόριο τζιαμέ?


δοκι
Συμβολικό τουτο που είπες..
Ο χρήστης Λάζαρος είπε…
Όι, άλλον Πότμος, άλλον Πομός τζι άλλο Ποταμός του Κάμπου.

Ο Πότμος - για να πήξει η βάκλα σου τζιαι να εξιλεωθείς για τα Ι-ΙΙ-ΙΙI-ΙV σου -, σε επίσημη πρώτη απόψε στη Γη Ναιδ.

You have been warned.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.