Καλομηνία

Μα τί ωραίος ο μήνας που πέρασε.  Κάποιος που ψηλά προσέχει με.  Ή αγαπά με, ή διά μου 2-3 πράματα καλά για να χαλαρώσω τζιαι ύστερα να μου την κάτσει την ώρα που σσιύφκω αχάπαρος να δίσω τα παπούτσια μου τα ανοιξιάτικα.  Κάμνει μας τέλειο καιρό.  (εχτός που τη θύελλα που μας έπνιξε)  σήμερα πχ ήταν +21.  Δηλαδή 21 βαθμοί άνω του κανονικού για την εποχή.  Απόθεσα τη γυμνή μου σκεμπούλα μές τον ήλιο, ερούφησα μιάν μπύραν El Presidente πολλά αφριστή, έπαιξα με τα μωρά μές τα χώματα ψήνωντας ψάρι στη σχάρα το απόγευμα.  Δέν επήα δουλειά.  Κάποτε πρέπει να παίρνεις αποφάσεις αυθόρμητες.  Εχτές που επήα τί εκατάλαβα?  Έκατσα 2 ώρες μές την κίνηση επειδή οι δρόμοι στην πόλη που επήα ήταν ποταμοί.  Οι λίμνες εμπήκαν μές τα σπίθκια, εκολυμπούσαν τα ψάρκα γυρόν που τες 45ιντζες τηλεοράσεις  στα υπόγεια σαλόνια της πλουσιούπολης.  Ενευρίασα, άρκησα για ούλλα τα μαθήματα.   Άρα σήμερα είπα σικκκιμέ το απόγευμα.   Οι γειτόνοι σάζουν τους μικρούς τους κήπους.  Οι μεθύστακες απολαμβάνουν τρεκλίζοντας τη ζεστασιά του ήλιου.  Οι πόρνες πιάννουν πελατεία σωρό αφού οι χυμοί της άνοιξης φέρνουν στρίνα  στους διάφορους που σουλατσάρουν τους δρόμους.  Τζι εγώ αναπνέω τον καπνό που το καψαλισμένο μου ψάρι, κάμνω τον αρχηγό οικογένειας (τρομάααρα μου_)   τζιαι παραγγέλλω φραπέ με γάλα γλυτζιύ της γυναίκας μου, η οποία μέσα μέσα κάμνει μου τη χάρη να με αφήσει να νιώσω λλίο ππασιάς για να μέν ξεχάννω τες ρίζες μου.\\

Σχόλια

Ο χρήστης ρίτσα είπε…
21 βαθμούς πάνω από το κανονικό :)
αυτό θα πει τύχη

άτε καλή ξεκούραση.χρειάζονται και τα διαλείμματα

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mondestrucken/Φεγγαρομέθυστος

Ελάτε στες μουσικές

Στη συναυλίαν των μαθητών του Διάσπορου.