Μια λιβελούλλη εμίλησε.

Η  λιβελούλλη, φύλακας αυστηρός του μονοπαθκιού στο πευκόδασος, η πυθία των λουλουδιών, ελιάζετουν σε μιάν πέτρα δίπλα στο βάλτο.  Σάν επαρπάτουν αμέριμνος τζιαι ετσάκκιζα πευκοβελόνες με τα σάνταλα μου είδα τα φτερούθκια της, τα φουστάνια της τα τούλινα επαίζαν με τα χρώματα του ουράνιου τόξου.  Εσταμάτησα.
Εξάπλωσα στο χώμαν προσεχτικά  να μέν τη ξιππάσω.   Εθώρουν την τζιαι εθώρεν με για πέντε λεπτά στα μμάθκια.

Λαλεί μου στο τέλος (έν άντεξεν):  


"Στους κύκλους που χάννουνται μές τον κύκλο ταξίδεψε.  Κύκλος εσύ. "


Τζιαι επέτησεν μακρυά.

Σχόλια

Ο χρήστης ρίτσα είπε…
πολλά όμορφη εικόνα

ούλλα τα πλάσματα του κόσμου μιλού για τη ζωή
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Τελευταία λαλούν μου τα πλάσματα "είσαι γάρος, άκου του εαυτού"
Ο χρήστης ρίτσα είπε…
γιατί το λέεις αυτό;

έκαμες κάτι ακούγοντας τους άλλους;

?
Ο χρήστης Diasporos είπε…
όι, επειδή έν ακούω τί μου λαλεί ο πρωτόγονος μου εαυτός ποττέ τζιαι άρκεψεν να επαναστατεί,.
Ο χρήστης ρίτσα είπε…
ε οι πρωτόγονοι εαυτοί ντάμπου λαλούν;

φάε, προστατεύτου, κάμε σεξ;
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Nαί. Λαλούν επίσης "απέβαλε τα ούλλα που σου εφορτώσαν πρίν, αν θέλεις να ζήσεις"

Τζιαι δέν του ακούω.


Έσιει την σημμασίαν του τζιήνον που είπεν η πυθία για τον κύκλον μές τον κύκλον ομως..
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
άκου τζιαι τον Ακέρας που φτάνει με τα συγχαρίκια
Ο χρήστης Aceras Anthropophorum είπε…
Είνταν μπον τα συγχαρίκια κόρη; Πρώτην φοράν ακούω τουν την λέξη. Μες το μικρόν ελληνικόν λεξικόν έν την έχει.
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
εν αργκο
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Ασερα φίλε ευχαριστώ για την ανάλυση του καθαρίσματος του ροφκιού. Πέ μου έν μαυρίζουν τα σιέρκα σου αμαν κόφκεις τες μιρες?

Ο τζιύρης μου αμαν το καθαρίζει πάντως κάμνει τούτον που είπες με το κωλίν τζιαι μετά σπάζει το ρόβιν σε τέσσερα, αλλά έν καθαρίζει τες μιρες που τη φλούδα.

Η μέθοδος σου εν καλύτερη -ναι, γράψε την στα Ιστομαειρέματα, γράψε τζιαι για άλλα φρούτα να μαθουν τζιαι τζιήνοι που δέν καταλάβουν πώς να χειρίζουνται τα ζαρζαβατικά.
Ο χρήστης stalamatia είπε…
Ετράβηξε το βλέμμα της τσιήνη πρώτα οξά σού?
Ασερα πως τζιαι σου ξέφυγαν τα συγχαρίκια? Πάω να δω τις κατάρες τωρά.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
stalamatia

όι, επεράσαν άλλοι διαβάτες τζιαι εφοητσιάσαν την. (Τζιήνοι εφοηθήκαν με εμένα χαχαχ)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.