Ούστ τοξίνες. Ούστ κακό Qi.

Πάει η πρώτη βδομάδα κάθαρσης τζιαι αποτοξίνωσης απο τα ταχάτες βλαβερά φαγιά & ποτά. Τρώω μόνο steamed πράματα, όι κρέας ούτε ψωμιά, ούτε γάλατα ούτε φρούτα.  Μόνο χορταράκια σπαναχούθκια, μπρόκολα, κλπ.  Ούτε κούννες τρώω που μου αρέσκουν, ούτε καφέν, αλκοόλ, ψουμούδιν.   Μαρτύριο.  Αρέσκει μου του μαζόχα, σκέφτουμαι μάλιστα να αρκέψω να αυτοραπίζουμαι με κλωνιά φρέσκα της ιτιάς που βιτσιάζουν ωραία, να δώ αν αγιάσω τέλλεια ή αν μου περάσουν έτσι τα νεύρα.  

Κινεζορώσσε γιατρέ εσύγκοψες με για απαλανσάριστον με τες βελονούες σου τζιαι τα σιέρκα σου που με εχουφτώσαν με ιατρικόν τρόπο τζιαι έβαλες με ττερπιέν τζιαι εγέμωσες με άχχος.  Το γίν τζιαι το γιάνγκ μου εμαλλώσαν ακούεις.   Πότε εμαλλώσαν τζιαι δέ μμου το είπαν?  Επιάσαν διαζύγιον πιλέ.    Τζιαι ιμίσχ το Qi μου εν φυλακισμένον κάτω που το σημείον του στομαισιού ακούεις.  Τζιαι τί κάμνει το Qi μου φυλακισμένον τζιαμέ ά?  Μήπως εν γι αυτόν που δέ σιουρκάζουμαι ποττέ μου/βαστά με συνέχεια γελόκλαμαν μαζί με ακράτητη χαράν της ζωής τζιαι απόγνωσην μαζί?  Τούτη η σύχχιση που δέν αποφασίζει το Αδρωπούιν του Νού ήνταμμπου θέλει, αν εν ευτυχισμένον ή δυστυχισμένον, εν που το Qi μου που εβάλτωσεν ακούεις.   Κκιάολε.   Εκάτσαμεν πάνω.  Πού να σε  ξεκολλώ βρε Qi την όρεξην σου έχω τωρά.  Άλλην δουλειάν έν είχα.   

Κοίτα που έχασα τζιαι έναν ανάμιση κιλόν εχτός που την κάθαρσην που μου γίνεται στα εσωτερικά όργανα.  Έππεσεν η συνθετική μου σκεμπούδα.  Εβλαστήσαν τα χόρτα τα βραστά (χωρίς λάδι ή λεμόνι) μές το στομάσιη μμου.  Ενεουλιάστηκα τα εβλοημένα τα ricecakes, τζαι τη γαλοπούλλαν τη βραστή.  Εμίσησα το νερόν.  Εμίσησα το μουρουνέλαιο τζιαι τες αντζούγιες τες σκέττες που το ττενεκκούδιν.  Θέλω καφέεεεεν. Ζαλίζουμαι ολάν, τρέμουν τα σιέρκα μου.  Μυρίζουμαι καφέν στα στάρπακκς τζιαι καυλώννει η μούττη μου.  Δέ θα πιώ καφέν.  Ούλλη μέρα τζοιμούμαι πάνω μου σαν το γέρον.  Έχω κλαμονεύρα συνέχεια.  Φωνάζω τους μαθητές μου με το παραμικρό λάθος που κάμνουν.     

Ακόμα 3 βδομάδες έτσι.

Που δευτέρας μπαίννει σε δράση το μέρος β' του σχεδίου.  Αρχίζω το tai chi τζιαι το Qi Gong, να δούμεν αν ξικολλήσει το καταραμμένον μου Qi επιτέλους.

Σχόλια

Ο χρήστης Κουνούπι είπε…
"Μυρίζουμαι καφέν στα στάρπακκς τζιαι καυλώννει η μούττη μου."

θ-ε-ϊ-κ-ό!!! Χάχαχαχ!

Μα γιατί έτσι; Τί εν τούτη η δίαιτα που πρώτη φοράν την ακούω;
Ο χρήστης διασπορος είπε…
κούνουπε
εν δίαιτα αντιαλλεργική αποτοξίνωσης τζιαι κάθαρσης κινέζικη.
Ο χρήστης Κουνούπι είπε…
χμμ χμμ... ε μα... πιάννει πας τους κυπραίους;

Έννα μου πείς - είδες καμιάν φοράν κινέζον παχύν; [οι παλαιστές Σούμο εν γιαπωνέζοι]

αν εν έτσι να αρκέψω να πιστεύκω τζαι στα κινέζικα ζώδια!
Ο χρήστης dokisisofi είπε…
Διάσπορε "έλισεν σε η μίλλα" μου! ( τι να τους κάμεις τους παστοκινέζους αν η γλώσσα τους δεν έχει έτσι πανέμορφες εκφράσεις σαν την παραπάνω).
Τουλάχιστον να καπνίζεις αφήνει σε ο φουχτοσιέρης;
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Διάσπορε μου, επιχείρησα πρόσφατα να μεν πιω καφέ μία μέρα. Ήταν να πεθάνω που τον πονοκέφαλο. ΄Έχω μία συνάδελφο που κάμνει ομοιοπαθητική διατροφή (;), μοιάζει με τούτα ούλλα που περιγράφεις. Εν θα άντεχα ποττέ κάτι τέτοιον! Άσχημο πράγμα οι εξαρτήσεις...

Κι αγνάντευε...
Ο χρήστης Diasporos είπε…
κούνουπε
Πιάννει τζιαι πάς τους κυπραίους, αλλά είμαστεν κακόκρωστοι τζιαι ανυπόταχτοι, θέλει παραπάνω επιμονήν το κυπριακό σώμαν για να ακούσει τί πρέπει να κάμει για το καλόν του.

dokisisofi
Έτσι ωραίες εκφράσεις που γεμώννουν το στόμαν με τη σημασίαν της λέξης δέν έχουν αλλες γλώσσες. Να καπνίζω? Όι, εκόψαν μου τον πρίν 5 χρόνια (ευτυχώς, εκάπνιζα τσιάρα ινδιάνικα άφιλτρα χαχαχα, τζιήνον τζι αν ηταν δύσκολο)

κι αγνάντευε
Άχχ. Έσιει μιάν εφτομάν να πιώ καφέν. Επήα που τους διπλούς τριπλούς εσπρέσσο δύο φορές την ημέραν στο τίποτε. Τζιαι τα ομοιοπαθητικά φαγητά λαλείς τζιαι σύ (απαίσια πράματα) Νιώθω πελλός που τα καλά, με πονοκέφαλο, ζάλη, πυρετούλλη, νεύρα τεράστια. Αλλά είμαι πολλά γιναξιής τζιαι θα τα καταφέρω. Εχω πάρα πολλύν πείσμαν το οποίο δέ φκέννει σε καλό πάντα αλλά σε έτσι περιπτώσεις βολεύκει με:-), πάω που τη μιάν άκρα στην άλλη χωρίς να το σκεφτώ χαχ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.