Πέρα που τα σύμβολα

Ξέρω καμιά φορά γίνουμαι ακατανόητος.  Εν εμέναν που μιλώ κυρίως.  Γίνουμαι φορτικός, πομπώδης.   Ακαταλαβίστικος.  Πράματα που έπρεπεν να μένουν μές τη σκέψη μου φκάλλω τα έξω τζιαι γράφω τα να τα θκιεβάζετε.  Εν ανάγκη τούτη που έχω αθρώπινη για σημασίαν τζι επιβεβαίωσην.

Εχτές επέρασα την πιό δύσκολη μέρα ολόκληρης μου της ζωής, μέρα επικίνδυνη, μέρα που έφτασα ώς τον κρεμμόν, να πελλάνω τζιαι καλά.  Έφερα με ώς τζιαμέ που το επόμενον βήμα θα ήταν η πλήρης καταστροφή.  Τζιαι έφκηκα που την άλλην.  Έπαιξα με τη φωθκιάν, επήρα τη σκέψην μου ώς το παραλήρημαν τζιαι την πελλάραν.  Κανονικά.  Επίστευκα έχω τον έλεγχον να κάμω έτσι ταξίδιν, ετοιμάζω το, χρόνια,  που ο σκοπός του ήταν να με ξιτσιλλήσω που κάτι πράματα που με επονήσαν πολλά που ήμουν μιτσής, πράματα που μου εκάμαν δίχα να φταίω τίποτε.  Τζι αντί να το τριολίζω το θέμαν με τη σκέψην όπως έκαμνα ώς τωρά, εβίωσα τα εσωτερικά μου σάν να τζι ήταν αληθινά, τωρασινά.  Σάν να ήμουν άλλον πλάσμαν.  Έν μου εξαναέτυχεν έτσι πράμαν, τζι έσιεσα πάνω μου.  Μα η φωθκιά έρεξεν που πάνω μου, επέλλανα, εξιπέλλανα, ήρτα πίσω σώος.  

Τζιαι τούτον το ταξίδιν που φακκά γυρόν τζιαι ξαναέρκεται στο ηφαίστειον, έκαμεν τη δουλειάν του.  Το ηφαίστειον εν όσα κουβαλούμεν, που μας κρούζουν κρυφά μας.  Όσα μας εσυνέβηκαν που μας τσιλλούν, άν μας τσιλλούν.  Τυχερός όποιος έσιει εσωτερικόν που δέν τον ιτσιλλά.  Έν έχω έτσι τύχην.


Μα εχτές, εξιτσήλλισα με.

Ενόμιζα εννα πονήσω, ή πως εννα παίξουν τρομπέττες άμα γινεί τούντο πράμαν, μα τελικά, ύστερα που μου επέρασεν ο πόνος τζι η πελλάρα, απλά εσυνεχίστηκεν η ζωή.  Τζιήνο που άλλαξε εν ότι έν θωρώ πλέον βράχους.  Τζιαι ότι το ηφαίστειον επίτησεν τη λάβαν του ούλλην, δηλαδή έφκηκεν έξω ο πόνος μου ολόκληρος, ένωσα τον ώς τα κόκκαλα, τζιαι άμαν τον ένωσα ολόκληρον έκρουσα.  Επόνησα όσον δέν εξαναπόνησα στη ζωή μμου.  Αλλά εν Εγώ που επόνησα.  Πραγματικά, όι δανεικά ή με τη σκέψην.  Τζι άμαν άφηκα τον πόνον να γινεί συναίσθημαν, άφηκεν με επιτέλους ήσυχον να πνάσω.

Νώθω ελαφρός.


Κρατώ το μυστρίν μου τζιαι το σφυρίν τζιαι σπάζω τη σπηλιάν μου που με εκράταν κλειωμένον, τον ομορφόττερον μου εαυτόν κλειωμένον.   Το μυστρίν τζιαι το σφυρίν εν η κατανόηση που μου δείχνω, τζιαι που λαλώ τζιήντου πόνου "εν εντάξει μάνα μου, είμαι δαμέ".   Η σπηλιά εν η άμυνα που έβαλλα για να μέν νιώσω τον πόνον τούτον άμπα τζιαι σκοτώσει με.


Έκαμα λλίες ζημιές εχτές.   Συνεπαρμένος που τον Πόνο.   Εσιώνοσα τον πάς σε άλλους δίχα να έχω έλεγχον.  Μα έχω εμπιστοσύνην ότι εννα με καταλάβουν.  



Αρκέφκει νέον κεφάλαιον που τα σήμμερα.

Σχόλια

Ο χρήστης postbabylon είπε…
Prin polla xronia edoulepsa san diermhneas gia enan Indo giatro pou eishen paretisei thn iatrikh thn orthodoksh tziai ekamnen reincarnation therapy me past life regretion. Me guided meditation epernen to kosmon se prohgoumenes zwes (opoios thelei to pisteukei), h sto parelthon ths torasinis zwhs, se empeiries pou htan tsillimenes polla, ma polla vathkia.

Eida pollhn kosmon na perna kati paromoio me touton pou eperases esy. En tautoxrona polla odiniri alla tziai polla iamatikh empeiria.

an me rwtas emenan en aparethth. O tropos me ton opoion enna to kameis en paizei rolon.

Euxomai sou na eisai kala.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
postbabylon

Μιλούμε για πολλά παρόμοιο πράμα. Έμπηκα μές το κέντρον του πόνου, έκαμα τον να προσωποποιηθεί, να γινεί Πλάσμαν. Το κακόν έν έχω Οδηγό εχτός που τζιήνον που έχω μές το μυαλόν για να με κρατά ασφαλισμένον. Εκινδύνεψα πάρα πολλά εχτές. Έξερα πως ήταν επικίνδυνο, αλλά έν είχα διανοηθεί ακριβώς πόσον ήταν να έναι. In fact, τωρά που ξέρω, έν θα το εξανάκαμνα, ούτε εισηγούμαι να το δοκιμάσει άλλος κανένας μόνος του.

Ούλλη μέρα ήμουν σάν να ήπια ψυχεδελικά -εννοείται έν ντζιήζω πας σ' έτσι πράματα ποττέ (αρκετά θωρεί ο νούς μου που μόνος του δίχα ξένες ουσίες!) σάν να έκαμμνα trip, κανονικά. Έν ήμουν εγώ.

Τζιαι σιγά σιγά οδήγησα με τζιαμέ στη ρίζαν, βαθκειά όσον δέν πέρνει άλλον η κουβέντα. Ένα πράμα τρομαχτικό, που το βιώννει ο οργανισμός με τον τρόπο που θα το εβίωννε στα 3-4 του χρόνια πρίν να έσιει Λογικήν καθόλου μέσα του. Τζιαι ταυτόχρονα να μεινίσκει μιά γωνιά Λογικής που να κρατεί τα ηνία λλίο για να μέν γινεί καταστροφή μόνιμη.

Είμαι καλά. Έκαμα τον εαυτόν μου καλά που μόνος μου.

Εις υγείαν τους ινδούς σοφούς τζιαι ούλλους τους άλλους που έμαθα που κοντά τους τες στράτες τες Άλλες.


Σου εύχουμαι τζι εσέναν να είσαι καλά.
Ο χρήστης ΚΥΠΡΟΛΕΩΝ είπε…
Εγιω παλε εν εκαταλαβα ιντα που λαλεις αλλα ελπιζω να νοιωθεις καλα σημερα. Επειδη εν αντεχω να μεν δωσω συμβουλη σε οποιον ΔΕΝ μου την ζητηση: Αν εν κατι που σου ετυχε που ησουν μιτσης τζιαι απασχολασε εντονα ισως ναν καλη ιδεα να μιλησης με καποιο που εν εκπαιδευμενος για ετσι πραματα να ξιτσιλληθεις χωρις να βασανιας το εαυτο σου πολλα.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Εγώ θα πω ότι δεν καταλαβαίνω τίποτα. Νοιάζει με μόνον που λαλείς πως είσαι καλά.
Τζιαι μπράβο για το θάρρος σου να μοιραστείς πράματα δύσκολα τζιαι προσωπικά: εδιερωτούμουν αν εθκιάβαζα Διάσπορον ή Διάστροφον...
Ο χρήστης Diasporos είπε…
κυπρολέων

Φίλε, έσιει πράματα της ψυσιής που οι ειδικοί μπορούν να σε βοηθήσουν, έσιει άλλα που ο μόνος ειδικός είσαι εσού, τζιαι οι μόνοι χάρτες που υπάρχουν εν τζιήνοι που αφήκαν άλλοι που εκάμαν το ίδιο ταξίδι. Το ταξίδιν που έκαμα εν ποτζιήνο που κερδίζει το κορμίν τζι ο νούς μόνος του για να γίνει Άνθρωπος με τη σημασίαν της λέξης..


στροβολιώτη

Εν ο ίδιος νούς που γράφει τζιαι τους δκυό. Απλά στον διάσπορον γράφει τα το φώς να εν φωτεινά με έναν τρόπον ώς το έπακρον του φωτός, τζιαι στο διάστροφον αρρωστά τα ώς το έπακρον της σκοτεινιάς. Μήκος πλάτος. Όρια έν έσιει ο νούς που θέλει να πάει μές τα βαθκειά. Μόνον το κορμίν έσιει όρια.
Ο χρήστης Neraida είπε…
Καλώς μας ήβρες! :-)

Έλα κάτσε! Να φέρω μιαν καντήλαν νερόν να δροσιστείς. Τζιαι εννα παν ούλλα καλά, τον γιόν μου!



Με τον εαυτόν μας, μόνοι μας τα βάζουμεν. Τα ταξίδια τούτα, οι εμπειρίες τούτες, εν πολλά προσωπικές. Μακάρι να μπορούσε κάποιος να μας βοηθήσει. Αν ήταν έτσι ήταν να ξέρουμεν, ήταν να πάρουμεν την γνώσην τόσων ανθρώπων που εζήσαν τόσα χρόνια πας τουτην την γην τζιαι ήταν να εν εύκολα τα πράματα.

Η ζωή εστάθηκεν γενναιόδωρη μαζίν μου. Έστειλεν μου ανθρώπους που μου εδώκαν σοφίαν. Εμιλήσαν μου για τες εμπειρίες τους. Έτσι, όταν έτυχε να παλέψω με τον εαυτόν μου, πράμαν που έκαμα μόνη μου γιατί εν εμπορούσα ουτε καν να το μοιραστώ λεκτικά με κανέναν, ήξερα ότι τζιαι άλλοι άνθρωποι παλεύκουν μόνοι τους.

Ακόμα κρατεί με το παράπονον ώρες ώρες.

Μα κάποτε πρέπει να γίνω λιγάκι πιο σοφή τζιαι να καταλάβω ότι, όλοι μα όλοι οι άνθρωποι περνούν κάτι μόνοι τους για να μεγαλώσουν τζιαι να γίνουν Άντρες και Γυναίκες.

πιιιιιιιιιι
πάλε επολλολόησα!
Ο χρήστης stalamatia είπε…
Eν ούλλος ο κόσμος που περνά φάσεις στη ζωή του που εν αναγνωρίζει ούτε ο ίδιος τον εαυτό του,μεν σου πω ότι νομίζει ότι εν να πελλάνει.Όμως Διάσπορε μου πρέπει να τα ξεπερνάμε τζιαι χαίρομαι που τα ξεπέρασες αυτά που συμβαίναν μέσα σου.
Αλλά γιε μου τζιήντη φωτογραφία που έβαλες πουπάνω;.
Ο χρήστης Joy Tears είπε…
Έχεις να προτείνεις καμιά τεχνική για να πάθει κάποιος αμνησία;; Εν θα ήταν ωραία να ξεχάσουμε τα κακά που μας επάθαμε και να μεν μας πληγώνουν;;
Φοϊτσιάζουν με πολλά τα κείμενα σου...!
Ο χρήστης Κκουλλάς είπε…
Πράγματι τζι εγώ εσύνδεσα το με τον Κωστή, όπως εδκιάβασα τζαι ο Στροβολιώτης. Θέλει πολλή εσωτερικήν δύναμην τούτο Διάσπορε, να ξορκίσεις μόνος σου τα στοισιά του παρελθόντος, τζαι του παρόντος. Τζαι δουλειάν πολλήν. Τζαι χρόνον, χρόνον με τον εαυτόν μας. Κάτι που λείφκουμαι προσωπικά στο παρόν στάδιο της ζωής μου. Χαίρομαι για σένα που τα κατάφερες.

Άσχετον αλλά αρέσκουν μου πολλά εκτός τα γραφόμενα σου, τους συμβολισμούς σου τζαι οι εικόνες με τες οποίες διαμθίζεις κατά τζιαιρούς το μπλογκ σου.

Που τες ξιτρυπώνεις?
Σοβαρά, τραβούν με πάρα πολλά !!!
Ο χρήστης Κκουλλάς είπε…
"οι εικόνες με τες οποίες διαΝθίζεις κατά τζιαιρούς το μπλογκ σου "
ήθελα να πω
Ο χρήστης Lexi_penitas είπε…
Καλή νέα αρχή φίλε....
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Νεράϊδα

Εν δροσερόν το νερόν που προσφέρεις.

Εν αλήθκεια. Με τον εαυτό μας μόνοι μας τα βάζουμε, τζιαι μόνοι μας τα βγάζουμε. Άλλοι που επεράσαν το ταξίδι προσφέρουν την εμπειρία, να την πιάσουμε να απαλύνει το μονοπάτι. Σε καλημερίζω.


σταλαματιά
έτσι έναι. Μα εφοήθηκες τη φωτογραφίαν? Εν καλά πράματα που λαλεί.. Δέ το παραμύθιν της, όι την εικόναν της.



Rain Tears
Η αμνησία έν έσιει τεχνικήν. Η Μνησία εν καλλύτερη, μόνον με τούτη ξιχάννεις που τα καλά. Για τούτην, έσιει τεχνική..
Ερώτηση: Ξέρεις γιατί σε φοητσιάζουν τα κείμενα μου?


κκουλλά

Έρκεται μου μιά εικόνα μές το νού, μιά ιδέα, τζιαι ψάχνω ψάχνω να την έβρω σε τέχνη. Έκαμα συλλογήν χεχε.



lexi-penita

Ευχαριστώ φίλε μου. Εν κύκλος κάθε αρχή.
Ο χρήστης Maria είπε…
Chronia Polla ... and ehis klisi ta 40 :))) Enjoy your new found freedom.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
maria

Ευχαριστώ. (έχω αλλο 2 χρόνια ώς τα 40, αλλά εχτές έκλεισα τα..)
Ο χρήστης Joy Tears είπε…
Εν ξέρω φίλε Διάσπορε, αλλά δημιουργούν μου ένα πολλά περίεργο αίσθημα που το μεταφράζω σε φόβο. Θέλεις να μου πεις εσύ τι νομίζεις;
Ο χρήστης Joy Tears είπε…
Α, και να υποθέσω ότι με τη "μνησία" εννοείς να έχω την μνήμη, τις αναμνήσεις; Τι τεχνική υπάρχει για να μεν με ενοχλούν ξέρεις;;
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Rain Tears

Να μου επιτρέψεις μιάν φιλικήν εικασίαν.
Καλή μου, για να το μεταφράζεις σε φόο έσιει τσιάνς μέσα σου να κουβαλάς βράχους που σε τσιλλούν, τζι άμα θωρείς μπροστά σου άλλον που εν ορειβάτης τζιαι περιγράφει τες περιπέτειες του μπορεί να φοάσαι πως μιάν ημέραν εννα πρέπει τζι εσύ να κάμεις το οδυνηρόν Ταξίδιν.

"μνησία"

η τέχνη της ανακατάταξης, της αναδόμησης, της μετατροπής των αναμνήσεων σε Ουσία που φέρνει λύτρωση τζιαι δημιουργία που το υλικόν που εμετάλλαξεν.

Σύνθετη λέξη, πλασμένη με το νόημαν, το κράμαν

που τούτες

"αξία"

"Τέμνω"

"μέση"

"μεμψιμορώ"

"μήν"

"κακία"

"αναμασώ"

"μισώ"

"μετρώ"

"ηνία"

"Μήνε"

"Χάσε"

"Εργασία"

"Αμνός"

"Λατρεία"

"Άφεση"

"Γνώση"


Αν σημαίνουν κάτι για σέναν τούτες οι λέξεις, ήβρες κάτι.


Παρακολούθα τα επόμενα κείμενα, ενναν αόριστα, συμβολικά. Ρώτα τζιαι κουβέντιασε. Μόνον έτσι ταξιδεύκει το πλάσμα.


Καλή σου μέρα.
Ο χρήστης Joy Tears είπε…
Διάσπορε
Σημαίνουν οι παραπάνω λέξεις πολλά.

"αξία" - Δεν έχει αξία να αφεθείς αν θα χάσεις και τον εαυτό σου στο τέλος

"Τέμνω" - Εγώ τεμαχίστηκα

"μέση" - Έμεινα στην μέση

"μεμψιμορώ" - Κάμνω κι άλλη δουλειά;;

"μήν" - Μην σκέφτεσαι άλλο

"κακία" - Νιώθω τεράστια κακία

"αναμασώ" - Εμ και άλλο που κάμνω συνέχεια

"μισώ" - Μίσος να θέλεις!

"μετρώ" - Μετρώ μήνες που έχασα

"ηνία" - Έχασα τα ηνία του εαυτού μου

"Μήνε" - Μήνες; Μείνε;

"Χάσε" - Έχασα πολύ χρόνο άδικα

"Εργασία" - Αν δεν την είχα, δεν ξέρω τι θα έκαμνα

"Αμνός" - Όπως το αρνί, έκλεισα τα μάτια μου και...

"Λατρεία" - Λάτρεψα τυφλά

"Άφεση" - Έκαμα τεράστια αμαρτία και τώρα που την πλήρωσα πήρα άφεση και...

"Γνώση" - Αποκόμισα πολλή, να φαν κι οι κότες!

Διάσπορε, ξέρω ότι κουβαλώ βράχους. Πέρα που την συναισθηματική μου...τραγωδία, έχω κι άλλους που χρόνια τους αποφεύγω τάχα.

Τέλοσπαντων, δεν νιώθω τόσο χάλια όσο φαίνεται στα γραφόμενα μου. Έχω μια τάση υπερβολής όταν γράφω.
Κατά τ' άλλα ζω "κανονικά".

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.