Γελάς του Κυπραίου?

Σήμμερα ήταν να σπάσω.  Επείνουν ούλλη μέρα, έθελα απαγορευμένα φαγιά.  Είχα τζιαι τα κοπελλούθκια μονος μου ούλλη μέρα γιατί η Αγάπη εδούλευκεν τζιαι επεράσαμεν τη μέρα παρέα οι τρείς μας.   Απόλαυσα το φυσικά που τη μιάν γιατί αρέσκει μου να είμαι με τα μωρά μόνος μου, εν ωραίο  challenge, τζιαι επίσης σιέρουμε το να είμαι "ο  Παπάς"  (ποιός εγώ?  λαλώ τους.  πςςςς, πού να εξέρετε πού εππέσετε καημένα μου.....)     Αλλά έν είμαι καλά τούντες μέρες τζιαι η πομονή μου εν λλίη, το Qi μου εν κλειωμένον τζιαι ούλλο σκέφτουμαι το.   Στο τέλος εκουράστηκα πολλά.  10 ώρες.   Πόσα παννιά να αλλάξω (x2), πόσα βιβλία να θκιαβάσω, πύργους να χτίσω να χαλάσω?  Ρούχα να αλλάξω, πυζιάμες, βρεμένα, χεσμένα, κλατσούδες να τους βάλλω τζιαι να τες φκάλλουν.   Πόσα κλάματα γιατί εππέσαν τζιαι έωκεν η κκελλέ τους χαμέ, πόσες αδικίες να σάσω (πιάννει του τα παιχνίθκια του η κόρη μου συνέχεια)   Πόσα ΟΧΙ να πώ για να μέν τρών τα φκιόρα, να μέν φκέννουν πάς τον καναπέν όποτε θέλουν, να μέν κλαψουρίζουν αμα θέλουν κάτι.   Εκπαίδευση να φκούν αδρώποι σωστοί.  Πόσα φαγιά να μαειρέψω τζιαι να τα ταϊσω τζιαι δώστου πλύμμαν οι ποδιές οι πλαστικές, οι δίσκοι τα ποτηράκια με το γάλαν?  Επαίξαμεν αλογάκια, τρενάκι, ελληνικά τραγουδάκια πάς το σκουληκάκι της φίσιερ πράϊς, πιάνον, σεττάρ (έμαθεν ο γιός μου να ζητά το σεττάρ σούζωντας τη κκελλέν του με νόημα τζιαι λαλεί 'μου μου'  δηλαδή μουσική, μάλιστα βάλλω του στο γιουττούπ τους πέρσες που το παίζουν τζιαι νομίζει ούλλοι τους εν ο 'παπάς'  χαχαχα, νομίζει είμαι ο πάsh  σετταρίστας εννα ππέσει που τα σύννεφα που εννα μεγαλώσει).   

Μόλις εππέσαν για ύπνον το απόγεμαν έν άντεξα.   Επήα στην κουζίναν με κακό σκοπόν:  να ζαβώσω τους διαιτητικούς νόμους.  "to bend the rules" -που λαλούν οι χτέρνιοι, οι οποίοι είναι άτομα ευέλιχτα που δέν έχουν ποττέ τους απόλυτες ιδέες τζιαι θωρούν ούλες τες πλευρές ενός θέματος.  Έθελα ρυζόγαλον που το πρωίν.  Η σκέψη είχεν μπεί στον εγκέφαλον μου τζιαι εβύζαννεν τη θέληση μμου για ώρες ολόκληρες.  Έν δικαιούμαι ρυζόγαλον γιατί έν δικαιούμαι γάλαν, ούτε ζάχαρην στην αποτοξινωτική μμου δίαιτα.  Εγώ θα φάω ρυζόγαλον ομως αποφάσισα.   Είμαι πονηρός κυπραίος τζιαι μαζίν αμερικάνος άρα θα έβρω τη λύσην.  Αντί γάλαν της αγελάδας έβαλα κρέμαν του ινδοκάρυδου (που δικαιούμαι, είπαν μου οι κινέζοι)  αντί νερόν έβαλα ρυζόνερον του κουθκιού (άλλον υποκατάστατο γαλάτου), αντί ζάχαρην έβαλα φοινίτζια παστά λεσμένα τζιαι καραμελλωμένα στο τηάνιν.  Έβαλα τζιαι κανέλλαν τζιαι κάρδαμο για μυρωθκιάν.    Όι εννα παίζουμεν.  Έν έβαλα τίποτε που έδδικαιούμαι.  

Έκατσα όπως τον κύριον τζιαι έφαα το ζεστόν τζιαι υπέροχον παρασκεύασμαν μου κρυφά σάν τον κάττον που τρώει ποντικόν παράνομα στη γωνιάν της κουζίνας.     Για κάποιο λόγον έβλαψεν με.


Σχόλια

Ο χρήστης Sike είπε…
εμένα συγχωράς με που ως τη φάση που τρων τα φκιόρα εθκιάβασα...
Ο χρήστης nic είπε…
χαχ... το καλό το παλικάρι... ξέρει τζι υποκατάστατα

Ασθενείς κι οδοιπορούντες εν πρέπει να διαιτεύκουν (τζι εσύ είσιες πιάσει έναν δρόμο δύσκολο, χαζίρι να αρρωστήσεις...)

το σεττάρ τί ένι;
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
χμ..εν ξέρω τι γεύση είχε αλλά εφάνηκεν μου μιαμ μιαμ! βάσταξε ακόμα λίον ... θα γίνει πιο εύκολο

Αράχνη
Ο χρήστης Κουνούπι είπε…
"Diet" is "die" with a "t" που λέει κι ο Garfield...
Ο χρήστης Diasporos είπε…
χεχεχε sike μέ φοάσαι τίποτε, εν που έχω δύο μαζίν τζιαι εν δύσκολον. Τον έναν κουμαντάρεις τον εύκολα. Τζιαι πάντα να θυμάσαι οτι οι καλύτερες εποχές των μωρών εν οι πρώτες. Εν ταράσσουν, οπου τα βάλεις μεινίσκουν, τρών τζιαι τζοιμούνται μόνον. Εμέναν που επαρπατήσαν τωρά είδα το νόστον. Αλλά εν πολλά καλά τα γέριμα, έχουν τζιαι πολλύ χάζιν.


neerie
Εννα σπάσει το πλάσμαν? Αφού έθελα κάτι γλυκό. Πρέπει ομως να είμαι δυνατός εν για το καλό μου τούτον που κάμνω.
Το σεττάρ εν οργανον περσικό σαν τον παγλαμά. Έχω βάλει 1-2 βιτεα στο γιουτουπ -να πάεις στην ανάρτησην μου του Φεβράρη "Δυο Τραγουδια του Διασπορου Μνημοσυνα" τζιαι άκου το κομμάτιν που έγραψα "Η πεθυμιά" -είμαι ερασιτέχνης του σεττάρ αλλά εννα πάρεις μιάν ιδέαν της ψυσιής του. Έσιει πολλήν.

Αράχνη
Η συνταγή εν πολλά ωραία. Μοιάζει με θαϋλανδέζικην κουζίνα λόγω ινδοκάρυδου, τζιαι έν βλάφτει επειδή εν έσιει γάλατα, δοκίμασε δέ θα χάσεις, απλα βράσε ρύζι σε νερό να μαλακώσει, μετά ρίξε την κρέμα ινδοκάρυδου, ζάχαρη (αν δέ σε βλάφτει) τζιαι μυρωδικά, βράσε για ακόμα 15 λεπτά. Έτοιμη.

Πέ μου εσύ εξανάκαμες τουντην απαγορευτική δίαιταν τους naturalist? (αφού επήες σε έτσι γιατρούς). Πώς άντεξες?
Ο χρήστης Diasporos είπε…
κουνούπι
χαχα σωστός ZEN MASTER ο garfield γμτ
Ο χρήστης Marl3n είπε…
Eixes 1 exciting day wit the twins kai to rizogalo. Alla giati se e[eira3e? Skeftomai na dokimasw ti sintagi sou, oxi epeidi kanw diaita (inta anekdoto;p), alla cos it sounds delicious!

Kane ipomoni kai o ouranos 8a ginei pio galanos kai i koilia sou gemati me tis pandaisies pou s'aresoun :)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Διάσπορε αγαπητέ, τούτα ούλλα που περιγράφεις τραβά τα η Αγάπη σε καθημερινή βάση, φαντάζομαι... Εν αλήθκεια ότι εσείς οι άντρες δεν έχετε τόσην υπομονή - παρόλο που εσύ είσαι μπαμπάς που ασχολείται! Μία φίλη μου έλειψε σε επαγγελματικό ταξίδι 5 μέρες και ο άντρας της (οκ, εν καλομαθημένος!) εμουρμόύραν μία βδομάδα γιατί έπρεπε να κάμνει τον ταξιτζή στα κοπελλούθκια - εννοείται ότι πλύμμα, σίδερο, μαγείρεμα, άλλαμα και λοιπά είχαν αναλάβει οι γιαγιάδες! Τι τραβάμε κι εμείς... :)
Δεν το βρίσκω περίεργο που σε πείραξε το παρασκεύμασμα σου... κι εμένα με πείραξε που το διάβασα! :)

Ki αγνάντευε
Ο χρήστης Diasporos είπε…
marl3n
Δοκίμασε την εν πολλά καλή, πολλά southeast asian, εκαμεν μου εντύπωση. Τζιαι εύκολη -μισή ώρα το πολλύ. Το τρύκ είναι να ψήσεις πρώτα το ρύζι να μαλακώσει.

κι αγναντευε
Το θέμαν είναι οτι είμαι αμερικάνος παπάς, όι κυπραίος τζιαι τραβώ τα κάθε μερα τουτα παρέαν με την Αγάπην, η οποία με εκπαίδευσεν κανονικά τα περασμένα 10 χρόνια τζιαι δέν μου έχει μείνη ίχνος κυπραίου στη συμπεριφορά στο σπίτι :-))))
Ο χρήστης drSpock είπε…
Επείραξε σε επειδή είσιες τύψεις τζαι έφαες το κρυφά Διάσπορε μου.

Πε της Αγάπης σου να μας στείλει τον οδηγό "Πως να στρώσετε ένα Κύπριο για σπίτι" τζαι εν μας χρειαστεί!
Ο χρήστης stalamatia είπε…
Για να δεις τι τραβά η Αγάπη σου τζιαι να μεν νομίζεις ότι εν να ξεγελάσεις του στομασιού σου.Περαστικά σου
Ο χρήστης Diasporos είπε…
dr spock
Εν καλά που λαλείς :-) το κρυφόν εν που με έβλαψεν χαχα. Ο οδηγός "Πώς να στρώσετε Κυπραίον" έχει ώς εξής: Λαλείς τα σταράτα που την αρκήν, εξηγάς ήνταμπου θέλεις τζιαι δέ λυγίζεις. Καθαρά 50-50. Οταν κάμνει λάθη πχ κακοσιδερώννει ή μαειρεύκει απαίσια, δέ λλαλεις τίποτε, ούτε τα διορθώννεις. Κάμνετε household meeting μιά φορά τη βδομάδα με λίστες TΟ DO, με τες ευθύνες του καθενού μοιραζμένες, τζιαι οργανωμένον personal time, ραντεβουδάκια κλπ.
Αμερικάνικα πράματα. Ειδεμή, φκέννουν οι άντρες πάς την κκελλέ σσας τζιαι περιπαίζου σσας μιά ζωή.

ΠΧ εγώ είμαι υπεύθυνος για το μαγείρεμαν, (αφού μου περνά τζιόλας) τζιαι σήμμερα έκαμα 7 φαγιά διαφορετικά (κάμνω τα σε μιάν ώραν, πελλοβουρώ σάν το σιέφφ χαχα), να τρώμεν ούλλη βδομάδα. ΤΟύτον κερδίζει μου δύο ώρες στο δάσος, δύο φορές την εβδομάδα. Δίκαιο έ?


σταλαματιά
Μα ξέρω τί τραβά καλή μου, δουλεύκουμεν τζιαι οι δύο, εγώ 6 μέρες τζιαι αυτή 3 μέρες. Τον υπόλοιπο χρόνον βουρούμεν μαζίν τα δίδυμα. Έν έσιει άλλον τρόπον να κάμεις δίδυμα, πρέπει να να έχουν δύο μάμμες :-))

Του στομασιού δέν του γελάς. Όντως.
Ο χρήστης ruth_less είπε…
άτε αύριο να πάεις δουλειά να ξεκουραστείς Διάσπορε μου :)

Εκπληκτική η οργάνωση σας με την Αγάπη. Εγώ δεν θα μπορούσα τόση οργάνωση - γι΄αυτό τζιαι "χάνουμαι" κάθε λλίον... γκλουπ :)

εν η παρανομία που σε έβλαψε τζιαι όχι το actual παρασκεύασμα! κάποιος σου εγέλασε νομίζω Κυπραίε... χα χα. Άτε γλήορα πίσω στην κανονική σου δίαιτα, να τελειώνεις μιαν ώρα γλυορότερα. Όπου μαφία σκέφτεσαι την - άμπατζιαι είσαι Ιταλός τελικά;
Ο χρήστης Diasporos είπε…
ρουθλες
Τα δίδυμα εφέραν μας τρομερήν οργάνωση (αλλιώς ήταν να μας γυρίσει τέλλεια :-)

Επαρέτησα τες μαφίες με τα φαγια, έ δδουλευκουν, πάντα προσπαθώ να γελάσω του συστήματος γμτ, έν μπορώ να ακολουθήσω τους κανόνες (που μιτσής, όι φανερά όμως, ελαλούσαν μου οι δασκάλοι είμαι κρυφός ποταμός, χεχεχε)
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
θύμισε με να ρωτήσω τον Μενέλαο τί σημαίνει ληξόσσιηλλος:PPP
Ο χρήστης Diasporos είπε…
dokisisofi

ληξόσσιηλλος χχχαχα,, θα το γράψω στο βλογ σου να το δεί για να ρωτήσει . χμμ. το λήξης απο πού προέρχεται? Τωρα να το ψάξω στον κυπριακό παππουνιώτην. (να ρωτήσω κανα γέρο δηλαδής)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.