Σούβλες κουβανέζικες, πάλε




Σήμμερα έψησα Σούβλα χοιρινή καπνιστή πικάντικη αφάνταστα εύγευστη που την Κούβα, με ρύζι , φασόλια μαύρα, πιπέρκα στα κάρβουνα ελαφρώς αψά, κρεμμυδάκια φρέσκα στα κάρβουνα, αυθεντικό γουακαμόλε με πράσινες τομάτες.







Τραπέζι  χαμογελαστό.



κκιάορκαν μου είμαι μάστρος.




Τη συνταγήν ολόκληρη, έβαλα την στα Ιστομαγειρέματα
να πάτε να τη δείτε.


Ήρτεν ο φίλος μου ο Γιαννής ο Συνθέτης σήμμερα να μας βοηθήσει με τη γυναίκαν του να βάλουμεν καντζιελλόπορτες μπροστά που το driveway μου για να μπορούμεν να ξαπολούμεν τα μωρά άνεννοιας να παίζουν στην αυλούαν μας.
Κομπρεσόρος, κουγκριά, στύλλοι, πόρτες, σφυρίν, τρυπάνι, μέτρο, σχοινιά, παλλουκούθκια. -Πράματα που έν καταλάβω εγώ αλλά ο Γιαννής που εδούλεψεν σε οικοδομές ξέρει πολλά καλά.

Εγώ έψηννα στην κουζίναν σάν το ζουζούνιν τζιαι την αυλή τες σούβλες τες κουβανέζικες πάλε γιατί έθελα να τελειοποιήσω τη συνταγήν.  Τζιαι μετά που 2 ώρες που ετέλειωσεν τη δουλειάν ο Γιαννής εκάτσαμεν να φάμεν, εγελάσαν τζιαι τα μουστάτζια του άμαν είδεν ήντα μεζέδες του έκαμα. Επεράσαμεν πολλά καλά.  Εμέθυσα τους τζιαι τους δκυό (εμείς έν πίννουμεν ακόμα δυστυχώς).    

Ούλλον απόγευμαν επαίζαν σκράπλ κάτω που την βελανιδιάν μας με τη γεναίκαν μου (μισώ τα επιτραπέζια εγώ, που μιτσής)  τζιαι εγώ έκατσα τζιαι εθώρουν τα σύννεφα που επερνούσαν.




Σχόλια

Ο χρήστης Μόχα είπε…
Εν 6 το πρωί, ετοιμάζουμαι να τζοιμηθώ τζιαι έκαμες με τζιαι τρέχουν τα σάλια μου με τούτες τις μπριζόλες!
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Φίλε άστα, ήταν το κάτι άλλο ελαλούσαν μου ούλλοι έν εξαναφάαν έτσι πριζόλες.
Ο χρήστης stalamatia είπε…
Πραγματικά Διάσπορε μου φαίνουνται πολλά ωραίες λακταριστές τζιαι τα λαχανικά σου παρόλο που τα πιπέρκα αποφεύοτα για το στομάσιη,αλλά οι μπριζολούες εν πόμπα που λαλούν τζιαι στΟ Νησί μας.Μπράβο σου.
Ο χρήστης ρίτσα είπε…
γκουακαμόλε, φασόλες κότσινες, επεθύμησα μεξικάνικα τωρά,μμμ

νάις τάιμς

πριν κάτι καλοκαίρια, είχα πάει με κάτι κορούες που ήταν συγκάτοικες στο πανεπιστήμιο τζιαι εφέραν σκράμπλ να παιζουμε. τάχαμου. τέλικά εν μόνες τους που επαίζαν. είχαν τέσσερα χρόνια πράκτις τζιαι εξέραν σιήλια κόλπα ρε κουμπάρε

ε άμα χάννεις συνέχεια εν νόου φαν.

αλλά τα άλλα επιτραπέζια αρέσκουν μου. εσένα γιατί εν σου αρέσκουν;
Ο χρήστης Λεμέσια είπε…
Ένα τραπέζι όπου κυριαρχεί το γαλάζιο/θαλασσί πως να μην είναι χαμογελαστό; :)

Καλή Κυριακή και με γεια την καντζιελλόπορτα.
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
γιαξ
Ο χρήστης Χρήστος Α. Μιχαήλ είπε…
Μπαίνοντας εδώ νόμιζα ότι θα κατακλυστώ από μουσικές μπετόβεν και μπαχ.

Αλλά η πραγματικότητα είναι πιο λαχταριστή :)

Καλησπέρα και καλώς σε βρήκα.
Ο χρήστης Neraida είπε…
Άνοιξες μου την όρεξην!!

Πάω να φάω ψητόν στο φουρνούιν.
( που φυσικά εν το έκαμα εγιώ χιχιχι )
Ο χρήστης Diasporos είπε…
stalamatia
Ναι ήταν ωραίες πολλά. Οι συνταγές οι κουβανέζικες εν ολοζώντανες τζαιι εχουν ψυχή.

ρίτσα

εν μου αρέσκουν τα επιτραπέζια γιατί μισώ να κάθουμαι με άλλους τζιαι να σκεφτούμαστε πώς να νικήσουμε το παιχνίδι. Βαρκούμαι στα 5 λεπτά.

λεμέσια

Εγώ το πογιάτισα το τραπέζι :-)
Καλή κυριακή επίσης.


χρήστο

Καλώς όρισες. Φαγητό, μουσική, όλα θα τα βρείς
:-))
Ο χρήστης Diasporos είπε…
doki

Καλά είπαμε εσύ επιμένεις ελληνικήν κουζίναν πάντα. Μα γιατί έν σου αρέσκουν τα ξενικά κόρη?

νεράϊδα

Μα ψητο, δηλαδή οφτό? μμμμμ, ανταλλάσσω τες μπριζόλες αν μου στέλλεις λίγο με πατατες.
Ο χρήστης Triolouin είπε…
Εν τζιαι καλοπερνάς τπτ α; Μπράβο ρε Διάσπορε μου, πάντα τέτοια, πάντα τέτοια και καλύτερα σου εύχομαι. Εγω για να ανάψω φουκού στο block που μεινίσκω στο 'Λάανταν' πρέπει να πιάω άδεια τζιαι μάλιστα να δηλώσω special occasion ημίσιμου! Τι να πώ ρε μα εν σοβαροί; 'Είμαι Κυπραία τζιαι απαιτεί το η θρησκεία μου να κάμνω σούβλα κάθε Κυριακή;' Mercy δηλαδή!Με γέμισες ζήλεια τωρά, που την καλήν όμως.......
Ο χρήστης Diasporos είπε…
tiolouin

Ειδικήν άδεια! Εν δύστυχοι οι εγγλέζοι γμτ. Έν κάμνουν bbq τες κυριακές όπως τους αμερικάνους?

Εσύ έπρεπε να δικαιούσαι, εν η θρησκεία μας σωστά λές! Ούτε μιά μικρή φουκούδαν ολά?

ΕΝ το μεταξύ, η συνταγή εν ωραία τζιαι στο τηγάνι, να σωτάρεις τες μπριζόλες, γίνεται πολλά καλή.

Καλή σου κυριακή.
Ο χρήστης drSpock είπε…
Ότι οι μπριζόλες εν που τα αγαπημένα μου φαγητά είπα σου το? Πάλε έκαμες με τζι'επείνασα!
(Το κοτόπουλο έκαμα το τζαι ήταν πολλά ωραίο. Περιμένω συνταγές με 5 υλικά και εξήγηση του ονείρου μου)
Ο χρήστης java101.cy είπε…
Φίλε Διάσπορε, κάτι άσχετο που θυμήθηκα να σε ρωτήσω. Τον Γλαύκο Κοντεμενιώτη τον πιανίστα ξέρεις τον?
Ο χρήστης kkai-Lee είπε…
Αγαπητέ Διάσπορε,

Φαίνεται ωραία η σούβλα σου.

Η τελευταία φράση σου λαλεί πολλά

" τζιαι εγώ έκατσα τζιαι εθώρουν τα σύννεφα που επερνούσαν."

Τζιαι τι δε σημαίνει τούτη η ευαισθησία σου.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
δρ σπόκ
Αρέσκουν σου οι μπριζόλες έ?

Τότε άκου:

1 Μπριζόλες χωρίς κόκκαλο 1/2 ίντζα πάχος.
2 Κύμινο ή πάπρικα κάμποση, πασπαλισμένα πάς τις πριζόλες
3 σκόρδο φρέσκο
4 Κρασί
5 ρίγανη

Σωτάρεις για 2 λεπτά κάθε πλευρά τες πριζόλες σε μέτρια ώς ψηλή φωθκιά.

Φκάλλεις τες.
Βάλλεις σκόρδο να τηγανιστεί στο ίδιο σκεύος (χαμηλότερη φωτιά) για 1 λεπτό, μετά 3 κουταλλιές κρασί ή λεμόνι μές το τηγάνι, ξύσε ότι εκόλλησεν για να κάμεις σαλτσούδα, ένα λεπτό σε δυνατή φωτιά. Βάλε πίσω τες πριζόλες στο τηάνι ρίξε ρίγανη, τζιαι νεκάτωσε τα για 20 δευτ.

Εν πολλά καλές.


Το όνειρο σου θα το εξηγήσω που εννα έρτω στον καφενέ σσου ύστερα. :-))



Java101
Όι έν τον ξέρω το Γλαύκον. Εν κυπραίος?. Τί δουλειά φκάλλει?
Ο χρήστης Diasporos είπε…
kkai-lee

Εν καλή, δοκίμασε την για αλλαγή, δέ θα χάσεις, εν πολλά εύγευστη.

Επρόσεξες που εθώρουν τα σύννεφα...

Καταλάβεις τζιαι σύ...
Ο χρήστης drSpock είπε…
Μερσώ! Θα το δοκιμάσω με την πρώτη ευκαιρία. Δηλαδή σε κανα τρίμηνο!
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
οι μαυροφάσουλοι οι ακαθάριστοι ήντα μπου γυρεύκουν μες το πιάτος έτσι νερόβραστοι σαν τα κόλλυφα τζιαι αλάδωτοι;

τζιαι τζείνες οι πριζόλες εν πολλά κρεατένιες, κότσινες, μαύρες, μυρίζουν φόνο, σφαγή, ψόφκιο
Ο χρήστης Triolouin είπε…
Κάμνουν τα barbies τους πάνω στα μπαλκόνια αλλά εμείς εν δικαιούμαστε, εμείς είμαστε σιυλλούθκια! Ας εν καλά τα τηάνια τζιαι ο φούρνος! Καλή βδομάδα......
Ο χρήστης Diasporos είπε…
όι δοκησισοφή μάνα μου για όνομαν, έχουν τζιαι λάϊν οι φάσουλοι, τζιαι πολλά καλή γεύσην, μουσκομυρίζουν κρομμύδι στιφάδον τζιαι δάφνην.
Καλά για τα κρέατα έσιεις δίκιο έν το συζητώ.


τριολούϊν

που έκαμα φοιτητής είχα φουκούν άκαπνη εσωτερικού χώρου. ήταν καλή λύση (τζιήνη που εν ηλεκτρική τζιαι βάλλεις της νερόν πουκάτω)
Ο χρήστης java101.cy είπε…
Ναι εν κυπραίος. Μινίσκει νέα υόρκη. Παίζει ποτζεί ποδά από ότι ξέρω. Εν ο πιανίστας της mercedes hall. http://www.bluenote.net/newyork/schedule/moreinfo.cgi?id=7193
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καθε φορα που σε δκιαβάζω, πεινώ!! Βάλλεις με σε πειρασμους τζαι χαλάς μου την καλοκαιρινο-παραλιακή δίαιτα...
Ο χρήστης Diasporos είπε…
java

Θα τον προσέξω, ευχαριστώ. Τί ηλικίας έναι?


Cake
Χεχε, τζιαι γώ εν λόγω δίαιτας που τα εφαντάστηκα τζιαι έκαμα τα.. τρών οι άλλοι τζιαι γώ έν τρώω ο καημένος.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.