Αινιγματικό.

Διαβάτη εαυτέ,  δώσε προσοχή.




Θα ζήσεις αγάπη μου καλέ μου πραγματικά, ολοκληρωτικά, με πάθος, αληθινά,
ζωές πολλές μαζί 
αν μάθεις να μεγεθύνεις το χρόνο 
έτσι μόνο θα ζήσεις το    Τώρα, τη στιγμή, το Είμαι.

θα μεγαλώσεις το Χρόνο αν αφεθείς και πετάξεις δίπλα του σάν ίσος του, με την ίδια ταχύτητα.
Αιωνιότητα θα σου φανεί η Στιγμή, ολόκληρη ζωή θα αισθανθείς να περνά και να μήν περνά.

θα ζήσεις, ολοΖώντανος, αθάνατος  για όσο θελήσεις

"...τη στιγμή που τρέμοντας τεντώνει το σώμα σάν τόξο μεσαιωνικό, σαν τη σφεντόνα του δαυίδ,
το χιλιοστό του δευτερολέπτου πρίν  το κορμί  φτερνιστεί
ή φτάσει σε οργασμική κορύφωση..."

"....τη στιγμή ακριβώς που πεθαίνει η ηρεμία και γεννιέται ο θυμός ή το ανάποδο..."

"...την στιγμή αμέσως πρίν  να ξεσπάσει η  φορτισμένη συγκίνηση σε θύελλα δακρύων..."

"...τη στιγμή που η αλυσίδες της λογικής πέφτουν και γυμνώνεται η ψυχή..." 

"....τη στιγμή  που αλλάζει το βλέμμα απο 'αγαπώ' σε 'δέ σ' αγαπώ'
ή απο   'σε θέλω' στο 'θα σε έχω'..."






"Θα ζείς πραγματικά (μόνος).....

.....εκεί στην κορφή του λόφου την ώρα που η κρέμμεται μετέωρο το Είναι  'μεταξύ κόσμων', εκεί που στέκει ακίνητο προς στιγμή σάν το τρενάκι του ρόλλερκοουστερ πρίν να το πάρει το κατήφορο.."

Ναί.  Μόνο εκεί θέλω.
Είμαι ζωντανός.  

Η  μούσα σήμερα με κοίταξε στα μάτια γυμνή δίπλα μου, τη στιγμή που ο Ξύπνιος στο βλέμμα μου έγινε Ύπνος και είπε λυπημένα:   

"Αυτή είναι η μοίρα σου καλέ μου.  Θα ζείς αληθινά μόνο την ώρα που -καβάλλα τις γραμμές του ορίζοντα-    Είσαι και δέν Είσαι   -- κι αυτή την όμορφη κατάρα εγώ σου την έδωσα."  



Και τώρα τί να κάνω?  Να κλάψω ή να γελάσω?

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αρχίζεις να μου θυμίζεις τον Καββαδία. Ο γνήσιος θαλασσινός ποιητής που δεν αναγνώριζε σύνορα, έβλεπε μόνο συγκοινωνούντες ορίζοντες...Μια θάλασσα είναι και η τέχνη, στην προκειμένη περίπτωση, η Μουσική κι εσύ ένας αέναος ναυαγός της...

Καλημέρα...
Ο χρήστης rose είπε…
εκει στο μεσο-διαστημα Διασπορε

το σουρουπο και η ανατολή

μεσο-συνειδητο .. εκει ερωτευόμαστε, εκει αναρωτιόμαστε, εκει και οι απαντήσεις

να κλάψω ή να γελάσω είναι μερα/νύχτα

το σουρουπο ειναι η στιγμή του δέους προς το άγνωστο
και η ανατολή η αποκάλυψη μιας ιδέας

ηρθε σου η Ανοιξη :-)
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
χεχε άκου τον Δημήτρη που έρχεται να ανταποδώσει τις αγάπες:PPPPP
Ο χρήστης ruth_less είπε…
Να ζήσεις τις στιγμές... μόνο αυτό.

... και να χαμογελάσεις Διάσπορε γιατί διαπλατείνονται οι στιγμές στο Χρόνο και γίνονται αιώνιες... κι εσύ μαζί.

... κι εμείς μαζί, όσοι το πιστεύουμε :)
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Λεμέσια
καλημέρα σου
Τον καββαδία έχω πόθο να τον διαβάσω και δέ βρίσκω στη χτερνία βιβλίο...
Τo αέναος ναυαγός μου άρεσε. Θέλω να διασχίσω τις θάλασσες, ταξιδιώτης-Ποιητής. (και μαζί -πώς λέμε philosopher-king στα ελληνικά?)

rose
καλή μου
πόσα βλέπεις...
είδα το σούρουπο και την ανατολή και θέλω να κρυφτώ στην αγκαλιά του μεταξύ τους, γίνεται?
ήρθε η άνοιξη και μ' αγκάλιασε... δέ ξέρω κάν τί να κάνω?... δέν έχει ξαναέρθει η άνοιξη με τόση ορμή.


ρουθλες καλη μου ρουθλες
Πότε θα πάμε ολοι στην Καλύβα μου να ζήσουμε αιωνιότητα στον Μή-χωροχρόνο?
χαμογελώ, με χαμόγελο που δέν μου είναι γνώριμο...

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.