Το νέο μου μπλόγκ.

Το λοιπόν, άνοιξα νέο μπλόγκ, στο οποίο θα θίγω θέματα χωρίς κανένα φραγμό.  Καλώ σας.
Θέματα ψυχολογικά, σεξουαλικά, ταμπού.  Όποιος θέλει, τζι έν έσιει ευαίσθητα φτιά, άς κοπιάσει.  Στην αρχή θα το έκαμνα ανώνυμα, εσκέφτηκα  ΤΙ  ΘΑ  ΠΕΙ  Ο  ΚΟΣΜΟΣ, χεχε,  μα εμίλουν με μιά φίλη μου πάsh μπλόκερ που με έφερεν αντιμέτωπο με την ελευθερία μου, τζι αποφάσισα να το γράφω επώνυμα.


Για πρώτη δόση, θα μελετήσω μέσα απο την ιστορία  5   αντρών άσχετων μεταξύ τους,  τα σεξουαλικά κολλήματα των κυπραίων.  Θα τους παρουσιάσω όλους σιγά σιγά, μετά θα γράφω για την εξέλιξη τους, την σκέψη τους, τις περιπέτειες τους, τζιαι να τους φτάσω στην σεξουαλική υγεία.  Έσιει τζιαρό που το σκέφτουμαι.   Αποφάσισα θα γράφω ακριβώς όπως τα φαντάζομαι, χωρίς λογοκρισία.  Ωμά, ξημαρισμένα.  Γι αυτό, read at your own risk.

Σκοπός μου είναι να ανοίξω διάλογο, να δώ εμπειρίες, ιδέες.


Άρα, όποιος εν ελεύθερος τζι έσιει κότσια, άς μοιραστεί..





Ννά το λίνκ του νέου μου μπλόγκ, εννα το βάλω επίσης μές τη στήλη στα δεξιά, με τα άλλα μπλόγκς.


http://diastrofos.blogspot.com/





Καλές διαστροφές..

Σχόλια

Ο χρήστης Anti-Christos είπε…
Διάστροφος!

Θεός!

Θα το βάλω στα favourites μου!
Ο χρήστης Κκουλλάς είπε…
Yeah baby !!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.