Σύντομο, χωρίς ποιητικές περιγραφές.

Γράψε, σβήσε, γράψε, σβήσε

αφού ρέ Διάσπορε έν τα βρίσκεις σήμερα να τα πείς, γιατί παιδεύκεσαι άδικα?


Ο ήλιος κρέμμεται που τα σύννεφα την ώραν της δύσης, κάθουμαι έξω που το στάρπακς τζιαι παρατηρώ τον κόσμο, ο νούς μου εν όφκερος.  


Έθελα να γράψω για τη Λενόρα, την μαθήτρια μου την καλόψυχη που θα πάει αύριον εθελόντρια στην Αϊτή με το πρώτο αεροπλάνο που επιτρέψαν να μπεί στο αεροδρόμιον.  Η Λενόρα έν δείχνει τα συναισθήματα της ποττέ, ξέρει πολλές νότες, εν 63 χρονών με κορμοστασιά τζιαι συμπεριφορά δούκισσας, κρυά σιόνι που έξω, ακόμα τα τυπικά λαλούμε μετά που 6 χρόνια μαθημάτων.  Παίζει εντελώς μηχανικά.  Αλλά έσιει πουμέσα της ψυσιή.  Έσιει λεφτά μα δέν το δείχνει.  Που επλύμανεν η Νέα Ορλεάνη, οργάνωσεν κόσμο, εμάζεψε λεφτά, τζι επήεν προσωπικά να βοηθήσει στο χτίσμα 3 σπιθκιών για τα φτωχά τα πλάσματα.  Με έξοδα δικά της.   Τωρά κάμνει το ίδιο για την Αϊτή.  Ποτέ δέ ξέρεις ο άλλος τί κουβαλά μέσα του, τζιαι η συμπεριφορά η έξω ξεγελά.  



Ήταν να σας πώ για τον περιπτερά μου τον βιετναμέζο που πιάννω τσιγάρα κάθε νύχτα τζιαι πάντα φωνάζει μου  "Άλοοοοο,  μαλάαακκα, άλλοοοο μαλάκκκα  ππππούστη"  στα κυπριακά επειδή είσιεν φίλο κυπραίο παλιά.  Αρέσκουν του τα κουπέπια.  Παρακαλεί με να του κάμω λλία.  Κάθε νύχτα που τον θωρώ έσιει ήδη δουλέψει 14 ώρες, εν τέζα, εν τζιαι χασικλωμένος πίττα, απολαμβάνει τη ζωή του.  Λαλώ του "γιατί δουλεύκεις ρέ πελλέ τόσες ώρες?"
"Αρέσκει μου να πειράζω τον κόσμο τζιαι να τρώω σιοκολάτες μούχτη, αν κάτσω έσσω εννα καπνίζω ούλλη μέρα, τουλάχιστο δαμέ μιλώ κανενού πλασμάτου τζι έν μου γυρίζει ο πέλλαρος μόνος μου."



Ήταν να σας πώ για τον μαθητή μου τον Σρίραμ τον μικρό ινδό, που η μάνα του εν πάααsh μουσικός της ινδικής μουσικής, τον οποίο μαθαίνω πιάνο.  Έσιει τεράστια προβλήματα ο μιτσής, κάποιαν μορφή πνευματικής καθυστέρισης.
Είμαι πολλά περήφανος.  Εν που τους πιό ταλαντούχους μου μιτσιούς.  Πιάννει την μουσικήν απίστευτα.  Θαύμα το μυαλό του αθρώπου.  


Θα σας ελάλουν για τούτους ούλλους με περιγραφές σωρό, αλλά κάτι με έπιασε σήμερα τζιαι βαρκούμαι να θωρώ τες λεπτομέρειες.  Θέλω μόνο να κάτσω μές τον ήλιο να χουζουρέψω σάν τον κάττο, τζιαι να γράφω στα κυπριακά όπως μου εσύστησεν ο φίλος μου ο ΔemΩΝ εχτές..




Σχόλια

Ο χρήστης Νάσια είπε…
Σύντομο, αλλά όμορφο...
Ο χρήστης ΔemΩΝ είπε…
Εν ήταν σύσταση ρε ππελέ μου, παράκληση ήταν :))
Ο χρήστης νηφάλια είπε…
χωρίς λεπτομέρεις πάλε όμορφο...πρέπει όμως να έχεις υπόψη σου ότι στη Κύπρο,αν αποφασίσεις να διδάξεις βέβαια, εν θα βρίσκεις συχνά έτσι μαθητές.

Απ'οτι εκατάλαβα,το πιάνο στην Αμερική αντιπροσωπεύει τη μουσική..κάμνουν πιάνο όσοι όντως έχουν μια κλίση ( ενδιαφέρον η/και ταλέντο) Δυστυχώς στην Κύπρο διδάσκετε το πιάνο σε κοριτσάκια του δημοτικού επειδή 'εν καλό να ξέρουν τζαι λίο πιάνο΄. Οι επειδή κοντέφκει κάποιος της μουσικής,οι επειδή το όργανο γίνετε κομμάτι του,οι για την ιερή ώρα που το παίζεις το κομμάτι τζ νιώθεις το.

ουφ.εμίλησα πολλα!

κ μπράβο της γυναίκας που πρώτον εν δείχνει οτι εσhι λεφτά τζ δεύτερο..'βασανίζετε΄ για να βοηθήσει κόσμο. Μπράβο και πάλι μπράβο
Ο χρήστης Κκουλλάς είπε…
Εν καλή η δουλειά σου Διάσπορε, τα διαλείμματα χρειάζονται. Τζι εγώ πχ σήμερα πρωί έθελα όσο καμιά άλλη φορά να μείνω κουρρωμένος μες τα σεντόνια αλλά έπρεπε να πάμε δουλειά. Έτσι ένει άμα είσαι υπάλληλος ;-)
Μπράβο στη Λενώρα που βοηθά τζαι εν κάμνει show
Άτομα σαν τον Σρίραμ έχουν άλλες ικανότητες πιο ανεπτυγμένες
Πόννα ξαναπάεις για τσιάρα πε του Βιετναμέζου εν γ@μοσhίστης χαχαχαχαχααα. . . πρέπει ναν πολλά κοπέλλι !!!
Τζαι κυπριακά προτιμούμε
Ο χρήστης Itsmylife είπε…
Επρόσεξα το τζια γω Διάσπορε. Άμαν κάμνεις διάλειμμαν, πίνεις καφέ στο Στάρπακς (αθθυμλήθηκα το πποστ με τον Βραπέν τον Κυπριακόν), έίσαι χαλαρός τζι ωραίος. Χρειάζουνται όντς τούτες οι στιγμές....
Εϊβα!
Ο χρήστης Neerie είπε…
ο κάθε άνθρωπος εν μια ιστορία που μόνος του... έσιει πολλύν ενδιαφέρον άμαν κοιτάξεις μέσα στη ζωή του άλλου, να δεις τί, πώς, γιατί, το περιβάλλον του κλπ
Ο χρήστης ρίτσα είπε…
irta na po touta pou ipe i neerie
Ο χρήστης Diasporos είπε…
Νάσια
Τελικά έφκηκεν όμορφο σήμερα που το ξαναθωρώ.



νηφάλια
Παγκόσμιο το φαινόμενο του "να μάθει λλίο πιάνο" έχω πολλούς τέτοιους. Το ταλέντο μου νηφάλια μου είναι να τους πιάννω να τους αλλάζω σε "διψώ να μάθω μουσική". Είδα το να γίνεται πολλές φορές. Αλλά εν αλήθεια, δακάτω έσιει πολλούς που έχουν ήδη παιδεία, θέλουν να μάθουν Μουσική.



κκουλλά
Αρέσκει μου φίλε η δουλειά μου. Ούλλη μέρα οδηγώ που σπίτι σε σπίτι, πόλη σε πόλη, μόνος μου με τις σκέψεις μου, με εκρήξης έντονης διδασκαλίας τζιαι μετά διάλειμμα 10 λεπτά οδηγήματος.


itsmylife
Ναι, διά μου τροφή. Το στάρπακς, το περίπτερο, η πεζίνα. Επειδή έχεις την ευκαιρία να μιλήσεις με αγνώστους. Στην αμερική άμα είσαι σε δημόσιο χώρο όλοι πιάνουν κουβέντα, εν φιλικοί. Έμαθα να το κάμνω. Τζι άμαν έρχομαι κύπρο κάμνω το, εν διαφορετικός ο τρόπος που λειτουργά δημόσια ο κόσμος αλλά άμα του δώσεις θάρρος μιλά. Τζιαι χαλαρώννει με να 'θωρώ' τον άλλο. Λιγοστεύει η μοναξιά.



neerie

Ναι ρε. Τζιαι μαθαίνεις τον εαυτό σου μέσα που τους αγνώστους. ίσως πιό καλά παρά όταν κουβεντιάζεις με τους φίλους.


ρίτσα
Καλησπέρα σου.
Ο χρήστης Diasporos είπε…
ΔemΩΝ

Παράκληση, παράκληση. Επεθύμισα τα τζι εγώ.

Ξέρεις, ώς "απόδημος" (χεχε, εκατάληξα που φοιτητής, απόδημος τελικά, πότε έγινε άραγε!?) βλέπω τη γλώσσα απο απόσταση. Θέλω να αναπτύξω τη δημοτική, μαζί τη διάλεκτο. Νομίζω φέτος άρχισα να μαθαίνω καλύτερα τη γλώσσα, γράψε γράψε. Όταν έχω να πώ για τα 'ψυχολογικά' μου, γράφω στη δημοτική. Όταν 'νιώθω' γράφω στη διάλεκτο μου.
Ο χρήστης ΔemΩΝ είπε…
Καταλαβαίνω τι λες. Πιστεύω ωστόσο πως θα βοηθούσες ταυτόχρονα τη διάλεκτο αν προσπαθούσες να τα παντρέψεις αυτά τα δυο με κάποιο τρόπο. Ξέρεις μερικές φορές ο τρόπος που χειρίζονται οι Κύπριοι τον γραπτό λόγο με παραπέμπει στην εποχή που οι λόγιοι στην Ελλάδα νόμιζαν πως μπορούσαν να αποδόσουν σωστά ένα "σοβαρό" ή διανοητικό ας το πούμε έτσι, κείμενο, μόνο στην καθαρεύουσα.

Με την ευκαιρία να πω πως ένας αγαπημένος μου συγγραφέας αστυνομικού μυθιστορήματος, ο Καμιλέρι, έγινε πασίγνωστος πρώτα στην Ιταλία και μετά σε όλο τον κόσμο, γράφοντας στη σικελική διάλεκτο. Αυτός είναι πάντα για μένα το "ιδανικό μοντέλο" - αυτό που φαντάζομαι πως θα μπορούσε να είναι ένας κύπριος συγγραφέας...
Ο χρήστης ΚΥΠΡΟΛΕΩΝ είπε…
Διασπορε,

Παρακαλω πε, που τον Κυπρολεων, ενα ολοθερμο ευχαριστω της Κας Λενορας τζιαι πε της οτι εκτιμουμε αφανταστα τις προσπαθειες της. Η δουλεια ανθρωπων σαν τζιεινη εκαμε πολλη διαφορα.

Δεμων,

Ειδα στο μπλογκ σου οτι εσιης τζιαι εσου ταλεντο στο γραψιμο...ατε αντακωσε τζιαι εσου στα κυπριακα....
Ο χρήστης ΔemΩΝ είπε…
Όλες οι διάλεκτοι κυπρολέων έχουν ένα απαράβατο κανόνα: ο γράφων πρέπει να έχει βιωματική σχέση μαζί τους. Δεν θα τολμούσα ποτέ να παραβώ αυτόν τον κανόνα ;)
Ο χρήστης ΚΥΠΡΟΛΕΩΝ είπε…
....δηλαδη? Εισαι Κυπραιος στο εξωτερικο οξα εξ Ελλαδος στην Κυπρο?
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καλαμαράς εν Κύπρω... ;)

ΔemΩΝ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.